daar heb ik nu mijn twijfels overquote:Op zondag 18 juli 2021 15:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze zijn ontwikkelt voor de baseline versie van covid en werken nog steeds uitstekend tegen alle varianten. Dat noem ik meer dan uitstekend.
Zoals ik maanden geleden al eens gevraagd heb..waarom al die commerciële instellingen..waarom niet gewoon de GGD. Die daarna begon met afschalen.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens wie er weer betrokken is bij de meest recente coronatestenblooper? Vast niet het clubje van Hugo de Jonge.
Dat had prima gekund iddquote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoals ik maanden geleden al eens gevraagd heb..waarom al die commerciële instellingen..waarom niet gewoon de GGD. Die daarna begon met afschalen.
Had het gewoon bij de GGD gelaten, dat testen voor je reis.
Ik vind dit zo'n blunder weer.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat had prima gekund idd
Als ze hadden gewild
"Met de kennis van nu is het achteraf gezien een fout geweest om corona-testen te laten organiseren door een supermarkteigenaar."quote:Op zondag 18 juli 2021 15:44 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens wie er weer betrokken is bij de meest recente coronatestenblooper? Vast niet het clubje van Hugo de Jonge.
Nog lang niet iedereen in Nederland heeft twee weken geleden z'n tweede prik gehad,quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er nu ineens zoveel besmettingen zijn terwijl grotendeels NL is gevaccineerd?
Deltavariant die megabesmettelijk is, gecombineerd met een vaccinatiegraad van circa 40% en het openen van discotheken en nachtclubs die als waren als superspreaders fungeren.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er nu ineens zoveel besmettingen zijn terwijl grotendeels NL is gevaccineerd?
Het is dan ook geen probleem van infrastructuur maar wat bestuurlijke besluiten en -lijnenquote:Op zondag 18 juli 2021 16:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n blunder weer.
Al dat geld.
Terwijl de infrastructuur er gewoon al was.
Ben ook wel benieuwd hoe de financiële belangen lopen.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is dan ook geen probleem van infrastructuur maar wat bestuurlijke besluiten en -lijnen
Dat heeft daar ook mee te maken jaquote:Op zondag 18 juli 2021 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe de financiële belangen lopen.
Verkoopcijfers van die angsdrollen zullen wel te hard droppen. Het komt ook nu helemaal niet meer overeen met de werkelijke situatie.quote:Op zondag 18 juli 2021 14:40 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Je ziet wel langzaam een draaiing in de media. Ook de vragen bij de persco werden pittiger.
't Is opvallend dat de instroom bij de IC toeneemt, maar de bezetting nagenoeg gelijk blijft.quote:Op zondag 18 juli 2021 15:25 schreef Oliver23 het volgende:
De weekcijfers:
Patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Daling: 13,6%
[ afbeelding ]
Patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 99,2%
[ afbeelding ]
Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 91,7%
[ afbeelding ]
Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 226,5%
[ afbeelding ]
Uitstroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Daling: 8,3%
[ afbeelding ]
Uitstroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 38,2%
[ afbeelding ]
Sterftegevallen gerelateerd aan een Covid-19 infectie
Stijging: 22,2%
[ afbeelding ]
Het scheelt nogal wat logistiek geneuzel als je niet zelf een heel fijnmazig netwerk op hoeft te zetten. En aangezien TvT toch al opgezet werd kon je mooi twee vliegen in één klap slaan.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoals ik maanden geleden al eens gevraagd heb..waarom al die commerciële instellingen..waarom niet gewoon de GGD. Die daarna begon met afschalen.
Er zijn ook mensen die bewust niet gevaccineerd willen worden , dus die worden nog ziek.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef roos94 het volgende:
Honderdmiljoenmiljard.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die bewust niet gevaccineerd willen worden , dus die worden nog ziek.
Ik dacht dat ik hier had gelezen dat dat er 3000.000 zijn.
Ja, 3.000.000 in Nederland.quote:
Wat bedoel je met verslaan?quote:Op zondag 18 juli 2021 17:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, 3.000.000 in Nederland.![]()
Ik had in zo een docu gezien dat 60% van de wereld gevaccineerd moet zijn . Om het virus te verslaan.
GGD kan het nu al niet aan.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat TvT en dansen met Janssen een hoop besmettingen veroorzaakt hebben, en het huidige reproductiegetal Rt ongeveer 1 is? Wil je het aantal besmettingen doen dalen, dan voer je maatregelen in die Rt kleiner dan 1 maken, maar als ik me niet vergis zijn er nu minder maatregelen van kracht dan pakweg een maand geleden, toen Rt reeds hoger dan 1 was.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef roos94 het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ze het dan zo gaan houden of toch weer maatregelen treffen als het wel uit de hand loopt volgens hun. Ik hoop het eerste iigquote:Op zondag 18 juli 2021 18:09 schreef GemMagic het volgende:
Freedom day morgen! Go UK! Het eerste land dat op een manier accepteert dat we niet van corona af kunnen, maar wel van de beleidsmatig opgelegde restricties, zélfs als de gevolgen onprettig zijn.
Het omarmen van realiteit als enige optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |