abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2021 @ 22:09:43 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200624296
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:06 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Haha true, ik heb er wel echt heul veul zin in! O+ :9~

Even vergeten dat ik je oven geconfisqueerd heb, zullen we maar gewoon CCN doen? O+
Haha :P Ja is prima! Van de BK?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200624336
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Haha :P Ja is prima! Van de BK?
Yasss :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 29 juli 2021 @ 22:14:14 #278
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200624382
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:11 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Yasss :Y
:9 Ga ik ook die burger uitproberen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_200625272
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Hupje het volgende:

[..]

Deze zijn het geworden: [ afbeelding ]
De nieuwe versie van de Adidasjes die ik een paar jaar geleden kocht. Roze is niet echt mijn ding, maar ja, als deze lekker lopen...

En mijn Fitbit Charge 4 heb ik ook in gebruik genomen *O* Met nieuwe stats! 37 zoneminuten vandaag.
Ik vind ze wel tof uitzien. 8-)
ROBODEMONS..................|:(
pi_200628881
O: Proteīnereep
L: Kwark met blauwe bessen en passiefruit + 3 maiswafels eiersalade
D: Shoarmasalade; vega shoarma, sla, paprika, stukjes pitabrood en knoflooksaus
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:08:26 #281
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200629994
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Hupje het volgende:

[..]

Deze zijn het geworden: [ afbeelding ]
De nieuwe versie van de Adidasjes die ik een paar jaar geleden kocht. Roze is niet echt mijn ding, maar ja, als deze lekker lopen...

En mijn Fitbit Charge 4 heb ik ook in gebruik genomen *O* Met nieuwe stats! 37 zoneminuten vandaag.
Ik vind ze er snel uitzien. :9 Beter dan de mijne in ieder geval, ik match het beste met Saucony Omni's en de enige kleurstelling die leverbaar was in m'n maat, was lichtblauw. Ik heb werkelijk niets wat daar ook maar een beetje mee matcht. :') (Ja, op zwart en wit na dan)

Het gaat hier nog steeds niet top, maar de weegschaal staat in ieder geval nog steeds stil. Op zich goed om te weten dat ik met m'n huidige eet/beweegpatroon in ieder geval niet binnen no time 10kg aankom. :+ Geen goed lange termijn ding, dus ik ga even denken wat ik als eerste ga tweaken. Binnenkort wel een andere (niet extra lange bedrijfsbus) auto, dat maakt de auto pakken naar training in ieder geval weer wat interessanter (want dan ben ik m'n slechtweersmoes ook weer kwijt, die bus past amper in de parkeervakken daar, laat staan bij drukte). :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200631244
Lichtblauwboks. Al is het hier babyblauw, en de rest gewoonlijj zwart.

Qua gewicht zit ik hier wel stabiel momenteel, qua voedingsstoffen niet echt, mentaal gaat even bagger en heb geen fut om te koken of te eten zelfs (wat is dit :') ). Gister was m'n D muesli, aangevuld met nog meer muesli, een hele berg blauwe bessen, een pakje paprika maiswafels, en een bak ongepelde walnoten. Ontbijt gaat nog ok, daarna is de zin om te eten weg -O- Ik overweeg een poke bowl ofzo te bestellen straks, maar het smaakt me allemaal niet echt, dus dan vind ik dat weer zonde :+
  vrijdag 30 juli 2021 @ 10:22:37 #283
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200631279
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 10:20 schreef Holyme het volgende:
Lichtblauwboks. Al is het hier babyblauw, en de rest gewoonlijj zwart.

Qua gewicht zit ik hier wel stabiel momenteel, qua voedingsstoffen niet echt, mentaal gaat even bagger en heb geen fut om te koken of te eten zelfs (wat is dit :') ). Gister was m'n D muesli, aangevuld met nog meer muesli, een hele berg blauwe bessen, een pakje paprika maiswafels, en een bak ongepelde walnoten. Ontbijt gaat nog ok, daarna is de zin om te eten weg -O- Ik overweeg een poke bowl ofzo te bestellen straks, maar het smaakt me allemaal niet echt, dus dan vind ik dat weer zonde :+
Voor vandaag toch de poke bowl bestellen voor de positieve voedingsstoffen en dan jezelf dwingen tot preppen voor een paar dagen zodat je alleen maar wat uit de koeling/vriezer hoeft te pakken?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200640109
Vandaag een soort OMAD. Voor het eerst eigenlijk. Dacht dat het overdag heel zwaar zou zijn met veel honger ofzo, maar valt me reuze mee. Maar ik ga zo dadelijk onbeperkt tapas eten, dus genoeg kcal die gaan komen. En de enige twee 'regels' die ik mezelf opleg is dat ik me niet helemaal overvol prop en daarnaast max 2 toetjes neem. Voor de rest lekker genieten :)
pi_200645059
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag een soort OMAD. Voor het eerst eigenlijk. Dacht dat het overdag heel zwaar zou zijn met veel honger ofzo, maar valt me reuze mee. Maar ik ga zo dadelijk onbeperkt tapas eten, dus genoeg kcal die gaan komen. En de enige twee 'regels' die ik mezelf opleg is dat ik me niet helemaal overvol prop en daarnaast max 2 toetjes neem. Voor de rest lekker genieten :)
Hoe was het? O+
pi_200645302
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:14 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Hoe was het? O+
Heerlijk! Vind tapas sowieso altijd heel chill want ik kan nooit kiezen in een restaurant want ik vind alles lekker :9
En mezelf keurig beheerst. Als in, ik heb zeker meer dan genoeg gegeten, maar niet rollend naar huis gegaan. Dus dat is ook weer een overwinning. Dat ik prima all you can eat kan doen zonder dat het weer over de top moet en 3 rondes extra moet bestellen ten opzichte van mijn tafelgenoten. :)
pi_200645359
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:29 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Heerlijk! Vind tapas sowieso altijd heel chill want ik kan nooit kiezen in een restaurant want ik vind alles lekker :9
En mezelf keurig beheerst. Als in, ik heb zeker meer dan genoeg gegeten, maar niet rollend naar huis gegaan. Dus dat is ook weer een overwinning. Dat ik prima all you can eat kan doen zonder dat het weer over de top moet en 3 rondes extra moet bestellen ten opzichte van mijn tafelgenoten. :)
Mooi man O+ Good job :*
pi_200651145
Even een rustdagje ingepland, na 4x 15k en 1x 10x stappen afgelopen week. Beetje aanrommelen in huis en filmpjes kijken O+

L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: Bakje couscous uit de vriezer
pi_200651746
Vandaag het ultieme bewijs dat afvallen zeker niet lineair in. Vorige week nog redelijk teleurgesteld met -0.1, ondanks dat het een goede week was voor mijn gevoel. Gisteren AYCE gedaan en normaal weeg ik me dan niet, maar vandaag durfde ik het aan. En tot mijn eigen verbazing stond er -0.9 *O*.
Vandaag wel weer gewoon normaal doen:
O: kwark
L: eiwitpannekoek
T: high protein toetje
D: noedels met biefreepjes en groente
B: uur met de hond wandelen
pi_200652355
Zo fijn als je voor je gevoel een geweldige week hebt gehad, en de weegschaal dat dan ook laat zien. O+ -1.6 kilo deze week. Dat volgt overigens ook na een paar goede weken en amper afvallen, maar geeft toch altijd weer extra motivatie.

Ook lekker wat meer bewogen de afgelopen week. Vanochtend weer begonnen met een half uurtje boxen. Gisteravond nog een wandeling van 7.5 kilometer.

Hopelijk kan ik het allemaal volhouden. Komende maand wel weer een hoop uitdagingen. Veel uiteten, eigen verjaardag, neefje en nichtje komen logeren (dus feestje van maken) en dan aan het eind van de maand op vakantie, dat is de ultieme uitdaging.
pi_200661921
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 10:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Even een rustdagje ingepland, na 4x 15k en 1x 10x stappen afgelopen week. Beetje aanrommelen in huis en filmpjes kijken O+

L: Kwark/fruit/lijnzaad en 2 wraps kaas/houmous
T: Peer
D: Bakje couscous uit de vriezer
Welke proteīnerepen eet je eigenlijk? Heb je een favoriet merk?
ROBODEMONS..................|:(
pi_200662318
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik eet zelf altijd de Body en Fit Smart bar crunchy. Dat vind ik oprecht een van de lekkerste die ik tot nu toe heb gehad. En ik wil er ook altijd wel een beetje op letten dat de kcal wel beperkt blijven. Zie soms eiwitrepen met +300 kcal. Dat vind ik dan weer zonde.
pi_200662674
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Van het Kruidvat. Crunchy caramel, cookie dough of salted caramel.
Zijn officieel maaltijdrepen, maar de samenstelling en aantal kcal is nagenoeg gelijk tov proteīnerepen.
pi_200662714
Door medicatiegebruik kan ik niet meer IF-en en ik vind brood gewoon écht niet meer lekker.. dus dit is m'n ontbijt :Y
pi_200663148
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:48 schreef Declan-Harp het volgende:
Door medicatiegebruik kan ik niet meer IF-en en ik vind brood gewoon écht niet meer lekker.. dus dit is m'n ontbijt :Y
Kwark of yoghurt ofzo geen optie? Ik krijg brood ook niet weg (in de ochtend).
pi_200663294
Ik krijg brood elk moment van de dag wel weg. :9~ Die repen daarentegen. Ik vind bijna allemaal eiwit-producten zo'n vreemde bijsmaak hebben. Alleen toen ik corona had vond ik de shakes lekker. Toen proefde ik niet, maar voelde het wel lekker dik en romig. :')
pi_200663343
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:08 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Kwark of yoghurt ofzo geen optie? Ik krijg brood ook niet weg (in de ochtend).
Ik eet al kwark voor de lunch, moet ik daar weer wat voor verzinnen. Nee het is prima zo, ik ben toch niet meer op dieet, tegenwoordig is het voor mij een way of life ;)
pi_200663382
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:14 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg brood elk moment van de dag wel weg. :9~ Die repen daarentegen. Ik vind bijna allemaal eiwit-producten zo'n vreemde bijsmaak hebben. Alleen toen ik corona had vond ik de shakes lekker. Toen proefde ik niet, maar voelde het wel lekker dik en romig. :')
Stokbrood, witte bolletjes, pistoletjes, yessss. Maar niet voor elke dag ;) Gewoon brood blief ik niet meer, at voorheen 4 stuks per dag.
Shakes bleven hier altijd korrelig en raar, heb er nooit mee overweg gekund.
pi_200663506
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:17 schreef Declan-Harp het volgende:
Stokbrood, witte bolletjes, pistoletjes, yessss. Maar niet voor elke dag ;) Gewoon brood blief ik niet meer, at voorheen 4 stuks per dag.
Haha, grappig. Je noemt nu juist dingen die ik dan weer heel saai vind uit de brood-categorie. :D Die laat ik dan weer liggen. Ik hou van geroosterde boterhammen en donkere harde broodjes met veel pitten. O+

Maar ach, niets eten wat je tegenstaat. Als je iets hebt gevonden wat voor jou werkt, helemaal prima toch.
pi_200663522
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:16 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik eet al kwark voor de lunch, moet ik daar weer wat voor verzinnen. Nee het is prima zo, ik ben toch niet meer op dieet, tegenwoordig is het voor mij een way of life ;)
Ah check. Nee als je al kwark voor lunch eet wordt het wel erg veel :P

Ik vond shakes hier eerst ook smerig maar heb nu sinds een jaar ofzo een ander merk (van Scitec nutrition) en die vind ik wel lekker met gewoon water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')