Graag een linkje.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:19 schreef roos94 het volgende:
Lil kleine is vannacht overvallen door 3 mannen met een wapen. Ze hebben zijn horloge geript (bron juicechannel_)
Wat zou jij doen met 174.000 euro?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:57 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp die adoratie niet voor dure horloges, maar zal wel aan mijn liggen. Draag al jaren geen horloge meermaar ik ben hem niet en ben geen artiest.
Een oude gitaar kopen, of een mooie auto.quote:
Pronkzucht. Hij was ook degene die met stapels bankbiljetten pronkte.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:57 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp die adoratie niet voor dure horloges, maar zal wel aan mijn liggen. Draag al jaren geen horloge meermaar ik ben hem niet en ben geen artiest.
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Toen ik kassawerk deed kwamen er ook weleens van die stumpers aan de kassa. 'Dat is dan 4.95 alstublieft'. Nou, dan kwam die hele rol geld uit hun broekzak hoor. Nog uitgebreid doorbladeren tussen de vingers en precies in het midden zat vaak een briefje van 5quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:51 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Pronkzucht. Hij was ook degene die met stapels bankbiljetten pronkte.
Een Casio-horloge werkt net zo goed als een Rolex.
Een mooi horloge is net als een mooie auto.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:57 schreef StephanL het volgende:
Een flat 3 hoog achter is ook net zoveel dak boven je hoofd als een vrijstaand huis.quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:51 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Pronkzucht. Hij was ook degene die met stapels bankbiljetten pronkte.
Een Casio-horloge werkt net zo goed als een Rolex.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:27 schreef potjecreme het volgende:
Ervaart hij eens zelf hoe het voor Jaimie moet zijn.
Ik lees inderdaad veel reacties dat dit een opzetje was voor de bekendheid van die film.quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:01 schreef JourneyBlue het volgende:
Geen Rolex, maar een Patek Philippe 5711r
en is dit Forever Rich ofzo?
https://www.moviemeter.nl/film/1136666
Mooi klokje snap ik, veel dure horloges zien er alleen niet uit. Is puur patsen met een bepaald merkje.quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een mooi horloge is net als een mooie auto.![]()
Als je van sieraden houdt, hou je ook van een mooi klokje.
Maar soms vindt iemand het oprecht mooi.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooi klokje snap ik, veel dure horloges zien er alleen niet uit. Is puur patsen met een bepaald merkje.
Wel mee eens hoor, veel protserig spul aanwezig a la Hublot, Jacob&Co e.d.quote:Op vrijdag 5 november 2021 18:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooi klokje snap ik, veel dure horloges zien er alleen niet uit. Is puur patsen met een bepaald merkje.
Ja is zo inderdaad. Zitten ook veel mooie tussen idd met echt goede kwaliteit en techniek. Maar wat je zegt hij draagt gewoon een dikke gouden kast natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2021 20:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor, veel protserig spul aanwezig a la Hublot, Jacob&Co e.d.
Maar er zijn ook echt pareltjes die heel mooi gemaakt zijn en toffe techniek hebben en ook een godsvermogen kosten. Lil Kleine is wel iemand die alleen maar met de protsversies van horloges loopt
Zou het bij BN'ers zoals Kleine een investering zijn? Of vinden ze het gewoon oprecht mooi? Volgens mij simpelweg geilen op het merk, pochen etc. Inmiddels zou je toch moeten weten dat, als je 'm als investering wil houden, je ze beter niet kan flashen op de socials,quote:Op vrijdag 5 november 2021 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een mooi horloge is net als een mooie auto.![]()
Als je van sieraden houdt, hou je ook van een mooi klokje.
Wat een dom plot ook,quote:Op vrijdag 5 november 2021 13:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad veel reacties dat dit een opzetje was voor de bekendheid van die film.
De reden waarom die modellen zo enorm in prijs gestegen zijn is overigens wel omdat celebs er mee op de socials lopen te pochen. Nu denk ik niet dat de invloed van lil kleine globaal is maar social media wordt wel als een van de redenen gegeven waarom bepaalde modellen van Rolex, Patek en Audemars Piguet zoveel in waarde zijn gestegen. Winkelprijs van bijvoorbeeld ¤30k, maar op de tweedehands markt voor ¤60k...quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou het bij BN'ers zoals Kleine een investering zijn? Of vinden ze het gewoon oprecht mooi? Volgens mij simpelweg geilen op het merk, pochen etc. Inmiddels zou je toch moeten weten dat, als je 'm als investering wil houden, je ze beter niet kan flashen op de socials,![]()
. Hij is niet de eerste, tweede of derde bekende persoon die dit overkomt.
Ik krijg toch wel altijd zo'n jeuk van het woord 'klokje',![]()
. Mijn vriend zegt dat ook wel eens,
. Ik houd wel van sieraden, maar horloges (of klokjes
) doen me helemaal niks. Edelstenen daarentegen,
![]()
.
Dat wil ik zo geloven idd. Dat heeft sowieso invloed.quote:Op vrijdag 5 november 2021 21:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De reden waarom die modellen zo enorm in prijs gestegen zijn is overigens wel omdat celebs er mee op de socials lopen te pochen. Nu denk ik niet dat de invloed van lil kleine globaal is maar social media wordt wel als een van de redenen gegeven waarom bepaalde modellen van Rolex, Patek en Audemars Piguet zoveel in waarde zijn gestegen. Winkelprijs van bijvoorbeeld ¤30k, maar op de tweedehands markt voor ¤60k...
Denk niet dat hij echt een liefhebber is hoor, hij loopt alleen met de modellen die 'hot' zijn
[ instagram ]
Roségouden Audemars Piguet Royal Oak Chrono, paar jaar geleden nog te krijgen voor iets van ¤60k, loopt nu tegen een ton aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |