abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202040441
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 09:19 schreef roos94 het volgende:
Lil kleine is vannacht overvallen door 3 mannen met een wapen. Ze hebben zijn horloge geript (bron juicechannel_)
Graag een linkje.
pi_202040443
twitter
pi_202041329
Ik begrijp die adoratie niet voor dure horloges, maar zal wel aan mijn liggen. Draag al jaren geen horloge meer :P maar ik ben hem niet en ben geen artiest.
  vrijdag 5 november 2021 @ 11:03:01 #104
497658 Revac
Fka womanly
pi_202041387
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 10:57 schreef StephanL het volgende:
Ik begrijp die adoratie niet voor dure horloges, maar zal wel aan mijn liggen. Draag al jaren geen horloge meer :P maar ik ben hem niet en ben geen artiest.
Wat zou jij doen met 174.000 euro? :P
pi_202041501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:03 schreef Revac het volgende:

[..]
Wat zou jij doen met 174.000 euro? :P
Een oude gitaar kopen, of een mooie auto.

Ja die auto zal dalen in waarde en die Rolex misschien niet. Ik denk dat het ze daar om te doen is, een investering.
pi_202041504
Totaal niet relevant maar dat fragment (Insta Yvon) van Kleine en Monica (hij geeft een knuffel en kus op het voorhoofd) doet mij dan wel smelten. :D
Leuk vind ik dat. Heb je vroeger toch veel met elkaar gedeeld en omhels je elkaar gewoon. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_202041975
quote:
Pronkzucht. Hij was ook degene die met stapels bankbiljetten pronkte.
Een Casio-horloge werkt net zo goed als een Rolex.
pi_202042018
Heel vervelend voor Lul Kleine.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202042084
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:51 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Toen ik kassawerk deed kwamen er ook weleens van die stumpers aan de kassa. 'Dat is dan 4.95 alstublieft'. Nou, dan kwam die hele rol geld uit hun broekzak hoor. Nog uitgebreid doorbladeren tussen de vingers en precies in het midden zat vaak een briefje van 5 :') :')

Horloges draag ik ook nooit. Kijk altijd op mijn mobiel voor de tijd.
pi_202042244
quote:
Een mooi horloge is net als een mooie auto. :)

Als je van sieraden houdt, hou je ook van een mooi klokje. O+
pi_202042260
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 11:51 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Een flat 3 hoog achter is ook net zoveel dak boven je hoofd als een vrijstaand huis.
Lekkere dooddoener. :+
pi_202042501
Nogal heftig geweest die overval, pistool getrokken en hij heeft een klap op zijn hoofd gehad met dat ding.

Maar hij zal niet zeuren, hoort bij zijn wereld, alleen nu is hij slachtoffer in plaats van dader.
pi_202042526
Ervaart hij eens zelf hoe het voor Jaimie moet zijn.
pi_202042926
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:27 schreef potjecreme het volgende:
Ervaart hij eens zelf hoe het voor Jaimie moet zijn.
:D
pi_202043052
Geen Rolex, maar een Patek Philippe 5711r

en is dit Forever Rich ofzo?

https://www.moviemeter.nl/film/1136666
pi_202043294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:01 schreef JourneyBlue het volgende:
Geen Rolex, maar een Patek Philippe 5711r

en is dit Forever Rich ofzo?

https://www.moviemeter.nl/film/1136666
Ik lees inderdaad veel reacties dat dit een opzetje was voor de bekendheid van die film.
  vrijdag 5 november 2021 @ 13:46:11 #117
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_202043570
Lekker voor die kneus
pi_202046432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mooi klokje snap ik, veel dure horloges zien er alleen niet uit. Is puur patsen met een bepaald merkje.
pi_202047044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Mooi klokje snap ik, veel dure horloges zien er alleen niet uit. Is puur patsen met een bepaald merkje.
Maar soms vindt iemand het oprecht mooi. :) Niet iedereen vindt een Lambo mooi, maar sommigen wél.
pi_202048416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 18:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Wel mee eens hoor, veel protserig spul aanwezig a la Hublot, Jacob&Co e.d.

Maar er zijn ook echt pareltjes die heel mooi gemaakt zijn en toffe techniek hebben en ook een godsvermogen kosten. Lil Kleine is wel iemand die alleen maar met de protsversies van horloges loopt
pi_202049026
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 20:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wel mee eens hoor, veel protserig spul aanwezig a la Hublot, Jacob&Co e.d.

Maar er zijn ook echt pareltjes die heel mooi gemaakt zijn en toffe techniek hebben en ook een godsvermogen kosten. Lil Kleine is wel iemand die alleen maar met de protsversies van horloges loopt
Ja is zo inderdaad. Zitten ook veel mooie tussen idd met echt goede kwaliteit en techniek. Maar wat je zegt hij draagt gewoon een dikke gouden kast natuurlijk.

Beetje zelfde als mensen die met mega Armani logs etc rondlopen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 november 2021 @ 21:36:23 #122
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202049213
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 12:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou het bij BN'ers zoals Kleine een investering zijn? Of vinden ze het gewoon oprecht mooi? Volgens mij simpelweg geilen op het merk, pochen etc. Inmiddels zou je toch moeten weten dat, als je 'm als investering wil houden, je ze beter niet kan flashen op de socials, :W :D. Hij is niet de eerste, tweede of derde bekende persoon die dit overkomt.

Ik krijg toch wel altijd zo'n jeuk van het woord 'klokje', :@ :X . Mijn vriend zegt dat ook wel eens, :r. Ik houd wel van sieraden, maar horloges (of klokjes :')) doen me helemaal niks. Edelstenen daarentegen, :@ O+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 november 2021 @ 21:38:35 #123
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202049249
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik lees inderdaad veel reacties dat dit een opzetje was voor de bekendheid van die film.
Wat een dom plot ook, :'). Wordt dit tegenwoordig al gezien als goed verhaal voor een film, ;(?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_202049372
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zou het bij BN'ers zoals Kleine een investering zijn? Of vinden ze het gewoon oprecht mooi? Volgens mij simpelweg geilen op het merk, pochen etc. Inmiddels zou je toch moeten weten dat, als je 'm als investering wil houden, je ze beter niet kan flashen op de socials, :W :D. Hij is niet de eerste, tweede of derde bekende persoon die dit overkomt.

Ik krijg toch wel altijd zo'n jeuk van het woord 'klokje', :@ :X . Mijn vriend zegt dat ook wel eens, :r. Ik houd wel van sieraden, maar horloges (of klokjes :')) doen me helemaal niks. Edelstenen daarentegen, :@ O+.
De reden waarom die modellen zo enorm in prijs gestegen zijn is overigens wel omdat celebs er mee op de socials lopen te pochen. Nu denk ik niet dat de invloed van lil kleine globaal is maar social media wordt wel als een van de redenen gegeven waarom bepaalde modellen van Rolex, Patek en Audemars Piguet zoveel in waarde zijn gestegen. Winkelprijs van bijvoorbeeld ¤30k, maar op de tweedehands markt voor ¤60k...

Denk niet dat hij echt een liefhebber is hoor, hij loopt alleen met de modellen die 'hot' zijn

instagram

Roségouden Audemars Piguet Royal Oak Chrono, paar jaar geleden nog te krijgen voor iets van ¤60k, loopt nu tegen een ton aan
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 november 2021 @ 21:52:18 #125
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202049425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2021 21:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
De reden waarom die modellen zo enorm in prijs gestegen zijn is overigens wel omdat celebs er mee op de socials lopen te pochen. Nu denk ik niet dat de invloed van lil kleine globaal is maar social media wordt wel als een van de redenen gegeven waarom bepaalde modellen van Rolex, Patek en Audemars Piguet zoveel in waarde zijn gestegen. Winkelprijs van bijvoorbeeld ¤30k, maar op de tweedehands markt voor ¤60k...

Denk niet dat hij echt een liefhebber is hoor, hij loopt alleen met de modellen die 'hot' zijn

[ instagram ]
Roségouden Audemars Piguet Royal Oak Chrono, paar jaar geleden nog te krijgen voor iets van ¤60k, loopt nu tegen een ton aan
Dat wil ik zo geloven idd. Dat heeft sowieso invloed.

Maar wat je zegt; Kleine is vast geen liefhebber. Ik vraag me zelfs af of hij niet gewoon op zijn mobiel kijkt naar de tijd ipv zijn horloge dat er toch maar hangt voor de sier, ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')