Coronel riep al 3 jaar verstappen gaat winnen en toen hij won zichzelf na 3 seizoenen op de borst kloppen. Een goede voorspelling wil niet zeggen dat je mijn applaus verdient.quote:
Jammer van het resultaat bedoelde ikquote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer? Lijkt me niet, jij hebt het meeste plezier gehad denk ik
Alles naar de kloten. Dat was wel duidelijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:15 schreef Johannes788 het volgende:
Max is ok holé holé!
https://www.gptoday.net/n(...)erieuze-verwondingen
Hopen op geen kapotte bak enz
Hier moet ik een clip van zien.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Will Buxton___! "We know that Lewis isn't a dirty racer, he doesn't get in touch with other racers... Regularly... Sorry Alex" terwijl Albon langs hem af staat. Fokkof biased asswipe.
Dat is, grofweg, van 200km/h naar stilstand in 0,1 seconde. Zegt heel veel over de auto's van tegenwoordig dat je daar min of meer zonder kleerscheuren van wegloopt.quote:
Gelden die max aantal onderdelen ook onder dit soort omstandigheden? Dan word je dus driedubbel genaaid.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:15 schreef Johannes788 het volgende:
Max is ok holé holé!
https://www.gptoday.net/n(...)erieuze-verwondingen
Hopen op geen kapotte bak enz
Er vallen er meer van een voetstuk vandaag.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:19 schreef vosss het volgende:
Ik had Buxton hoger zitten dan dat eigenlijk
Dan ben je dood. Ook in deze veilige auto's.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is, grofweg, van 200km/h naar stilstand in 0,1 seconde. Zegt heel veel over de auto's van tegenwoordig dat je daar min of meer zonder kleerscheuren van wegloopt.
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je dood. Ook in deze veilige auto's.
Ik begin me toch wel een beetje af te vragen wanneer het patroon van dit soort incidenten en Hamilton sommigen gaat opvallen. Zelfs Buxton wil het niet echt uitspreken blijkbaar.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Will Buxton___! "We know that Lewis isn't a dirty racer, he doesn't get in touch with other racers... Regularly... Sorry Alex" terwijl Albon langs hem af staat. Fokkof biased asswipe.
O nee, die heeft het in Drive to Survive al bij mij verpest. God wat hoort die zichzelf graag praten onzin uit kramenquote:Op zondag 18 juli 2021 19:19 schreef vosss het volgende:
Ik had Buxton hoger zitten dan dat eigenlijk
Dit was gewoon een zeldzame fout.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik begin me toch wel een beetje af te vragen wanneer het patroon van dit soort incidenten en Hamilton sommigen gaat opvallen. Zelfs Buxton wil het niet echt uitspreken blijkbaar.
Ja. Kan dus grote gevolgen hebben voor Max in het WKquote:Op zondag 18 juli 2021 19:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelden die max aantal onderdelen ook onder dit soort omstandigheden? Dan word je dus driedubbel genaaid.
Bedoel je de straf of de actie van Hamilton?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:20 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vraag me wel af of deze straf ook in Oostenrijk was gegeven. Het feit dat het in Engeland gebeurd laat mij ook vermoeden dat dit bewust was. Ik snap die Coronel daarom wel.
Dus gaat vaker coureurs eraf beuken de komende GP'squote:Op zondag 18 juli 2021 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Het is fijn om te horen dat Lewis geen issues heeft, hij was tenslotte niet degene die met 52g in de muur lag.
Zoals de officiele Red Bull Duitsland twitter al poste:quote:Op zondag 18 juli 2021 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Nogal logisch dat Lewis geen issues heeft, hij was tenslotte niet degene die met 52g in de muur lag.
Hamilton wist precies wat hij deed.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:24 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ja. Kan dus grote gevolgen hebben voor Max in het WK
En dan een dag later:quote:Op zondag 18 juli 2021 19:27 schreef 007700 het volgende:
Oh wat gaat dit gezellig worden voor Lewis op Zandvoort
Vijand van het Nederlandse volk.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:27 schreef 007700 het volgende:
Laten we het erop houden dat hij wereldwijd vandaag geen fans heeft gemaaktquote:Op zondag 18 juli 2021 19:27 schreef 007700 het volgende:
Haha, ja Lewis zal het dan wel meteen op racisme gooien met zijn kronkels in zijn hoofdquote:Op zondag 18 juli 2021 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan een dag later:
"Racism is a very big problem in The Netherlands, as we all saw this racing weekend."
Dit soort opmerkingen van Hamilton walg ik ook zo van he. Steeds Max willen neerzetten als roekeloos terwijl hij degene is die de één na de ander er af tikt. Prutser.quote:"Ik probeer altijd heel berekenend te zijn in het gevecht met Max, juist omdat ik weet dat hij heel agressief is."
Die van Kubica in 2007 was harder. Die was 75G.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben je dood. Ook in deze veilige auto's.
Is dat sarcastisch?quote:
Hij doet het al in zijn broek zie ik.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Nogal logisch dat Lewis geen issues heeft, hij was tenslotte niet degene die met 52g in de muur lag.
Nou aan die auto te zien kan je daar echt niks meer van hergebruiken hoor.quote:
Het respect moet dan wel van Lewis komen, die had dat deze race niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
De echte Lewis Hamilton is opgestaan vandaag.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het respect moet dan wel van Lewis komen, die had dat deze race niet.
Dat is de piek. En die is maar heel kort.quote:Op zondag 18 juli 2021 19:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die van Kubica in 2007 was harder. Die was 75G.
En David Purley overleefde een crash van 178G. Dat was van 173 naar 0 in 66 cm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |