Sam Lee is sowieso briljant, ook tijdens matchdays.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:41 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Een goeie rant van de City-watcher
Fab zegt dat Zouma eventueel bij de deal komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sam Lee is sowieso briljant, ook tijdens matchdays.
Voor zijn horrorblessure was ie wereldtop back in the days. Nu op zich niet heel boeiend meer. Niet heel slecht, niet fantastisch of zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fab zegt dat Zouma eventueel bij de deal komt.
Kan hij met veel ruimte in zijn rug spelen, vind je? Daar is Kound natuurlijk fenomenaal en slim in.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor zijn horrorblessure was ie wereldtop back in the days. Nu op zich niet heel boeiend meer. Niet heel slecht, niet fantastisch of zo.
Ik dacht dat ie klaar zou zijn bij Chelsea, maar afgelopen 2 seizoenen heeft ie nog vaak gespeeld toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voor zijn horrorblessure was ie wereldtop back in the days. Nu op zich niet heel boeiend meer. Niet heel slecht, niet fantastisch of zo.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan hij met veel ruimte in zijn rug spelen, vind je? Daar is Kound natuurlijk fenomenaal en slim in.
Hij is zonder Ramos wel matig ja. Volgend mij typisch zo'n speler die goed functioneert met een topper naast zich.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt teveel fouten
United had bijv beter voor de Vrij kunnen gaan
Speelt nog best veel bij gebrek aan beter. Zodra het ergens om gaat, zoals de Champions League, speelt ie weer niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie klaar zou zijn bij Chelsea, maar afgelopen 2 seizoenen heeft ie nog vaak gespeeld toch?
Never forget.
Ah, het is natuuijk geen toeval dat Sevilla maar een van haar zes duels zonder Jules won. Al kan de achteruitgang van Kounde naar de bleue Sergi Gomez ook meespelen.quote:
Wordt straks lachen met die andere klungel (Maguire) naast zich.. goeie verdediger maar hetzelfde verhaal als Varane, sterk met een stabiele verdediger naast zich.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij is zonder Ramos wel matig ja. Volgend mij typisch zo'n speler die goed functioneert met een topper naast zich.
Maguire is veel beter dan mensen denken. Het is jammer dat hij telkens aan zijn prijs wordt herinnerd - waar hij helemaal niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wordt straks lachen met die andere klungel (Maguire) naast zich.. goeie verdediger maar hetzelfde verhaal als Varane, sterk met een stabiele verdediger naast zich.
Is ook geen verkeerde verdediger idd. De laatste paar maanden van het seizoen vond ik hem erg sterk. Alleen wanneer de druk erop komt dan begint ie meestal gekke dingen te doen. Een beetje zoals Varane...benieuwd hoe het gaat lopen met die 2.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maguire is veel beter dan mensen denken. Het is jammer dat hij telkens aan zijn prijs wordt herinnerd - waar hij helemaal niets aan kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |