Ja, maar ik ga het hem niet vertellen.quote:
Ja, de OS is voor mij toch meer de plek voor snelwandelaars, boogschutters, roeiers of speerwerpers om te shinen.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bij de mannen ja.
Maar zo zijn zijn er nog wel wat meer sporten. Bij Golf zijn de toppers er ook niet. Bij honkbal en basketbal ontbreekt er ook een hoop uit Amerika.
Fietsbanden plak je toch in plaats van ze te repareren? En met die fietspomp blaast hij een octopus op, daar hecht ik niet zoveel waarde aan. Desondanks kan dit zo'n moment zijn dat ik er achter kom dat wat ik al ruim 25 jaar dacht niet blijkt te kloppenquote:Op zondag 18 juli 2021 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kon die fietspaden repareren? Ik dacht fietsbanden, omdat hij ook met een fietspomp bezig is.
Deze kan gewoon in het vuistdikke boek van verkeerd verstane lyrics door argeloze luisteraars.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Fietsbanden plak je toch in plaats van ze te repareren? En met die fietspomp blaast hij een octopus op, daar hecht ik niet zoveel waarde aan. Desondanks kan dit zo'n moment zijn dat ik er achter kom dat wat ik al ruim 25 jaar dacht niet blijkt te kloppen
quote:Op zondag 18 juli 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Fietsbanden plak je toch in plaats van ze te repareren? En met die fietspomp blaast hij een octopus op, daar hecht ik niet zoveel waarde aan. Desondanks kan dit zo'n moment zijn dat ik er achter kom dat wat ik al ruim 25 jaar dacht niet blijkt te kloppen
quote:Welke os kan ons iets leren?
Boes boes!! Boes Boes!!
En een fietsband repareren?
Boes boes!! Boes Boes!!
Rock en Roll en ook nog de samba danst hij met je mee!!
Wie laat zich niet koeieneren?
Boes Boes!! Boes Boes!!
Boes Boes!! Boes Boes!!
https://www.songteksten.n(...)-tunes/boes-boes.htm
Ik dacht dat Rihanna zong under my arm forever. Vond ik best een mooie tekst. Tot ik de clip zag en het me opviel dat iedereen met een paraplu liep te zwaaienquote:Op zondag 18 juli 2021 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Nederland was koel en kil
En dat verandert weer
Dat is blijkbaar ook fout, zo las ik een half jaar terug ofzo pas.
En dan vooral het weer.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Nederland was koel en kil
En dat verandert weer
Dat is blijkbaar ook fout, zo las ik een half jaar terug ofzo pas.
Nou ja, vijf jaar voor getraind... ze is pas 17quote:Op zondag 18 juli 2021 21:18 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ken deze mevrouw niet, maar wel heel kut, 5 jaar getraind hiervoor en dan zo eruit...
@Strani zijn er in Spanje nog een paar oude gevangenissen met extra smerige cellen te vinden waar de daders hiervan even een paar jaar in weggestopt kunnen worden?quote:'Nederlander die op Mallorca werd mishandeld overleden'
Een 27-jarige Nederlander die woensdag door een groep landgenoten werd mishandeld op Mallorca is aan zijn verwondingen overleden, melden media op Mallorca. Het slachtoffer lag in kritieke toestand in het ziekenhuis, met hersenschade.
Hij maakte deel uit van een groep van vijf vrienden die rond 02.30 uur 's nachts uit het niets werden aangevallen door een groep van negen Nederlanders in Playa de Palma. Drie van de slachtoffers hielden lichte verwondingen over aan de confrontatie, een vierde raakte bewusteloos en de laatste belandde dus in het ziekenhuis. Hij werd terwijl hij op de grond lag nog tegen zijn hoofd geschopt. [...]
Toch is ze al best een tijdje bezig als ik dit zo lees:quote:Op zondag 18 juli 2021 21:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nou ja, vijf jaar voor getraind... ze is pas 17
Geluk voor haar dat ze normaal gesproken nog wel wat kansen krijgt.
quote:Gauff begon op zesjarige leeftijd met het spelen van tennis. In 2016 won zij de Junior Orange Bowl-titel voor meisjes tot en met 12 jaar. In 2017 stond zij als jongste ooit in de meisjesfinale van het US Open. Zij kreeg een wildcard en bereikte de finale zonder een set te verliezen.
In 2018 speelde Gauff haar eerste wedstrijd in het ITF-circuit op het $25k-toernooi van Osprey in Florida – zij wist deze eerste wedstrijd meteen te winnen. Omdat zij dat jaar nog maar 14 jaar oud was, kon zij slechts op enkele WTA-toernooien uitkomen. Een daarvan was Roland Garros, waar zij de meisjesfinale won van Caty McNally. [...]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cori_Gauff
Is ook weer zo lullig voor die ene volger die ik heb.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een tip trouwens als je bepaalde mensen wil blokkeren op twitter.
Ik heb even een paar domme tweets van Baudet en Willem Engel gepakt, dan hoef ik hun domme onzin van hun volgers niet meer te lezenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook weer zo lullig voor die ene volger die ik heb.
Toch nog een?quote:Op zondag 18 juli 2021 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ook weer zo lullig voor die ene volger die ik heb.
Vast wel, maar ze zitten op Mallorca dus kielhalen lijkt me ook prima.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Strani zijn er in Spanje nog een paar oude gevangenissen met extra smerige cellen te vinden waar de daders hiervan even een paar jaar in weggestopt kunnen worden?
Vind ik ook geen slecht idee, doen we dat.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast wel, maar ze zitten op Mallorca dus kielhalen lijkt me ook prima.
8 van de 9 daders zijn alweer in Nederland, “gevlucht” voor de Spaanse politie.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vind ik ook geen slecht idee, doen we dat.
Ja, en ik heb geen idee wie het is. 🙈quote:
Ja, maar blijkbaar staan ze allemaal op camera en zijn ze al geïdentificeerd.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
8 van de 9 daders zijn alweer in Nederland, “gevlucht” voor de Spaanse politie.
Zo heb ik er ook een paar.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en ik heb geen idee wie het is. 🙈
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |