abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200402678
In dit topic nemen we de staatstrollen niet serieus

Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

The show must go on folks!

[ Bericht 4% gewijzigd door PSVCL op 16-07-2021 23:37:47 ]
pi_200403087
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das leuk allemaal, maar we hadden het over een seizoenseffect. Die delta is allicht wat besmettelijker natuurlijk, neemt niet weg dat die dikke skew van 87% te herleiden naar uitgaanspubliek te herleiden valt naar uitgaansgelegenheden en alles daaromheen.
Goh, wat toevallig dat er in heel Europa in de eerste helft van de zomer nauwelijks besmettingen waren en de laatste paar weken, toevallig net wanneer de Delta variant er is, het overal explodeert. Europa zal in de eerste helft van de zomer wel helemaal niet uitgegaan zijn en nu ineens massaal ofzo.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200403158
@Alarmonoff

twitter

Misschien toch maar eens je factcheck doen voor je meewerkt aan het verkloten van iemands leven
pi_200403222
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 00:26 schreef devlinmr het volgende:
@:Alarmonoff

[ twitter ]

Misschien toch maar eens je factcheck doen voor je meewerkt aan het verkloten van iemands leven
Slechte acteur
pi_200403312
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Goh, wat toevallig dat er in heel Europa in de eerste helft van de zomer nauwelijks besmettingen waren en de laatste paar weken, toevallig net wanneer de Delta variant er is, het overal explodeert. Europa zal in de eerste helft van de zomer wel helemaal niet uitgegaan zijn en nu ineens massaal ofzo.
Mis jij het besef dat meerdere variabelen spelen ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 17 juli 2021 @ 01:42:33 #6
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200403628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 00:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

je verwart 'besmettingen' met 'positieve tests'.
Huig
pi_200404304
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 01:42 schreef Orwell het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in.
Er zijn besmette mensen die amper wat merken en zich daarom niet laten testen.
En de groep die wel symptomen krijgt maar zich toch niet laat testen om allerlei redenen is nog iets groter.

Dat betekent dat er een hoop meer besmettingen zijn dan positieve testen.
Goed punt ;)
pi_200404362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 00:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mis jij het besef dat meerdere variabelen spelen ofzo?
In Nederland is nu ruim 80% van de nieuwe besmettingen te linken aan de Delta variant. In Duitsland en België is er een vergelijkbaar cijfer. Frankrijk zit daar nog iets boven en in het VK is dat cijfer zelfs boven de 90%

Als je die cijfers vergelijkt met de stijging van het aantal besmettingen in die landen sinds afgelopen maand (toen de Delta variant zijn intrede maakte) dan zie je eenzelfde stijgende lijn. Als je de aantallen besmettingen met de Delta variant eraf zou halen dan zou je slechts een kleine stijging hebben in de aantallen besmettingen. In Duitsland en België wat minder dan in Nederland en het VK. En dat zal waarschijnlijk te maken hebben met dat er meer versoepeld is in NL en het VK.
pi_200404841
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 07:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In Nederland is nu ruim 80% van de nieuwe besmettingen te linken aan de Delta variant. In Duitsland en België is er een vergelijkbaar cijfer. Frankrijk zit daar nog iets boven en in het VK is dat cijfer zelfs boven de 90%

Als je die cijfers vergelijkt met de stijging van het aantal besmettingen in die landen sinds afgelopen maand (toen de Delta variant zijn intrede maakte) dan zie je eenzelfde stijgende lijn. Als je de aantallen besmettingen met de Delta variant eraf zou halen dan zou je slechts een kleine stijging hebben in de aantallen besmettingen. In Duitsland en België wat minder dan in Nederland en het VK. En dat zal waarschijnlijk te maken hebben met dat er meer versoepeld is in NL en het VK.
Ja.

Ik had het over het seizoenseffect. Niet over delta effect.

Logisch ook dat mutaties besmettelijker zijn, omzeilen. Het immuunsysteem beter.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200404914
M'n maat is van de IC af. _O_
pi_200405114
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)de-verhalen-op-staat

Beetje propaganda voor je kiezen.
pi_200405118
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 09:24 schreef illusions het volgende:
Gelukkig.
pi_200405459
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 01:42 schreef Orwell het volgende:

[..]

Nee
pi_200405461
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 09:24 schreef illusions het volgende:
^O^ *O*
pi_200405481
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 00:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Slechte acteur
:r
pi_200405962
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:r
Hij heeft LTS Zwakstroom gestudeerd. Denkt ook dat ik een acteur bent omdat ik verkondig dat mijn maat in het ziekenhuis ligt. 8)7 Het gaat er maar niet in dat Corona ook zware consequenties kan hebben.

ik had voor die tijd ook geen zin in een vaccinatie overigens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200406060
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Hij heeft LTS Zwakstroom gestudeerd. Denkt ook dat ik een acteur bent omdat ik verkondig dat mijn maat in het ziekenhuis ligt. 8)7 Het gaat er maar niet in dat Corona ook zware consequenties kan hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck jij bent door Rutte gebeld?? Ik moest het met Hugo doen.

SPOILER
  zaterdag 17 juli 2021 @ 11:10:11 #18
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200406159
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:55 schreef illusions het volgende:

[..]

SPOILER
De jaarlijkse griep heeft al ons hele leven zware consequenties voor een kleine groep mensen , zo is het leven altijd geweest
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200406195
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

De jaarlijkse griep heeft al ons hele leven zware consequenties voor een kleine groep mensen , zo is het leven altijd geweest
en weer een nietszeggend statement van Summers
pi_200406196
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet voor deze persoon. Die gaat niet aan de beademing voor een griepje.

Het is echt wel wat meer dan enkel een griepje hoor. Voor velen ook niet, maar voor sommigen wel, en dus ook kerngezonde mensen. Vandaar dat ik denk dat als ik hetzelfde zou krijgen, er minder goed vanaf kom, een supergezonde leefstijl heb ik namelijk niet.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 11:15:11 #21
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200406225
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet voor deze persoon. Die gaat niet aan de beademing voor een griepje.

Het is echt wel wat meer dan enkel een griepje hoor. Voor velen ook niet, maar voor sommigen wel, en dus ook kerngezonde mensen. Vandaar dat ik denk dat als ik hetzelfde zou krijgen, er minder goed vanaf kom, een supergezonde leefstijl heb ik namelijk niet.
Leuk die annekdotes maar goed dat hij van de IC af is ^O^ w/
pi_200406741
´De conclusie moet ons inziens zijn dat het dreigen met de ’gevaren’ van nieuwe virusvarianten door OMT, RIVM, WHO en anderen volstrekt onverantwoord is en per direct moet stoppen. Wat per direct moet beginnen, is het aanpakken van het zorgcapaciteitsprobleem.´

https://artsencollectief.(...)en-reden-tot-paniek/
pi_200406776
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:06 schreef IriYe het volgende:
´De conclusie moet ons inziens zijn dat het dreigen met de ’gevaren’ van nieuwe virusvarianten door OMT, RIVM, WHO en anderen volstrekt onverantwoord is en per direct moet stoppen. Wat per direct moet beginnen, is het aanpakken van het zorgcapaciteitsprobleem.´

https://artsencollectief.(...)en-reden-tot-paniek/
En hoeveel extra capaciteit heb je dan nodig om geen maatregelen meer te hoeven? Hoe willen ze dat doen er staan nu al 30.000 vacatures open in de zorg..

Artsencollectief.. nutteloos groepje met nutteloze statements
pi_200407099
twitter

_O- _O- _O- _O- _O-
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_200407790
quote:
Reality in the Time of Covid by Kit Kightly

https://off-guardian.org/2021/07/16/reality-in-the-time-of-covid/

'On July 7th, Matthew Roche appeared on ITV’s Good Morning Britain live from his hospital bed. He was suffering from Covid, and his message to the people was simple:

"I was like ‘I am going to get the vaccine but I would like to see what happens in regards to side effects […] No one takes it as seriously until they have had it."

See? He’s just like us! He didn’t want to get the vaccine, because he was worried about side-effects, but then he got sick!

Are you getting it? Do you see the subtle subtext?

If you put off having the vaccine, or worry about side effects, you will get seriously ill.

Oh, by the way, Matthew Roche is an actor. He has an interesting CV which you can read here.

Apart from appearing on the first-ever episode of Channel 4’s Naked Attraction, Mr Roche is fully qualified in “Casualty Simulation training” and has appeared in multiple training exercises for mass casualty events.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200407881
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

'On July 7th, Matthew Roche appeared on ITV’s Good Morning Britain live from his hospital bed. He was suffering from Covid, and his message to the people was simple:

"I was like ‘I am going to get the vaccine but I would like to see what happens in regards to side effects […] No one takes it as seriously until they have had it."

See? He’s just like us! He didn’t want to get the vaccine, because he was worried about side-effects, but then he got sick!

If you put off having the vaccine, or worry about side effects, you will get seriously ill.

Oh, by the way, Matthew Roche is an actor. He has an interesting CV which you can read here.

Apart from appearing on the first-ever episode of Channel 4’s Naked Attraction, Mr Roche is fully qualified in “Casualty Simulation training” and has appeared in multiple training exercises for mass casualty events.
Ze laten de realiteit zien. Schokkend!
  zaterdag 17 juli 2021 @ 13:36:58 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200407974
quote:

[..]

Dus als je oma op sterven ligt met covid mag je geen afscheid nemen want te gevaarlijk maar een vreemde journaliste mag naast een covid patient staan om hem te ondervragen en op een afgesproken tijd in en uit lopen , right . :X
pi_200408080
quote:

[..]

zaterdag 17 juli 2021 @ 13:48:12 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200408147
Die reacties op YT op die gast... zijn boodschap komt niet echt aan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200408164
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[ twitter ]

_O- _O- _O- _O- _O-
Kunnen we die man het land uitflikkeren ajb.
pi_200408179
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Die reacties op YT op die gast... zijn boodschap komt niet echt aan.
Nee cognitieve dissonantie heet dat bij mensen als jij en Summers
Jullie achten het onmogelijk dat een acteur covid krijgt?
  zaterdag 17 juli 2021 @ 14:06:14 #32
189978 controlaltdelete
pi_200408394
Ik vind het best jongen, je hebt wel wat met clowns dat is bekend.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200408410
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Jij bent het die in iedere post over clowns begint :+
pi_200408448
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoals we gewend zijn.. weer een post met geen inhoud

Run cad run
  zaterdag 17 juli 2021 @ 14:11:12 #35
189978 controlaltdelete
pi_200408470

:+
pi_200408486
quote:
Mooi dat hij zich inzet voor cliniclowns.
Welke positieve bijdrage heb jij ooit aan de samenleving geleverd?

Cad, summers en tingo logica
pi_200408534
quote:
,,De volgende zorgelijke variant zal nog besmettelijker of dodelijker worden. Dat zal de natuurlijke evolutie van het virus zijn als we toestaan ​​dat het virus zich blijft verspreiden. Hoe meer het virus zich verspreidt, hoe groter de kans dat er een nieuwe variant ontstaat als er willekeurige mutaties plaatsvinden. Het is een eenvoudig mechanisme van survival of the fittest. Er zullen meer zorgelijke varianten volgen, die alles wat we tot nu toe hebben gedaan weer in gevaar kunnen brengen. Een nieuwe variant kan onze vooruitgang ondermijnen door de door vaccinatie opgebouwde immuniteit te omzeilen.’’
Aldus het WHO
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-risico-s~a7c48252/
  zaterdag 17 juli 2021 @ 14:25:01 #38
189978 controlaltdelete
pi_200408634
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mooi dat hij zich inzet voor cliniclowns.
Welke positieve bijdrage heb jij ooit aan de samenleving geleverd?

[ afbeelding ]

Cad, summers en tingo logica
Het zit je aardig dwars gezien hoe al deze users je bezig houden, het is op het obsessieve af. 8)7
pi_200408646
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het zit je aardig dwars gezien hoe al deze users je bezig houden, het is op het obsessieve af. 8)7
Obsessief gedrag is inderdaad iets waar jij bekend mee bent inderdaad
  zaterdag 17 juli 2021 @ 14:37:46 #40
189978 controlaltdelete
pi_200408743
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Obsessief gedrag is inderdaad iets waar jij bekend mee bent inderdaad
Nee hoor interesseert mij niet wat jij en je medespuiters vinden, denken en doen.

Jij daarentegen staat ermee op en gaat ermee naar bed. Je kunt het niet laten om op iedereen te reageren wiens mening je niet aanstaat al reageren ze niet eens op jou, je moet met die grote schnauze ermee bemoeien dat is best dwangmatig en gestoord gedrag, je infiltreert zelfs op tg-groepjes dus.... Laters ouwe :W
pi_200408791
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor interesseert mij niet wat jij en je medespuiters vinden, denken en doen.

Jij daarentegen staat ermee op en gaat ermee naar bed. Je kunt het niet laten om op iedereen te reageren wiens mening je niet aanstaat al reageren ze niet eens op jou, je moet met die grote schnauze ermee bemoeien dat is best dwangmatig en gestoord gedrag, je infiltreert zelfs op tg-groepjes dus.... Laters ouwe :W
Die meningen/commentaren enz. hebben we al op 24/7 TV voor het laatste 16 maanden gezien en gehoord.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 17 juli 2021 @ 14:49:59 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200408841
quote:

[..]

Nope ze doen maar toch , onze logica red ons van een experimentele spuit met uitstekende marketing ^O^
pi_200408921
quote:
Felle kritiek op schrappen coronaregels in VK: ‘Britten spelen met vuur’
Regeringen en wetenschappers uiten felle kritiek op het schrappen van vrijwel alle coronabeperkingen in Groot-Brittannië, met ingang van aanstaande maandag. Volgens hen is het besluit van premier Boris Johnson ‘een bedreiging voor heel de wereld’. ,,Het maakt de weg vrij voor de opkomst van een resistente variant van Covid-19’’, aldus de critici.

Bovendien kan een nieuwe variant zich snel over heel de wereld verspreiden, omdat Groot-Brittannië een knooppunt is in het internationale verkeer. Daarom gaat dit beleid niet alleen de Britten maar ons allemaal aan. Zo luidt de waarschuwing aan Johnson.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-met-vuur~a3f4f0c1/
pi_200409304
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kunnen we die man het land uitflikkeren ajb.
Ik denk eerder dat ze hem beter kunnen opnemen ergens in een GGZ kliniek.. Kunnen Baudet en Simons ook meteen met hem mee.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  zaterdag 17 juli 2021 @ 16:15:53 #45
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200409715
,
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die meningen/commentaren enz. hebben we al op 24/7 TV voor het laatste 16 maanden gezien en gehoord.
En we hebben er genoeg van voor de rest van ons leven , wat een poppenkast :N
  zaterdag 17 juli 2021 @ 16:30:56 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200409872
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan sluiten ze de grenzen toch voor het VK en het 'oh zo gevaarlijke killervirus'

Oh wacht...
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 17 juli 2021 @ 17:12:37 #47
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200410299
Holidays to France are thrown into disarray as double-jabbed Britons arriving back must quarantine for 10 days in last-minute reversal of Amber list rule change as hundreds of thousands prepare to jet off on Freedom Day .

https://www.dailymail.co.(...)=36241015&ai=9796535
pi_200410562
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 16:15 schreef Summers het volgende:
,
[..]

En we hebben er genoeg van voor de rest van ons leven , wat een poppenkast :N
Wat precies versta jij onder poppenkast?
pi_200410571
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Nope ze doen maar toch , onze logica red ons van een experimentele spuit met uitstekende marketing ^O^
Logica? Bij jou? Waar dan?
pi_200410644
quote:

[..]

Ja jullie zijn goed voor uren aan vermaak *O*
pi_200410723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 17:12 schreef Summers het volgende:
Holidays to France are thrown into disarray as double-jabbed Britons arriving back must quarantine for 10 days in last-minute reversal of Amber list rule change as hundreds of thousands prepare to jet off on Freedom Day .

https://www.dailymail.co.(...)=36241015&ai=9796535
Sick fucks
pi_200410771
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sick fucks!
pi_200410813
Kom op zeg wel lief zijn voor elkaar en probeer van elkaars tekortkoming te leren 😉
pi_200410874
quote:
Sick fuxksss, jezuschristus deze pure porno propaganda komt gewoon van de WHO? Lekker man. Die geïnfiltreerde organisaties.
pi_200410888
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 17:40 schreef Emmerdeur het volgende:
Kom op zeg wel lief zijn voor elkaar en probeer van elkaars tekortkoming te leren 😉
Ik leer liever wat van iemand die ergens beter in is dan ikzelf.
pi_200410924
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 17:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik leer liever wat van iemand die ergens beter in is dan ikzelf.
Thats what i said 🧐
pi_200410981
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 17:45 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]

Thats what i said 🧐
Nee precies andersom zeg jij het
  zaterdag 17 juli 2021 @ 18:24:34 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200411673
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 17:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sick fuxksss, jezuschristus deze pure porno propaganda komt gewoon van de WHO? Lekker man. Die geïnfiltreerde organisaties.
Zo min mogelijk consumeren :Y
pi_200411790
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo min mogelijk consumeren :Y
Wat denken ze nou joh, we hoeveel jaar leeft de mensheid jou al? Als er wat dan ook zou kloppen aan besmettelijker en dodelijker hadden wij als soort niet meer geleefd.

Achterlijke zooitje dit soort artikelen.
pi_200411914
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat denken ze nou joh, we hoeveel jaar leeft de mensheid jou al? Als er wat dan ook zou kloppen aan besmettelijker en dodelijker hadden wij als soort niet meer geleefd.

Achterlijke zooitje dit soort artikelen.
Hun doel is in elk geval duidelijk: het aantal besmettingen laag houden.

Landen moeten zoveel mogelijk besmettingen beperken om te voorkomen dat er weer brandhaarden ontstaan. Zo'n brandhaard kan namelijk zorgen voor een mutatie en die zijn vanwege natuurlijke invloeden besmettelijker en dodelijker.

Voorkom je nieuwe mutaties dan blijft de pandemie beheersbaar door genoeg te vaccineren.
pi_200411945
quote:

[..]

Gewoon duidelijk verhaal, maar steek jij je kop maar lekker weer in het zand.
pi_200412037
quote:

[..]

Het klopt ook gewoon niet.
Als je zorgt voor snelle verspreiding onder jongeren zal het virus milder worden volgens deze wet.
Vakman pur sang
pi_200412058
Waren vandaag in een klein stadje in zuid Frankrijk en daar werd even groot geprotesteerd.
Maar mooi met muziek en veel klappende mensen en zonder enige troep weer weg binnen 45 min.
Echt iedereen doet mee, geen mens blijft op het terras.
(Behalve wij want ramptoeristen :P )
Vakman pur sang
pi_200412294
Ergens wist ik het wel, dit zijn rascistische problemen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)annen-zijn~aa885cc3/
Vakman pur sang
pi_200412370
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:48 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Gewoon duidelijk verhaal, maar steek jij je kop maar lekker weer in het zand.
Verschrikkelijk, die naïviteit zeg. Dit is hetzelfde als eeuwig lock down. Wil je dat?
pi_200412381
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Ergens wist ik het wel, dit zijn rascistische problemen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)annen-zijn~aa885cc3/
Stop gewoon met die mensen serieus te nemen. Zielig AD ook. Manmanman.
pi_200412391
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren vandaag in een klein stadje in zuid Frankrijk en daar werd even groot geprotesteerd.
Maar mooi met muziek en veel klappende mensen en zonder enige troep weer weg binnen 45 min.
Echt iedereen doet mee, geen mens blijft op het terras.
(Behalve wij want ramptoeristen :P )
Keb mijn vakantie Duitsland af moeten schrijven. Ga nu naar Frankrijk. Daar mag je nog wel naar binnen maar die doen ook aan absurd vaak testen voordat je normaal mee mag doen.
pi_200412407
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hun doel is in elk geval duidelijk: het aantal besmettingen laag houden.

Landen moeten zoveel mogelijk besmettingen beperken om te voorkomen dat er weer brandhaarden ontstaan. Zo'n brandhaard kan namelijk zorgen voor een mutatie en die zijn vanwege natuurlijke invloeden besmettelijker en dodelijker.

Voorkom je nieuwe mutaties dan blijft de pandemie beheersbaar door genoeg te vaccineren.
Geloof je het echt? Serieus?

Hoe kunnen we nu nog leven als soort als virussen alleen maar dodelijker en besmettelijker worden dan? Daar over nagedacht?

Ga eens nadenken!!
pi_200412455
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Verschrikkelijk, die naïviteit zeg. Dit is hetzelfde als eeuwig lock down. Wil je dat?
Dat is een troll :N
pi_200412491
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat staat er helemaal niet, maar goed we hadden al geconcludeerd dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is.
pi_200412522
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat staat er helemaal niet, maar goed we hadden al geconcludeerd dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is.
Deductief redeneren is lastig he. Waar stopt dit?
pi_200412526
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat is een troll :N
Ik denk gewoon dat het IQ van betreffend persoon erg laag ligt.

Deze comment zal beledigend ervaren worden maar ik ben bloedje serieus. Ik denk dat hij gewoon niet de slimste is.
pi_200412552
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het klopt ook gewoon niet.
Als je zorgt voor snelle verspreiding onder jongeren zal het virus milder worden volgens deze wet.
Tis wel de WHO die dan fake news brengt, dat is niet zo onschuldig.
pi_200412555
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk gewoon dat het IQ van betreffend persoon erg laag ligt.

Deze comment zal beledigend ervaren worden maar ik ben bloedje serieus. Ik denk dat hij gewoon niet de slimste is.
Zegt iemand die hoe dan ook al niet kan rekenen en begrijpend lezen..
pi_200412565
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:47 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Zegt iemand die hoe dan ook al niet kan rekenen en begrijpend lezen..
Ga je schamen joh.
pi_200412609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ga je schamen joh.
Ik zou niet weten waarvoor... Hoogstens plaats vervangende schaamte voor jouw "laat de zwakkeren maar de tering krijgen" theorieën
pi_200412861
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:51 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarvoor... Hoogstens plaats vervangende schaamte voor jouw "laat de zwakkeren maar de tering krijgen" theorieën
Wil je dan voor altijd in lock down? Wat is het einde?
pi_200412929
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Deze comment zal beledigend ervaren worden maar ik ben bloedje serieus.
Nee hoor, maar dat is omdat jij dat schrijft. Anders zou ik meestal zoiets wel als beledigend opvatten.
pi_200412957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee hoor, maar dat is omdat jij dat schrijft. Anders zou ik meestal zoiets wel als beledigend opvatten.
Jij mag ook opt hoopje hoor, no worries.

Geen idee wat jullie in dit topic doen eigenlijk, onder aan de streep is het puur verzieken eigenlijk.
pi_200413363
quote:

[..]

Ja verschrikkelijk dat ze oproepen om voorzichtig en verstandig te zijn...
pi_200413462
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb mijn vakantie Duitsland af moeten schrijven. Ga nu naar Frankrijk. Daar mag je nog wel naar binnen maar die doen ook aan absurd vaak testen voordat je normaal mee mag doen.
Apart... Frankrijk is strenger met toelating en tests dan Duitsland
pi_200413777
NU.nl: De risico's van langdurige covid: dit weten we nu.
https://www.nu.nl/uitleg-(...)dit-weten-we-nu.html
pi_200413928
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:10 schreef devlinmr het volgende:
Is fear porn.. o|O
pi_200413951
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:17 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Is fear porn.. o|O
Oh ja sorry

Zo beter?
pi_200414086
twitter

Eng clubje complotdenkers
pi_200414159
quote:
Wat een gevaarlijke gek :N
pi_200414179
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh ja sorry

[ afbeelding ]

Zo beter?
_O- _O- _O-
pi_200414309
quote:
quote:
Ongeveer 30 procent van de mensen die thuis COVID-19 doormaakten, heeft na drie maanden nog klachten. Van de mensen die met COVID-19 op de intensive care lagen, had 80 procent na drie maanden nog klachten, bleek uit het onderzoek van De Jong.
Dus niet nog 2 weken een snotneus hebben, maar na 3 maanden nog moeite hebben met ademen en niets meer kunnen ruiken en proeven.
pi_200414451
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Dus niet nog 2 weken een snotneus hebben, maar na 3 maanden nog moeite hebben met ademen en niets meer kunnen ruiken en proeven.
Ja en?
Vakman pur sang
pi_200414492
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja en?
Er is in deze reeks iemand die beweert dat de gemiddelde long covid patiënt iemand is die na 2 weken nog een snotneus heeft. Dit onderzoek hanteert hele andere criteria.
pi_200414521
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 20:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Apart... Frankrijk is strenger met toelating en tests dan Duitsland
Nop.
pi_200414529
quote:
De Jong lult onzin, 3 maanden... Tis helemaal niet zo strak gedefinieerd.
quote:
Ongeveer 30 procent van de mensen die thuis COVID-19 doormaakten, heeft na drie maanden nog klachten. Van de mensen die met COVID-19 op de intensive care lagen, had 80 procent na drie maanden nog klachten, bleek uit het onderzoek van De Jong.
Bullcrap 30% na 3 maanden nog klachten.

quote:
The RECoVERED Study is a prospective cohort study based in Amsterdam, the Netherlands. Participants aged>18 years were recruited following SARS-CoV-2 diagnosis via the local Public Health Service and from hospitals
Gaan we al.
pi_200414612
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nop.
Duitsland... Negatieve pcr minder dan 72u oud

Frankrijk negatieve pcr minder dan 24 u oud

Of 2 weken na 2e vaccinatie natuurlijk
pi_200414621
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Duitsland... Negatieve pcr minder dan 72u oud

Frankrijk negatieve pcr minder dan 24 u oud
+ 10 dagen quarantine in Duitsland.
pi_200414628
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

+ 10 dagen quarantine in Duitsland.
Nee
Alleen als je de test daar doet

Wanneer u van Nederland naar Duitsland reist moet u zich vóór vertrek registreren. Voor reizigers naar Duitsland bestaat een quarantaineplicht. Maar wanneer u voor vertrek het negatieve COVID-19 testresultaat, het vaccinatie- of herstelbewijs hebt geüpload op de registratiewebsite, dan geldt dit niet.
pi_200414682
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er is in deze reeks iemand die beweert dat de gemiddelde long covid patiënt iemand is die na 2 weken nog een snotneus heeft. Dit onderzoek hanteert hele andere criteria.
Het blijft een zware longaandoening vaak met longontsteking, tuurlijk ben je dan 3 maanden nogal kortademig.
Mijn vriendin had het 6 maanden, maar op zijn hoogst een beetje vervelend met sporten en trapklimmen nu 12 maanden later niets meer.
Maar schoonpa had een dubbele longontsteking (voor Corona) en had ook 2 jaar nog wel naweeën. Je lichaam moet natuurlijk herstellen.
Net zoals echte zware griep, ben je ook 3 maanden niet echt fit.

Maar dan nog heeft 70% en ik denk meer helemaal
Geen last.
Vakman pur sang
pi_200414731
Frankrijk is geen centje pijn hoor, niemand vraagt je wat en mondkapje wel of niet op boeit ze ook geen reet.
Vakman pur sang
pi_200414898
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het blijft een zware longaandoening vaak met longontsteking, tuurlijk ben je dan 3 maanden nogal kortademig.
Mijn vriendin had het 6 maanden, maar op zijn hoogst een beetje vervelend met sporten en trapklimmen nu 12 maanden later niets meer.
Maar schoonpa had een dubbele longontsteking (voor Corona) en had ook 2 jaar nog wel naweeën. Je lichaam moet natuurlijk herstellen.
Net zoals echte zware griep, ben je ook 3 maanden niet echt fit.

Maar dan nog heeft 70% en ik denk meer helemaal
Geen last.
Ja, dat is een realistischer beeld van long covid.

Degene die ik ken die covid heeft gehad moest nadat hij 'beter' was nog een maand thuis blijven. Daarna kon hij weer werken, alleen dan 32 uur ipv 40. En elk weekend naar de fysio om de conditie weer een beetje normaal te krijgen.

Dertig procent van iedereen die thuis beter moest worden en 80% van iedereen die opgenomen moest worden zijn best hoge cijfers.

Beterschap voor je vriendin.
pi_200415576
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee
Alleen als je de test daar doet

Wanneer u van Nederland naar Duitsland reist moet u zich vóór vertrek registreren. Voor reizigers naar Duitsland bestaat een quarantaineplicht. Maar wanneer u voor vertrek het negatieve COVID-19 testresultaat, het vaccinatie- of herstelbewijs hebt geüpload op de registratiewebsite, dan geldt dit niet.
Ja dat staat op NL website, niet de Duitse.
pi_200415601
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dertig procent van iedereen die thuis beter moest worden en 80% van iedereen die opgenomen moest worden zijn best hoge cijfers.
Je wordt niet zomaar opgenomen en na 3 maanden ergens last van hebben is niet strak gedefinieerd natuurlijk.

Vooral die 30% thuis gebleven heeft een hoog hoax gehalte.
pi_200417565
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat staat op NL website, niet de Duitse.
Wat jij wil. Ik haal mijn info van de NL overheid sites
pi_200417599
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat jij wil. Ik haal mijn info van de NL overheid sites
Ja verstandig, NL overheid weet het natuurlijk beter dan Duitse overheid.
pi_200417634
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja verstandig, NL overheid weet het natuurlijk beter dan Duitse overheid.
Doe eens een link. Ook op duitse sites staat alleen een negatieve pcr test nodig
pi_200418869
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

De Jong lult onzin, 3 maanden... Tis helemaal niet zo strak gedefinieerd.
[..]

Bullcrap 30% na 3 maanden nog klachten.
[..]

Gaan we al.

Lol hoe voorspelbaar ben je ook... Hebben we eindelijk wat cijfers/stats van long Covid zijn ze niet waar volgens mr Ludo..
pi_200419201
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 00:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Doe eens een link. Ook op duitse sites staat alleen een negatieve pcr test nodig
Linkje
pi_200419207
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 08:01 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Lol hoe voorspelbaar ben je ook... Hebben we eindelijk wat cijfers/stats van long Covid zijn ze niet waar volgens mr Ludo..
Geloof er geen reet van idd. Geen random sample. Niet extern valide.

Implicaties van deze statistieken zijn dat minstens 10% met long covid klachten rondloopt.

Weet niet waar jij woont en wat jij om je heen ziet maar dat komt niet overeen met de werkelijkheid.
pi_200419270
https://www.auswaertiges-amt.de/de/quarantaene-einreise/2371468

Quarantaine verplichting...

Maar blijkbaar valt NL nie onder hoog risicogebied.

Quarantaineplicht: Mensen die in een risicogebied hebben verbleven, moeten direct na aankomst - of andere accommodatie op de bestemming - naar huis gaan en zich tien dagen isoleren ( thuisquarantaine )

Volgens de Duitse website ist gewoon quarantine... Volgens Nederlandse media idd niet..

Jezus, fucking wirwar aan fucking lettertjes. Blijkbaar staat NL helemaal niet bij het rijtje hoge risico landen, wat is dan die ophef geweest de laatste dagen.

[ Bericht 23% gewijzigd door ludovico op 18-07-2021 09:36:45 ]
pi_200419279
He, de Nederlandse MSM heeft aandacht voor coronaprotesten in het buitenland. Zelfs het hier verketterde AD schrijft daar over:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a5d21e67/
pi_200419315
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:26 schreef ludovico het volgende:
https://www.auswaertiges-amt.de/de/quarantaene-einreise/2371468

Quarantaine verplichting...

Quarantaineplicht: Mensen die in een risicogebied hebben verbleven, moeten direct na aankomst - of andere accommodatie op de bestemming - naar huis gaan en zich tien dagen isoleren ( thuisquarantaine )

Volgens de Duitse website ist gewoon quarantine... Volgens Nederlandse media idd niet.
In die tekst staat niet welke landen onder risicogebied vallen en welke niet. En er staat in de inleiding al welke verplichting mensen die uit zo'n gebied komen hebben. En dat is meer dan slechts een quarantaineverplichting.

quote:
Bei der Einreise aus Risikogebieten oder auf dem Luftweg besteht die Pflicht zur digitalen Einreiseanmeldung, eine Test-/Nachweispflicht und eine Quarantänepflicht.
Wat denk je dat dat betekent?
pi_200419334
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In die tekst staat niet welke landen onder risicogebied vallen en welke niet. En er staat in de inleiding al welke verplichting mensen die uit zo'n gebied komen hebben. En dat is meer dan slechts een quarantaineverplichting.
[..]

Wat denk je dat dat betekent?
Nvt op mijn vraag.
pi_200419361
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nvt op mijn vraag.
Ja leuk, je hebt je post aangepast.
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:26 schreef ludovico het volgende:
Blijkbaar staat NL helemaal niet bij het rijtje hoge risico landen, wat is dan die ophef geweest de laatste dagen.
Waar lees je dat in dat Duitse bericht?
  zondag 18 juli 2021 @ 09:41:17 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200419369
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
He, de Nederlandse MSM heeft aandacht voor coronaprotesten in het buitenland. Zelfs het hier verketterde AD schrijft daar over:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a5d21e67/
NRC ook al.
Huilen dan.
pi_200419392
quote:
11s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

NRC ook al.
De Nederlandse media zijn heel objectief voor wat betreft coronanieuws. Ook als dat gaat over onvrede over maatregelen of protesten. Alleen willen sommige dat hier maar niet geloven.
  zondag 18 juli 2021 @ 09:53:05 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200419466
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De Nederlandse media zijn heel objectief voor wat betreft coronanieuws. Ook als dat gaat over onvrede over maatregelen of protesten. Alleen willen sommige dat hier maar niet geloven.
Kijk eens wat ik bij de NOS aantref :o : https://nos.nl/artikel/23(...)we-coronamaatregelen
Huilen dan.
pi_200419475
quote:
7s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kijk eens wat ik bij de NOS aantref :o : https://nos.nl/artikel/23(...)we-coronamaatregelen
:o

Blijkt dat zelfs de NOS niet in het wereldwijde plot van Bill Gates zit
  zondag 18 juli 2021 @ 10:35:28 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200420031
RU Kidding me ! _O- "kijk eens wat de nos schrijft :') (terwijl men al anderhalf jaar in een angstpsychose zit mede dankzij hun )

Als die bagger zender enige integriteit had zouden ze nooit meegedaan hebben met de fear porn 24/7 , waren ze kritisch geweest naar beleid , hadden ze uitgezonden dat het een complot was en een leugen , waren hun gekomen met the great reset en was het nooit zo ver gekomen .

Nos is dood en moet ook aangepakt worden bij een tweede Nuremberg :r
pi_200420038
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geloof er geen reet van idd. Geen random sample. Niet extern valide.

Implicaties van deze statistieken zijn dat minstens 10% met long covid klachten rondloopt.

Weet niet waar jij woont en wat jij om je heen ziet maar dat komt niet overeen met de werkelijkheid.
De twee mensen die ik direct ken en Covid hebben gehad hebben beiden nog lang klachten gehad.. En gezien het aantal rapportages dat fysio's en huisartsen geven kan 10% zomaar eens kloppen.
  zondag 18 juli 2021 @ 10:52:27 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200420264
Als ongevaccineerde kom je er op dit moment nog steeds beter uit dan de mensen die dubbel gevaccineerd zijn .

60% OF SERIOUS COVID PATIENTS ARE FULLY VACCINATED: ISRAEL

https://www.bitchute.com/video/8HzqoTGO1aU/
  zondag 18 juli 2021 @ 10:59:43 #119
189978 controlaltdelete
pi_200420386
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:36 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

De twee mensen die ik direct ken en Covid hebben gehad hebben beiden nog lang klachten gehad.. En gezien het aantal rapportages dat fysio's en huisartsen geven kan 10% zomaar eens kloppen.
Gehad ja dus gaat weer over.
pi_200420479
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Gehad ja dus gaat weer over.
Maanden lang last hebben.. maar steek je kop vooral in het zand..
pi_200420515
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:52 schreef Summers het volgende:
Als ongevaccineerde kom je er op dit moment nog steeds beter uit dan de mensen die dubbel gevaccineerd zijn .

60% OF SERIOUS COVID PATIENTS ARE FULLY VACCINATED: ISRAEL

https://www.bitchute.com/video/8HzqoTGO1aU/
En ga nou eens zelf nadenken ajb
  zondag 18 juli 2021 @ 11:12:07 #122
189978 controlaltdelete
pi_200420537
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Maanden lang last hebben.. maar steek je kop vooral in het zand..
Net alsof dat het einde van de wereld is. Maak de kwaal niet erger dan het is, het gaat vanzelf weer over. En dan nog er zijn mensen met chronische ziekten die daar hun leven lang mee moeten leren leven.
pi_200420695
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Net alsof dat het einde van de wereld is. Maak de kwaal niet erger dan het is, het gaat vanzelf weer over. En dan nog er zijn mensen met chronische ziekten die daar hun leven lang mee moeten leren leven.
Simpele ziel.. simpel en fucking egoïstisch.
  zondag 18 juli 2021 @ 11:33:40 #124
189978 controlaltdelete
pi_200420793
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:24 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Simpele ziel.. simpel en fucking egoïstisch.
Drama queen.
pi_200420845
AD.nl: Bijna 1000 bezoekers festival Verknipt besmet, teller loopt op: 'Meer besmettingen niet uit te sluiten'.
https://www.ad.nl/utrecht(...)te-sluiten~a67ae08f/

Kan men mij hier ook even uitleggen hoe er >1000 besmettingen in de buitenlucht hebben kunnen plaatsvinden?
Dat kon toch überhaupt niet
pi_200420883
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:40 schreef devlinmr het volgende:
AD.nl: Bijna 1000 bezoekers festival Verknipt besmet, teller loopt op: 'Meer besmettingen niet uit te sluiten'.

Kan men mij hier ook even uitleggen hoe er >1000 besmettingen in de buitenlucht hebben kunnen plaatsvinden?
Het was helaas niet alleen maar in de buitenlucht:

quote:
Een andere candyshop voor corona: de iglo stage van Verknipt. Het festival speelt zich namelijk niet alleen in de buitenlucht af, maar ook in een enorme tent. Beelden uit de tent spreken boekdelen. Duizenden mensen gaan los op de stampmuziek van dj’s. De tent staat soms helemaal vol, ook om te schuilen. Soms zijn de zijkanten geopend, soms niet.
Maar overal waar mensen dicht op elkaar gepakt staan, ook in de buitenlucht, vallen veel besmettingen. Feestjes en festivals moeten we voorlopig echt niet meer acceptabel vinden.

pi_200420954
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het was helaas niet alleen maar in de buitenlucht:
[..]

Maar overal waar mensen dicht op elkaar gepakt staan, ook in de buitenlucht, vallen veel besmettingen. Feestjes en festivals moeten we voorlopig echt niet meer acceptabel vinden.

Ach een tent is toch ook goed geventileerd
pi_200421016
quote:

correctie >1000 positieve PCR tests.
Vakman pur sang
pi_200421020
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ach een tent is toch ook goed geventileerd
Hopelijk wel. Maar het is niet hetzelfde als de buitenlucht.
pi_200421031
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

correctie >1000 positieve PCR tests.
Negatief voor festival ... Positief na festival... Oftewel besmettingen
pi_200421054

Tja
pi_200421062
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Negatief boor festival ... Positief na festival... Oftewel besmettingen
“ Bezoekers moesten via de CoronaCheck-app aantonen dat ze negatief waren getest, gevaccineerd of hersteld van een eerdere coronabesmetting.”

Mijn theorie krijgt steeds meer inval.
Als je besmet bent geweest of recent gevaccineerd dan test PCR je positief. (In een bepaald percentage).
Vakman pur sang
pi_200421077
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:01 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tja
Haha geloof jij dit? _O-
Vakman pur sang
pi_200421086
Zo ja, dan mag die meid blij zijn van zulke tokkieouders verlost te zijn, maar die waren al tokkie voor Corona hoor.
Vakman pur sang
pi_200421181
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hopelijk wel. Maar het is niet hetzelfde als de buitenlucht.
Mjah zeker 50% zit aan de XTC en wil knuffelen met de rest.. Dan helpt zelfs de buitenlucht niet meer..

Of de lui die wat aan je willen vragen maar omdat de muziek kneiterhard staat schreeuwen ze naar je..

En het kan echt ook allemaal op elkaar geplakt zijn, kan me onderstaand filmpje nog herinnernen. Pleuris warm of beter gezegd echt heet... Op dat moment populaire act en de tent overvol:

Wij liepen er toen langs en stond to ver buiten de tent vol.. Maar omdat wij iets meer van het hardere werk zijn stonden wij in de een overvolle zwarte tent met een temperatuur van richting de 50c..
pi_200421221
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:11 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Mjah zeker 50% zit aan de XTC en wil knuffelen met de rest.. Dan helpt zelfs de buitenlucht niet meer..

Of de lui die wat aan je willen vragen maar omdat de muziek kneiterhard staat schreeuwen ze naar je..
Oeh bah jongeren die het leuk hebben, tegen de muur met dat tuig.
Vakman pur sang
pi_200421229
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Oeh bah jongeren die het leuk hebben, tegen de muur met dat tuig.
Waar zeg ik dat? Gaat om de verspreiding van het virus..
pi_200421269
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:17 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Gaat om de verspreiding van het virus..
Nee gaat om het leuk hebben in de zomer als jongere op een festival.
Vakman pur sang
pi_200421290
quote:

Het zijn dan ook leugens

Een reden verzinnen om festivals te schrappen
pi_200421300
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Tjah ik heb ook wel eens een zomer gemist door ziekte..
pi_200421488
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Haha geloof jij dit? _O-
Astrid en Madelief iig wel

pi_200421508
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het zijn dan ook leugens

Waarom zou men festivals willen schrappen behalve dan wegens Corona?
  zondag 18 juli 2021 @ 12:40:27 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200421516
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het zijn dan ook leugens

Onderdrukking word ook nooit verkocht als onderdrukking maar via angst , leugens , misleiding , voor het grotere goed , je bent een goed mens als je meedoet :Y
pi_200421533
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

:{w alsof alleen jongeren naar festivals gaan

Zomer voor corona was ik op Werchter, Pinkpop, DTRH.. en nog wat locale evenementen. En met mij vele "ouderen"
pi_200421559
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

“ Bezoekers moesten via de CoronaCheck-app aantonen dat ze negatief waren getest, gevaccineerd of hersteld van een eerdere coronabesmetting.”

Mijn theorie krijgt steeds meer inval.
Als je besmet bent geweest of recent gevaccineerd dan test PCR je positief. (In een bepaald percentage).
Als je 10000 mannen een zwangerschapstest laat doen zitten er ook altijd wel een paar zwangere mannen tussen
  zondag 18 juli 2021 @ 12:46:19 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200421595
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Drama queen.
Yep manipuleren door te doen alsof je een slecht mens bent als je niet meedoet of hetzelfde denkt , wie denkt hij dat we zijn , een stelletje schapen :? Als we de voltallige main stream media kunnen weerstaan met hun mindcontrol en chantage zijn we AL voorgoed bevrijd van al die bullshit en invloeden *O*
pi_200421710
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:{w alsof alleen jongeren naar festivals gaan

Zomer voor corona was ik op Werchter, Pinkpop, DTRH.. en nog wat locale evenementen. En met mij vele "ouderen"
Ook die gun ik plezier en een leuk festival.
Zie je dan niet het verschil?
DJ Martijn zegt; het gaat om de besmettingen
Ik zeg: het gaat om het plezier wat mensen beleven,

Tis maar net waar je de focus legt.

Het artikel had ook zo kunnen zijn:
Het 2daagse festival is zeer goed verlopen. In het mooie weer hadden mensen eindelijk weer vrijheid en plezier en genoten van de muziek en elkaar.
Na het festival zijn 1000 mensen positief getest na rondvraag ligt hiervan niemand op het zkh.
Daarom vragen we nogmaals geen koorts ga niet testen u verpest het voor een ander.
Vakman pur sang
pi_200422235
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het 2daagse festival is zeer goed verlopen. In het mooie weer hadden mensen eindelijk weer vrijheid en plezier en genoten van de muziek en elkaar.
Na het festival zijn 1000 mensen positief getest na rondvraag ligt hiervan niemand op het zkh.
Daarom vragen we nogmaals geen koorts ga niet testen u verpest het voor een ander.
En van de mensen die zij gaan besmetten, en die dan weer mensen besmetten etc.. hoeveel komen er daarvan in het ziekenhuis?

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 18-07-2021 14:42:43 ]
  zondag 18 juli 2021 @ 14:20:49 #149
189978 controlaltdelete
pi_200422788
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Klopt het is de toon die de muziek maakt. Als ik om me heen kijk zijn mensen niet zo onder de indruk van de delta, terrasjes zitten vol, mensen zoeken elkaar op in tuintjes en parken en haast geen mondkapje te zien.
pi_200422891
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Klopt het is de toon die de muziek maakt. Als ik om me heen kijk zijn mensen niet zo onder de indruk van de delta, terrasjes zitten vol, mensen zoeken elkaar op in tuintjes en parken en haast geen mondkapje te zien.
Ehmm wellicht omdat mondkapjes buiten nooit een ding zijn geweest en binnen nu ook niet meer
pi_200423018

@Summers @controlaltdelete en dan vinden jullie het nog raar dat jullie als fout worden weggezet?

[ Bericht 16% gewijzigd door devlinmr op 18-07-2021 14:52:01 ]
  zondag 18 juli 2021 @ 14:54:18 #152
189978 controlaltdelete
pi_200423159
De intri - en infiltrant heeft weer wat gevonden, hij volgt de demo's op de voet en nog steeds obsessief bezig met summers en ondergetekende. Goed om te zien al die demo's.
  zondag 18 juli 2021 @ 14:58:45 #153
189978 controlaltdelete
pi_200423214
Brrrr ;(

twitter

Vreselijk, tijd om mijn zinnen te verzetten na deze beelden en wat vitamine D opdoen 8-)
  zondag 18 juli 2021 @ 15:10:22 #154
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200423340
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 14:41 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

@:Summers @:ControlAltDelete en dan vinden jullie het nog raar dat jullie als fout worden weggezet?

[ afbeelding ]
:') Liever een wappie dan een schaapachtige wegkijker :W
  zondag 18 juli 2021 @ 15:12:05 #155
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200423371
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 14:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Brrrr ;(

[ twitter ]

Vreselijk, tijd om mijn zinnen te verzetten na deze beelden en wat vitamine D opdoen 8-)
Verschrikkelijk :N Dat risico ga ik echt niet lopen voor de jaarlijkse griep variant .
pi_200423419
quote:
Brrrr ;(

[ twitter ]

Mijn plan! 😎
pi_200423459
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:10 schreef Summers het volgende:

[..]

:') Liever een wappie dan een schaapachtige wegkijker :W
Grappig als ik naar die wappies kijk zie ik juist alleen maar schapen. Wappieschapen
pi_200423544
[
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Verschrikkelijk :N Dat risico ga ik echt niet lopen voor de jaarlijkse griep variant .
Als het al foor de vaccinatie komt... Hoe groot is dat risico?
  zondag 18 juli 2021 @ 15:28:52 #159
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200423599
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Negatief voor festival ... Positief na festival... Oftewel besmettingen
Oftewel het past supergoed in het great reset verhaal
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200423647
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Oftewel het past supergoed in het great reset verhaal
|:(
pi_200423715
quote:
Brrrr ;(

[ twitter ]

Alweer... Vast een hoax als ze het opnieuw posten...
pi_200423757
Gewoon bakingsoda snuiven jatog.
Vakman pur sang
  zondag 18 juli 2021 @ 15:40:49 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200423784
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Grappig als ik naar die wappies kijk zie ik juist alleen maar schapen. Wappieschapen
Who cares , we zijn op het punt beland dat je je eigen geloof maar moet leven :W .
pi_200426003
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 14:41 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

@:Summers @:ControlAltDelete en dan vinden jullie het nog raar dat jullie als fout worden weggezet?

[ afbeelding ]
Typisch om op een hele kleine minderheid te focussen ipv de 10 duizenden bezorgden mensen die daar aanwezig waren.
  zondag 18 juli 2021 @ 17:14:52 #165
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200426174
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Typisch om op een hele kleine minderheid te focussen ipv de 10 duizenden bezorgden mensen die daar aanwezig waren.
Ook typisch om te focussen op dat iemand een vergelijking durft uit te spreken dan verontwaardigt zijn om die vergelijking te leven 8)7
pi_200426270
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Ook typisch om te focussen op dat iemand een vergelijking durft uit te spreken dan verontwaardigt zijn om die vergelijking te leven 8)7
Compleet gehersenspoeld dat soort mensen, blijven liever in de leugen geloven dan dat ze hun zienswijze op de wereld in elkaar zien storten. Terwijl het nu overduidelijk is dat we van alle kanten worden genaaid. Voor de wappies was het al veel langer duidelijk.

De Tweede wereld oorlog zat ook een luchtje aan maar dat is weer een andere discussie.
pi_200426319
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Compleet gehersenspoeld dat soort mensen, blijven liever in de leugen geloven dan dat ze hun zienswijze op de wereld in elkaar zien storten. Terwijl het nu overduidelijk is dat we van alle kanten worden genaaid. Voor de wappies was het al veel langer duidelijk.

De Tweede wereld oorlog zat ook een luchtje aan maar dat is weer een andere discussie.
Gaan we de holocaust weer ontkennen?
pi_200426359
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Sukkel, heb je ooit iets gelezen over WOII, Jodenvervolging, concentratiekampen etc?
ALS je dat hebt dan weet je dat je deze tijd nooit kan vergelijken met die tijd. Geen enkele niet gevaccineerde zal zich als Anne Frank moeten verstoppen.. Gewoon een testje doen en dan mag je meedoen met de maatschappij..

Dus dat jij ook vind dat niet gevaccineerden zijn zoals de joden in WOII laat zien hoe stuitend je bent. En op zijn best een troll die die rol blijft vervullen. En op zijn slechtst een dom iemand die de wereld niet goed doorheeft en zich daar op voor laat staan...
  zondag 18 juli 2021 @ 17:24:26 #169
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200426377
quote:

[..]

Ja precies , blijf lekker door hoepels springen tot je wakker word maar ga anderen niet verwijten dat ze niet meedoen met de waanzin .
pi_200426467
quote:

[..]

Geen 1 niet gevaccineerde wordt vervolgt. Er zijn geen kampen om die schoften op te sluiten. De wappies mogen alles bijwonen wat ze willen MITS getest. Dus de vergelijking met joden en vervolging slaat nergens op. Ik snap ook niet dat de mods hier niet tegenop treden... Als ik iemand uitmaak voor idioot dan mag het niet, maar zichzelf vergelijken met een jood mag wel?

En met die laatste zin wil je ontkennen wat er in WOII is gebeurd? Echt, ga een ander forum zoekn zou ik zeggen.

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja precies , blijf lekker door hoepels springen tot je wakker word maar ga anderen niet verwijten dat ze niet meedoen met de waanzin .
Je bent zelf waanzin. Maar zelfkennis is de kennis die het moeilijkst te bereiken is zei Plato al eens.
  zondag 18 juli 2021 @ 17:44:13 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200426790
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:28 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Geen 1 niet gevaccineerde wordt vervolgt. Er zijn geen kampen om die schoften op te sluiten. De wappies mogen alles bijwonen wat ze willen MITS getest. Dus de vergelijking met joden en vervolging slaat nergens op. Ik snap ook niet dat de mods hier niet tegenop treden... Als ik iemand uitmaak voor idioot dan mag het niet, maar zichzelf vergelijken met een jood mag wel?

En met die laatste zin wil je ontkennen wat er in WOII is gebeurd? Echt, ga een ander forum zoekn zou ik zeggen.
[..]

Je bent zelf waanzin. Maar zelfkennis is de kennis die het moeilijkst te bereiken is zei Plato al eens.
pi_200426828
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:44 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat wil je hiermee zeggen? Denk je dat jij een van die mensen buiten de grot bent en de normale mensen zijn de schaapjes in de grot?

Dan kan ik jou uit die droom helpen...
pi_200426965
quote:

[..]
De wappies mogen alles bijwonen wat ze willen MITS getest.
Daar zit m het knelpunt….
Testen als je gezond bent 8)7
pi_200427032
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:51 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]

Daar zit m het knelpunt….
Testen als je gezond bent 8)7
Dus jij weet precies dat je gezond bent? Denk je dit serieus?

Komt nog bij dat het virus zo is dat mensen soms niet eens door hebben dat ze het hebben en toch zijn ze besmettelijk voor anderen.

Het is het 1 of het ander. Je kan niet ongecontroleerd naar binnen, terwijl anderen wel gewoon netjes hun vaccins hebben gehad..
Dus inderdaad, nu je het zo zegt, dit lijkt wel heel veel op wat de joden hebben meegemaakt in WOII. Heel terecht ook dat wappies die vergelijking maken...
pi_200427048
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Als ze straks al onze vrijheden gaan ontnemen moeten we gaan opstaan, zoals in Frankrijk..anders ben je straks alles kwijt.
pi_200427184
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:53 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Komt nog bij dat het virus zo is dat mensen soms niet eens door hebben dat ze het hebben en toch zijn ze besmettelijk voor anderen.

Het is het 1 of het ander. Je kan niet ongecontroleerd naar binnen, terwijl anderen wel gewoon netjes hun vaccins hebben gehad..
Dus inderdaad, nu je het zo zegt, dit lijkt wel heel veel op wat de joden hebben meegemaakt in WOII. Heel terecht ook dat wappies die vergelijking maken...
Proberen je in hun te verplaatsen geeft soms goede inzichten in het denken en doen en laten. En wie weet leer je er soms iets van. ~O>
pi_200427230
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Als ze straks al onze vrijheden gaan ontnemen moeten we gaan opstaan, zoals in Frankrijk..anders ben je straks alles kwijt.
:')
  zondag 18 juli 2021 @ 18:00:37 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200427231
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:53 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Laat jij je lekker 24/7 door de tv wijsmaken dat je ziek kan zijn zonder symptomen :W Mensen zoals jij moeten echt geestelijk moe zijn van die msm rollercoaster van de afgelopen ander half jaar met op elke hoek een andere vijand die je kan verslinden en onder elk bed een verschrikkelijk monster die je elk moment kan grijpen .
pi_200427266
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:59 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]

Proberen je in hun te verplaatsen geeft soms goede inzichten in het denken en doen en laten. En wie weet leer je er soms iets van. ~O>
Een ieder die de Convid ciris en de maatregelen vergelijkt met wat er in WOII en eerder is gebeurd moet zelf maar is onderzoek gaan doen naar WOII.
  zondag 18 juli 2021 @ 18:03:22 #180
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200427322
quote:

[..]

Ja maar own nothing and be happy |:(
pi_200427333
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Who cares , we zijn op het punt beland dat je je eigen geloof maar moet leven :W .
Hmmm deed ik al. Itt tot jij die het Engel/Haga/Baudet geloof aanhangt
pi_200427347
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:59 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]

Van wappies leer je niks...

Nogmaals, je weet niet of je ziek bent. Dit virus kan je hebben zonder dat je het weet. Misschien even een kuchje. En dan kan je het wel doorgeven aan anderen. Dan is het toch niet vreemd om je te laten testen? Je kan het ook slimmer doen en je even een spuitje laten geven.
Mensen die het niet doen zonder gezondheidsredenen moeten niet piepen dat ze zich even moeten laten controleren.
pi_200427429
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Ben alleen happy als ik in vrijheid leef, we zijn geen experimentele medische testobjecten :7
pi_200427592
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Weet je wel waar dat over ging? Dat is een misquote van iemand die de HUIDIGE tijd beoordeelde. En dit ging over streamingdiensten zoals netflix en videoland, waar je niks meer hebt maar wel van diensten gebruik maakt. Als netflix zegt "dit en dit verwijderen we" dan heb je als klant niks meer... Daar ging het over..

Niet over "hier moeten in 2030 naar toe, dat alles van de staat is"... Maar goed, als je een beetje googled weet je dit.
  zondag 18 juli 2021 @ 18:12:10 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200427594
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ben alleen happy als ik in vrijheid leef, we zijn geen experimentele medische testobjecten :7
Alleen daar werk ik aan mee Vrijheid ! _O_
pi_200427681
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Laat jij je lekker 24/7 door de tv wijsmaken dat je ziek kan zijn zonder symptomen :W Mensen zoals jij moeten echt geestelijk moe zijn van die msm rollercoaster van de afgelopen ander half jaar met op elke hoek een andere vijand die je kan verslinden en onder elk bed een verschrikkelijk monster die je elk moment kan grijpen .
Sorry hoor, maar dit slaat niet op mij. Ik volg het nieuws maar sporadisch...

Maar gezonde logica zegt mij dat je wel degelijk ziek kan zijn zonder symptomen. Zelfs zonder dit virus kan het. Of denk je dat je wanneer je kanker hebt het meteen voelt?
Er waren zelfs vrouwen zwanger zonder dat ze het doorhadden qua symptomen... Schaakmat!
  zondag 18 juli 2021 @ 18:27:35 #187
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200427938
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:15 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit slaat niet op mij. Ik volg het nieuws maar sporadisch...

Maar gezonde logica zegt mij dat je wel degelijk ziek kan zijn zonder symptomen. Zelfs zonder dit virus kan het. Of denk je dat je wanneer je kanker hebt het meteen voelt?
Er waren zelfs vrouwen zwanger zonder dat ze het doorhadden qua symptomen... Schaakmat!
Dan focus jij daar toch op ^O^ Ik focus er op dat ik gezond ben en laat me niet wijsmaken dat ik ziek kan zijn zonder symptomen . Degene die het fout had draagt zelf de negatieve gevolgen van zijn of haar gezonde logica _O_
pi_200427939
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:12 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Weet je wel waar dat over ging? Dat is een misquote van iemand die de HUIDIGE tijd beoordeelde. En dit ging over streamingdiensten zoals netflix en videoland, waar je niks meer hebt maar wel van diensten gebruik maakt. Als netflix zegt "dit en dit verwijderen we" dan heb je als klant niks meer... Daar ging het over..

Niet over "hier moeten in 2030 naar toe, dat alles van de staat is"... Maar goed, als je een beetje googled weet je dit.
Dat en leaseauto, swapfiets, greenwheels etc

Bezit wordt een dienst
pi_200427971
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan focus jij daar toch op ^O^ Ik focus er op dat ik gezond ben en laat me niet wijsmaken dat ik ziek kan zijn zonder symptomen . Degene die het fout had draagt zelf de negatieve gevolgen van zijn of haar gezonde logica _O_
Ik zie toch aardig wat symptomen van psychische aandoeningen bij je O-)
pi_200428044
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar er zijn genoeg mensen die een ziekte onder de leden hebben zonder dat ze dit door hebben... Of denk je (nogmaals) dat kanker zomaar ineens plop in jouw lichaam zit? Neen, dat suddert ook eerst voordat het zichtbaar is..
En omdat dit virus heel veel lijkt op verkoudheid denken mensen "ach, een allergische reactie, ach hooikoorts" terwijl het in feite om covid kan gaan. Dus gene probleem dat jij en andere wappies moeten testen..

En anders maar geen leuke dingen doen.
Maar vergelijk het niet met de joden uit WOII die massaal "vernietigd" werden!

Mensen die dat doen, en mensen die het vergoelijken zijn wat mij betreft alle paden te buiten aan het gaan.

quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bezit wordt een dienst
Precies, zoals ook het gamen van tegenwoordig. Gamepass, PS now, Nvidia, Google stadia. Je betaalt voor een dienst, en die dienst kan bepaalde games verwijderen.
Het mooie eraan is dat je geen zware pc hoeft te hebben om de nieuwe games te spelen, het is beter voor het milieu.. Alleen maar win-win eigenlijk.
pi_200428108
quote:

[..]

Ik zag ze in Frankrijk anders geen krimp geven toen bovenop de dtp prik 11 (ja elf) vaccins verplicht werden gesteld in 2018
pi_200428138
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:03 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Van wappies leer je niks...

Nogmaals, je weet niet of je ziek bent. Dit virus kan je hebben zonder dat je het weet. Misschien even een kuchje. En dan kan je het wel doorgeven aan anderen. Dan is het toch niet vreemd om je te laten testen? Je kan het ook slimmer doen en je even een spuitje laten geven.
Mensen die het niet doen zonder gezondheidsredenen moeten niet piepen dat ze zich even moeten laten controleren.
Dit zijn ook de mensen die HIV en Chlamydia zo doorgeven... Ik voel me gezond dus ik heb niks :')
pi_200428212
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

10 duizenden :') :') :') :')
Hoeveel heb je gedronken dat je zoveel dubbel ziet ?
pi_200428241
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:33 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar er zijn genoeg mensen die een ziekte onder de leden hebben zonder dat ze dit door hebben... Of denk je (nogmaals) dat kanker zomaar ineens plop in jouw lichaam zit? Neen, dat suddert ook eerst voordat het zichtbaar is..
En omdat dit virus heel veel lijkt op verkoudheid denken mensen "ach, een allergische reactie, ach hooikoorts" terwijl het in feite om covid kan gaan. Dus gene probleem dat jij en andere wappies moeten testen..

Mensen die dat doen, en mensen die het vergoelijken zijn wat mij betreft alle paden te buiten aan het gaan.
[..]

Precies, zoals ook het gamen van tegenwoordig. Gamepass, PS now, Nvidia, Google stadia. Je betaalt voor een dienst, en die dienst kan bepaalde games verwijderen.
Het mooie eraan is dat je geen zware pc hoeft te hebben om de nieuwe games te spelen, het is beter voor het milieu.. Alleen maar win-win eigenlijk.
Stadia is echt geweldig met Geforce NOW op de tweede plek :P

Maar idd meer en meer gaat een dienst worden. Zeker in de software wereld..
  zondag 18 juli 2021 @ 18:48:30 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200428306
quote:

[..]

[..]

Veel plezier dan met de MSM variant van de realiteit en de bijbehorende focus ^O^
pi_200428328
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Veel plezier dan met de MSM variant van de realiteit en de bijbehorende focus ^O^
Run Summers run
Feiten zijn eng, discussies verlies je dus run!
pi_200428370
https://videre.fail/wappiegasten/ _O- _O-

Hun eigen Veronica Inside _O- _O- _O-
pi_200428385
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Typisch jij. Als mensen jou enorm beantwoorden dan geef je een oneliner weg.. Maar fouten toegeven, dat doe je niet..

Misschien dat je ooit volwassen wordt en als je dan jouw reacties terugleest zul jij er spijt van hebben.
  zondag 18 juli 2021 @ 18:58:35 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200428478
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:53 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Typisch jij. Als mensen jou enorm beantwoorden dan geef je een oneliner weg.. Maar fouten toegeven, dat doe je niet..

Misschien dat je ooit volwassen wordt en als je dan jouw reacties terugleest zul jij er spijt van hebben.
Dat gaat voor jou gelden ^O^

pi_200428501
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat gaat voor jou gelden ^O^

[ afbeelding ]
Tip: Don't do drugs..
  zondag 18 juli 2021 @ 19:03:31 #201
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_200428581
quote:

[..]

Hou toch op. Het grootste deel van de Nederlanders maakt zich echt geen enorme zorgen om het virus. Dat wil jij misschien wel graag geloven, maar slechts een klein deel is echt bang geweest. Vaak waren dat ook de mensen met onderliggend lijden.
pi_200428836
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:01 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Een ieder die de Convid ciris en de maatregelen vergelijkt met wat er in WOII en eerder is gebeurd moet zelf maar is onderzoek gaan doen naar WOII.
Das weer iets anders.
pi_200429046
quote:

[..]

Covid is totaaaal niet te vergelijken met kanker, of een zwangerschap zoals je eerder al aanhaalde. Die twee zijn namelijk altijd progresssief. Met andere woorden, je merkt wellicht in het beginstadium niks maar naarmate de tijd vordert, zeker wel.

Ruim het gros van de mensen dat COVID-19 krijgt, vooral onder de 60, merkt weinig van de infectie. Veel mensen zelfs helemaal niks. En daarna is de infectie verdwenen. Weg. Dus nogmaals, niet te vergelijken met een progressieve ziekte. Maar een tijdelijke infectie die asymptomatisch verloopt en daarna verdwenen is.

Goed dat jij 'netjes' (je eigen verwoording) je prikjes hebt gehaald. Heb je goed gedaan jongen, de staat is trots op je. Je hebt jezelf nu voor 96% beschermd tegen een heftige symptomatische infectie. Daar heb je dan wel wat korte en lange termijnrisico's voor gelopen, die niet iedereen aandurft, maar hopelijk valt het allemaal mee. Dan kun je nu rustig achterover zitten.

Je had al een zeer kleine kans om (ernstig) ziek te worden en nu al helemaal. Je hoeft niet meer boos te worden op mensen die zich niet willen laten vaccineren.Want iedereen die (terecht of niet) bang is voor het virus heeft zich namelijk zelf al laten vaccineren. Dus die hele groep heeft niks meer te vrezen.

Niet iedereen is echter zo moedig en / volgzaam en / of altruïstisch als jij. Deal with it. Iedereen zit in deze shit, ongevraagd, en het heeft ons allemaal op de een of andere manier geraakt. Niet iedereen gaat daar op dezelfde manier mee om.
  zondag 18 juli 2021 @ 19:28:44 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200429174
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hou toch op. Het grootste deel van de Nederlanders maakt zich echt geen enorme zorgen om het virus. Dat wil jij misschien wel graag geloven, maar slechts een klein deel is echt bang geweest. Vaak waren dat ook de mensen met onderliggend lijden.
Dat is mooi dan maken we ons beide geen zorgen om het virus ^O^
  zondag 18 juli 2021 @ 20:02:36 #205
189978 controlaltdelete
pi_200429859
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:23 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Covid is totaaaal niet te vergelijken met kanker, of een zwangerschap zoals je eerder al aanhaalde. Die twee zijn namelijk altijd progresssief. Met andere woorden, je merkt wellicht in het beginstadium niks maar naarmate de tijd vordert, zeker wel.

Ruim het gros van de mensen dat COVID-19 krijgt, vooral onder de 60, merkt weinig van de infectie. Veel mensen zelfs helemaal niks. En daarna is de infectie verdwenen. Weg. Dus nogmaals, niet te vergelijken met een progressieve ziekte. Maar een tijdelijke infectie die asymptomatisch verloopt en daarna verdwenen is.

Goed dat jij 'netjes' (je eigen verwoording) je prikjes hebt gehaald. Heb je goed gedaan jongen, de staat is trots op je. Je hebt jezelf nu voor 96% beschermd tegen een heftige symptomatische infectie. Daar heb je dan wel wat korte en lange termijnrisico's voor gelopen, die niet iedereen aandurft, maar hopelijk valt het allemaal mee. Dan kun je nu rustig achterover zitten.

Je had al een zeer kleine kans om (ernstig) ziek te worden en nu al helemaal. Je hoeft niet meer boos te worden op mensen die zich niet willen laten vaccineren.Want iedereen die (terecht of niet) bang is voor het virus heeft zich namelijk zelf al laten vaccineren. Dus die hele groep heeft niks meer te vrezen.

Niet iedereen is echter zo moedig en / volgzaam en / of altruïstisch als jij. Deal with it. Iedereen zit in deze shit, ongevraagd, en het heeft ons allemaal op de een of andere manier geraakt. Niet iedereen gaat daar op dezelfde manier mee om.
Zo is dat, heel mooi deze post, klopt als een bus en geen speld tussen te krijgen ^O^
  zondag 18 juli 2021 @ 20:33:48 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200430382
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En de mensen die er het bangst voor waren zaten hier in BNW. Nog steeds trouwens, alleen is die angst voor het virus ingeruild voor angst voor het vaccin.
Huilen dan.
pi_200430472
quote:

[..]

Zoals bij elke ziekte. Elke ziekte is namelijk progressief. Enige verschil is het tijdsbestek.
Bovendien werd er geclaimd dat als je je gezond voelt je dus gezond bent. Iets wat met het voorbeeld van kanker meteen naar het rijk der fabelen verwezen wordt
quote:
Nogmaals, het punt was dat je ziek kunt zijn zonder het te merken. Iets wat je zelf ook beaamt
quote:
Welke lange termijn effecten? Wat is lange termijn überhaupt? Heb je voorbeelden van vaccins waar het bewezen mis ging op "lange" termijn?
quote:
Onzin. Vaccins werken niet 100% en niet gevaccineerden zijn een bron van besmettingen en en grote potentiële bron van mutaties
quote:
Klopt, sommigen zetten zich in voor de gemeenschap anderen tja...
pi_200430485
quote:
14s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo is dat, heel mooi deze post, klopt als een bus en geen speld tussen te krijgen ^O^
Een heel speldenkussen past er tussen
pi_200430514
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is mooi dan maken we ons beide geen zorgen om het virus ^O^
Als je je dan wel eens druk zou maken om je medemens en ophoudt met het verspreiden van bewezen en gevaarlijke onzin...
pi_200430594
quote:

[..]

Serieus....

je moet misschien mijn reacties eens wat beter lezen in plaats van dit soort nietszeggende reacties te geven..
Het gaat erom dat Summers beweerde dat je een test moet doen als je geen symptomen hebt.. En dat is alleen waar als je uit wil, niet als je thuis zit. Ik heb mezelf nog geen 1 keer laten testen bijvoorbeeld.
Maar als je uit wil moet je je laten testen, want je kunt geen symptomen hebben en toch het virus hebben. Of je denkt "ach, een kleine verkoudheid" maar het blijkt covid te zijn.
Dat is de reden van testen..

quote:
Goed dat jij 'netjes' (je eigen verwoording) je prikjes hebt gehaald.
Kerel, waar haal je dit in vredesnaam vandaan? Ik heb nog maar een prik gehaald....

quote:
Heb je goed gedaan jongen, de staat is trots op je. Je hebt jezelf nu voor 96% beschermd tegen een heftige symptomatische infectie. Daar heb je dan wel wat korte en lange termijnrisico's voor gelopen, die niet iedereen aandurft, maar hopelijk valt het allemaal mee. Dan kun je nu rustig achterover zitten.
Kerel, een vaccin haal je niet voor jezelf maar voor de mensheid (in dit geval)..
Lange termijnrisico's zijn er niet, dat is allang gedebunked.

quote:
Ook hier laat je weer zien niks, maar dan ook niks, van een vaccinatie te snappen.. En nog maar te zwijgen over boos worden of zo, dat is in the eye of the beholder. Met andere woorden, alleen mensen die zelf boos zijn lezen in mijn berichten iets boos...

De hele groep kan nog wel wat te vrezen hebben. Als er onder de niet gevaccineerden het virus blijft ronddwalen en toevallig muteert in iets waar het vaccin geen bescherming tegne biedt of minder.. Echt, dit kun je gewoon in de normale media (door wappies msm genoemd) lezen en volgen.

quote:
Hoezo vraag je aan mij er mee te dealen? Kun je dat niet beter doen tegen de mensen die zich niet laten vaccineren? Mensen die zich niet laten vaccineren moeten zich laten testen als ze uit willen. Deal with it...

Zoiets?
pi_200430643
quote:

[..]

Die post was helemaal niet mooi. Er stond gewoon 90% onwaarheid en 10% leugen in. Maar goed, die schrijver van de post past in jouw straatje, dan ben je niet zo kritisch :S
pi_200430660
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zoals bij elke ziekte. Elke ziekte is namelijk progressief. Enige verschil is het tijdsbestek.
Bovendien werd er geclaimd dat als je je gezond voelt je dus gezond bent. Iets wat met het voorbeeld van kanker meteen naar het rijk der fabelen verwezen wordt
[..]

Nogmaals, het punt was dat je ziek kunt zijn zonder het te merken. Iets wat je zelf ook beaamt
[..]

Welke lange termijn effecten? Wat is lange termijn überhaupt? Heb je voorbeelden van vaccins waar het bewezen mis ging op "lange" termijn?
[..]

Onzin. Vaccins werken niet 100% en niet gevaccineerden zijn een bron van besmettingen en en grote potentiële bron van mutaties
[..]

Zonder dat ik jouw post heb gelezen heb ik precies hetzelfde geantwoord :)
  zondag 18 juli 2021 @ 20:52:03 #213
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200430728
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je je dan wel eens druk zou maken om je medemens en ophoudt met het verspreiden van bewezen en gevaarlijke onzin...
:O Ik heb jouw geloof niet en moet het ook niet :W
pi_200430861
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:52 schreef Summers het volgende:

[..]

:O Ik heb jouw geloof niet en moet het ook niet :W
Ik heb geen "geloof" en het feit alleen al dat je daarmee dus toegeeft dat je zelf wel een "geloof" aanhangt zou je toch moeten doen beseffen dat je gewoon in een sekte-achtig netwerk terecht bent gekomen waar alle kritiek genegeerd of gecensureerd wordt.
  zondag 18 juli 2021 @ 21:00:22 #215
189978 controlaltdelete
pi_200430889
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

bla
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:46 schreef Berjan3 het volgende:

[..]
bla
  zondag 18 juli 2021 @ 21:02:21 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200430933
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik heb geen "geloof" en het feit alleen al dat je daarmee dus toegeeft dat je zelf wel een "geloof" aanhangt zou je toch moeten doen beseffen dat je gewoon in een sekte-achtig netwerk terecht bent gekomen waar alle kritiek genegeerd of gecensureerd wordt.
Ga dat iemand wijsmaken die cnn kijkt , hier hebben ze het zo door als je nog gebrainwashed bent :W
pi_200431015
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
trolll
pi_200431028
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Ga dat iemand wijsmaken die cnn kijkt , hier hebben ze het zo door als je nog gebrainwashed bent :W
trolll
  zondag 18 juli 2021 @ 21:08:43 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200431051
quote:

[..]

Precies ga lekker genieten dat je dubbel gevaccineerd bent en beschermd bent dan gaan wij genieten dat we dat niet hebben gedaan , iedereen blij ^O^
  zondag 18 juli 2021 @ 21:10:22 #220
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200431093
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:07 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

trolll
Jij met je preken voor eigen parochie , we hoeven niet terug bekeerd te worden naar jouw wereldbeeld , die bleek fake . Daarom zijn we in BNw en niet in news :W
pi_200431116
quote:

[..]

Klopt, we zien het allemaal bij jou en cad en co
pi_200431137
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij met je preken voor eigen parochie , we hoeven niet terug bekeerd te worden naar jouw wereldbeeld , die bleek fake . Daarom zijn we in BNw en niet in news :W
Bewijs?
  zondag 18 juli 2021 @ 21:13:56 #223
189978 controlaltdelete
pi_200431163
quote:

[..]

:{
pi_200431191
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Precies ga lekker genieten dat je dubbel gevaccineerd bent en beschermd bent dan gaan wij genieten dat we dat niet hebben gedaan , iedereen blij ^O^
En als je op de IC terechtkomt, ben je dan ook blij?

Dit geldt overigens niet persoonlijk voor jou, maar voor iedereen die nog niet gevaccineerd is..

https://www.ad.nl/binnenl(...)apatienten~affed7db/
  zondag 18 juli 2021 @ 21:16:29 #225
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200431212
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat vat het helemaal samen , nu ga ik lekker de trollen negeren en ze fijn alleen tegen de muur op laten lopen met hun fout en krom wereldbeeld , tenslotte kiezen ze daar zelf voor .
pi_200431283
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat vat het helemaal samen , nu ga ik lekker de trollen negeren en ze fijn alleen tegen de muur op laten lopen met hun fout en krom wereldbeeld , tenslotte kiezen ze daar zelf voor .
Zou je ook eens moeten proberen. Ergens zelf voor kiezen itt mensen op social media het voor laten kauwen 8-)
Conscience do cost.
pi_200431370
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Jij hebt thuis zeker ook allemaal van die tegeltjes met spreuken gezien je tegeltjeswijsheid
pi_200431379
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Een beetje linkjes plaatsen kan zelfs een aap.. Maar snap je wat er mee bedoelt wordt?

Geen 1 mens zal de NOS zomaar geloven, of precies doen wat ze zeggen. Overigens heb ik de NOS daar ook nooit op kunnen betrappen. Ze geven alleen aan wat er is gebeurt zonder eigen mening. Zoals journalistiek moet zijn zeg maar.
  zondag 18 juli 2021 @ 21:26:45 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200431425
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Een grote kans om niet of veel minder ziek te worden, makkelijker kunnen reizen, naar feestjes kunnen en je medemens beschermen noem jij door de stront lopen? Dan vraag ik me af hoe je de antivax-corona-is-een-griepje-wappies kwalificeert.
Huilen dan.
  zondag 18 juli 2021 @ 21:30:41 #230
189978 controlaltdelete
pi_200431496
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Doe ik al een hele tijd zoveel mogelijk negeren maar je ziet ze blijven je quoten, dwangmatig blijven replyen al post je naar een ander, die gasten zijn geobsedeerd. Ik niet met hun, fijne avond nog :W
  zondag 18 juli 2021 @ 21:32:04 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200431518
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Doe ik al een hele tijd zoveel mogelijk negeren maar je ziet ze blijven je quoten, dwangmatig blijven replyen al post je naar een ander, die gasten zijn geobsedeerd. Ik niet met hun, fijne avond nog :W
Moet. Hierop. Reageren.
Huilen dan.
  zondag 18 juli 2021 @ 21:48:50 #232
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200431932
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Fijne avond :W

Voor de rest kan het gebeuren dat de uitkomst van een experiment niet het resultaat gaf waar je op had gehoopt .

Israëlische internist onthult ineffectiviteit van vaccinatie: “Het lijkt erop dat de efficiëntie bijna nul is”

quote:
Hij zegt: “Het lijkt erop dat de efficiëntie van vaccinatie bijna nul is”.
Gevaccineerde mensen lijken vaker ernstig ziek te worden.
Meer dan twee keer zoveel ziekenhuisopnames onder Israëliërs met de spike-eiwit injectie-
Rafael Zioni heeft Israël’s Corona statistieken op zijn Twitterpagina geplaatst. Het zijn de officiële gegevens van het Israëlische Ministerie van Volksgezondheid.
  zondag 18 juli 2021 @ 21:52:53 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200432042
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Voor de rest kan het gebeuren dat de uitkomst van een experiment niet het resultaat gaf waar je op had gehoopt .

Israëlische internist onthult ineffectiviteit van vaccinatie: “Het lijkt erop dat de efficiëntie bijna nul is”
[..]

Ik stel voor dat jij je eigen onderzoek doet in plaats van klakkeloos aannemen wat meneer Rafael Zioni zogenaamd gezegd zou hebben.
Huilen dan.
pi_200432166
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:48 schreef Summers het volgende:

[..]

[..]

Ik zie alweer dat statistieken niet aan je besteedt zijn.
Even op jouw niveau.

Als je een groep van 1000 mensen hebt en daar worden 100 mensen ziek. En je hebt een groep van 100 mensen waar er 50 ziek worden. Wat is dan de groep waar jij bij wil horen?
  zondag 18 juli 2021 @ 22:18:43 #235
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200432662
DOCTORS AROUND THE WORLD ISSUE DIRE WARNING: DO NOT GET THE COVID VACCINE!!

De doctors wereldwijd die gecensureerd worden en lid zijn van world doctors alliance .

quote:
We weten niet wat de lange termijn effecten zijn , het is vergelijkbaar met de seizoensgriep en er is geen pandemie .
https://www.bitchute.com/video/yN02vw9i9ihw/
pi_200432880
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:18 schreef Summers het volgende:

De doctors wereldwijd die gecensureerd worden en lid zijn van world doctors alliance .
[..]

En je dan nog afvragen waarom je een gevaarlijke troll bent

https://www-newswise-com.(...)s-a-normal-flu-virus

https://pointer.kro-ncrv.(...)onavaccins#gs.68yihu

[ Bericht 18% gewijzigd door devlinmr op 18-07-2021 22:37:54 ]
  zondag 18 juli 2021 @ 22:52:13 #237
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200433214
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Propaganda factcheckers _O- _O- ga jij lekker gevaarlijk voor jezelf zijn en de msm volgen en de derde en vierde enz prikkie nemen , ik luister naar de niet main stream dokters die het me afraden . Luister jij maar naar die gekke leugenaars Rutte , de Jonge , Marion enz . _O_
  zondag 18 juli 2021 @ 22:57:18 #238
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200433271
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:24 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Een beetje linkjes plaatsen kan zelfs een aap.. Maar snap je wat er mee bedoelt wordt?

Geen 1 mens zal de NOS zomaar geloven, of precies doen wat ze zeggen. Overigens heb ik de NOS daar ook nooit op kunnen betrappen. Ze geven alleen aan wat er is gebeurt zonder eigen mening. Zoals journalistiek moet zijn zeg maar.
Geen mens zal de NOS zomaar geloven? Daar praat je gewoon poep. Ik denk dat 99% alles wat er op de staatsomroep gemeld wordt voor waarheid aanneemt.

En dan spoiler deel 2: jij ook.
  zondag 18 juli 2021 @ 22:59:24 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200433295
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Dokters wereldwijd zijn hartstikke blij met de coronavaccins.
Huilen dan.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:03:42 #240
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200433348
quote:
14s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dokters wereldwijd zijn hartstikke blij met de coronavaccins.
Ik ben ook hartstikke blij dat het leeuwendeel van het klapvee het vaccin neemt.
pi_200433365
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Propaganda factcheckers _O- _O- ga jij lekker gevaarlijk voor jezelf zijn en de msm volgen en de derde en vierde enz prikkie nemen , ik luister naar de niet main stream dokters die het me afraden . Luister jij maar naar die gekke leugenaars Rutte , de Jonge , Marion enz . _O_
Je standaard riedeltje, word je dat niet moe dat feitenvrije gewauwel
  zondag 18 juli 2021 @ 23:17:07 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200433558
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben ook hartstikke blij dat het leeuwendeel van het klapvee het vaccin neemt.
Daden zeggen meer dan woorden :Y
pi_200433565
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 20:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

De lange termijn van deze vaccins is simpelweg onbekend. Doe ik dus ook geen uitspraken over. Aangezien het nieuwe methoden van vaccineren betreft en er vele gevallen bekend zijn van mensen met systemische klachten, is het niet uit te sluiten dat er op de lange termijn meer risico's zijn. Dat is alles wat ik kan zeggen.

Tuurlijk, iedereen zet zich zo in voor de gemeenschap... Zullen er best een paar tussen zitten, maar ik durf te stellen dat de meeste mensen prik nemen omdat ze zelf bang zijn om ziek te worden. Of wellicht om hun ouders aan te steken. Maar niet 'voor de gemeenschap'. Maar goed, is verder ook niet zo van belang.

Er zijn inderdaad een aantal vaccins goed fout gegaan in het verleden, even Googelen en je komt zo wat tegen.

Maar nu het belangrijkste punt. Je schildert vaccinatie-weigeraars af als zijnde verantwoordelijk voor eventuele mutaties in de toekomst, maar wat als het omgekeerde waar is? Dat is namelijk veel waarschijnlijker.

https://www.npr.org/2021/(...)ants?t=1626642178045
Vaccines Could Drive The Evolution Of More COVID-19 Mutants

https://www.quantamagazin(...)-to-evolve-20180510/
Vaccines Are Pushing Pathogens to Evolve

Het is niet altijd zo zwart / wit als lockdownies en wappies doen stellen. Er zit ook nog wat in het midden. Emoties. Angsten. Onzekerheid over wat nou waar is en wat niet. En wanneer het lastig is om vast te stellen wat nou waarheid is, wat juistheid is, wat goed of niet is, is het soms een verstandige of in ieder geval begrijpelijke reactie om niks te doen. Vooral wanneer het virus de meeste mensen niet meer treft dat een verkoudheid.

Geen prik nemen = klein risico op heftige symptomen
Prik nemen = klein risico op heftige symptomen

Tja, voor veel mensen is de keuze dan in het voordeel van geen prik. 'Ja maar de zorg!' 'Ja maar de oudjes!' Ja maar mutaties!' 'Ja maar long covid!'

De zorg is op dit moment niet overbelast. De oudjes hebben zichzelf al beschermd met een vaccin wat voor 96% werkt. De mutaties kunnen ook komen, juist door de vaccinaties. En long covid, hoe vervelend ook, treft maar relatief weinig mensen.

We kunnen veel beter gerichter gaan handelen. Een COVID-hospitaal inrichten. Extra IC-capaciteit. Mensen voorlichten over de risicogroepen. Levensstijl verbeteringen.

Bijvoorbeeld: https://www.usnews.com/ne(...)rd-by-covid-pandemic
About 40% of deaths from COVID-19 in the United States were among diabetics,

VEERTIG PROCENT. Hier in Nederland ook al veel nieuws gehad over voornamelijk 'allochtonen' met of zonder 'overgewicht' op de IC.

Met dat soort informatie kun je veel gerichter te werk gaan dan gezonde 16-jarigen pushen om een experimenteel vaccin te nemen. En daarnaast de hele samenleving in een soort twee-splijt te storten.
pi_200434078
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:01 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tja
Ga eens heel snel weg met je onzin posts.
pi_200434096
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je 10000 mannen een zwangerschapstest laat doen zitten er ook altijd wel een paar zwangere mannen tussen
Kan weleens levensreddend zijn en een kanker indicatie zijn joh.
pi_200434117
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef matigeuser het volgende:

[..]

De lange termijn van deze vaccins is simpelweg onbekend. Doe ik dus ook geen uitspraken over. Aangezien het nieuwe methoden van vaccineren betreft en er vele gevallen bekend zijn van mensen met systemische klachten, is het niet uit te sluiten dat er op de lange termijn meer risico's zijn. Dat is alles wat ik kan zeggen.

Tuurlijk, iedereen zet zich zo in voor de gemeenschap... Zullen er best een paar tussen zitten, maar ik durf te stellen dat de meeste mensen prik nemen omdat ze zelf bang zijn om ziek te worden. Of wellicht om hun ouders aan te steken. Maar niet 'voor de gemeenschap'. Maar goed, is verder ook niet zo van belang.

Er zijn inderdaad een aantal vaccins goed fout gegaan in het verleden, even Googelen en je komt zo wat tegen.

Maar nu het belangrijkste punt. Je schildert vaccinatie-weigeraars af als zijnde verantwoordelijk voor eventuele mutaties in de toekomst, maar wat als het omgekeerde waar is? Dat is namelijk veel waarschijnlijker.

Het is niet altijd zo zwart / wit als lockdownies en wappies doen stellen. Er zit ook nog wat in het midden. Emoties. Angsten. Onzekerheid over wat nou waar is en wat niet. En wanneer het lastig is om vast te stellen wat nou waarheid is, wat juistheid is, wat goed of niet is, is het soms een verstandige of in ieder geval begrijpelijke reactie om niks te doen. Vooral wanneer het virus de meeste mensen niet meer treft dat een verkoudheid.

Geen prik nemen = klein risico op heftige symptomen
Prik nemen = klein risico op heftige symptomen

Tja, voor veel mensen is de keuze dan in het voordeel van geen prik. 'Ja maar de zorg!' 'Ja maar de oudjes!' Ja maar mutaties!' 'Ja maar long covid!'

De zorg is op dit moment niet overbelast. De oudjes hebben zichzelf al beschermd met een vaccin wat voor 96% werkt. De mutaties kunnen ook komen, juist door de vaccinaties. En long covid, hoe vervelend ook, treft maar relatief weinig mensen.

We kunnen veel beter gerichter gaan handelen. Een COVID-hospitaal inrichten. Extra IC-capaciteit. Mensen voorlichten over de risicogroepen. Levensstijl verbeteringen.

VEERTIG PROCENT. Hier in Nederland ook al veel nieuws gehad over voornamelijk 'allochtonen' met of zonder 'overgewicht' op de IC.

Met dat soort informatie kun je veel gerichter te werk gaan dan gezonde 16-jarigen pushen om een experimenteel vaccin te nemen. En daarnaast de hele samenleving in een soort twee-splijt te storten.
Volgens zo een professor loopt 10-15% in dit land met long Covid klachten.
pi_200434134
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens zo een professor loopt 10-15% in dit land met long Covid klachten.

Gelooft hij dit echt? Dat is de grote vraag.

O wacht hij, zegt het zelf al een beetje aan het eind. Het gros van die klachten is helemaal niet erg.
pi_200434156
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik zie alweer dat statistieken niet aan je besteedt zijn.
Even op jouw niveau.

Als je een groep van 1000 mensen hebt en daar worden 100 mensen ziek. En je hebt een groep van 100 mensen waar er 50 ziek worden. Wat is dan de groep waar jij bij wil horen?
De 950 niet zieken.
pi_200434181
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef matigeuser het volgende:

[..]

De lange termijn van deze vaccins is simpelweg onbekend. Doe ik dus ook geen uitspraken over.
dat deed je net wel waarom nu niet?
quote:
Aangezien het nieuwe methoden van vaccineren betreft
fout, alleen pfizer en Moderna zijn "nieuw". Jansen en AZ zijn old school
quote:
en er vele gevallen bekend zijn van mensen met systemische klachten,
zoals bij alle vaccins en medicijnen
quote:
is het niet uit te sluiten dat er op de lange termijn meer risico's zijn
met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel om de simpele reden dat het héle vaccin in 3 weken uit je lijf is
quote:
. Dat is alles wat ik kan zeggen.
beter zeg je niks
quote:
Tuurlijk, iedereen zet zich zo in voor de gemeenschap...
op wappies na die zich inzetten voor het zoveel mogelijk verspreiden van gevaarlijke onzin
quote:
Zullen er best een paar tussen zitten, maar ik durf te stellen dat de meeste mensen prik nemen omdat ze zelf bang zijn om ziek te worden. Of wellicht om hun ouders aan te steken. Maar niet 'voor de gemeenschap'.
die volgorde zal inderdaad ongeveer zo zijn. Is echter nog steeds beter dan willens en wetens gevaarlijke onzin te verspreiden en zelfs in sommige gevallen actief mensen ervan proberen af te laten zien om te vaccineren
quote:
Maar goed, is verder ook niet zo van belang.
jawel
quote:
vertel welke? Productiefout bij een polio vaccin (wat dus geen probleem van vaccinaties is) en onbewezen slaapziekte bij 0,0004% van een griepprik. de eerste vrijwel onmiddellijk de 2e kwam binnen een jaar. Nogmaals welke vaccins hebben lange termijn problemen gegeven? Wat is lange termijn?
quote:

pertinente onzin en al meerdere malen debunked. Als je het al gelooft dan snap je dus niet hoe vaccins werken. Vaccins zijn gern antibiotica en virussen geen bacteriën

quote:
Het is niet altijd zo zwart / wit als lockdownies en wappies doen stellen. Er zit ook nog wat in het midden. Emoties. Angsten. Onzekerheid over wat nou waar is en wat niet. En wanneer het lastig is om vast te stellen wat nou waarheid is, wat juistheid is, wat goed of niet is, is het soms een verstandige of in ieder geval begrijpelijke reactie om niks te doen.
deden ze maar niks... Wappies werken er actief aan mee om misinformatie te delen en rond te sturen. Staan niet open voor bewijs en wanneer ze zelf iets aandragen rennen ze weg voor kritische vragen
quote:
Vooral wanneer het virus de meeste mensen niet meer treft dat een verkoudheid.
slechts 7 miljoen doden wereldwijd...
quote:
Geen prik nemen = klein risico op heftige symptomen en verder verspreiden van een virus aan mensen die er wel aan onderdoor gaan. Groter risico op mutaties want het virus is in grotere mate en duur in je lijf. Groot Risico op lange termijn effecten
Prik nemen = risico nihil op heftige symptomen
fixed
quote:

De zorg is op dit moment niet overbelast. De oudjes hebben zichzelf al beschermd met een vaccin wat voor 96% werkt.
niet bij zwakkeren van alle leeftijden
quote:
De mutaties kunnen ook komen, juist door de vaccinaties.
nee
quote:
En long covid, hoe vervelend ook, treft maar relatief weinig mensen.
10% schat men nu
quote:
We kunnen veel beter gerichter gaan handelen. Een COVID-hospitaal inrichten. Extra IC-capaciteit.
:') de zorg heeft 30.000 vacatures open. Succes!
quote:
Mensen voorlichten over de risicogroepen. Levensstijl verbeteringen.
vertel je wil geen vaccinatieplicht maar wel mensen dwingen gezond te leven ? Wellicht in een healthkamp?
quote:
ja. En? Diabetes 1 heeft niks met levensstijl te maken. Type 2 wel maar zie boven
quote:
en wat is daar de oorzaak van?
quote:
Ga je alweer.. "experimenteel" vaccin. Je bent al net zo hard bezig nepnieuws te verspreiden
pi_200434192
quote:

[..]

Niks meer te vrezen?

Mja niks buitengewoons te vrezen iig.

Maar het grootste probleem van die pro whatever de overheid zegt trollen in dit topic en de staat zelf ook overigens is dat het beleid gebaseerd wordt op doodnormale statistieken.
Zitten we straks 100/365 dagen binnen? Mogen we nooit meer normaal naar een club of festival?
pi_200434227
Man, Devlin, hou toch op, met je het is geen antibiotica.

Als jij alle mutantjes wegfiltert die matig vermenigvuldigen bij vaccin x. Blijft mutantjes Y over. En die wordt uiteraard succesvol ook bij gevaccineerden.

Vaccin omzeilen virus mutatie is gewoon een stuk succesvoller dan de andere virus mutaties.

Het is wachten tot het gebeurt allicht en als het gebeurt hebben we die booster shots wel..

De grote grap is alleen dat je allicht niet iedereen moet vaccineren met die boosters want je blijft bezig.

Denken dat dit niet zo werkt vind ik maar bijzonder. Is niet bepaald survival of the fittest theorie om andere te denken.
pi_200434235
quote:

[..]

Eenden, met zwaarden van tanden.
pi_200434256
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bezit wordt een dienst
Enig idee hoe tergend inefficiënt die goederen / diensten zijn?

Enige reden dat de leenauto gunstiger kan zijn is omdat de vaste kosten hoog zijn.

Als verzekeren en wegenbelasting etc etc per kilometer waren was die leenauto een stuk minder interessant.

Je praat simpelweg over een goed dat echt flink fiscaal gemanipuleerd wordt.
pi_200434340
quote:

[..]

[..]

Hoelang wil je dat testen dan volhouden dan, wanneer mogen we weer normaal doen? Ik vind het niks dat het er blijkbaar niet meer toe doet wat de druk op de ziekenhuizen is.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:51:16 #255
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_200434413
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

pointer
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Huig
pi_200435765
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:24 schreef ludovico het volgende:
Man, Devlin, hou toch op, met je het is geen antibiotica.

Als jij alle mutantjes wegfiltert die matig vermenigvuldigen bij vaccin x. Blijft mutantjes Y over. En die wordt uiteraard succesvol ook bij gevaccineerden.
Niet door gevaccineerden Ludootje. Itt antibiotica ontstaat er geen resistentie tegen een vaccin Ludootje. Hoogstens ontstaat er een mutatie die niet herkent wordt door het immuunsysteem Ludootje. Als dat zo is gaat het immuunsysteem alsnog gewoon aan de slag.
Die mutaties zullen eerder ontstaan bij niet gevaccineerde mensen daar die meer virus in zich hebben ergo meer vermenigvuldiging ergo grotere kans op mutaties Ludootje.
quote:
Vaccin omzeilen virus mutatie is gewoon een stuk succesvoller dan de andere virus mutaties.
Muteert een bacterie ook om aan AB te ontsnappen? Nee hè Ludootje. Dus de vergelijking AB en bacteriën vs vaccin en virus is dikke onzin
quote:
Het is wachten tot het gebeurt allicht en als het gebeurt hebben we die booster shots wel..
if een ander vaccin
quote:
De grote grap is alleen dat je allicht niet iedereen moet vaccineren met die boosters want je blijft bezig.

Denken dat dit niet zo werkt vind ik maar bijzonder. Is niet bepaald survival of the fittest theorie om andere te denken.
Geen idee wat je hier precies probeert te zeggen.
pi_200435781
[
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:51 schreef Orwell het volgende:

[..]

pointer
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
Waar hebben ze het mis?
pi_200435798
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Enig idee hoe tergend inefficiënt die goederen / diensten zijn?
enig idee dat dat volslagen niet het punt is wat er gemaakt wordt
quote:
Enige reden dat de leenauto gunstiger kan zijn is omdat de vaste kosten hoog zijn.

Als verzekeren en wegenbelasting etc etc per kilometer waren was die leenauto een stuk minder interessant.

Je praat simpelweg over een goed dat echt flink fiscaal gemanipuleerd wordt.
Wederom geen idee wat je hiermee wil zeggen
pi_200436090
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niet door gevaccineerden Ludootje. Itt antibiotica ontstaat er geen resistentie tegen een vaccin Ludootje. Hoogstens ontstaat er een mutatie die niet herkent wordt door het immuunsysteem Ludootje. Als dat zo is gaat het immuunsysteem alsnog gewoon aan de slag.
Die mutaties zullen eerder ontstaan bij niet gevaccineerde mensen daar die meer virus in zich hebben ergo meer vermenigvuldiging ergo grotere kans op mutaties Ludootje.
[..]

Muteert een bacterie ook om aan AB te ontsnappen? Nee hè Ludootje. Dus de vergelijking AB en bacteriën vs vaccin en virus is dikke onzin
[..]

if een ander vaccin
[..]

Geen idee wat je hier precies probeert te zeggen.
Mutaties, wie weet ontstaan ze eerder bij niet gevaccineerde, punt is dat ze geselecteerd worden bij de gevaccineerden onder ons. Maar daar ga jij straal aan voorbij.

En prima ik denk dat het opgelost kan worden met die boosters en weet ik veel, maar die moeten nog wel ff gemaakt worden voor de specifieke mutant.

En gezien het spastische gedoe wat we zien maken we dan vast weer dezelfde fout.

Bacteriën die niet compleet worden uitgeroeid vermenigvuldigen de meest resistente gewoon door ja. Die mutanten zijn er al en door het antibioticum worden de meest resistente geselecteerd.

Echt geen idee waarom je denkt dat survival of the fittest principes opeens niet meer gelden. Natuurlijk gelden die gewoon. Sterker nog. Die delta variant is precies dat. Vorige prikken werken minder, besmettingen gaan makkelijker omdat ook de gevaccineerden vatbaarder zijn.

En die mutaties stoppen niet. Ook bij gevaccineerden dus. Als de mutatie vanuit de gevaccineerde populatie komt zal die overigens wel wat heftiger zijn voor de samenleving tov bij de gevaccineerde samenleving.

Daar bestaat immers die specifieke selectiedruk niet.
pi_200436140
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

enig idee dat dat volslagen niet het punt is wat er gemaakt wordt
[..]

Wederom geen idee wat je hiermee wil zeggen
Oh? Wat dan?

Wat is je achtergrond dan je kennis van economie en biologie zijn laag.
pi_200436180
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mutaties, wie weet ontstaan ze eerder bij niet gevaccineerde, punt is dat ze geselecteerd worden bij de gevaccineerden onder ons. Maar daar ga jij straal aan voorbij.
Als er al selectie is dan is dat bij iedereen met antistoffen en verder van nul tot generlei belang daar het dan gewoon gezien wordt als een nieuw virus voor iedereen waartegen je immuunsysteem aan de slag moet. Gevaccineerd of niet

quote:
En prima ik denk dat het opgelost kan worden met die boosters en weet ik veel, maar die moeten nog wel ff gemaakt worden voor de specifieke mutant.

En gezien het spastische gedoe wat we zien maken we dan vast weer dezelfde fout.

Bacteriën die niet compleet worden uitgeroeid vermenigvuldigen de meest resistente gewoon door ja. Die mutanten zijn er al en door het antibioticum worden de meest resistente geselecteerd.
dat zijn geen mutanten Ludo, dat zijn bacteriën die tegen het voor hun giftige AB kunnen omdat er een "gewenning" heeft plaatsgevonden
quote:
Echt geen idee waarom je denkt dat survival of the fittest principes opeens niet meer gelden. Natuurlijk gelden die gewoon. Sterker nog. Die delta variant is precies dat. Vorige prikken werken minder, besmettingen gaan makkelijker omdat ook de gevaccineerden vatbaarder zijn.
Je snapt het punt weer eens niet.
Geeft niet.
pi_200436218
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als er al selectie is dan is dat bij iedereen met antistoffen en verder van nul tot generlei belang daar het dan gewoon gezien wordt als een nieuw virus voor iedereen waartegen je immuunsysteem aan de slag moet. Gevaccineerd of niet
[..]

dat zijn geen mutanten Ludo, dat zijn bacteriën die tegen het voor hun giftige AB kunnen omdat er een "gewenning" heeft plaatsgevonden
[..]

Je snapt het punt weer eens niet.
Geeft niet.
Das leuk maar dan zijn gevaccineerden dus verspreiders en dan gaat het rap, want de opgebouwde antistoffen zijn dan nuttelozer.

Whut, lol, antibioticum resistente bacteriën is niet "gewenning" dat is genetica.

... Maar zeg nog meer domme dingen.

Was het maar niks genetisch, dan werden biotica helemaal niet resistent.

[ Bericht 4% gewijzigd door ludovico op 19-07-2021 09:13:18 ]
  maandag 19 juli 2021 @ 09:12:38 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200436292
Gommers zei laatst bij Humberto dat de gevaccineerden ingespoten worden met de deltavariant . _O-
pi_200436321
Ahja maar als die variant komt die de vaccins omzeilt zijn natuurlijk de antivaccers de oorzaak! Offf gaat het dan opvallen in de data dat mensen met natuurlijke antistoffen beter bestend zijn tegen het virus?

In Duitsland en Frankrijk mag je na een natuurlijke besmetting 6 maanden door het leven zonder te testen overigens.
  maandag 19 juli 2021 @ 09:25:41 #265
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200436424
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:15 schreef ludovico het volgende:
Ahja maar als die variant komt die de vaccins omzeilt zijn natuurlijk de antivaccers de oorzaak! Offf gaat het dan opvallen in de data dat mensen met natuurlijke antistoffen beter bestend zijn tegen het virus?

In Duitsland en Frankrijk mag je na een natuurlijke besmetting 6 maanden door het leven zonder te testen overigens.
Dus geen pandemie , je word ingespoten met de deltavariant , vervolgens noem je de deltavariant een mutatie , geeft de ongevaccineerden de schuld van het verspreiden , komt weer met een prik tegen de nieuwe variant die eerst weer ingespoten word en dan is het weer tijd voor de volgende prik en variant _O- Als je zulke valse dingen gaat doen en verzinnen zodat iedereen zich laat spuiten dan is die vax toch niet te vertrouwen ? What the fuck zit er in dat iedereen moet hebben volgens hun :? Dat is geen zuivere koffie . Liegen, misleiden, chanteren , sorry maar dat soort mensen zijn nooit te vertrouwen .
pi_200436476
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:12 schreef Summers het volgende:
Gommers zei laatst bij Humberto dat de gevaccineerden ingespoten worden met de deltavariant . _O-
En wat zei Gommers er allemaal nog omheen? Want dat is wel relevant lijkt me.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 19 juli 2021 @ 09:32:48 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200436503
quote:
2s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En wat zei Gommers er allemaal nog omheen? Want dat is wel relevant lijkt me.
Dat iedereen zich moet laten vaccineren dat was goed voor je :Y
  maandag 19 juli 2021 @ 09:38:17 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200436576
Oh, dus nu geloven we het wel wanneer Gommers iets zegt?
Huilen dan.
  maandag 19 juli 2021 @ 09:45:00 #269
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200436656
twitter

Problem reaction solution :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Summers op 19-07-2021 09:51:11 ]
pi_200436858
Je zou verwachten dat de 100 duizenden anti “corona”demonstranten van de laatste weken en de feestvierende Italianen,na het winnen van het EK, nu allemaal in het ziekenhuis zouden liggen of overleden moeten zijn.

Hoe gaat het na een jaar eigenlijk in Urk ? Bestaat dat nog

Wat een killervirus _O-
pi_200436913
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:59 schreef PSVCL het volgende:
Je zou verwachten dat de 100 duizenden anti “corona”demonstranten van de laatste weken en de feestvierende Italianen,na het winnen van het EK, nu allemaal in het ziekenhuis zouden liggen of overleden moeten zijn.

Wat een killervirus _O-
Ben je nou echt zo dom?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 19 juli 2021 @ 10:08:57 #272
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200436988
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:59 schreef PSVCL het volgende:

Wat een killervirus _O-
Nee joh het virus slaat alle voetballers en supporters , elite , regeringsleiders , demonstranten van het afgelopen anderhalf jaar gewoon over , vast een deal gesloten ( grijp alleen het voetvolk) :Y

Urk gaat goed , zo zie je maar het virus niet serieus nemen , niet meedoen met door hoepels springen en gewoon doorleven en er is niks aan de hand ^O^
pi_200436997
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Das leuk maar dan zijn gevaccineerden dus verspreiders en dan gaat het rap, want de opgebouwde antistoffen zijn dan nuttelozer.
Dit is dus kolder. Dan zijn namelijk ALLE mensen verspreiders want ALLE opgebouwde antistoffen zijn nuttelozer, maar dat wil niet zeggen dat het eigen immuunsysteem niks meer doet.
quote:
Whut, lol, antibioticum resistente bacteriën is niet "gewenning" dat is genetica.

... Maar zeg nog meer domme dingen.

Was het maar niks genetisch, dan werden biotica helemaal niet resistent.
Bacterieen die resistent zijn zullen inderdaad overblijven na een antibiotica kuur, dat ontken ik ook niet. Waar de vergelijking AB /bacterieen en Vaccin/virus mis gaat, en waar jij ook in lijkt te trappen is dat AB een medicijn is dat direct ingrijpt op de bacterie.

Een vaccin leert je lichaam een bepaald virus te herkennen om daar ZELF antistoffen tegen te maken. Bij een vaccin is het dus je lichaam zelf dat de antistoffen maakt.
Zeggen dat een virus resistent is tegen een vaccin is dus ongelofelijke kolder. Het enige wat er gebeurd is dat een virus nog niet herkent wordt door het immuunsysteem en dat je lichaam dus opnieuw moet leren de mutant te bestrijden. Dat kan middels een nieuw vaccin met de kenmerken van de mutant, of middels de natuurlijke reactie van het lichaam.
pi_200437027
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:12 schreef Summers het volgende:
Nee dat zegt hij niet
pi_200437057
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:45 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Wat hij dus zegt is dat zelfs als je gevaccineerd bent (het zo kan zijn dat) met de deltavariant je nog steeds ziek wordt.

Maar goed, ik verwacht van jou niet dat je dit gaat begrijpen daar je ook het woord "experiment" al niet begrijpt
  maandag 19 juli 2021 @ 10:14:36 #276
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437063
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee dat zegt hij niet
Hij zegt het zelfs 2 keer . Jou vertrouw ik 0,0% in het interpreteren van wat dan ook :W
pi_200437072
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij zegt het zelfs 2 keer . Jou vertrouw ik 0,0% in het interpreteren van wat dan ook :W
pi_200437083
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:45 schreef Summers het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het vooral eng dat Britt Dekker de slimste lijkt aan die tafel.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:17:18 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437092
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het meest trieste :Y
  maandag 19 juli 2021 @ 10:18:15 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437106
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat hij dus zegt is dat zelfs als je gevaccineerd bent (het zo kan zijn dat) met de deltavariant je nog steeds ziek wordt.

Maar goed, ik verwacht van jou niet dat je dit gaat begrijpen daar je ook het woord "experiment" al niet begrijpt
Dat zegt hij helemaal niet , please stay of the drugs _O- Iedereen kan het filmpje nakijken en zelf luisteren :W
pi_200437120
quote:
7s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:38 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, dus nu geloven we het wel wanneer Gommers iets zegt?
Maar eerlijk is eerlijk, ze misinterpreteren hem wel zoals altijd
pi_200437124
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat zegt hij helemaal niet , please stay of the drugs _O- Iedereen kan het filmpje nakijken en zelf luisteren :W
Nederlands is moeilijk voor je begrijp ik
Wellicht als ik de zin voor je omdraai

"met de deltavariant is vaccineren geen garantie dat je niet ziek wordt"

Snap je hem nu wel?
  maandag 19 juli 2021 @ 10:20:32 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200437132
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat zegt hij wel.
Huilen dan.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:21:27 #284
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200437147
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar eerlijk is eerlijk, ze misinterpreteren hem wel zoals altijd
Ik ben gevaccineerd met kleren :) .
Huilen dan.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:21:55 #285
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437152
quote:
7s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat zegt hij wel.
Iedereen kan voor zichzelf gaan kijken en luisteren ^O^
pi_200437163
quote:
7s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ben gevaccineerd met kleren :) .
Ik zou willen dat naast begrijpend lezen op de basisschool, ook begrijpend luisteren verplicht zou worden.
pi_200437173
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:21 schreef Summers het volgende:

[..]

3x gedaan, en 3x zegt hij niet wat jij denkt dat hij zegt
Verklaar anders even dat ongevaccineerde mensen ziek worden van de deltavariant?
  maandag 19 juli 2021 @ 10:24:41 #288
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437186
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nederlands is moeilijk voor je begrijp ik
Wellicht als ik de zin voor je omdraai

"met de deltavariant is vaccineren geen garantie dat je niet ziek wordt"

Snap je hem nu wel?
Daarom zijn mensen die gevaccineerd zijn niet objectief meer en horen wat ze willen horen , ik praat wel met de nog objectieve mensen die alles nog rationeel kunnen benaderen :W
pi_200437206
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Sorry.. serieus? Wat zegt ze dan voor iets intelligents?
Nou heeft ze volgens mij een hbo opleiding en is ze op zakelijk vlak ook best succesvol, dus dom is ze niet.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:30:16 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200437249
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja, net als iedereen kan zien dat de onbewolkte hemel blauw is maar toch roep jij dat hij groen is.
Huilen dan.
pi_200437251
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Daarom zijn mensen die gevaccineerd zijn niet objectief meer en horen wat ze willen horen , ik praat wel met de nog objectieve mensen die alles nog rationeel kunnen benaderen :W
Ik snap wat jij denkt dat hij zegt, Ik snap zelfs waarom jij denkt wat je denkt dat hij zegt vanuit je bubbel.
Maar verplaats je eens in hem, waarom zou hij het zo bedoelen zoals jij het interpreteert?
Is het dan niet veel logischer dat hij het zo bedoeld zoals ik het interpreteer?
Of snap je niet dat je de zin op 2 manieren kan uitleggen.
Jouw manier, die uit de mond van Gommers onwaarschijnlijk is
Mijn manier, wat veel meer in lijn is met Gommers en dus veel waarschijnlijker is.

Probeer eens objectief te zijn

Maar goed, je cognitieve dissonantie zal wel weer in de weg zitten
pi_200437395
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Sorry.. serieus? Wat zegt ze dan voor iets intelligents?
Nou heeft ze volgens mij een hbo opleiding en is ze op zakelijk vlak ook best succesvol, dus dom is ze niet.
Dat iedereen nog altijd zelf moet weten of ze een spuit nemen of niet.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:42:06 #293
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437397
Ik kan geen last hebben van cognitive dissonance , jij wel . Het msm wereldbeeld heb ik ook vanaf de wieg meegekregen , je komt niet met nieuwe informatie die mijn wereldbeeld bedreigt maar bent oude informatie aan het herkauwen .
pi_200437421
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:41 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat iedereen nog altijd zelf moet weten of ze een spuit nemen of niet.
Dat is ook geen punt van discussie wmb. Alhoewel ik onder bepaalde omstandigheden daar ook nog wel vanaf kan stappen. Mocht Ebola wereldwijd uitbreken bijvoorbeeld
Waar ik de schurft aan heb zijn mensen die die ongefundeerde angstporno antivax nonsense delen waardoor mensen die twijfelen op het verkeerde been gezet worden, of die mensen die wat bangig zijn voor een naald een excuus geven om het niet te doen.
pi_200437445
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:42 schreef Summers het volgende:
Ik kan geen last hebben van cognitive dissonance ,

QED
quote:
jij wel . Het msm wereldbeeld heb ik ook vanaf de wieg meegekregen , je komt niet met nieuwe informatie die mijn wereldbeeld bedreigt maar bent oude informatie aan het herkauwen .
Daarom kijk ik ook de "informatie" die jij deelt en vraag me daarbij af wat de bron is, wie de bron is, wat de achtergrond van de bron is etc etc. Daarmee beoordeel ik of ik iets kan vertrouwen of niet en vermijd ik cognitieve dissonantie.
Iets wat jij niet kan zeggen.
Oh en btw... oude informatie wil niet zeggen dat het niet klopt. Zoals iemand hier altijd graag zegt.. water is nog steeds nat.
pi_200437490
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat is ook geen punt van discussie wmb.
Waar ik de schurft aan heb zijn mensen die die ongefundeerde angstporno antivax nonsense delen waardoor mensen die twijfelen op het verkeerde been gezet worden, of die mensen die wat bangig zijn voor een naald een excuus geven om het niet te doen.
Wat jou betreft is dat misschien geen punt van discussie maar aan die tafel is dat wel het punt van discussie.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:51:00 #297
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437503
WHO-klokkenluider: 18.000 gemelde vaccindoden in Europa slechts fractie van het werkelijke aantal

quote:
Bij EudraVigilance, de Europese database van rapporten over vermoedelijke bijwerkingen van geneesmiddelen, zijn inmiddels meer dan 18.000 sterfgevallen gemeld die rechtstreeks gelinkt zijn aan het coronavaccin. Dat zei WHO-klokkenluider Astrid Stuckelberger donderdag tegen Del Bigtree van de show The Highwire.

Er zijn ook 1,8 miljoen gevallen van ernstige bijwerkingen gemeld. Normaal gesproken zou het vaccinatieprogramma per direct worden stilgelegd, benadrukte ze.

Eén tot 10 procent van alle gevallen wordt gemeld
Stuckelberger wees erop dat advocaat Reiner Fuellmich en diverse wetenschappers hebben aangegeven dat slechts één tot 10 procent van alle gevallen wordt gemeld. Om een bijwerking te melden, moeten artsen een formulier invullen en dat is een tijdrovend proces
Ze moeten er bovendien zeker van zijn dat er een causaal verband is tussen het vaccin en het sterfgeval, aldus Stuckelberger, die tussen 2009 en 2012 werkzaam was als WHO-expert op het gebied van pandemieën.
.
Censuur
WHO-insider Stuckelberger, die doceert aan de Universiteit van Genève, voegde toe dat er sprake is van grootschalige censuur. Met andere woorden: het wordt zorgmedewerkers niet makkelijk gemaakt om een bijwerking te melden.

Zoals gezegd wordt één tot 10 procent van de gevallen gemeld. Dat zou betekenen dat er in werkelijkheid in het meest gunstige geval 180.000 Europeanen zijn gestorven door het ‘coronavaccin’ en in het minst gunstige geval 1,8 miljoen.
  maandag 19 juli 2021 @ 10:52:23 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437516
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

QED
[..]

Daarom kijk ik ook de "informatie" die jij deelt en vraag me daarbij af wat de bron is, wie de bron is, wat de achtergrond van de bron is etc etc. Daarmee beoordeel ik of ik iets kan vertrouwen of niet en vermijd ik cognitieve dissonantie.
Iets wat jij niet kan zeggen.
Oh en btw... oude informatie wil niet zeggen dat het niet klopt. Zoals iemand hier altijd graag zegt.. water is nog steeds nat.
Welnee , men ziet bijna letterlijk je hersenen ontploffen bij alle nieuwe informatie op BNW die je huidig wereldbeeld tegenspreekt :W
pi_200437546
quote:
Grappig..dan zou ik toch meerdere doden in mijn omgeving moeten hebben na vaccinatie.
Ken er geen 1 ook niet indirect
(en ja, door corona wel)

quote:
een bijwerking te melden, moeten artsen een formulier invullen en dat is een tijdrovend proces.
Mensen kunnen zelf een bijwerking aanmelden, hoeft niet door een arts gedaan te worden.
quote:
Ze moeten er bovendien zeker van zijn dat er een causaal verband is tussen het vaccin en het sterfgeval, aldus Stuckelberger, die tussen 2009 en 2012 werkzaam was als WHO-expert op het gebied van pandemieën.
Leugen. Lareb, vaers en al die andere databases accepteren alle meldingen. Op basis van die meldingen zullen onderzoeken naar causaliteit gestart worden
  maandag 19 juli 2021 @ 10:59:27 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200437590
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Grappig..dan zou ik toch meerdere doden in mijn omgeving moeten hebben na vaccinatie.
Ken er geen 1 ook niet indirect
(en ja, door corona wel)
De echte test komt als het griepseizoen begint en je weet het niet bij een experiment , misschien zit er wel iets in wat pas reageerd als het onder de 10 graden is , je weet het gewoon niet .
pi_200437607
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 10:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Welnee , men ziet bijna letterlijk je hersenen ontploffen bij alle nieuwe informatie op BNW die je huidig wereldbeeld tegenspreekt :W
Al die info is onder te verdelen in een paar punten

• vaccins zijn gif/gentherapie/5g

• Covid bestaat niet

• Het is een complot

Veel verder gaat jullie info niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')