Eens maat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen met de sprintrace, denk toch dat ik de normale opzet leuker blijf vinden
Same, maar wil het wel een kans geven.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen met de sprintrace, denk toch dat ik de normale opzet leuker blijf vinden
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Same, maar wil het wel een kans geven.
Ik denk dat die sprint race maar saai wordt maar we gaan het wel zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Slechter dan nu is bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Zullen we straks met de Zweden ook denken dat we betere verslaggeving krijgen? Of zal dat tussen onze oren liggen
Ligt eraan wie het gaat doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Zullen we straks met de Zweden ook denken dat we betere verslaggeving krijgen? Of zal dat tussen onze oren liggen
F1TV blijft toch ook bestaan? Of is dat hetzelfde commentaar?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Niet gelachenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik las dat Jack de vaste commentator wordt.
Announce FOK! meltdown.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze moeten die Hamilton eens updaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef Johannes788 het volgende:
Zo. Mercedes update brengt dus veel. Heel veel
Dan heffen we de F1 wel opquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik borduurde verder op wat Mol zei...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
F1TV blijft toch ook bestaan? Of is dat hetzelfde commentaar?
Iemand die weet wat een F1TV abbo kost?
Leuk informatief filmpje, bedankt user @Zipportalquote:
In Duitsland is F1TV onbeschikbaar geworden sinds Sky afgelopen seizoen de rechten heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
F1TV blijft toch ook bestaan? Of is dat hetzelfde commentaar?
Iemand die weet wat een F1TV abbo kost?
Zenden die wel F1 uit dan? ik heb daar echt nog nooit iemand over gehoordquote:
Kan bijna niet anders omdat een fout enorm veel consequenties heeft tov een “normale” kwalificatiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik denk dat die sprint race maar saai wordt maar we gaan het wel zien.
Proef van ik meen 3x dit seizoen.quote:
Bij de Duitser.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zenden die wel F1 uit dan? ik heb daar echt nog nooit iemand over gehoord
Sinds Stoffel niet meer in beeld is, is hetgeen ik lees vooral negatief daar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zenden die wel F1 uit dan? ik heb daar echt nog nooit iemand over gehoord
Oké, Een F1TV abbo voor ¤65? per jaar zou ik nog overwegen. Die woekerprijzen die Viaplay vraagt niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In Duitsland is F1TV onbeschikbaar geworden sinds Sky afgelopen seizoen de rechten heeft.
Dus zekerheid heb je niet.
brakes on the rocksquote:
De Belgen zijn alleen positief als er een Belg goed is, zijn net Nederlandersquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sinds Stoffel niet meer in beeld is, is hetgeen ik lees vooral negatief.
meen jequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja kreeg een like van @:Dotteke hier
het is q2 maarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bottas zou Hamilton een tow moeten gaan geven volgens Sky.
GOATSquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bottas en Hamilton hadden beide precies dezelfde tijd in sector drie.
Max moet dat aan Perez doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bottas zou Hamilton een tow moeten gaan geven volgens Sky.
Hamilton wil ook een keer P1 staan ergens in de qualiquote:
Niet eens meer beschikbaar, in tegenstelling tot Nederland straks. Alleen bestaande abonnementen bleven een jaar beschikbaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In Duitsland is F1TV onbeschikbaar geworden sinds Sky afgelopen seizoen de rechten heeft.
Dus zekerheid heb je niet.
Ja precies en ik denk de meeste toch wel op dezelfde banden starten. Geen pitstops. Daarbij zal banden sparen alsnog een rol spelen denk ik, een stint vol trappen gaat gewoon niet met deze banden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders omdat een fout enorm veel consequenties heeft tov een “normale” kwalificatie
Angela is erover heen gegaan?quote:
ik denk stiekem wel ja. Shinen voor eigen publiek en hopen dat de FIA niet meekijktquote:
Het is maar Q2quote:
Sympathieke vent. Echte racer. Hoog voor Williamsquote:
Dan is Sir Lewis wel verleden tijdquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:42 schreef SiGNe het volgende:
Rusell laat weer zien dat hij in een Mercedes hoort te rijden in plaats van Bottas
oh draait het daarom bij F1quote:
Die rijdt hier Bottas ook gewoon even zoek hoor.quote:
Russell! Even de nieuwe mod opvoedenquote:
Bottas heeft ham keurig naar de p1 geholpen met een tow.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:42 schreef SiGNe het volgende:
Rusell laat weer zien dat hij in een Mercedes hoort te rijden in plaats van Bottas
"Lewis verklaarde ons open en eerlijk dat hij een fout had gemaakt door de partymode aan te zetten en daarom zou het onredelijk zijn om hem nog te straffen."quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk stiekem wel ja. Shinen voor eigen publiek en hopen dat de FIA niet meekijkt
Voor mij wel. Of je moet toevallig een Nederlander zijn.quote:
Mannen mogen die tegenwoordig ook dragen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:43 schreef potjecreme het volgende:
Hey wat leuk. Bij f1 reclame over inlegkruisjes.
Een jonge Brit in een matige auto. Leuke prestatie dus.quote:
Die had ik net nodigquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:43 schreef potjecreme het volgende:
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:43 schreef potjecreme het volgende:
Top racer die meer verdient dan die Williamsquote:
Bottas is niet in vormquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die rijdt hier Bottas ook gewoon even zoek hoor.
'Ah zo een' denkt de nieuwe modquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Russell! Even de nieuwe mod opvoeden
Bij DRT heb je kutschimmelreclame.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:43 schreef potjecreme het volgende:
Oh ok...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hopen dat ie in de sprintrace en de race mee kan komen en punten kan scoren in z’n thuisrace.
Misschien kunnen ze Gasly inzettenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bottas heeft ham keurig naar de p1 geholpen met een tow.
Max heeft die luxe niet want met een tow van Perez issie alleen maar langzamer
Zou toch leuk zijn als de nwe mod op zijn minst de namen vd coureurs juist kan spellenquote:
Moet je ook niet met een dartpijl gaan krabben daarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij DRT heb je kutschimmelreclame.
Geeft niet!quote:
Hoe moet ONZE Max dit nog omdraaien?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:44 schreef Johannes788 het volgende:
Anyways. Dit gaat heel close worden rest van het seizoen voor het WK Duidelijk. We have a fight on our hands
👀quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet je ook niet met een dartpijl gaan krabben daar![]()
Doet hij niet zegt hijquote:
De ene Rob heeft zowel corona als al een vaccinatie gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wel fijn dat het schermpje nog tussen Rob en Rob staat.
Nu ga ik het met één L blijven spellen, puur om niet leuk te zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als de nwe mod op zijn minst de namen vd coureurs juist kan spellen![]()
Morgen weer dartsen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bij DRT heb je kutschimmelreclame.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu ga ik het met één L blijven spellen, puur om niet leuk te zijn
Van de week elkaar weer ondersmeren met taart bij crashen in de keuken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De ene Rob heeft zowel corona als al een vaccinatie gehad
Zijn er mensen die dat kijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Van de week elkaar weer ondersmeren met taart bij crashen in de keuken.
arme @Whiskers2009quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu ga ik het met één L blijven spellen, puur om niet leuk te zijn
samen met van Gameren?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Van de week elkaar weer ondersmeren met taart bij crashen in de keuken.
Een vaccinatie wil ook niet zeggen dat je geen Covid meer krijgt. Je wordt er alleen minder ziek van en bent minder besmettelijk, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De ene Rob heeft zowel corona als al een vaccinatie gehad
Jij bent toch zo taal/spelling puristquote:
Daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer. Maar @:R-Woud93 neemt jouw plaats wel in dan.
Redbull does have the superior car. Hamilton facing an uphill battle but clearly showing he is teh best driver here and bringing the magic. It's racing against the machine for Lewis, can do the impossible?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:44 schreef Johannes788 het volgende:
Anyways. Dit gaat heel close worden rest van het seizoen voor het WK Duidelijk. We have a fight on our hands
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een vaccinatie wil ook niet zeggen dat je geen Covid meer krijgt. Je wordt er alleen minder ziek van en bent minder besmettelijk, voor zover ik weet.
Kost Ziggo te veel om dat weg te halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wel fijn dat het schermpje nog tussen Rob en Rob staat.
In het VK wel, ja.quote:
Ik hoor de Sky commentator zeggen en ik kijk nu ziggoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Redbull does have the superior car. Hamilton facing an uphill battle but clearly showing he is teh best driver here and bringing the magic. It's racing against the machine for Lewis, can do the impossible?
Ik kreeg welgeteld ¤0,50 korting nu ze de F1 kwijt zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kost Ziggo te veel om dat weg te halen.
Uiteraardquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer. Maar @:R-Woud93 neemt jouw plaats wel in dan.
Waar hij nu is klopt dat.quote:
Daar heb ik geen mail over gehadquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kreeg welgeteld ¤0,50 korting nu ze de F1 kwijt zijn.Ziggo
Daar een mail voor sturen
He's only 1 tenth behind Bottas.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Redbull does have the superior car. Hamilton facing an uphill battle but clearly showing he is teh best driver here and bringing the magic. It's racing against the machine for Lewis, can do the impossible?
Oh? Ik ben sinds deze maand meer gaan betalenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kreeg welgeteld ¤0,50 korting nu ze de F1 kwijt zijn.Ziggo
Daar een mail voor sturen
Ik ga ook niet graag naar de tandarts.quote:
Nee, niet in het Nederlands. Waar hij ook is.quote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh? Ik ben sinds deze maand meer gaan betalen
Ik wel, heb een kapot lekker wijfquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Die sprint...starten ze dan vanaf de grid?
Zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ja ik ook! Maar omdat ik de Ziggo Next besteld had omdat die andere klote decoder bleef overhitten. Maar wel ¤0,50 korting! (dat was voor die switch hoor).quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee vanaf de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Muahquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kijkt zeker lekkerder nu je er niet alleen voor staat.
ooh zoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik ook! Maar omdat ik de Ziggo Next besteld had omdat die andere klote decoder bleef overhitten. Maar wel ¤0,50 korting! (dat was voor die switch hoor).
Nee, vanuit de paddockquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Ik krijg een extra pakket gratis omdat ik zo'n trouwe klant benquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker mijn abo opzeggen aan het einde van dit jaarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oja, ik moet weer dreigen mijn abo op te zeggen.
Dan worden er dus geen nieuwe tijden meer geredenquote:
Zou wel leuk zijnquote:
Ik heb daar niet zo veel aan, heb alles al wat ik wilquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik krijg een extra pakket gratis omdat ik zo'n trouwe klant ben
Nog één runquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:54 schreef vosss het volgende:
Net thuis van een flinke operatie. Is de f1 nog bezig? Ben te wazug om in de OP te kijken en heb die slet van gasly dus ook niet gezien
Deze kwali starten ze toch ook gewoon uit de pitquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, vanuit de paddock![]()
Uiteraard vanaf de grid.
Op 0,6squote:
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:54 schreef vosss het volgende:
Net thuis van een flinke operatie. Is de f1 nog bezig? Ben te wazug om in de OP te kijken en heb die slet van gasly dus ook niet gezien
Ik doe dat jaarlijks zodat ik voor 6 maanden korting krijg om abo te blijven.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker mijn abo opzeggen aan het einde van dit jaar
beterschap en biertje?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:54 schreef vosss het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker mijn abo opzeggen aan het einde van dit jaar
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze kwali starten ze toch ook gewoon uit de pit
Nee, zal straks eens in de mail kijkenquote:
Ik had dat pakket al, maar krijg het nu voor niets.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo veel aan, heb alles al wat ik wil
Ja sry ik zie het nut niet van die sprintquote:
Oh dat is wel lekker danquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had dat pakket al, maar krijg het nu voor niets.
Volgens mij zijn we ongeveer ¤15,- meer gaan betalen in de afgelopen 3 jaar sinds ze de F1 hebben....quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, zal straks eens in de mail kijken
Meer views.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja sry ik zie het nut niet van die sprint
Thanks en ff geen bier voor mij, zit aan de tramalol en morfinequote:
Russell?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:56 schreef Sodemieters het volgende:
Zie je toch weer even wie echt het grootste talent is...
Ik ga na december overstappen naar iets anders nu de F1 weg gaat, ben er wel klaar mee daarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we ongeveer ¤15,- meer gaan betalen in de afgelopen 3 jaar sinds ze de F1 hebben....Dan hou die 2 kwartjes ook maar!
Mag je nog wel (ongezouten) nootjes?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks en ff geen bier voor mij, zit aan de tramalol en morfine
Nu wel misschien maar volgende keer sla ik over danquote:
Ik zit ook te twijfelen ja. KPN glasvezel is ook wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga na december overstappen naar iets anders nu de F1 weg gaat, ben er wel klaar mee daar
Ik hoef geen glasvezelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen ja. KPN glasvezel is ook wel aantrekkelijk.
sprintrace morgenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef vosss het volgende:
Huh?? Hoezo is kwalificatie het us vrijdag toch?
Ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef vosss het volgende:
Het is vrijdag ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef vosss het volgende:
Niks in huis qua neutjes helaas. Lust er wel een paarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mag je nog wel (ongezouten) nootjes?
Jep..kan wel wat meer upload gebruikenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen ja. KPN glasvezel is ook wel aantrekkelijk.
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef vosss het volgende:
Vooral op de vrijdag. Omdat er dan ook wat op het spel staat. In plaats van dat de meesten alleen kijken op de zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu wel misschien maar volgende keer sla ik over dan
Ik heb nog nootjes overquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks in huis qua neutjes helaas. Lust er wel een paar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |