Hahaquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:06 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Haha true, ik heb er wel echt heul veul zin in!![]()
![]()
Even vergeten dat ik je oven geconfisqueerd heb, zullen we maar gewoon CCN doen?
Yasssquote:
quote:
Ik vind ze wel tof uitzien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Hupje het volgende:
[..]
Deze zijn het geworden: [ afbeelding ]
De nieuwe versie van de Adidasjes die ik een paar jaar geleden kocht. Roze is niet echt mijn ding, maar ja, als deze lekker lopen...
En mijn Fitbit Charge 4 heb ik ook in gebruik genomenMet nieuwe stats! 37 zoneminuten vandaag.
Ik vind ze er snel uitzien.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Hupje het volgende:
[..]
Deze zijn het geworden: [ afbeelding ]
De nieuwe versie van de Adidasjes die ik een paar jaar geleden kocht. Roze is niet echt mijn ding, maar ja, als deze lekker lopen...
En mijn Fitbit Charge 4 heb ik ook in gebruik genomenMet nieuwe stats! 37 zoneminuten vandaag.
Voor vandaag toch de poke bowl bestellen voor de positieve voedingsstoffen en dan jezelf dwingen tot preppen voor een paar dagen zodat je alleen maar wat uit de koeling/vriezer hoeft te pakken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:20 schreef Holyme het volgende:
Lichtblauwboks. Al is het hier babyblauw, en de rest gewoonlijj zwart.
Qua gewicht zit ik hier wel stabiel momenteel, qua voedingsstoffen niet echt, mentaal gaat even bagger en heb geen fut om te koken of te eten zelfs (wat is dit). Gister was m'n D muesli, aangevuld met nog meer muesli, een hele berg blauwe bessen, een pakje paprika maiswafels, en een bak ongepelde walnoten. Ontbijt gaat nog ok, daarna is de zin om te eten weg
Ik overweeg een poke bowl ofzo te bestellen straks, maar het smaakt me allemaal niet echt, dus dan vind ik dat weer zonde
Hoe was het?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag een soort OMAD. Voor het eerst eigenlijk. Dacht dat het overdag heel zwaar zou zijn met veel honger ofzo, maar valt me reuze mee. Maar ik ga zo dadelijk onbeperkt tapas eten, dus genoeg kcal die gaan komen. En de enige twee 'regels' die ik mezelf opleg is dat ik me niet helemaal overvol prop en daarnaast max 2 toetjes neem. Voor de rest lekker genieten
Heerlijk! Vind tapas sowieso altijd heel chill want ik kan nooit kiezen in een restaurant want ik vind alles lekkerquote:
Mooi manquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:29 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Heerlijk! Vind tapas sowieso altijd heel chill want ik kan nooit kiezen in een restaurant want ik vind alles lekker![]()
En mezelf keurig beheerst. Als in, ik heb zeker meer dan genoeg gegeten, maar niet rollend naar huis gegaan. Dus dat is ook weer een overwinning. Dat ik prima all you can eat kan doen zonder dat het weer over de top moet en 3 rondes extra moet bestellen ten opzichte van mijn tafelgenoten.
Welke proteīnerepen eet je eigenlijk? Heb je een favoriet merk?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Even een rustdagje ingepland, na 4x 15k en 1x 10x stappen afgelopen week. Beetje aanrommelen in huis en filmpjes kijken
O: Proteīnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: Bakje couscous uit de vriezer
Ik eet zelf altijd de Body en Fit Smart bar crunchy. Dat vind ik oprecht een van de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad. En ik wil er ook altijd wel een beetje op letten dat de kcal wel beperkt blijven. Zie soms eiwitrepen met +300 kcal. Dat vind ik dan weer zonde.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Welke proteīnerepen eet je eigenlijk? Heb je een favoriet merk?
Van het Kruidvat. Crunchy caramel, cookie dough of salted caramel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Welke proteīnerepen eet je eigenlijk? Heb je een favoriet merk?
Kwark of yoghurt ofzo geen optie? Ik krijg brood ook niet weg (in de ochtend).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:48 schreef Declan-Harp het volgende:
Door medicatiegebruik kan ik niet meer IF-en en ik vind brood gewoon écht niet meer lekker.. dus dit is m'n ontbijt
Ik eet al kwark voor de lunch, moet ik daar weer wat voor verzinnen. Nee het is prima zo, ik ben toch niet meer op dieet, tegenwoordig is het voor mij een way of lifequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:08 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Kwark of yoghurt ofzo geen optie? Ik krijg brood ook niet weg (in de ochtend).
Stokbrood, witte bolletjes, pistoletjes, yessss. Maar niet voor elke dagquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:14 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg brood elk moment van de dag wel weg.Die repen daarentegen. Ik vind bijna allemaal eiwit-producten zo'n vreemde bijsmaak hebben. Alleen toen ik corona had vond ik de shakes lekker. Toen proefde ik niet, maar voelde het wel lekker dik en romig.
Haha, grappig. Je noemt nu juist dingen die ik dan weer heel saai vind uit de brood-categorie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:17 schreef Declan-Harp het volgende:
Stokbrood, witte bolletjes, pistoletjes, yessss. Maar niet voor elke dagGewoon brood blief ik niet meer, at voorheen 4 stuks per dag.
Ah check. Nee als je al kwark voor lunch eet wordt het wel erg veelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:16 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik eet al kwark voor de lunch, moet ik daar weer wat voor verzinnen. Nee het is prima zo, ik ben toch niet meer op dieet, tegenwoordig is het voor mij een way of life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |