SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik moest ook aan Sade denken inderdaad.quote:
Alleen is het nog steeds zaterdagavondquote:
Ik zag pas laat dat ik de laatste post had, nu moeten we het met Frank Boeijen doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen is het nog steeds zaterdagavond
Ze stralen verder ook niet echt een intimate climate uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Celia en Rowan zijn hier wel heel erg gekleed…
Celia (zij in het midden) was echt een mooie meid, die overal naakt voor heeft geposeerd en helaas tragisch aan haar einde is gekomen. Een typisch gevalletje 'Het mooiste meisje van de klas'…quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze stralen verder ook niet echt een intimate climate uit.
Sorry.... was met de volgende plaat bezig.quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Een mooi moment om af te haken. Melting, bedankt weer
Fijne voortzetting allemaal en voor straks: welterusten!
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Within Temptation - Laat die handjes zien…
Tabé!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Slaap lekker, tot de volgende keer!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:33 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Als er iemand niet live kan zingen, dan is het Sharon wel…
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Within Temptation - Laat die handjes zien…
Damn, dat moet een hel zijn…quote:
Welterusten DJ11quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:33 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Around My Dream - Silver Pozzoli
Italo!
Die hoop ik in het najaar voor het eerst live te zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ze is niet te vergelijken met Floor Jansen natuurlijk.
Dat filmpje was ook wel erg goed ja. Misschien was het niet helemaal live danquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoop ik in het najaar voor het eerst live te zien.
Ik betwijfel of haar befaamde Phantom versie echt 100% live was.
Latere versies, sowieso 100% live, klonken een stuk minder…
Welterusten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook afhaken, Melting.
Dank je wel voor de show.
Fijne voortzetting allemaal en voor straks welterusten.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook afhaken, Melting.
Dank je wel voor de show.
Fijne voortzetting allemaal en voor straks welterusten.
Welterusten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Melting, dank, maar het is mooi geweest voor vandaag…
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk dichtbij een nipple slip
Dat is geen jurk maar een gedrapeerde lange sjaal volgens mij. Als ze opstaat valt het op de grond.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.
Wie verzint dat soort jurken?
quote:Op zondag 18 juli 2021 00:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is geen jurk maar een gedrapeerde lange sjaal volgens mij. Als ze opstaat valt het op de grond.
Dan kun je net zo goed niets aantrekken.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Angstvallig stil blijven zitten zodat alles op z'n plek blijft.
Nou ja de meeste vrouwen hebben wel ervaring met 'niet deze beweging maken want dan heb je volle inkijk'.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niets aantrekken.
quote:Op zondag 18 juli 2021 00:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat heeft die ene linksachter voor kapsel joh?
Bedankt voor het draaien.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:29 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Wellicht tot een volgende keer. ( @:shiitake: kom gerust nog eens terug. )
Ik ga mijn bed opzoeken.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Melting. Dat is minder.quote:
Dat schiet dan inderdaad niet erg op. Revalideren lijkt me toch wel iets anders.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:44 schreef just me het volgende:
Vandaag lekker gefietst en ik ben nog bij de buuf op bezoek geweest in het verzorgingshuis waar ze gerevalideerd wordt. Ze is daar nu ruim n week en eigenlijk weet ze helemaal nog niet wat de planning is![]()
Ze heeft nu al 1x een fysio aan haar bed gehad en voor de rest zit ze de hele dag in een stoel tv te kijken, nou niet bepaald een motiverende omgeving.
Hopen dat er snel vooruitgang in zit anders kwijnt ze daar helemaal weg.
Jep en ze kan zichzelf er ook niet toe zetten om "gezellig" in de huiskamer te gaan zitten daar. Alles is momenteel verkeerd, het eten smaakt niet (magnetron maaltijden) en als je dan alles bij elkaar optelt zegt ze, dan ga ik nog liever naar huis toe. Thuis komt 2x per dag thuiszorg en dan heeft ze 'n praatje. Maar goed, ik ga me er niet mee bemoeien, dat moeten haar kinderen maar doenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat schiet dan inderdaad niet erg op. Revalideren lijkt me toch wel iets anders.
Erg sneu voor haar.
'quote:Op zondag 18 juli 2021 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en ze kan zichzelf er ook niet toe zetten om "gezellig" in de huiskamer te gaan zitten daar. Alles is momenteel verkeerd, het eten smaakt niet (magnetron maaltijden) en als je dan alles bij elkaar optelt zegt ze, dan ga ik nog liever naar huis toe. Thuis komt 2x per dag thuiszorg en dan heeft ze 'n praatje. Maar goed, ik ga me er niet mee bemoeien, dat moeten haar kinderen maar doen
Junior heeft als psycholoog gewerkt in een revalidatiecentrum en zijn verhalen zijn ook heel anders. Ze heeft nog niemand aan haar rolstoel gekregen om te praten hoe het nu is om een geamputeerd been te hebben. Hier in de buurt is geen echt revalidatiecentrum jammer genoeg. En eerlijk gezegd wil ze de stad ook niet uit...quote:Op zondag 18 juli 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Zeker triest. Wat raar dat ze niet naar een gewoon revalidatiecentrum kon. Mijn man werkt op een revalidatiecentrum en daar komen veel mensen revalideren met amputaties. En vorig jaar moesten ze ook coronapatiënten opvangen voor revalidatie als ze uit de IC kwamen.
Wat ik hoor van hem gaat het er daar wel heel anders aan toe.
Just me is inderdaad erg betrokken.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Het is niet niks, zo'n amputatie. Fijn dat je haar hebt bezocht.
Inderdaad! En goedemorgen Melting. Hopelijk nu iets langer geslapen?quote:
Heel rustig hèquote:Op maandag 19 juli 2021 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
We gaan vandaag maar proberen weer iets qua werk te doen. Langzaam aan...
Goedemorgenquote:Op maandag 19 juli 2021 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Ah, bij de quarantainekabouters. Zijn ze het al beu?quote:Op maandag 19 juli 2021 11:21 schreef just me het volgende:
Heerlijk gespeeld vanmorgen! Even douchen etc en dan op weg om 1,5 dag op te passen in Hilversum.
quote:Op maandag 19 juli 2021 07:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad! En goedemorgen Melting. Hopelijk nu iets langer geslapen?
Ben benieuwd hoe het gegaan is.quote:Op maandag 19 juli 2021 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Prima!quote:
Goed bezig. Vooral rustig aan doen.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Ik doe nu alleen niet mijn reguliere werk, dus ik maak ook nog eens wat anders dan gewoonlijk mee...
Was het ook wel weer lekker om aan de gang te zijn?quote:Op maandag 19 juli 2021 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, als je altijd 130 rijdt, dan is 100 zeer rustig.
Maar voorlopig hou ik het op 50 à 60…
Ja, het was ook op mijn eigen verzoek.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Was het ook wel weer lekker om aan de gang te zijn?
Ze zijn het hartstikke beu, morgen worden ze getest en dan hopelijk woensdag vrijgelaten.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, bij de quarantainekabouters. Zijn ze het al beu?
Goedemorgen Opa_vertelt. Leuk!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 06:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
Goedemorgen
Melting en Madmaster maar even een DM gestuurd om te zien of er ook een keer een plekje in de programmering voor mij beschikbaar is. Ben benieuwd!
Goedemorgen.quote:
Ik heb heerlijk geslapen in kabouterland, nu langzaam opstartenquote:
Starten de kabouters ook langzaam op, of zijn die meteen full speed?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen in kabouterland, nu langzaam opstarten
Ze staan afgesteld in vakantie modus dus erg langzaamquote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Starten de kabouters ook langzaam op, of zijn die meteen full speed?
Verstandig dat je aangeeft dat je het nu niet aankunt. Maar ik vraag me af waarom ze die hond dan een weekend alleen laten. Want alleen uitlaten en eten geven is toch zielig voor zo’n beestje?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
Meh zo een lastig berichtje sturen.
De buren hebben mij gevraagd of ik hun hond wil uitlaten en voeren. Zij moeten aankomend weekend naar Den Haag en dan kan hun hond (een puberende Staffordshire-bulterriër niet mee.
Maar ik lig weer regelmatig in de lappenmand en vanaf vanavond zitten ze tijdelijk in een nieuwe woning, ze moeten dan 9 weken de woning uit omdat de badkamer echt helemaal verrot was.
Een puberende (hele lieve) sterke hond, terwijl ik gammel ben die niet op zijn plaats zit. Ik durf het eigenlijk niet aan. Gisteren zou ik die vervangende woning 's middags niet eens gehaald hebben.
Zij (de hond) heeft dan ook nog geen aangewende route en ik zou er ook niet een weten. En ben ook niet type alfa zeg maar, wat wel handig is met zulke honden.
Zou het graag willen doen maar lijkt me niet handig overall.
Apeldoorn - Den Haag voor uitlaten retour is wat gortig.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Verstandig dat je aangeeft dat je het nu niet aankunt. Maar ik vraag me af waarom ze die hond dan een weekend alleen laten. Want alleen uitlaten en eten geven is toch zielig voor zo’n beestje?
Dat is niet handig inderdaad. Ze zullen de deadline wel verzetten, toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, we kwamen er niet helemaal uit met het online programma van de installateur voor de keuzes voor de badkamer. Sowieso klopte het bedrag niet, uiteindelijk kwam ik erachter dat ze dingen dubbel hadden geteld en nog wat, dus we gingen maar eens bellen. Zijn beide contactpersonen gewoon op vakantie en pas half augustus weer terug.....na de deadline
Morgen maar even een mailtje naar onze kopersbegeleider sturen dat ze onze deadline moet verzetten. Want maandag gaat ook het bouwbedrijf een paar weken dicht, maar de deadline valt dus midden in die bouwvak.
De deadline voor het doorgeven van het electrawerk was zelfs al met 2 maanden opgeschoven omdat ze het daar te druk hebben, maar goed daar hebben we voor eind augustus gewoon een fysieke afspraak, dat praat toch een stuk makkelijker
Beter dat je ze zegt dat je het graag zou doen, maar momenteel niet gaat. Zullen ze toch best begrip voor hebben?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:54 schreef Rafeiro het volgende:
Meh zo een lastig berichtje sturen.
De buren hebben mij gevraagd of ik hun hond wil uitlaten en voeren. Zij moeten aankomend weekend naar Den Haag en dan kan hun hond (een puberende Staffordshire-bulterriër niet mee.
Maar ik lig weer regelmatig in de lappenmand en vanaf vanavond zitten ze tijdelijk in een nieuwe woning, ze moeten dan 9 weken de woning uit omdat de badkamer echt helemaal verrot was.
Een puberende (hele lieve) sterke hond, terwijl ik gammel ben, die niet op zijn plaats zit. Ik durf het eigenlijk niet aan. Gisteren zou ik die vervangende woning 's middags niet eens gehaald hebben.
Zij (de hond) heeft dan ook nog geen aangewende route en ik zou er ook niet een weten. En ben ook niet type alfa zeg maar, wat wel handig is met zulke honden.
Zou het graag willen doen maar lijkt me niet handig overall.
Daar ga ik maar vanuit ja. Maar de communicatie is niet zo soepeltjes, het is toch wel een beetje een apart slag volk hoor, die bouwlui en dan ook nog de West-Friese variantquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet handig inderdaad. Ze zullen de deadline wel verzetten, toch?
You're welcome.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Wel lekker dit even MM.
Lekker vrolijke deuntjes.
Ja, maar het was heel benauwd vond ik.quote:
Het is raar weer.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het was heel benauwd vond ik.
Is dat net als vorig jaar dat je dan gewoon in je eigen buurt loopt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is raar weer.
's Nachts is het best fris en overdag redelijk warm.
Veel muggen en beestjes ook...
Mw. MM loopt nu de alternatieve Vierdaagse, ben benieuwd hoe zij het gehad heeft...
Ja, ze lopen 'm met vier personen en ieder heeft een eigen route uitgestippeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat net als vorig jaar dat je dan gewoon in je eigen buurt loopt?
Leuk! Hoeveel kilometer doen ze?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ze lopen 'm met vier personen en ieder heeft een eigen route uitgestippeld.
Vanavond lopen ze in Amsterdam Noord...
Moest je ze sjouwen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
Op de de AGF afdeling werken bij de 4-daagste was niet altijd leuk honderden kilo's appels extra, auw!
Meestal lossen maar soms ook wel sjauwen of inpakken.quote:
Ik vind het knap!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij 15 kilometer, maar ik ben niet zo goed op de hoogte daarvan...
Nee, helaas. Zaterdag heb ik 13 km. gelopen, maar meestal zit ik rond de 10 km.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij loopt zoiets toch ook wel weg op een avond?
Prima toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Zaterdag heb ik 13 km. gelopen, maar meestal zit ik rond de 10 km.
Da’s nog steeds het dubbele van wat ik loop (en dan ook max 2 keer per week)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helaas. Zaterdag heb ik 13 km. gelopen, maar meestal zit ik rond de 10 km.
Hoe gaat het met het afvallen? Zitten je laarzen al goed?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s nog steeds het dubbele van wat ik loop (en dan ook max 2 keer per week)
Ja, dat is vaak zo. Tegenwoordig wordt er niet meer zoveel fruit gegeten volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Moest ik bestellen "ok 400 kistjes mandarijnen" bijna op ook in 1 dag. Kreeg nooit een cent extra
Om salarisverhoging moet je vragen, geloof ik. Ik ben daar ook niet zo goed in.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
Toen ik en half jaar over nam van afdelingschef en complimenten kreeg van de directeur van de groothandel nooit salarisverhoging gehad. En die ched is later op staande voet ontslagen, zo eerlijk kan het gaan
Zo slim zijn ze ook wel weer.
Nog geen laatzen geprobeerd, dat komt dit najaar wel weer, ik gok dat ik ze nog lang niet dichtkrijg. Er is ook nog maar 5 kg af, het gaat niet zo heel snel en dat is volgens plan, want dat zou ik ook niet lang volhouden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het afvallen? Zitten je laarzen al goed?
Rustig aan jijquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de laatste track al weer.
Ik ben behoorlijk moe en concentreren lukt me niet echt...
Ik vind 5 kg. al heel veel en ook best snel eigenlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nog geen laatzen geprobeerd, dat komt dit najaar wel weer, ik gok dat ik ze nog lang niet dichtkrijg. Er is ook nog maar 5 kg af, het gaat niet zo heel snel en dat is volgens plan, want dat zou ik ook niet lang volhouden.
Dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Je ging van full speed naar full stop eventjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat lukt op zich wel, het is eerder dat ik me verveel...
Leuk! Maar misschien eerst zorgen dat je uit die lappenmand komt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn buren zijn nu negen weken weg ivm renovatie, maar n.in. zou wel kunnen kijken of ik een 9 showtje kan maken vandeweek.
Da’s in 2 maanden, en daarvan was ik er 3,5 in de eerste maand kwijtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind 5 kg. al heel veel en ook best snel eigenlijk
Ja, in het begin hou je je inderdaad ook wel rustig en is dat ook wel fijn, maar na een tijdje komt het absoluut goedbedoelde 'Hou je rustig...' je neus uit...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Je ging van full speed naar full stop eventjes.
Andere dingen verzinnen waarmee je je bezig houdt maar die niet zo veel concentratie vergen. Legpuzzels enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in het begin hou je je inderdaad ook wel rustig en is dat ook wel fijn, maar na een tijdje komt het absoluut goedbedoelde 'Hou je rustig...' je neus uit...
Nog eentje ter afsluiting, ook een Sensation theme track van Rank 1...
Ik was ook na 2 maanden zo'n 5 kilo kwijt. 3,5 in 1 maand is wel veel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s in 2 maanden, en daarvan was ik er 3,5 in de eerste maand kwijt
Ik probeer juist langzaam weer wat te gaan werken, ik wil graag nuttig bezig zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Andere dingen verzinnen waarmee je je bezig houdt maar die niet zo veel concentratie vergen. Legpuzzels enzo
Het nieuwe oude nieuwe normaal is het tegenwoordig.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer juist langzaam weer wat te gaan werken, ik wil graag nuttig bezig zijn.
Langzaam weer naar het oude normaal...
Welterusten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Tot zover mijn bijdrage aan deze stream voor vanavond.
Ik ga zo mijn nieuwe hoofdkussen inwijden...
9 weken herrie hoor ik aankomen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk! Maar misschien eerst zorgen dat je uit die lappenmand komt?
Goedemorgen.quote:
Ik werk nog volledig thuis. Ik ben 1 juli naar kantoor gegaan vanwege een personeelsbijeenkomst. Maar toen heb ik ook eerst 's ochtends thuis gewerkt en ben pas 's middags naar kantoor gegaan. De dag erna had mijn dochter haar eerste (en meteen laatste) uitgaansavond en was meteen positief getest. Mijn zoon gaat natuurlijk ook met vrienden op pad en loopt ook meer risico om besmet te worden daardoor. Dus ik vind het niet verantwoord om naar kantoor te gaan. En Janssen schijnt ook niet heel effectief te zijn tegen de Deltavariant.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ben je al weer vaker op kantoor aan het werk, of is dat weer gestopt?
Goedemorgen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Mijn nieuwe hoofdkussen is een verademing...
Oh..... dat snap ik dan wel.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik werk nog volledig thuis. Ik ben 1 juli naar kantoor gegaan vanwege een personeelsbijeenkomst. Maar toen heb ik ook eerst 's ochtends thuis gewerkt en ben pas 's middags naar kantoor gegaan. De dag erna had mijn dochter haar eerste (en meteen laatste) uitgaansavond en was meteen positief getest. Mijn zoon gaat natuurlijk ook met vrienden op pad en loopt ook meer risico om besmet te worden daardoor. Dus ik vind het niet verantwoord om naar kantoor te gaan. En Janssen schijnt ook niet heel effectief te zijn tegen de Deltavariant.
Ze is pas sinds een week uit quarantaine. Ze is inderdaad niet meer uit geweest sindsdien. Wel overdag naar een park met een vriendin of in haar huis op het dakterras, maar niet naar de horeca, nee.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh..... dat snap ik dan wel.
Is je dochter sindsdien ook niet meer wezen stappen? Of durft ze niet meer?
Dat is dan ook erg kort nog.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is pas sinds een week uit quarantaine. Ze is inderdaad niet meer uit geweest sindsdien. Wel overdag naar een park met een vriendin of in haar huis op het dakterras, maar niet naar de horeca, nee.
Goedemorgen.quote:
Nee, ze zal wel weer uitgaan, denk ik. Maar haar hele vriendenkring was zo'n beetje besmet geraakt. Dus die gaan nu allemaal zo langzamerhand weer uit quarantaine.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan ook erg kort nog.
Is ze nu ook extra voorzichtig met naar de horeca gaan, of blijft ze dat wel gewoon doen?
[..]
Goedemorgen.quote:
Het is zeker fijn! Kunnen we volgende week iets leuks met ze doen tijdens de oppasdag ipv de hele dag thuis met ze doorbrengen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Stelletje negatievelingen.
Maar wel fijn natuurlijk.
Ik heb al jaren een M-Line Wave kussen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat is goed om te horen. Heb je iets speciaals gekocht?
Kwestie van geluk hebben, ik vond die van mij in een 2-hands winkeltje; ik vond er zelfs geheime laatjes inquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een secretaire zou ik ook wel in de werkkamer willen, maar god wat zijn die dingen duur zeg.
Zat er ook nog wat in verborgen? Een schat(kaart)?quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
Kwestie van geluk hebben, ik vond die van mij in een 2-hands winkeltje; ik vond er zelfs geheime laatjes in![]()
was dat maar zo, ik moest tevreden zijn met nietsquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zat er ook nog wat in verborgen? Een schat(kaart)?
Dat is wel mazzel hebben. Ik zie ze op marktplaats voor wel redelijke prijzen staan maar hier in Bosnië zijn ze totaal onvindbaar, alsof die dingen hier nooit zijn verkocht ofzo. Misschien toch maar eens met een busje naar NL rijdenquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:59 schreef just me het volgende:
[..]
Kwestie van geluk hebben, ik vond die van mij in een 2-hands winkeltje; ik vond er zelfs geheime laatjes in![]()
Lekker op speurtocht gaan, DDM weet vast leuke adresjesquote:Op woensdag 21 juli 2021 17:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat is wel mazzel hebben. Ik zie ze op marktplaats voor wel redelijke prijzen staan maar hier in Bosnië zijn ze totaal onvindbaar, alsof die dingen hier nooit zijn verkocht ofzo. Misschien toch maar eens met een busje naar NL rijden
Over het algemeen is de uitspraak "DJ Eleven", maar ik luister ook naar Elf, gezien mijn verleden met een bepaalde Elfletterige username...quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jammer van het mankement, top van de midweek-uitzending.
Is het trouwens DJ-elf of DJ-eleven?
Nee joh, vooral niet schuldig voelen, waarom zou je ? Probeer lekker te genietenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:43 schreef livelink het volgende:
Mijn man wilde uit eten op een terrasje. Zitten we net, voelt hij zich niet lekker. Dus hij weer naar huis en nu zit ik alleen op een terrasje te eten. En ik voel me een tikje schuldig dat ik nu in mijn eentje een tafeltje bezet hou.
Het is druk, dus ze moeten mensen wegsturen. En aan 2 verdienen ze meer dan aan 1quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:45 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, vooral niet schuldig voelen, waarom zou je ? Probeer lekker te genieten
Ik denk dat ik van server moet wisselen, maar ik durf dat niet zomaar te doen.quote:
Begrijp ik!quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van server moet wisselen, maar ik durf dat niet zomaar te doen.
Ik zie echt uit naar de dag dat we weer via onze eigen site kunnen uitzenden.
Dan vreet je maar voor 2.quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:43 schreef livelink het volgende:
Mijn man wilde uit eten op een terrasje. Zitten we net, voelt hij zich niet lekker. Dus hij weer naar huis en nu zit ik alleen op een terrasje te eten. En ik voel me een tikje schuldig dat ik nu in mijn eentje een tafeltje bezet hou.
Ik zal even kijken…quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van server moet wisselen, maar ik durf dat niet zomaar te doen.
Ik zie echt uit naar de dag dat we weer via onze eigen site kunnen uitzenden.
We gaan zien hoe lang het goed gaat. Als deze vooraf-track (16 minuten) er feilloos door komt, begint de uitzending zo rond 19:30 uur alsnog.quote:
Wat voor error?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik krijg hier een error als ik luister op http://radio49.myl2mr.com/
Kan ook aan mij liggen natuurlijk...
Maak net nou niet ingewikkelder dan het al is...quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik krijg hier een error als ik luister op http://radio49.myl2mr.com/
Kan ook aan mij liggen natuurlijk...
Lag aan mij, werkt prima.![]()
Die naam komt me bekend voor, is dat ook een radio49 oldbie of ben ik nou in de war?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:22 schreef just me het volgende:
DJ11 zou je een speciaal nummer willen draaien voor Muis, die zou vandaag jarig zijn
Uiteraard. Welk nummer zou dat moeten zijn? DM gerust.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:22 schreef just me het volgende:
DJ11 zou je een speciaal nummer willen draaien voor Muis, die zou vandaag jarig zijn
Music Box Dancer van Frank Mills vraag ik dan bij deze voor dat doel aan...quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:22 schreef just me het volgende:
Muis was één van de grondlegsters van R49 (ik ben pas later aangehaakt hier...) en is enige jaren geleden helaas overleden...quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:22 schreef just me het volgende:
Jep DJ Mirjam Mouse bedoel ik inderdaad. Zij is helaas overleden maar we denken nog regelmatig aan haar terugquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die naam komt me bekend voor, is dat ook een radio49 oldbie of ben ik nou in de war?
Mary Mouse zelfs...quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Jep DJ Mirjam Mouse bedoel ik inderdaad. Zij is helaas overleden maar we denken nog regelmatig aan haar terug
Holy fuck, volgens mij heeft zij toendertijd nog een jingle voor me ingesproken "de zwoelste muziek van opa" of zoiets dergelijks. Zo jammer dat ik die niet meer heb..quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muis was één van de grondlegsters van R49 (ik ben pas later aangehaakt hier...) en is enige jaren geleden helaas overleden...
Je hebt gelijkquote:
Ja, de tijd vliegt. Ik zit ook alweer aan 5 jaar (en een maand)quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit net te denken, het is denk ik 10 jaar geleden dat ik voor Radio49 gedraaid heb, was ergens in 2011. Wat gaat de tijd snel!
Heb er alle vertrouwen in. Tot hoe laat draai je ook alweer?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Hopelijk blijft het goed gaan. Fingers crossed...![]()
Yello - The Race
Ongeveer 21:30 uur, denk ik.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb er alle vertrouwen in. Tot hoe laat draai je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Ladies & gentlemen, we've got him...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Ladies & gentlemen, we've got him...Mooi hoor. Met oud logo in ere hersteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan, heb je de informatie van Melting ontvangen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
MadMaster, zou ik misschien een uurtje ofzo mogen na DJ11 rond 21:30?
Even om te testen hoe een en ander werkt..
Bah... Sterkte.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:50 schreef just me het volgende:
Ik ga er even tussenuit, krijg net te horen dat mijn buurvrouw weer in het zkh ligt en dat ze vanavond met spoed het restant been ook gaan verwijderen ivm een infectie.
Naar nieuws just me, sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:50 schreef just me het volgende:
Ik ga er even tussenuit, krijg net te horen dat mijn buurvrouw weer in het zkh ligt en dat ze vanavond met spoed het restant been ook gaan verwijderen ivm een infectie.
Jeetje, sterkte just_me!quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:50 schreef just me het volgende:
Tot de volgende keerquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor het draaien tot op heden maar ik haak af voor vandaag.
Voor de overige luisteraars nog veel luisterplezier toegewenst.
Ik was even luchten, maar ben weer aanwezig...quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt vanavond een vrij rustige uitzending te worden. Heb je soms.Ralph McTell - Streets Of London
Jawel, deze heb ik eerder van je gehoord.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia
Hierna: de enige* Pet Shop Boys-single die ik nog nooit heb gedraaid in mijn uitzendingen. Welke dat is, laat zich niet zo moeilijk raden, denk ik.
* (op één nummer na, dat alleen in Duitsland op single uitkwam)
Komt niet in mijn documenten voor als gedraaid...quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, deze heb ik eerder van je gehoord.
We hebben 'm toen nog 'bediscuzeurt'...
Hmmm, bewijzen kan ik het niet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt niet in mijn documenten voor als gedraaid...
Da's niet veel. Bono is weleens betrapt op het live zingen van een stukje "Can't Take My Eyes Off You"...quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:13 schreef MadMaster het volgende:
De enige CD single van de PSB die ik in huis heb, als onderdeel van mijn U2 collectie...
Ik heb alle covers of snippets daarvan die ooit door U2 zijn gezongen op bootleg CD's in mijn collectie.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Da's niet veel. Bono is weleens betrapt op het live zingen van een stukje "Can't Take My Eyes Off You"...
En ik maar wachten op je uitnodiging voor het diner.quote:
Ach, wat verdrietig.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:50 schreef just me het volgende:
Het is een subtiele auto(pech)-showquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Typisch Kraftwerk, maar wat mij betreft één van hun minste tracks...
Sorry, ik heb het gelaten bij een salade lekker in het zonnetje. De medewerkster van het restaurant haalde uiteindelijk de tafels en stoelen van binnen en plaatste die aan de overkant van de straat. Dus uiteindelijk is er ook niemand weggestuurd. Het was een Italiaans restaurant en de oplossing was ook heel Italiaans.quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik maar wachten op je uitnodiging voor het diner.
Mijn hint was kennelijk niet duidelijk genoeg...
Ik had dat thema wel al door, maar desalniettemin…quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een subtiele auto(pech)-showBilly Ocean - Get Outta My Dreams, Get Into My Car
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |