quote:Kunstenaar en activist Quinsy Gario is uit BIJ1 gezet door het partijbestuur, meldt Trouw. Gario was de nummer twee op de lijst voor de Kamerverkiezingen en de eerste vervanger van Sylvana Simons. Volgens een woordvoerder is Gario’s lidmaatschap ingetrokken vanwege “signalen dat niet iedereen zich veilig voelde binnen de partij. En dat had te maken met Quinsy.”
BIJ1 liet het advocatenbureau Van Overbeek De Meyer de zaak onderzoeken. Volgens de woordvoerder is het bestuur “geschrokken” van de resultaten. Daarom volgde de partij het advies op om Gario’s lidmaatschap in te trekken. De partij laat zich niet uit over de aard van de ontvangen signalen.
Gario zegt dat de afgelopen tijd geprobeerd is om “mijn bestaan binnen de partij te bemoeilijken.” Hij had juist zelf “pestgedrag en machtsmisbruik” binnen de partij aan de kaak willen stellen, al wil hij er niet over speculeren of dat een reden is waarom hij uit de partij is gezet.
Een kunstenaar/activist in je partijtje is in het verleden wel eens vaker enigszins uit de hand gelopen. Verstandige zet van Frau Simons.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:37 schreef Mani89 het volgende:
Nu al LPF praktijken bij je partij @:Slobeend
[..]
Wien van den Brink zou users hier heel erg boos makenquote:Op maandag 19 juli 2021 09:18 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een kunstenaar/activist in je partijtje is in het verleden wel eens vaker enigszins uit de hand gelopen. Verstandige zet van Frau Simons.
Groot fan van de versie op het live-album vorig jaar.quote:
kiekeboequote:Op maandag 19 juli 2021 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil het interview met De Mart in de Volkskrant bijzonder graag lezen maar de incognito trucjes werken ook niet meer hè.
Hij weigerde zich kritisch uit te laten over Henry Schut, de slappeling.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil het interview met De Mart in de Volkskrant bijzonder graag lezen maar de incognito trucjes werken ook niet meer hè.
Jaaa ik doe alles voor je vandaagquote:
Zal vanuit de club zelf gekomen zijn toch? Wel slim om zo de ergste fans uit de tent te lokken.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:25 schreef Mykonos het volgende:
Nieuwe Lazio-speler Elseid Hysaj die de altijd walgelijk fascistische Lazio-fans op de kast krijgt door Bella Ciao te zingen. Ik hoop dat het een bewussie is.
29 oktober ouwe smikkelbeerquote:Op maandag 19 juli 2021 11:03 schreef Mani89 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CRedBd_DYbX/?hl=en
@:El-Stinho @:Slobeend @:Rellende_Rotscholier en al mijn andere TWOD vrienden die ik vergeet
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Hahaha en die foto erbij. Ultiem Smeetsiaans. Jammer dat zo iemand oud moet worden.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen al door deze quote de moeite waard
Leuk die arrogante Engelsen die voor hetzelfde groepje letters 20 verschillende uitspraken hebbenquote:
Boeren zijn verderfelijke mensen.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat @:rellende_rotscholier de nieuwe Marcel wel waardeert.
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/07/18/alles-voor-niets-a4051534
Helaas houdt dit niet op bij de boeren. Bijna iedereen vindt dat er meer huizen gebouwd moeten worden en dat er meer duurzame energie opgewekt moet worden. Maar als er een flat in de buurt komt, een stuk groen verdwijnt of er een windmolen in de buurt moet komen staan ze allemaal te protesteren. NIMBY gedrag is bijna overal in Nederland de grootste vertragende factor.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik heb niet eens een backyard.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helaas houdt dit niet op bij de boeren. Bijna iedereen vindt dat er meer huizen gebouwd moeten worden en dat er meer duurzame energie opgewekt moet worden. Maar als er een flat in de buurt komt, een stuk groen verdwijnt of er een windmolen in de buurt moet komen staan ze allemaal te protesteren. NIMBY gedrag is bijna overal in Nederland de grootste vertragende factor.
Als have not hebben de haves schijt aan jou want ze moeten de waarde van hun bezit beschermenquote:Op maandag 19 juli 2021 16:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Maar ik heb niet eens een backyard.
Goeie column, ook gelijk doorgeklikt naar deze: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/11/boerenland-a4035221quote:Op maandag 19 juli 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Ik ken eigenlijk alleen nog maar verongelijkte en boze boeren, de aardige boeren bewaren ze bij de NPO in een geheime container voor Yvon Jaspers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |