Eens maat.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen met de sprintrace, denk toch dat ik de normale opzet leuker blijf vinden
Same, maar wil het wel een kans geven.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ben wel benieuwd naar morgen met de sprintrace, denk toch dat ik de normale opzet leuker blijf vinden
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Same, maar wil het wel een kans geven.
Ik denk dat die sprint race maar saai wordt maar we gaan het wel zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef R-woud93 het volgende:
Slechter dan nu is bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Zullen we straks met de Zweden ook denken dat we betere verslaggeving krijgen? Of zal dat tussen onze oren liggen
Ligt eraan wie het gaat doenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Zullen we straks met de Zweden ook denken dat we betere verslaggeving krijgen? Of zal dat tussen onze oren liggen
F1TV blijft toch ook bestaan? Of is dat hetzelfde commentaar?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:32 schreef potjecreme het volgende:
Niet gelachenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik las dat Jack de vaste commentator wordt.
Announce FOK! meltdown.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze moeten die Hamilton eens updaten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:31 schreef Johannes788 het volgende:
Zo. Mercedes update brengt dus veel. Heel veel
Dan heffen we de F1 wel opquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik borduurde verder op wat Mol zei...quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
F1TV blijft toch ook bestaan? Of is dat hetzelfde commentaar?
Iemand die weet wat een F1TV abbo kost?
Leuk informatief filmpje, bedankt user @Zipportalquote:
In Duitsland is F1TV onbeschikbaar geworden sinds Sky afgelopen seizoen de rechten heeft.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
F1TV blijft toch ook bestaan? Of is dat hetzelfde commentaar?
Iemand die weet wat een F1TV abbo kost?
Zenden die wel F1 uit dan? ik heb daar echt nog nooit iemand over gehoordquote:
Kan bijna niet anders omdat een fout enorm veel consequenties heeft tov een “normale” kwalificatiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik denk dat die sprint race maar saai wordt maar we gaan het wel zien.
Proef van ik meen 3x dit seizoen.quote:
Bij de Duitser.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zenden die wel F1 uit dan? ik heb daar echt nog nooit iemand over gehoord
Sinds Stoffel niet meer in beeld is, is hetgeen ik lees vooral negatief daar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zenden die wel F1 uit dan? ik heb daar echt nog nooit iemand over gehoord
Oké, Een F1TV abbo voor ¤65? per jaar zou ik nog overwegen. Die woekerprijzen die Viaplay vraagt niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In Duitsland is F1TV onbeschikbaar geworden sinds Sky afgelopen seizoen de rechten heeft.
Dus zekerheid heb je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |