SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes, hond2.gif mag van zijn baasje niet buiten de spoiler in de OP
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Degene die dat filmpje over festivals heeft gestuurd.
De meeste besmettingen vinden meer plaats in winkels en kantoren hoor!
De overheid doet er alles aan om entertainment en de evenementen branche en de horeca om zeep te helpen maar elkaar aanhoesten en besmetten in winkels kantoren en scholen ach ja dat kan allemaal wel.![]()
In Nederland ontplofte de boel toen de uitgaansgelegenheden open gingen, niet toen de winkels en kantoren open gingen want die waren al open.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:50 schreef quirina het volgende:
De overheid doet er alles aan om entertainment en de evenementen branche en de horeca om zeep te helpen maar elkaar aanhoesten en besmetten in winkels kantoren en scholen ach ja dat kan allemaal wel.
Dus dan is het ook wel logisch dat de aandacht zich daarop richt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2021 13:57:52 ]![]()
Festivals en uitgaansgelegenheden gaan hoe dan ook een bron aan besmettingen blijven, dat gaat echt niet veranderen.
Alleen als iedereen gevaccineerd is hoeft dat geen punt te zijn.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)![]()
Patiënten nu in het ziekenhuis:
(het verschil met gisteren)
🔴284 (19)
🔴Kliniek: 207 (17)
🔴IC: 77 (2)
Nieuwe opnames:
🟡Kliniek: 50
🟡IC: 5“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Oké, het gaat nu dus een klein beetje oplopen. Wat allemaal niet zo erg is als dit de besmettingspiek blijkt te zijn.quote:Makkelijk eerste (volgens de expected goals)![]()
Als het beperkt blijft tot pak ‘m beet 500 mensen in de ziekenhuizen is het primaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké, het gaat nu dus een klein beetje oplopen. Wat allemaal niet zo erg is als dit de besmettingspiek blijkt te zijn.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Totaal (verpleegafd+IC)
17 juli 284 (207+ 77)
16 juli 265 (190+ 75)
15 juli 230 (158+ 72)
14 juli 212 (138+ 74)
13 juli 204 (129+ 75)
12 juli 213 (129+ 84)
11 juli 208 (119+ 88)
10 juli 205 (123+ 82)“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Bij ons werken veel mensen al tijden weer op kantoor. Inmiddels 23 Covid gevallen gehad onder collegas, allemaal buiten kantoor opgelopen, een groot deel is in de besmettelijke periode aanwezig geweest waardoor quarantaine voor directe collega's nodig was. Nog nooit heeft er een gevolgbesmetting plaatsgevonden. Het enige moment dat collega's elkaar besmet hebben, was toen 3 collega's in het najaar van 2020 met elkaar zijn wezen eten in een restaurant. Volgens mij zijn kantoren behoorlijk veilig met de nodige maatregelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:50 schreef quirina het volgende:
De overheid doet er alles aan om entertainment en de evenementen branche en de horeca om zeep te helpen maar elkaar aanhoesten en besmetten in winkels kantoren en scholen ach ja dat kan allemaal wel.
Bij ons is het vloeroppervlak verdubbeld en in combinatie met thuiswerkers, heb je zeker 3 tot 4 keer zo veel ruimte p.p. als daarvoor. Verder uiteraard een max aantal mensen per ruimte afhankelijk van de grootte.![]()
Dus 70 opnames op 70k besmettingen ongeveer, en minder ICquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Totaal (verpleegafd+IC)
17 juli 284 (207+ 77)
16 juli 265 (190+ 75)
15 juli 230 (158+ 72)
14 juli 212 (138+ 74)
13 juli 204 (129+ 75)
12 juli 213 (129+ 84)
11 juli 208 (119+ 88)
10 juli 205 (123+ 82)
Hoeft geen probleem te zijn als de besmettingen gaan afvakken / dalen, iets wat ik de komende dagen verwacht.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
10-7, en 10K hebben we eigenlijk officieel nog geen enkele dag gehad.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Welke dag was de eerste 10k+ in de 'huidige golf'?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Vorige week zaterdag.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Welke dag was de eerste 10k+ in de 'huidige golf'?Makkelijk eerste (volgens de expected goals)![]()
Uiteindelijk komen we ook in een situatie dat iedereen een prik had kunnen halen als je dat zou willen. Als je er dan toch bewust voor kiest om die prik niet te halen dan is dat toch een beetje eigen schuld / collateral damage als er structureel (ongevaccineerde) mensen op de IC komen als we back to normal gaan?![]()
![]()
gewoon ramen openquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:06 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Bij ons werken veel mensen al tijden weer op kantoor. Inmiddels 23 Covid gevallen gehad onder collegas, allemaal buiten kantoor opgelopen, een groot deel is in de besmettelijke periode aanwezig geweest waardoor quarantaine voor directe collega's nodig was. Nog nooit heeft er een gevolgbesmetting plaatsgevonden. Het enige moment dat collega's elkaar besmet hebben, was toen 3 collega's in het najaar van 2020 met elkaar zijn wezen eten in een restaurant. Volgens mij zijn kantoren behoorlijk veilig met de nodige maatregelen.
Bij ons is het vloeroppervlak verdubbeld en in combinatie met thuiswerkers, heb je zeker 3 tot 4 keer zo veel ruimte p.p. als daarvoor. Verder uiteraard een max aantal mensen per ruimte afhankelijk van de grootte.![]()
Nee oke snap ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
10-7, en 10K hebben we eigenlijk officieel nog geen enkele dag gehad.
Een weekje geleden dus. Hm oke, tnx.![]()
Ik hoop dat de besmettingen een tijdje stabiel blijven rond de 10k en dat we op basis daarvan weliswaar een lichte stijging van de IC en verpleegafdelingsopnames en bezetting krijgen, maar dat het goed behapbaar blijft, zodat we kunnen concluderen dat 10k per dag geen issue is.quote:![]()
Ik heb liever dat ze gaan dalen naar 8K en lager, des te sneller worden maatregelen en paniek minder relevant.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:08 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik hoop dat de besmettingen een tijdje stabiel blijven rond de 10k en dat we op basis daarvan weliswaar een lichte stijging van de IC en verpleegafdelingsopnames en bezetting krijgen, maar dat het goed behapbaar blijft, zodat we kunnen concluderen dat 10k per dag geen issue is.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
10k/dag is wel een issue voor de middellange termijn denk ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:08 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik hoop dat de besmettingen een tijdje stabiel blijven rond de 10k en dat we op basis daarvan weliswaar een lichte stijging van de IC en verpleegafdelingsopnames en bezetting krijgen, maar dat het goed behapbaar blijft, zodat we kunnen concluderen dat 10k per dag geen issue is.
Over een maand of twee niet meer lijkt me.![]()
Dat punt zijn we nog wel een eind bij verwijderd en zoals het zich nu laat aanzien (afkloppen, natuurlijk) valt het met ziekenhuisopnames mee, als dat zo blijft dan verdwijnen de maatregelen, verwacht ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Uiteindelijk komen we ook in een situatie dat iedereen een prik had kunnen halen als je dat zou willen. Als je er dan toch bewust voor kiest om die prik niet te halen dan is dat toch een beetje eigen schuld / collateral damage als er structureel (ongevaccineerde) mensen op de IC komen als we back to normal gaan?![]()
via via ken ik mensen in EHV, total wappies, geen vaccinatie, want je weer niet wat erin zit.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Uiteindelijk komen we ook in een situatie dat iedereen een prik had kunnen halen als je dat zou willen. Als je er dan toch bewust voor kiest om die prik niet te halen dan is dat toch een beetje eigen schuld / collateral damage als er structureel (ongevaccineerde) mensen op de IC komen als we back to normal gaan?
wel party gangers, die pillen en snuif hebben geslikt en gesnoven, waarvan ze ook niet wisten wat erin zat, bij het leven!![]()
Mja, laten we maar eerst 85% gaan halen, daar hebben we nog een eindje voor te gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:08 schreef Zwansen het volgende:
Het ziekenhuispersoneel heeft rust nodig en door de stijging van de ziekenhuisopnames heeft het oververmoeide ziekenhuispersoneel geen rust. Bovendien hoort 50 ziekenhuisopnames per dag al bij risiconiveau ernstig en dus zouden de maatregelen al naar dat risiconiveau moeten worden aangescherpt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:08 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik hoop dat de besmettingen een tijdje stabiel blijven rond de 10k en dat we op basis daarvan weliswaar een lichte stijging van de IC en verpleegafdelingsopnames en bezetting krijgen, maar dat het goed behapbaar blijft, zodat we kunnen concluderen dat 10k per dag geen issue is.Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!![]()
Ik verwacht zelf dat dat wel meevalt. Nu zo'n 40 tot 50 opnames, als dat stabiliseert op zo'n getal, dan blijft de bezetting wel behapbaar. Gemiddelde IC ligduur is een dag of 10, verpleegafdeling net zoiets of korter, zeker met een jongere klandizie. Dan zou je op een stabiele bezetting van minder dan 500 uit moeten komen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
10k/dag is wel een issue voor de middellange termijn denk ik.
Over een maand of twee niet meer lijkt me.![]()
7k a 8k per dag is prima. Op die manier worden met enige controle mensen die zich niet willen laten vaccineren besmet. Dat heb je liever nu dan in de winter.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze gaan dalen naar 8K en lager, des te sneller worden maatregelen en paniek minder relevant.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)![]()
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, laten we maar eerst 85% gaan halen, daar hebben we nog een eindje voor te gaan
Deze cijfers zijn alweer bijna een week oudwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Er komen meer mensen met een gebroken teen in het ziekenhuis als met Covid nu.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het ziekenhuispersoneel heeft rust nodig en door de stijging van de ziekenhuisopnames heeft het oververmoeide ziekenhuispersoneel geen rust. Bovendien hoort 50 ziekenhuisopnames per dag al bij risiconiveau ernstig en dus zouden de maatregelen al naar dat risiconiveau moeten worden aangescherpt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Hugo en het kabinet zijn op reces, he, soort van vakantiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het ziekenhuispersoneel heeft rust nodig en door de stijging van de ziekenhuisopnames heeft het oververmoeide ziekenhuispersoneel geen rust. Bovendien hoort 50 ziekenhuisopnames per dag al bij risiconiveau ernstig en dus zouden de maatregelen al naar dat risiconiveau moeten worden aangescherpt.![]()
Geprikt in de inloop bij de RAI. Zo doorheen, is niet druk. Zit dat er weer op, thanks voor de tip @_serial_ !![]()
Top zeg!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:15 schreef nostra het volgende:
Geprikt in de inloop bij de RAI. Zo doorheen, is niet druk. Zit dat er weer op, thanks voor de tip @:_serial_ !wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Zodra het aantal ziekenhuisopnames stabiliseert blijft in principe de bezetting na nog een kleine groei gelijk. De instroom van één week staat gelijk aan de uitstroom een week later.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:13 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik verwacht zelf dat dat wel meevalt. Nu zo'n 40 tot 50 opnames, als dat stabiliseert op zo'n getal, dan blijft de bezetting wel behapbaar. Gemiddelde IC ligduur is een dag of 10, verpleegafdeling net zoiets of korter, zeker met een jongere klandizie. Dan zou je op een stabiele bezetting van minder dan 500 uit moeten komen.
Goede kans dat het hier voorlopig bij blijft en dat het door de vaccins en hogere immuniteit uiteindelijk weer naar beneden gaat. Dat zou ideaal zijn.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)![]()
De grootste besmettingshaarden zijn de horeca en dan met name de nachthoreca (hotels daarentegen weer niet), de evenementen, scholen (alle niveaus) en thuisbezoek. Kantoren en winkels zijn nauwelijks een besmettingshaard, enkel fabrieken waar moeilijk afstand gehouden kan worden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:50 schreef quirina het volgende:
De overheid doet er alles aan om entertainment en de evenementen branche en de horeca om zeep te helpen maar elkaar aanhoesten en besmetten in winkels kantoren en scholen ach ja dat kan allemaal wel.Rossíya, Rossíya -
Nou ja, het gaat goed maar er is nog een grote groep die geprikt moeten worden. 50-70% is niet voldoende, benieuwd hoeveel daarvan afgelopen week erbij is gekomen die dan ook tweede prik moeten krijgen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
[ afbeelding ]
Deze cijfers zijn alweer bijna een week oud![]()
Zijn er meer locaties waar dat kan? Rai is net ver weg, maar ik zou ook wel een weekje eerder willen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:15 schreef nostra het volgende:
Geprikt in de inloop bij de RAI. Zo doorheen, is niet druk. Zit dat er weer op, thanks voor de tip @:_serial_ !![]()
Gister op Nieuwsuur die paar jongeren die de overheid verwijten om het 'dansen met jansen'. Godverdomme, als je een beetje zelf inleest op internet weet je dondersgoed dat het niet direct bescherming biedt. Dan ben je ook wel oliedom zeg als je dat niet zelf kunt verzinnen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
wat dom, als je denk dat besmettingen alleen maar horizontaal gaan. Heb je niet gehoord van aerosolen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:17 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
De grootste besmettingshaarden zijn de horeca en dan met name de nachthoreca (hotels daarentegen weer niet), de evenementen, scholen (alle niveaus) en thuisbezoek. Kantoren en winkels zijn nauwelijks een besmettingshaard, enkel fabrieken waar moeilijk afstand gehouden kan worden.![]()
Ik weet het alleen zeker van de RAIquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:21 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zijn er meer locaties waar dat kan? Rai is net ver weg, maar ik zou ook wel een weekje eerder willen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Je hebt gelijk maar ‘Dansen met Janssen’ is één van de grootste politieke blunders van de 21ste eeuw.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:21 schreef Discombobulate het volgende:
Gister op Nieuwsuur die paar jongeren die de overheid verwijten om het 'dansen met jansen'. Godverdomme, als je een beetje zelf inleest op internet weet je dondersgoed dat het niet direct bescherming biedt. Dan ben je ook wel oliedom zeg als je dat niet zelf kunt verzinnen.Rossíya, Rossíya -
Volgens is de ventilatie in kantoren toch redelijk goed op orde in tegenstelling tot de ventilatie in de horeca, scholen en bij mensen thuis.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat dom, als je denk dat besmettingen alleen maar horizontaal gaan. Heb je niet gehoord van aerosolen?Rossíya, Rossíya -
Alleen welke garantie is er dat het daarbij blijft? Percentueel gezien loopt het behoorlijk op namelijk. En ik zie geen reden waarom het bij 40-50 zal blijven.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:13 schreef Schuifpui het volgende:
Nu zo'n 40 tot 50 opnames, als dat stabiliseert op zo'n getal, dan blijft de bezetting wel behapbaar.![]()
Mensen die nog geen afspraak hebben voor hun eerste coronavaccinatie kunnen vandaag op alle locaties in de stad binnen lopen om zich al te laten vaccineren. Er is veel ruimte bij de locaties en die wil de GGD benutten om zoveel mogelijk mensen te prikken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:21 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Zijn er meer locaties waar dat kan? Rai is net ver weg, maar ik zou ook wel een weekje eerder willen.
De vaccinatielocaties in Amsterdam zijn de RAI, sportcentrum Caland, de NDSM-loods en de AFAS Live.![]()
Daar woonde ik vroeger behoorlijk dichtbij. Rivierenbuurt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:15 schreef nostra het volgende:
Geprikt in de inloop bij de RAI. Zo doorheen, is niet druk. Zit dat er weer op, thanks voor de tip @:_serial_ !![]()
![]()
genoeg oude kantoren met prut ventilatie.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:24 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens is de ventilatie in kantoren toch redelijk goed op orde in tegenstelling tot de ventilatie in de horeca, scholen en bij mensen thuis.![]()
Ja okquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
genoeg oude kantoren met prut ventilatie.Rossíya, Rossíya -
Haha mag jij eens zomer bij ons op kantoor zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:24 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Volgens is de ventilatie in kantoren toch redelijk goed op orde in tegenstelling tot de ventilatie in de horeca, scholen en bij mensen thuis.![]()
![]()
![]()
Het gaat hier om de 2e vaccinatie na 21 dagen. Hoorde dat dat alleen bij RAI kon, maar heb nog geen berichten van andere locaties gehad.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen die nog geen afspraak hebben voor hun eerste coronavaccinatie kunnen vandaag op alle locaties in de stad binnen lopen om zich al te laten vaccineren. Er is veel ruimte bij de locaties en die wil de GGD benutten om zoveel mogelijk mensen te prikken.
De vaccinatielocaties in Amsterdam zijn de RAI, sportcentrum Caland, de NDSM-loods en de AFAS Live.
Paar vrienden zijn al bij de RAI voor 2e keer gevaccineerd vandaagwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: