Zou je ook eens moeten proberen. Ergens zelf voor kiezen itt mensen op social media het voor laten kauwenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat vat het helemaal samen , nu ga ik lekker de trollen negeren en ze fijn alleen tegen de muur op laten lopen met hun fout en krom wereldbeeld , tenslotte kiezen ze daar zelf voor .
Een beetje linkjes plaatsen kan zelfs een aap.. Maar snap je wat er mee bedoelt wordt?quote:
Een grote kans om niet of veel minder ziek te worden, makkelijker kunnen reizen, naar feestjes kunnen en je medemens beschermen noem jij door de stront lopen? Dan vraag ik me af hoe je de antivax-corona-is-een-griepje-wappies kwalificeert.quote:
Doe ik al een hele tijd zoveel mogelijk negeren maar je ziet ze blijven je quoten, dwangmatig blijven replyen al post je naar een ander, die gasten zijn geobsedeerd. Ik niet met hun, fijne avond nogquote:Op zondag 18 juli 2021 21:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat vat het helemaal samen , nu ga ik lekker de trollen negeren en ze fijn alleen tegen de muur op laten lopen met hun fout en krom wereldbeeld , tenslotte kiezen ze daar zelf voor .
Moet. Hierop. Reageren.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Doe ik al een hele tijd zoveel mogelijk negeren maar je ziet ze blijven je quoten, dwangmatig blijven replyen al post je naar een ander, die gasten zijn geobsedeerd. Ik niet met hun, fijne avond nog
Fijne avondquote:Op zondag 18 juli 2021 21:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Doe ik al een hele tijd zoveel mogelijk negeren maar je ziet ze blijven je quoten, dwangmatig blijven replyen al post je naar een ander, die gasten zijn geobsedeerd. Ik niet met hun, fijne avond nog
quote:Hij zegt: “Het lijkt erop dat de efficiëntie van vaccinatie bijna nul is”.
Gevaccineerde mensen lijken vaker ernstig ziek te worden.
Meer dan twee keer zoveel ziekenhuisopnames onder Israëliërs met de spike-eiwit injectie-
Rafael Zioni heeft Israël’s Corona statistieken op zijn Twitterpagina geplaatst. Het zijn de officiële gegevens van het Israëlische Ministerie van Volksgezondheid.
quote:Op zondag 18 juli 2021 21:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Fijne avond![]()
Voor de rest kan het gebeuren dat de uitkomst van een experiment niet het resultaat gaf waar je op had gehoopt .
Israëlische internist onthult ineffectiviteit van vaccinatie: “Het lijkt erop dat de efficiëntie bijna nul is”
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2021 21:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Fijne avond![]()
Voor de rest kan het gebeuren dat de uitkomst van een experiment niet het resultaat gaf waar je op had gehoopt .
Israëlische internist onthult ineffectiviteit van vaccinatie: “Het lijkt erop dat de efficiëntie bijna nul is”
[..]
https://www.bitchute.com/video/yN02vw9i9ihw/quote:We weten niet wat de lange termijn effecten zijn , het is vergelijkbaar met de seizoensgriep en er is geen pandemie .
En je dan nog afvragen waarom je een gevaarlijke troll bentquote:Op zondag 18 juli 2021 22:18 schreef Summers het volgende:
DOCTORS AROUND THE WORLD ISSUE DIRE WARNING: DO NOT GET THE COVID VACCINE!!
De doctors wereldwijd die gecensureerd worden en lid zijn van world doctors alliance .
[..]
https://www.bitchute.com/video/yN02vw9i9ihw/
Propaganda factcheckersquote:Op zondag 18 juli 2021 22:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En je dan nog afvragen waarom je een gevaarlijke troll bent
https://www-newswise-com.(...)s-a-normal-flu-virus
https://pointer.kro-ncrv.(...)onavaccins#gs.68yihu
Geen mens zal de NOS zomaar geloven? Daar praat je gewoon poep. Ik denk dat 99% alles wat er op de staatsomroep gemeld wordt voor waarheid aanneemt.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:24 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Een beetje linkjes plaatsen kan zelfs een aap.. Maar snap je wat er mee bedoelt wordt?
Geen 1 mens zal de NOS zomaar geloven, of precies doen wat ze zeggen. Overigens heb ik de NOS daar ook nooit op kunnen betrappen. Ze geven alleen aan wat er is gebeurt zonder eigen mening. Zoals journalistiek moet zijn zeg maar.
Dokters wereldwijd zijn hartstikke blij met de coronavaccins.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:18 schreef Summers het volgende:
DOCTORS AROUND THE WORLD ISSUE DIRE WARNING: DO NOT GET THE COVID VACCINE!!
De doctors wereldwijd die gecensureerd worden en lid zijn van world doctors alliance .
[..]
https://www.bitchute.com/video/yN02vw9i9ihw/
Ik ben ook hartstikke blij dat het leeuwendeel van het klapvee het vaccin neemt.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dokters wereldwijd zijn hartstikke blij met de coronavaccins.
Je standaard riedeltje, word je dat niet moe dat feitenvrije gewauwelquote:Op zondag 18 juli 2021 22:52 schreef Summers het volgende:
[..]
Propaganda factcheckers![]()
ga jij lekker gevaarlijk voor jezelf zijn en de msm volgen en de derde en vierde enz prikkie nemen , ik luister naar de niet main stream dokters die het me afraden . Luister jij maar naar die gekke leugenaars Rutte , de Jonge , Marion enz .
Daden zeggen meer dan woordenquote:Op zondag 18 juli 2021 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben ook hartstikke blij dat het leeuwendeel van het klapvee het vaccin neemt.
De lange termijn van deze vaccins is simpelweg onbekend. Doe ik dus ook geen uitspraken over. Aangezien het nieuwe methoden van vaccineren betreft en er vele gevallen bekend zijn van mensen met systemische klachten, is het niet uit te sluiten dat er op de lange termijn meer risico's zijn. Dat is alles wat ik kan zeggen.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:38 schreef devlinmr het volgende:
Welke lange termijn effecten? Wat is lange termijn überhaupt? Heb je voorbeelden van vaccins waar het bewezen mis ging op "lange" termijn?
[..]
Onzin. Vaccins werken niet 100% en niet gevaccineerden zijn een bron van besmettingen en en grote potentiële bron van mutaties
[..]
Klopt, sommigen zetten zich in voor de gemeenschap anderen tja...
Ga eens heel snel weg met je onzin posts.quote:
Kan weleens levensreddend zijn en een kanker indicatie zijn joh.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je 10000 mannen een zwangerschapstest laat doen zitten er ook altijd wel een paar zwangere mannen tussen
Volgens zo een professor loopt 10-15% in dit land met long Covid klachten.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef matigeuser het volgende:
[..]
De lange termijn van deze vaccins is simpelweg onbekend. Doe ik dus ook geen uitspraken over. Aangezien het nieuwe methoden van vaccineren betreft en er vele gevallen bekend zijn van mensen met systemische klachten, is het niet uit te sluiten dat er op de lange termijn meer risico's zijn. Dat is alles wat ik kan zeggen.
Tuurlijk, iedereen zet zich zo in voor de gemeenschap... Zullen er best een paar tussen zitten, maar ik durf te stellen dat de meeste mensen prik nemen omdat ze zelf bang zijn om ziek te worden. Of wellicht om hun ouders aan te steken. Maar niet 'voor de gemeenschap'. Maar goed, is verder ook niet zo van belang.
Er zijn inderdaad een aantal vaccins goed fout gegaan in het verleden, even Googelen en je komt zo wat tegen.
Maar nu het belangrijkste punt. Je schildert vaccinatie-weigeraars af als zijnde verantwoordelijk voor eventuele mutaties in de toekomst, maar wat als het omgekeerde waar is? Dat is namelijk veel waarschijnlijker.
https://www.npr.org/2021/(...)ants?t=1626642178045
Vaccines Could Drive The Evolution Of More COVID-19 Mutants
https://www.quantamagazin(...)-to-evolve-20180510/
Vaccines Are Pushing Pathogens to Evolve
Het is niet altijd zo zwart / wit als lockdownies en wappies doen stellen. Er zit ook nog wat in het midden. Emoties. Angsten. Onzekerheid over wat nou waar is en wat niet. En wanneer het lastig is om vast te stellen wat nou waarheid is, wat juistheid is, wat goed of niet is, is het soms een verstandige of in ieder geval begrijpelijke reactie om niks te doen. Vooral wanneer het virus de meeste mensen niet meer treft dat een verkoudheid.
Geen prik nemen = klein risico op heftige symptomen
Prik nemen = klein risico op heftige symptomen
Tja, voor veel mensen is de keuze dan in het voordeel van geen prik. 'Ja maar de zorg!' 'Ja maar de oudjes!' Ja maar mutaties!' 'Ja maar long covid!'
De zorg is op dit moment niet overbelast. De oudjes hebben zichzelf al beschermd met een vaccin wat voor 96% werkt. De mutaties kunnen ook komen, juist door de vaccinaties. En long covid, hoe vervelend ook, treft maar relatief weinig mensen.
We kunnen veel beter gerichter gaan handelen. Een COVID-hospitaal inrichten. Extra IC-capaciteit. Mensen voorlichten over de risicogroepen. Levensstijl verbeteringen.
Bijvoorbeeld: https://www.usnews.com/ne(...)rd-by-covid-pandemic
About 40% of deaths from COVID-19 in the United States were among diabetics,
VEERTIG PROCENT. Hier in Nederland ook al veel nieuws gehad over voornamelijk 'allochtonen' met of zonder 'overgewicht' op de IC.
Met dat soort informatie kun je veel gerichter te werk gaan dan gezonde 16-jarigen pushen om een experimenteel vaccin te nemen. En daarnaast de hele samenleving in een soort twee-splijt te storten.
https://www.nu.nl/uitleg-(...)dit-weten-we-nu.htmlquote:Op maandag 19 juli 2021 00:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens zo een professor loopt 10-15% in dit land met long Covid klachten.
De 950 niet zieken.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]![]()
Ik zie alweer dat statistieken niet aan je besteedt zijn.
Even op jouw niveau.
Als je een groep van 1000 mensen hebt en daar worden 100 mensen ziek. En je hebt een groep van 100 mensen waar er 50 ziek worden. Wat is dan de groep waar jij bij wil horen?
dat deed je net wel waarom nu niet?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:17 schreef matigeuser het volgende:
[..]
De lange termijn van deze vaccins is simpelweg onbekend. Doe ik dus ook geen uitspraken over.
fout, alleen pfizer en Moderna zijn "nieuw". Jansen en AZ zijn old schoolquote:Aangezien het nieuwe methoden van vaccineren betreft
zoals bij alle vaccins en medicijnenquote:en er vele gevallen bekend zijn van mensen met systemische klachten,
met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel om de simpele reden dat het héle vaccin in 3 weken uit je lijf isquote:is het niet uit te sluiten dat er op de lange termijn meer risico's zijn
beter zeg je niksquote:. Dat is alles wat ik kan zeggen.
op wappies na die zich inzetten voor het zoveel mogelijk verspreiden van gevaarlijke onzinquote:Tuurlijk, iedereen zet zich zo in voor de gemeenschap...
die volgorde zal inderdaad ongeveer zo zijn. Is echter nog steeds beter dan willens en wetens gevaarlijke onzin te verspreiden en zelfs in sommige gevallen actief mensen ervan proberen af te laten zien om te vaccinerenquote:Zullen er best een paar tussen zitten, maar ik durf te stellen dat de meeste mensen prik nemen omdat ze zelf bang zijn om ziek te worden. Of wellicht om hun ouders aan te steken. Maar niet 'voor de gemeenschap'.
jawelquote:Maar goed, is verder ook niet zo van belang.
vertel welke? Productiefout bij een polio vaccin (wat dus geen probleem van vaccinaties is) en onbewezen slaapziekte bij 0,0004% van een griepprik. de eerste vrijwel onmiddellijk de 2e kwam binnen een jaar. Nogmaals welke vaccins hebben lange termijn problemen gegeven? Wat is lange termijn?quote:Er zijn inderdaad een aantal vaccins goed fout gegaan in het verleden, even Googelen en je komt zo wat tegen.
pertinente onzin en al meerdere malen debunked. Als je het al gelooft dan snap je dus niet hoe vaccins werken. Vaccins zijn gern antibiotica en virussen geen bacteriënquote:Maar nu het belangrijkste punt. Je schildert vaccinatie-weigeraars af als zijnde verantwoordelijk voor eventuele mutaties in de toekomst, maar wat als het omgekeerde waar is? Dat is namelijk veel waarschijnlijker.
https://www.npr.org/2021/(...)ants?t=1626642178045
Vaccines Could Drive The Evolution Of More COVID-19 Mutants
https://www.quantamagazin(...)-to-evolve-20180510/
Vaccines Are Pushing Pathogens to Evolve
deden ze maar niks... Wappies werken er actief aan mee om misinformatie te delen en rond te sturen. Staan niet open voor bewijs en wanneer ze zelf iets aandragen rennen ze weg voor kritische vragenquote:Het is niet altijd zo zwart / wit als lockdownies en wappies doen stellen. Er zit ook nog wat in het midden. Emoties. Angsten. Onzekerheid over wat nou waar is en wat niet. En wanneer het lastig is om vast te stellen wat nou waarheid is, wat juistheid is, wat goed of niet is, is het soms een verstandige of in ieder geval begrijpelijke reactie om niks te doen.
slechts 7 miljoen doden wereldwijd...quote:Vooral wanneer het virus de meeste mensen niet meer treft dat een verkoudheid.
fixedquote:Geen prik nemen = klein risico op heftige symptomen en verder verspreiden van een virus aan mensen die er wel aan onderdoor gaan. Groter risico op mutaties want het virus is in grotere mate en duur in je lijf. Groot Risico op lange termijn effecten
Prik nemen = risico nihil op heftige symptomen
niet bij zwakkeren van alle leeftijdenquote:Tja, voor veel mensen is de keuze dan in het voordeel van geen prik. 'Ja maar de zorg!' 'Ja maar de oudjes!' Ja maar mutaties!' 'Ja maar long covid!'
De zorg is op dit moment niet overbelast. De oudjes hebben zichzelf al beschermd met een vaccin wat voor 96% werkt.
neequote:De mutaties kunnen ook komen, juist door de vaccinaties.
10% schat men nuquote:En long covid, hoe vervelend ook, treft maar relatief weinig mensen.
quote:We kunnen veel beter gerichter gaan handelen. Een COVID-hospitaal inrichten. Extra IC-capaciteit.
vertel je wil geen vaccinatieplicht maar wel mensen dwingen gezond te leven ? Wellicht in een healthkamp?quote:Mensen voorlichten over de risicogroepen. Levensstijl verbeteringen.
ja. En? Diabetes 1 heeft niks met levensstijl te maken. Type 2 wel maar zie bovenquote:Bijvoorbeeld: https://www.usnews.com/ne(...)rd-by-covid-pandemic
About 40% of deaths from COVID-19 in the United States were among diabetics,
en wat is daar de oorzaak van?quote:VEERTIG PROCENT. Hier in Nederland ook al veel nieuws gehad over voornamelijk 'allochtonen' met of zonder 'overgewicht' op de IC.
Ga je alweer.. "experimenteel" vaccin. Je bent al net zo hard bezig nepnieuws te verspreidenquote:Met dat soort informatie kun je veel gerichter te werk gaan dan gezonde 16-jarigen pushen om een experimenteel vaccin te nemen. En daarnaast de hele samenleving in een soort twee-splijt te storten.
Niks meer te vrezen?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:23 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Covid is totaaaal niet te vergelijken met kanker, of een zwangerschap zoals je eerder al aanhaalde. Die twee zijn namelijk altijd progresssief. Met andere woorden, je merkt wellicht in het beginstadium niks maar naarmate de tijd vordert, zeker wel.
Ruim het gros van de mensen dat COVID-19 krijgt, vooral onder de 60, merkt weinig van de infectie. Veel mensen zelfs helemaal niks. En daarna is de infectie verdwenen. Weg. Dus nogmaals, niet te vergelijken met een progressieve ziekte. Maar een tijdelijke infectie die asymptomatisch verloopt en daarna verdwenen is.
Goed dat jij 'netjes' (je eigen verwoording) je prikjes hebt gehaald. Heb je goed gedaan jongen, de staat is trots op je. Je hebt jezelf nu voor 96% beschermd tegen een heftige symptomatische infectie. Daar heb je dan wel wat korte en lange termijnrisico's voor gelopen, die niet iedereen aandurft, maar hopelijk valt het allemaal mee. Dan kun je nu rustig achterover zitten.
Je had al een zeer kleine kans om (ernstig) ziek te worden en nu al helemaal. Je hoeft niet meer boos te worden op mensen die zich niet willen laten vaccineren.Want iedereen die (terecht of niet) bang is voor het virus heeft zich namelijk zelf al laten vaccineren. Dus die hele groep heeft niks meer te vrezen.
Niet iedereen is echter zo moedig en / volgzaam en / of altruïstisch als jij. Deal with it. Iedereen zit in deze shit, ongevraagd, en het heeft ons allemaal op de een of andere manier geraakt. Niet iedereen gaat daar op dezelfde manier mee om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |