Het was helaas niet alleen maar in de buitenlucht:quote:Op zondag 18 juli 2021 11:40 schreef devlinmr het volgende:
AD.nl: Bijna 1000 bezoekers festival Verknipt besmet, teller loopt op: 'Meer besmettingen niet uit te sluiten'.
https://www.ad.nl/utrecht(...)te-sluiten~a67ae08f/
Kan men mij hier ook even uitleggen hoe er >1000 besmettingen in de buitenlucht hebben kunnen plaatsvinden?
Dat kon toch überhaupt niet
Maar overal waar mensen dicht op elkaar gepakt staan, ook in de buitenlucht, vallen veel besmettingen. Feestjes en festivals moeten we voorlopig echt niet meer acceptabel vinden.quote:Een andere candyshop voor corona: de iglo stage van Verknipt. Het festival speelt zich namelijk niet alleen in de buitenlucht af, maar ook in een enorme tent. Beelden uit de tent spreken boekdelen. Duizenden mensen gaan los op de stampmuziek van dj’s. De tent staat soms helemaal vol, ook om te schuilen. Soms zijn de zijkanten geopend, soms niet.
Ach een tent is toch ook goed geventileerdquote:Op zondag 18 juli 2021 11:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het was helaas niet alleen maar in de buitenlucht:
[..]
Maar overal waar mensen dicht op elkaar gepakt staan, ook in de buitenlucht, vallen veel besmettingen. Feestjes en festivals moeten we voorlopig echt niet meer acceptabel vinden.
correctie >1000 positieve PCR tests.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:40 schreef devlinmr het volgende:
AD.nl: Bijna 1000 bezoekers festival Verknipt besmet, teller loopt op: 'Meer besmettingen niet uit te sluiten'.
Kan men mij hier ook even uitleggen hoe er >1000 besmettingen in de buitenlucht hebben kunnen plaatsvinden?
Hopelijk wel. Maar het is niet hetzelfde als de buitenlucht.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach een tent is toch ook goed geventileerd
Negatief voor festival ... Positief na festival... Oftewel besmettingenquote:Op zondag 18 juli 2021 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
correctie >1000 positieve PCR tests.
“ Bezoekers moesten via de CoronaCheck-app aantonen dat ze negatief waren getest, gevaccineerd of hersteld van een eerdere coronabesmetting.”quote:Op zondag 18 juli 2021 12:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Negatief boor festival ... Positief na festival... Oftewel besmettingen
Mjah zeker 50% zit aan de XTC en wil knuffelen met de rest.. Dan helpt zelfs de buitenlucht niet meer..quote:Op zondag 18 juli 2021 11:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Maar het is niet hetzelfde als de buitenlucht.
Oeh bah jongeren die het leuk hebben, tegen de muur met dat tuig.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mjah zeker 50% zit aan de XTC en wil knuffelen met de rest.. Dan helpt zelfs de buitenlucht niet meer..
Of de lui die wat aan je willen vragen maar omdat de muziek kneiterhard staat schreeuwen ze naar je..
Waar zeg ik dat? Gaat om de verspreiding van het virus..quote:Op zondag 18 juli 2021 12:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh bah jongeren die het leuk hebben, tegen de muur met dat tuig.
Nee gaat om het leuk hebben in de zomer als jongere op een festival.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Gaat om de verspreiding van het virus..
Het zijn dan ook leugensquote:Op zondag 18 juli 2021 11:40 schreef devlinmr het volgende:
Tjah ik heb ook wel eens een zomer gemist door ziekte..quote:Op zondag 18 juli 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee gaat om het leuk hebben in de zomer als jongere op een festival.
Waarom zou men festivals willen schrappen behalve dan wegens Corona?quote:Op zondag 18 juli 2021 12:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het zijn dan ook leugens
Een reden verzinnen om festivals te schrappen
Onderdrukking word ook nooit verkocht als onderdrukking maar via angst , leugens , misleiding , voor het grotere goed , je bent een goed mens als je meedoetquote:Op zondag 18 juli 2021 12:22 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het zijn dan ook leugens
Een reden verzinnen om festivals te schrappen
quote:Op zondag 18 juli 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee gaat om het leuk hebben in de zomer als jongere op een festival.
Als je 10000 mannen een zwangerschapstest laat doen zitten er ook altijd wel een paar zwangere mannen tussenquote:Op zondag 18 juli 2021 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“ Bezoekers moesten via de CoronaCheck-app aantonen dat ze negatief waren getest, gevaccineerd of hersteld van een eerdere coronabesmetting.”
Mijn theorie krijgt steeds meer inval.
Als je besmet bent geweest of recent gevaccineerd dan test PCR je positief. (In een bepaald percentage).
Yep manipuleren door te doen alsof je een slecht mens bent als je niet meedoet of hetzelfde denkt , wie denkt hij dat we zijn , een stelletje schapenquote:
Ook die gun ik plezier en een leuk festival.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]alsof alleen jongeren naar festivals gaan
Zomer voor corona was ik op Werchter, Pinkpop, DTRH.. en nog wat locale evenementen. En met mij vele "ouderen"
En van de mensen die zij gaan besmetten, en die dan weer mensen besmetten etc.. hoeveel komen er daarvan in het ziekenhuis?quote:Op zondag 18 juli 2021 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook die gun ik plezier en een leuk festival.
Zie je dan niet het verschil?
DJ Martijn zegt; het gaat om de besmettingen
Ik zeg: het gaat om het plezier wat mensen beleven,
Tis maar net waar je de focus legt.
Het artikel had ook zo kunnen zijn:
Het 2daagse festival is zeer goed verlopen. In het mooie weer hadden mensen eindelijk weer vrijheid en plezier en genoten van de muziek en elkaar.
Na het festival zijn 1000 mensen positief getest na rondvraag ligt hiervan niemand op het zkh.
Daarom vragen we nogmaals geen koorts ga niet testen u verpest het voor een ander.
Klopt het is de toon die de muziek maakt. Als ik om me heen kijk zijn mensen niet zo onder de indruk van de delta, terrasjes zitten vol, mensen zoeken elkaar op in tuintjes en parken en haast geen mondkapje te zien.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook die gun ik plezier en een leuk festival.
Zie je dan niet het verschil?
DJ Martijn zegt; het gaat om de besmettingen
Ik zeg: het gaat om het plezier wat mensen beleven,
Tis maar net waar je de focus legt.
Het artikel had ook zo kunnen zijn:
Het 2daagse festival is zeer goed verlopen. In het mooie weer hadden mensen eindelijk weer vrijheid en plezier en genoten van de muziek en elkaar.
Na het festival zijn 1000 mensen positief getest na rondvraag ligt hiervan niemand op het zkh.
Daarom vragen we nogmaals geen koorts ga niet testen u verpest het voor een ander.
Ehmm wellicht omdat mondkapjes buiten nooit een ding zijn geweest en binnen nu ook niet meerquote:Op zondag 18 juli 2021 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt het is de toon die de muziek maakt. Als ik om me heen kijk zijn mensen niet zo onder de indruk van de delta, terrasjes zitten vol, mensen zoeken elkaar op in tuintjes en parken en haast geen mondkapje te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |