Belooft een drukke week te worden bij Sevilla in ieder geval. Als Kound vertrekt (eis is 80 miljoen euro) zullen er volgens de krantjes twee verdedigers bij moeten komen. Op het middenveld is Thomas Delaney dan ook eindelijk onderweg vanuit Dortmund. En Sevilla moet sowieso een hele berg overhead verkopen (ik noem een Gudelj, Amadou, Munir, De Jong).quote:
Is het nu niet, dan komt hij over een jaar wel. Maar het is opmerkelijk, ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 21:31 schreef King_Peep het volgende:
[..]
Flink wat geld met nog maar 1 jaar contract
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belooft een drukke week te worden bij Sevilla in ieder geval. Als Kound vertrekt (eis is 80 miljoen euro) zullen er volgens de krantjes twee verdedigers bij moeten komen. Op het middenveld is Thomas Delaney dan ook eindelijk onderweg vanuit Dortmund. En Sevilla moet sowieso een hele berg overhead verkopen (ik noem een Gudelj, Amadou, Munir, De Jong).
Bruur van zeefuik ofwaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 18:22 schreef Makamba_ het volgende:
[ afbeelding ]
Willems heeft weer een club! Met zijn bolle harses
I smell 2022...quote:Op donderdag 26 augustus 2021 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
Nieuwste Mbapp-bod volgens de krantjes is 170+10
I smell 2022. Dit gaat PesseGee nooit accepteren.
Echt dom van Real, hadden beter een jaartje kunnen wachten en hem gratis op kunnen pikken en van het overige geld nog een topper kopen a la Fernandes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 01:55 schreef chufi het volgende:
Mbappie zou al beklonken zijn maar wordt stil gehouden om andere deals niet op te drijven . Kylian heeft al een huis in Madrid gekocht voor 13 Mln.
Dan zijn ze niet zeker of ze hem krijgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Echt dom van Real, hadden beter een jaartje kunnen wachten en hem gratis op kunnen pikken en van het overige geld nog een topper kopen a la Fernandes.
City heeft de onderhandelingen verlaten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/reddevils/
United fans in een complete meltdown nu hun 'club legende' over een paar uur bij City zal tekenen. HOpelijk hangt City nog wat Welcome CR7 posters op in Manchester.
Wtfquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
City heeft de onderhandelingen verlaten.
United zal het wel worden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:56 schreef Tarado het volgende:
lijkt wel een hoer, alleen de bedragen zijn wat anders
Hij lijkt naar Lissabon te vliegenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
City heeft de onderhandelingen verlaten.
United zal het wel worden.
Naar verluidt heeft MUFC een medische keuring in Lissabon geplandquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 16:16 schreef Libris het volgende:
[..]
Hij lijkt naar Lissabon te vliegen
https://www.flightradar24.com/LWG3071/28eec47a
Heeft een goede schrijver van Goal alweer genuanceerd. Economisch te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:04 schreef Oriente het volgende:
https://www.marca.com/fut(...)tter_impression=true
'Juve wil Hazard van Real huren als vervanger van Cr7'
@:El-Stinho @:Bolasie
Hahahahahaha, hou op hoor
Fantastisch. Ik ben heel benieuwd of hij het nog in de Premier League aankan en wanneer hij een hekel zal hebben aan (de opvatting van) Ole.quote:
Ik ook. Wordt interessant om te volgen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fantastisch. Ik ben heel benieuwd of hij het nog in de Premier League aankan en wanneer hij een hekel zal hebben aan (de opvatting van) Ole.
Heel veel zin in.
Ja, penalties zullen wel door Ronaldo genomen gaan worden. De vrije trappen hopelijk niet, maar het zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:19 schreef -XOR- het volgende:
Kan Bruno Fernandes dan ook weer tweede viool spelen net als op het EK?
Ronaldo, Bruno en Pogba in een team, dat wordt lekker opportunistisch voetballen, daar zitten weinig breedteballetjes bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 17:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, penalties zullen wel door Ronaldo genomen gaan worden. De vrije trappen hopelijk niet, maar het zou me niets verbazen
Aged well zeggen we danquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:36 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/reddevils/
United fans in een complete meltdown nu hun 'club legende' over een paar uur bij City zal tekenen. HOpelijk hangt City nog wat Welcome CR7 posters op in Manchester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |