SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De ruildeal officieel. Hopelijk weet Sevilla wat het doet; blijf dit een domme/gevaarlijke transfer vinden. Niet om Lamela, maar omdat Gil gewoon ontzettend goed is/kan worden.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
En Real schijnt er vooralsnog geen vervanger voor terug te halen (lol).quote:
Wie hebben ze nu achterin? Militao, Nacho en Alaba?quote:Op maandag 26 juli 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Real schijnt er vooralsnog geen vervanger voor terug te halen (lol).
quote:Op maandag 26 juli 2021 19:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Real was te hoog gegrepen.. middelmatige verdediger de laatste 2 jaar
En Castilla-jongen Chust dan wel de op onregelmatige basis spelende Jesus Vallejo. Die was bij Granada ook gewoon tweede viool achter Domingos Duarte en German Sanchez, hoewel de Europese wedstrijden wel voor veel roulatie zorgden.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie hebben ze nu achterin? Militao, Nacho en Alaba?
Hij heeft ook al die tijd de basis gevormd toen ze 3x de Champions League wonnenquote:Op maandag 26 juli 2021 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt teveel fouten
United had bijv beter voor de Vrij kunnen gaan
Ik kan mij een Premier League seizoen herinneren waarin hij de meeste intercepties had. Best een betrouwbare back.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/RealSociedad/status/1419726791971901451
Was dit nog wat?
Wat ben je weer zuur, United heeft voor het eerst in velen jaren gewoon een prima verdedigingsduo centraal joh.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt teveel fouten
Aha, Monreal is op zijn oude dag wel wat vaker absent dus een extra kwalitatief goede back die in de buurt van Nacho komt was wel nodig. De andere opties die er zijn, zijn niet echt competitief genoeg voor de staat van la Real inmiddels.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan mij een Premier League seizoen herinneren waarin hij de meeste intercepties had. Best een betrouwbare back.
Wilson vond hem destijds meer dan prima in ieder geval: https://www.tribalfootbal(...)e-diego-rico-4297206
Sociedad ook al bezig met Sergio Rico zag ik?quote:Op maandag 26 juli 2021 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aha, Monreal is op zijn oude dag wel wat vaker absent dus een extra kwalitatief goede back die in de buurt van Nacho komt was wel nodig. De andere opties die er zijn, zijn niet echt competitief genoeg voor de staat van la Real inmiddels.
Welk krantje heb je dat gelezen? Hebben Matthew Ryan als tweede keeper achter Remiro aangetrokken.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sociedad ook al bezig met Sergio Rico zag ik?
Gelezen bij onze vriend Matteo Moretto. Al lijkt Lille momenteel de betere papieren te hebben als vervanger van onze negert naar Milaan.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welk krantje heb je dat gelezen? Hebben Matthew Ryan als tweede keeper achter Remiro aangetrokken.
Aha, ik zie het. Opmerkelijk. Een derde keeper zullen ze wel willen omdat Real Sociedad B (Xabi Alonso!!!) nu in de Segunda speelt, gok ik dan maar.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelezen bij onze vriend Matteo Moretto. Al lijkt Lille momenteel de betere papieren te hebben als vervanger van onze negert naar Milaan.
Die schijnt echt slecht te zijn geweest bij Brightonquote:Op maandag 26 juli 2021 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welk krantje heb je dat gelezen? Hebben Matthew Ryan als tweede keeper achter Remiro aangetrokken.
Aha, Moya was er het afgelopen seizoen als tweede keeper maar mede door fysieke ongemakken heeft die uiteindelijk ook maar een duel gekeept. Remiro voor de rest alles.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die schijnt echt slecht te zijn geweest bij Brighton
Sam Lee is sowieso briljant, ook tijdens matchdays.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Een goeie rant van de City-watcher
Fab zegt dat Zouma eventueel bij de deal komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sam Lee is sowieso briljant, ook tijdens matchdays.
Voor zijn horrorblessure was ie wereldtop back in the days. Nu op zich niet heel boeiend meer. Niet heel slecht, niet fantastisch of zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fab zegt dat Zouma eventueel bij de deal komt.
Kan hij met veel ruimte in zijn rug spelen, vind je? Daar is Koundé natuurlijk fenomenaal en slim in.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor zijn horrorblessure was ie wereldtop back in the days. Nu op zich niet heel boeiend meer. Niet heel slecht, niet fantastisch of zo.
Ik dacht dat ie klaar zou zijn bij Chelsea, maar afgelopen 2 seizoenen heeft ie nog vaak gespeeld toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor zijn horrorblessure was ie wereldtop back in the days. Nu op zich niet heel boeiend meer. Niet heel slecht, niet fantastisch of zo.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan hij met veel ruimte in zijn rug spelen, vind je? Daar is Koundé natuurlijk fenomenaal en slim in.
Hij is zonder Ramos wel matig ja. Volgend mij typisch zo'n speler die goed functioneert met een topper naast zich.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt teveel fouten
Speelt nog best veel bij gebrek aan beter. Zodra het ergens om gaat, zoals de Champions League, speelt ie weer niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie klaar zou zijn bij Chelsea, maar afgelopen 2 seizoenen heeft ie nog vaak gespeeld toch?
Never forget.
Ah, het is natuuijk geen toeval dat Sevilla maar een van haar zes duels zonder Jules won. Al kan de achteruitgang van Kounde naar de bleue Sergi Gomez ook meespelen.quote:
Wordt straks lachen met die andere klungel (Maguire) naast zich.. goeie verdediger maar hetzelfde verhaal als Varane, sterk met een stabiele verdediger naast zich.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij is zonder Ramos wel matig ja. Volgend mij typisch zo'n speler die goed functioneert met een topper naast zich.
Maguire is veel beter dan mensen denken. Het is jammer dat hij telkens aan zijn prijs wordt herinnerd - waar hij helemaal niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wordt straks lachen met die andere klungel (Maguire) naast zich.. goeie verdediger maar hetzelfde verhaal als Varane, sterk met een stabiele verdediger naast zich.
Is ook geen verkeerde verdediger idd. De laatste paar maanden van het seizoen vond ik hem erg sterk. Alleen wanneer de druk erop komt dan begint ie meestal gekke dingen te doen. Een beetje zoals Varane...benieuwd hoe het gaat lopen met die 2.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maguire is veel beter dan mensen denken. Het is jammer dat hij telkens aan zijn prijs wordt herinnerd - waar hij helemaal niets aan kan doen.
Belooft een drukke week te worden bij Sevilla in ieder geval. Als Koundé vertrekt (eis is 80 miljoen euro) zullen er volgens de krantjes twee verdedigers bij moeten komen. Op het middenveld is Thomas Delaney dan ook eindelijk onderweg vanuit Dortmund. En Sevilla moet sowieso een hele berg overhead verkopen (ik noem een Gudelj, Amadou, Munir, De Jong).quote:
Is het nu niet, dan komt hij over een jaar wel. Maar het is opmerkelijk, ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:31 schreef King_Peep het volgende:
[..]
Flink wat geld met nog maar 1 jaar contract
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belooft een drukke week te worden bij Sevilla in ieder geval. Als Koundé vertrekt (eis is 80 miljoen euro) zullen er volgens de krantjes twee verdedigers bij moeten komen. Op het middenveld is Thomas Delaney dan ook eindelijk onderweg vanuit Dortmund. En Sevilla moet sowieso een hele berg overhead verkopen (ik noem een Gudelj, Amadou, Munir, De Jong).
Bruur van zeefuik ofwaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:22 schreef Makamba_ het volgende:
[ afbeelding ]
Willems heeft weer een club! Met zijn bolle harses
I smell 2022...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
Nieuwste Mbappé-bod volgens de krantjes is 170+10
I smell 2022. Dit gaat PesseGee nooit accepteren.
Echt dom van Real, hadden beter een jaartje kunnen wachten en hem gratis op kunnen pikken en van het overige geld nog een topper kopen a la Fernandes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 01:55 schreef chufi het volgende:
Mbappie zou al beklonken zijn maar wordt stil gehouden om andere deals niet op te drijven . Kylian heeft al een huis in Madrid gekocht voor 13 Mln.
Dan zijn ze niet zeker of ze hem krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Echt dom van Real, hadden beter een jaartje kunnen wachten en hem gratis op kunnen pikken en van het overige geld nog een topper kopen a la Fernandes.
City heeft de onderhandelingen verlaten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/reddevils/
United fans in een complete meltdown nu hun 'club legende' over een paar uur bij City zal tekenen. HOpelijk hangt City nog wat Welcome CR7 posters op in Manchester.
Wtfquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
City heeft de onderhandelingen verlaten.
United zal het wel worden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:56 schreef Tarado het volgende:
lijkt wel een hoer, alleen de bedragen zijn wat anders
Hij lijkt naar Lissabon te vliegenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
City heeft de onderhandelingen verlaten.
United zal het wel worden.
Naar verluidt heeft MUFC een medische keuring in Lissabon geplandquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Hij lijkt naar Lissabon te vliegen
https://www.flightradar24.com/LWG3071/28eec47a
Heeft een goede schrijver van Goal alweer genuanceerd. Economisch te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:04 schreef Oriente het volgende:
https://www.marca.com/fut(...)tter_impression=true
'Juve wil Hazard van Real huren als vervanger van Cr7'
@:El-Stinho @:Bolasie
Hahahahahaha, hou op hoor
Fantastisch. Ik ben heel benieuwd of hij het nog in de Premier League aankan en wanneer hij een hekel zal hebben aan (de opvatting van) Ole.quote:
Ik ook. Wordt interessant om te volgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fantastisch. Ik ben heel benieuwd of hij het nog in de Premier League aankan en wanneer hij een hekel zal hebben aan (de opvatting van) Ole.
Heel veel zin in.
Ja, penalties zullen wel door Ronaldo genomen gaan worden. De vrije trappen hopelijk niet, maar het zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:19 schreef -XOR- het volgende:
Kan Bruno Fernandes dan ook weer tweede viool spelen net als op het EK?
Ronaldo, Bruno en Pogba in een team, dat wordt lekker opportunistisch voetballen, daar zitten weinig breedteballetjes bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, penalties zullen wel door Ronaldo genomen gaan worden. De vrije trappen hopelijk niet, maar het zou me niets verbazen
Aged well zeggen we danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/reddevils/
United fans in een complete meltdown nu hun 'club legende' over een paar uur bij City zal tekenen. HOpelijk hangt City nog wat Welcome CR7 posters op in Manchester.
Wat een clubquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
Barcelona neemt alweer afscheid van Emerson Royal. De 22-jarige verdediger werd begin augustus nog gepresenteerd in Camp Nou en stond afgelopen zondag tegen Getafe nog in de basis. Nu stapt hij over naar Tottenham Hotspur, dat naar verluidt dertig miljoen euro betaalt.
Aanvankelijk was een vertrek van Emerson onbespreekbaar voor Barcelona. De rechtsback kwam eerder deze zomer over van Real Betis, dat de Braziliaan twee jaar eerder samen met Barcelona had overgenomen van Atlético Mineiro. Barça liet een ontsnappingsclausule van driehonderd miljoen euro opnemen in het contract van Emerson.
Emerson werd op 2 augustus officieel gepresenteerd in Camp Nou. 29 dagen later vertrekt de verdediger alweer, terwijl voorzitter Joan Laporta nog deed voorkomen alsof de Braziliaan een grote toekomst tegemoet ging. 'We wensen Emerson veel succes en hopen dat hij hier jarenlang gaat spelen.' Jaren werden het allesbehalve, want het noodlijdende Barcelona zwichtte voor de transfersom die Spurs bood.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ijven-al-na-29-dagen
mes que un club
Had dan Weghorst gehaald. Of Dessers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef Oriente het volgende:
Hahahahahahahaha Griezmann wegdoen en dan LDJ terughalen
Wat een parodie op een voetbalclub
Maar met Laporta komt alles goed!!!
Kunnen ze die gekke Deen niet halen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Extreem gênante ontwikkelingen
Lord Bendtner?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen ze die gekke Deen niet halen?
Jawel, ideaal breekijzer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef Oriente het volgende:
Barcelona gaat in de sloturen van de zomerse transfermarkt alsnog proberen om Luuk de Jong van Sevilla over te nemen, zo schrijven diverse Spaanse media. Volgens AS heeft de Catalaanse club rond 18.00 uur contact gezocht met technisch directeur Monchi van de Andalusiërs. De Jong werd eerder al in verband gebracht met Barcelona maar ook met PSV, waar trainer Roger Schmidt afgelopen zaterdag verklapte dat de aanvaller deze zomer niet naar Eindhoven zou gaan.
@:Coco @:Bolasie @:El-Stinho
Dit kan echt niet!!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
Barcelona neemt alweer afscheid van Emerson Royal. De 22-jarige verdediger werd begin augustus nog gepresenteerd in Camp Nou en stond afgelopen zondag tegen Getafe nog in de basis. Nu stapt hij over naar Tottenham Hotspur, dat naar verluidt dertig miljoen euro betaalt.
Aanvankelijk was een vertrek van Emerson onbespreekbaar voor Barcelona. De rechtsback kwam eerder deze zomer over van Real Betis, dat de Braziliaan twee jaar eerder samen met Barcelona had overgenomen van Atlético Mineiro. Barça liet een ontsnappingsclausule van driehonderd miljoen euro opnemen in het contract van Emerson.
Emerson werd op 2 augustus officieel gepresenteerd in Camp Nou. 29 dagen later vertrekt de verdediger alweer, terwijl voorzitter Joan Laporta nog deed voorkomen alsof de Braziliaan een grote toekomst tegemoet ging. 'We wensen Emerson veel succes en hopen dat hij hier jarenlang gaat spelen.' Jaren werden het allesbehalve, want het noodlijdende Barcelona zwichtte voor de transfersom die Spurs bood.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ijven-al-na-29-dagen
mes que un club
Ja maar hij scoorde in de EL finale!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Haha. Wat is het ook alweer, 69 competitiewedstrijden (nice) en 10 goals?
Oh ja. Nee dan snap ik het wel inderdaad. Voor Barcelona best handig zo'n spits die ook z'n goaltjes kan meepikken in de Europa League straksquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar hij scoorde in de EL finale!!
Omdat het al niet lukt bij Sevilla. (en hij er niets van kan)quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Depay snoert al mondjes.
Waarom Luuk niet?
Genot.
Barca wil nog meer in kleine ruimtes voetballen dan Sevillaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Depay snoert al mondjes.
Waarom Luuk niet?
Genot.
Speelt hij nauwelijks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het al niet lukt bij Sevilla. (en hij er niets van kan)
Depay is gewoon een hartstikke degelijke voetballer. Dat het er bij United niet uitkwam is zonde maar bij Lyon heeft hij wel laten zien dat hij echt wel wat kan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Depay snoert al mondjes.
Waarom Luuk niet?
Genot.
Laten we eerst de mening van @El-Stinho afwachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Depay is gewoon een hartstikke degelijke voetballer. Dat het er bij United niet uitkwam is zonde maar bij Lyon heeft hij wel laten zien dat hij echt wel wat kan.
Sla m'n post maar op, als deze transfer doorgaat gaat het een enorme flop worden. Luuk gaat er misschien 5 maken tegen clubs als Elche, Mallorca en Cadiz maar c'est ca.
Luuk is te goed voor Sevillaquote:
quote:,,Het klinkt gek, maar eigenlijk was ik te goed vandaag. Echt, ik steek in een supervorm.
Het is ook geen talent meer die nog beter kan worden ofzo, het is Luuk de Jong van 31 die in Oranje ook altijd pijn aan de ogen doet.quote:
Ja die kan ookquote:
Ik zou niet weten waarom hij met deuren en ramen gooit, ik kan me niet herinneren dat Stinho Barcelona een enorm warm hart toedraagtquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we eerst de mening van @:El-Stinho afwachten.
Maar misschien is hij met deuren en ramen aan het gooien.
Wij wel dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom hij met deuren en ramen gooit, ik kan me niet herinneren dat Stinho Barcelona een enorm warm hart toedraagt
Alba en Dest kunnen op zich een voorzet geven, maar heb niet het idee dat hij er nou zoveel bruikbare per wedstrijd zal gaan krijgenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Luuk is zo goed als de voorzetten die hij krijgt
ze zullen hem toch alleen als breekijzer gebruiken voor de laatste minuten, voetballend is hij nog een stuk minder dan die Braithwaitequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook geen talent meer die nog beter kan worden ofzo, het is Luuk de Jong van 31 die in Oranje ook altijd pijn aan de ogen doet.
Ik niet maar ik vind het wel vermakelijk hoe zo'n enorme club met zoveel geweldige voetballers (vroeger dan, nu niet zoveel meer) zo diep zinkt dat je aanval straks bestaat uit Lord Braithwaite, Luuk de Jong en Memphis (al is die laatste dan nog wel een soort van Barcelona waardig)quote:
Als iedereen fit is wellicht maar zo breed zitten ze nu niet meer in de aanvallers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen hem toch alleen als breekijzer gebruiken voor de laatste minuten, voetballend is hij nog een stuk minder dan die Braithwaite
Barcelona gaat full retard, geniet ervan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik niet maar ik vind het wel vermakelijk hoe zo'n enorme club met zoveel geweldige voetballers (vroeger dan, nu niet zoveel meer) zo diep zinkt dat je aanval straks bestaat uit Lord Braithwaite, Luuk de Jong en Memphis (al is die laatste dan nog wel een soort van Barcelona waardig)
Dat ze Griezmann verhuren i.v.m. zijn exorbitante salaris, a la, maar dan met zo'n vervanger op de proppen komen is echt een Bartomeu-esque move.
Van tiki taka naar het Feyenoord van La Liga, Johan draait zich om in z'n grafquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iedereen fit is wellicht maar zo breed zitten ze nu niet meer in de aanvallers.
Fati komt net terug van een hele lange en slepende blessure. Pre blessure was dat echt een heel erg veelbelovend talent maar het is maar de vraag wat er van over blijft na zo'n blessure.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iedereen fit is wellicht maar zo breed zitten ze nu niet meer in de aanvallers.
Die moet volgens mij nog ingeschreven worden. Maar zal wel ruimte overblijven met allerlei vertrekkers afgelopen dagenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:53 schreef Oriente het volgende:
Oh ja ik vergat Kun, maar die is toch nooit fit, dus 10 potjes max dit seizoen
Nou stukken beter dan Luukinho in elk geval.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:08 schreef D_A het volgende:
Weghorst wordt ook nog genoemd naast Luukgod
Ah, half uur vermaakquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:34 schreef El-Stinho het volgende:
Griezmann naar Atletico hahaha wat een ge wel di ge dag
Atletico koopt hier de titelquote:
Kunnen nog wel extra tijd krijgen om alle papiertjes in orde te krijgen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schijnt op losse schroeven te staan.
edit:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kunnen nog wel extra tijd krijgen om alle papiertjes in orde te krijgen.
Grappig hoe voetbalclubs op dit soort dagen net studenten zijn.
We vergeten nooit meer de kapotte fax van De Gea naar Real Madrid in 2015.quote:
uurtje extra voor 't fax apparaatquote:
Unai Lopez van Athletic Club naar Rayo is een niet te onderschatten fijne zet van ze.quote:
Saúl is een zwitsers zakmes. Altijd goed om dat in je team te hebben, alleen moet hij wel weer zijn niveau gaan halen.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:49 schreef Slobeend het volgende:
Chelsea heeft toch al meer dan genoeg middenvelders?
Logische vervanger van Messi.quote:
Haha, wat. Deze zomer is zo ongeveer de grootste aardbeving van alle transfermarkten.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:43 schreef byah het volgende:
Al met al vrij matig. Je zou verwachten dat er nog wel wat klappers zouden komen na CR7. Heeft Juve haar schulden moeten afbetalen ofzo?
Dit lijstje klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:04 schreef Nober het volgende:
Clubloos:
Falcao, Mandzukić, Cáceres, Aurier, Rafael, Bony, Mustafi, Wilshere, Ferreyra, Pastore, Asamoah, Marin, Carroll, Djordjević, Papadopoulos, Armenteros, Romero, Mokhtar, El Khayati, Stoch, Narsingh
quote:Maduka Okoye verruilt Sparta Rotterdam aan het eind van het seizoen voor Watford, zo meldt de Eredivionist via de officiële kanalen. De 22-jarige doelman had nog een contract tot 2025 op Het Kasteel, maar zal dit niet uitdienen. Volgens het Algemeen Dagblad ontvangt Sparta liefst zeven miljoen euro voor Okoye, hetgeen een absoluut recordbedrag voor de club is. De transfer naar Watford vindt op 1 januari 2022 plaats, waarna Sparta de doelman tot aan het eind van het seizoen terug huurt.
Dit lees ik nu pas. Hoe doet ie het daar?quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
En from out of nowhere: Pastore bij Elche, wtf.
Twee Nederlanders als wingback straks bij Inter. Leuk.quote:
Ook weinig eer te behalen daar als spits. Als je nu naar Leeds, Everton of zo gaat, dan kun je je misschien nog wel in de kijker spelen, maar bij Burnleyquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom zou je als Weghorst zijnde naar een degradant in de premier league gaan? Half jaartje PL en dan Championship...
Alleen een salaris kwestie lijkt me dan.
Niet slecht voor een bankzitter van Wolfsburgquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom zou je als Weghorst zijnde naar een degradant in de premier league gaan? Half jaartje PL en dan Championship...
Bankzitter?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet slecht voor een bankzitter van Wolfsburg
Heb het opgezocht maar dat is blijkbaar niet zo . Dacht blijkbaar dat Bommeltje hem op de bank zette en ook een aantal invalbeurten onder de nieuwe coach.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2022 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ederlander~aaee3789/
@:Caland
Die laat een flink deel van z'n salaris schieten, waardoor ie vrij goedkoop in Barcelona kan gaan spelen.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aubemayang naar Barca. Wat die met hun financiële wanbeleid nu toch allemaal halen, grenst aan t waanzinnige. En als je ziet wat Xavi nu krijgt versus wat Koeman kreeg..
Wat een kutclub. Zou Memphis nog weggaan?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aubemayang naar Barca. Wat die met hun financiële wanbeleid nu toch allemaal halen, grenst aan t waanzinnige. En als je ziet wat Xavi nu krijgt versus wat Koeman kreeg..
Alleen een 18jarige back van Milan als opvolger/stand-in van Wijndal. Gudmunsson had geen basisplaats maar ik verwacht wel dat ze er nog wat voor terughalen.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gusmundsson ook weg bij AZ. Die hebben deze winter nauwelijks wat ingekocht volgens mij? Worden er vooral nog zwakker op.
Denk t niet. Eisen van Depay liggen nogal hoog.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutclub. Zou Memphis nog weggaan?
Waar zou die heen moeten gaan?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een kutclub. Zou Memphis nog weggaan?
Enige dat ik me kan voorstellen is dat hij het als springplank ziet. Het is alleen jammer dat hij sinds zijn herstel van covid niks meer klaar kreegquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Denk dat er weinig te springplanken valt bij een club die er echt helemaal niks van bakt.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Enige dat ik me kan voorstellen is dat hij het als springplank ziet. Het is alleen jammer dat hij sinds zijn herstel van covid niks meer klaar kreeg
Nou dan passen ze dus perfect bij elkaar: speler en club die er niks meer van kunnenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat er weinig te springplanken valt bij een club die er echt helemaal niks van bakt.
De 1e keeper van Go Ahead heeft een handvol wedstrijden in zijn hele carrière gekeept.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:49 schreef Halcon het volgende:
Go Ahead hengelt Nick Hengelman binnen. Jarenlang beetje de bank warm gehouden in de onderkant van de KKD. Het is te hopen dat er niks gebeurt met de 1e keeper bij Go Ahead.
Aardig risico dan wel om het dan met twee van dat soort keepers te gaan proberen. Go Ahead staat er aardig voor, maar een slechte reeks en wat ploegen onderin die een opleving krijgen en dan staan ze zo weer in de KKD.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 1e keeper van Go Ahead heeft een handvol wedstrijden in zijn hele carrière gekeept.
Oh, ik heb op de achtergrond dat showtje opstaan. Leek dat mee te krijgen.quote:
Werd eerst gemeld door een journalist van VI maar daarna weer ontkracht door een andere journalist van VI. En Leeuwarder Courant, die zijn zeker bij Heerenveen wel goed ingevoerd.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb op de achtergrond dat showtje opstaan. Leek dat mee te krijgen.
Die Transfermarkt discussie weer opnieuw voerenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb op de achtergrond dat showtje opstaan. Leek dat mee te krijgen.
Rutger is echt een mongooltje ja.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Transfermarkt discussie weer opnieuw voeren
Zou t wat uitmaken?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:51 schreef Halcon het volgende:
FC Den Bosch gaat naast Möller nog twee spelers halen, een aanvaller en een verdediger.
Als er twee goeie spelers bij komen, kun je wel wat vooruit komen in de KKD. Als het twee prutsers zijn die niet beter zijn dan wat er nu rondloopt, dan niet natuurlijk.quote:
Vermoeiend ja. Ik vind het wel een leuk showtje, 12 uren ook.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Transfermarkt discussie weer opnieuw voeren
Den Bosch heeft tot nu toe niks aan de Amerikanen gehad. Ze krijgen alleen de rommel die elders niet aan de bak komt. Over beloofde datasysteem om ondergewaardeerde spelers te scouten, hoor je nog niks. Enige wat ze doen is spelers verkopen waardoor t elftal nog minder wordt.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als er twee goeie spelers bij komen, kun je wel wat vooruit komen in de KKD. Als het twee prutsers zijn die niet beter zijn dan wat er nu rondloopt, dan niet natuurlijk.
Afwachten maar. Misschien hebben KVO of Esbjerg nog wat zooi over waar ze vanaf moeten.
Dat is ook hun business model, het traden van spelers. Bij clubs die ze goedkoop over kunnen kopen, omdat ze financieel omhoog zitten en wanhopig zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Den Bosch heeft tot nu toe niks aan de Amerikanen gehad. Ze krijgen alleen de rommel die elders niet aan de bak komt. Over beloofde datasysteem om ondergewaardeerde spelers te scouten, hoor je nog niks. Enige wat ze doen is spelers verkopen waardoor t elftal nog minder wordt.
Walgelijk racistje Bamidele kan er toch niks meer van.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Altijd tegen onze Donnie.
[ twitter ]
Het is een wens van de nieuwe trainer, mag jij gokken wie er gaat spelen.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Walgelijk racistje Bamidele kan er toch niks meer van.
Ai, Van de Beek zal voor zijn positie dus moeten concurreren met een Engelsman, onder een Engelse trainer. Dat is een zware dobber.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Altijd tegen onze Donnie.
[ twitter ]
Half jaartje banken en dan naar de Eredivisie.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ai, Van de Beek zal voor zijn positie dus moeten concurreren met een Engelsman, onder een Engelse trainer. Dat is een zware dobber.
ZKA is de hele dag aanwezig geweest om een middag lang op zijn mobiel te kijken en Sandler of all places aan te kondigen wat al in alle kranten stond.quote:
Hij speelde op 6 december voor het laatst een wedstrijd, maakte zichzelf bij Arsenal onmogelijk met onprofessioneel gedrag en kampt met fysieke problemen aan het hart waarvan de ernst onbekend is. Bovendien bleek Aubameyang eerder ongeschikt als spits voor combinatievoetbal. Mikel Arteta posteerde hem bij Arsenal daarom aan de zijkant. Op die plek van linker aanvaller heeft Xavi met Memphis Depay, Martin Braithwaite, Ferran Torres, Ez Abde en de momenteel geblesseerde Ansu Fati reeds vijf kandidaten tot zijn beschikking.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zulk crimineel slecht beleid voor jaren achter elkaar
Barca zal 'm wel in de spits zetten.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij speelde op 6 december voor het laatst een wedstrijd, maakte zichzelf bij Arsenal onmogelijk met onprofessioneel gedrag en kampt met fysieke problemen aan het hart waarvan de ernst onbekend is. Bovendien bleek Aubameyang eerder ongeschikt als spits voor combinatievoetbal. Mikel Arteta posteerde hem bij Arsenal daarom aan de zijkant. Op die plek van linker aanvaller heeft Xavi met Memphis Depay, Martin Braithwaite, Ferran Torres, Ez Abde en de momenteel geblesseerde Ansu Fati reeds vijf kandidaten tot zijn beschikking.
Pieter sloopt Barca.
https://www.vi.nl/pro/opi(...)s-onbegrijpelijk#_=_
Ze willen waarschijnlijk toch iets van een "naam". Maar het mag niks kosten. Dan kom je in de winter al snel uit bij figuren waar ze elders best wel wat voor over hebben om er vanaf te raken en dus bij dit soort figuren uit.quote:Op maandag 31 januari 2022 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt uiterst genant beleid weer. Ze hebben halve voetbalwereld benaderd en het past vaak niet eens in team. Waarom ook alleen maar aanvallers halen als je verdediging matig is.
Aubameyang is ook wel weer zo'n doorsnee randfiguur waarbij er meer lucht in zijn hersenpan zit dan in een bal. Sinds 2013 geen bal meer fatsoenlijk geraakt, maar Barca wil welquote:Op maandag 31 januari 2022 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze willen waarschijnlijk toch iets van een "naam". Maar het mag niks kosten. Dan kom je in de winter al snel uit bij figuren waar ze elders best wel wat voor over hebben om er vanaf te raken en dus bij dit soort figuren uit.
Dat zou leuk zijn. Gaat Isak weg?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
Cavani wordt genoemd bij La Real. Dat zou fantastisch zijn.
@:bolasie
quote:Club Brugge heeft akkoord voor 6 miljoen euro over Nederlandse linksback Bjorn Meijer
Derde keer goeie keer. Club Brugge heeft zoals verwacht doorgeduwd voor linksback Bjorn Meijer (19). Voor 6 miljoen euro ging FC Groningen nu wél overstag.
Club zat nu al een tijdje te azen op Meijer, maar Groningen hield telkens voet bij stuk. Een schappelijk bod van 3,5 miljoen werd afgewezen, zelfs 4,5 was niet genoeg voor de nochtans jonge en onervaren verdediger, die amper 22 duels op het hoogste niveau speelde. Maar het bestuur is dermate overtuigd van zijn kwaliteiten en potentieel dat het uiteindelijk tot 6 miljoen ging. Dat was het bedrag dat Mark-Jan Fledderus, technisch directeur van de Nederlandse middenmoter, voor ogen had, en dat volstond dus wél. Na het persoonlijk akkoord met de speler, die al even zijn zinnen had gezet op een overstap naar Club, is er nu het clubakkoord. Alles wordt in gereedheid gebracht om de transfer te officialiseren. Meijer gaat voor vijf jaar tekenen.
Die denken de CL cup te kunnen kopen zonder coherent team.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:31 schreef chufi het volgende:
Frenkie staat ook in de belangstelling van PSG
https://www.sport.es/es/noticias/barca/psg-atento-jong-13698264
quote:Wordt de Champions League-finale tegen Real Madrid het laatste kunststukje van Sadio Mané (30) voor Liverpool? De Franse sportkrant L’Equipe en de Duitse sportkrant Bild menen van wel. De Senegalees gaat zijn laatste contractjaar in en Bayern zou bereid zijn 30 miljoen euro voor hem te betalen.
Sadio Mané is aan zijn zesde seizoen bezig bij Liverpool, maar de kans is reëel dat het daarbij blijft. L’Equipe weet dat de makelaars van de Senegalees tien dagen geleden een onderhoud hebben gehad met Hasan Salihamidzic, sportief directeur van Bayern München. Beide partijen zouden gecharmeerd zijn door elkaar.
Er zou bij Bayern een contract van drie jaar klaarliggen voor Mané en er is sprake van een transfersom van 30 miljoen euro. De komst van Mané zou een vertrek kunnen inluiden van Robert Lewandowski, die in München eveneens zijn laatste contractjaar ingaat en flirt met FC Barcelona. Maar evengoed kan Mané als flankaanvaller uitgespeeld worden mocht Serge Gnabry vertrekken.
De Duitse tabloidkrant Bild vult al enkele dagen kolommen met het verhaal. Mané zelf voedde de speculaties door een interview waarin hem werd gevraagd of hij langer bij Liverpool blijft. “Die vraag zal ik na de Champions League-finale beantwoorden”, zei hij.
Gerrit wil in Madrid blijven?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Getafe: Bale is aan ons aangeboden door zijn entourage.
Atlético blijkbaar ook.
Dat is nu wel duidelijk, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |