Jeroen jinxt al voordat er iets is begonnen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:06 schreef Steven184 het volgende:
"Dat het succesvolle spelen worden voor Nederland is wel duidelijk"
Wablief?
Door corona en competities die hebben stilgelegen of zijn gemeden door landen, is het nog nooit zo moeilijk geweest om het allemaal te voorspellenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:06 schreef Steven184 het volgende:
"Dat het succesvolle spelen worden voor Nederland is wel duidelijk"
Wablief?
Voor de meeste tennissers boeien de OS toch nietquote:Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ken deze mevrouw niet, maar wel heel kut, 5 jaar getraind hiervoor en dan zo eruit...
Dani Martinez ookquote:Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ken deze mevrouw niet, maar wel heel kut, 5 jaar getraind hiervoor en dan zo eruit...
En als het ze iets boeit is het nog steeds niet zo dat ze er 5 jaar naartoe werkenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor de meeste tennissers boeien de OS toch niet
En al helemaal Gauff niet, die was 5 jaar geleden 12.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En als het ze iets boeit is het nog steeds niet zo dat ze er 5 jaar naartoe werken
De ongezonde haat zal nog wel gaan toenemen zo ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:59 schreef VoMy het volgende:
Crashte Max maar dagelijks van een circuit af. Wat een genot, de woedende reacties. Zandvoort gaat ook echt een proletenfestijn worden, lekker de tegenstanders uitjouwen en alles, als ik de sosjuls mag geloven.
Ik lees dat Hamilton een feest vierde met zijn fans. Is dat 'het' waarover wordt gevallen?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De ongezonde haat zal nog wel gaan toenemen zo ja.
Schijnbaar mag je het niet vieren als een ander de grindbak ingaat (lol).quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dat Hamilton een feest vierde met zijn fans. Is dat 'het' waarover wordt gevallen?
Hamilton deelde ook een paar lelijke sneren uit. Beiden ontzettende kneuzen. tsja.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dat Hamilton een feest vierde met zijn fans. Is dat 'het' waarover wordt gevallen?
De altijd arrogante Max deelt ook zo vaak sneren uit. Dus het vlaggetje maakt blind.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hamilton deelde ook een paar lelijke sneren uit. Beiden ontzettende kneuzen. tsja.
Ik weet niet waarom maar ik schiet toch altijd spontaan in de lach bij dit soort dingen. Ook toen met Ebola Vermeer. Wat is er mis met mij?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben wij hier al een mening over gegeven?
Gemaakt op de sociale werkplaats?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos, maar wel verwacht.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Kunstenaar en activist Quinsy Gario is uit BIJ1 gezet door het partijbestuur, meldt Trouw. Gario was de nummer twee op de lijst voor de Kamerverkiezingen en de eerste vervanger van Sylvana Simons. Volgens een woordvoerder is Gario’s lidmaatschap ingetrokken vanwege “signalen dat niet iedereen zich veilig voelde binnen de partij. En dat had te maken met Quinsy.”
BIJ1 liet het advocatenbureau Van Overbeek De Meyer de zaak onderzoeken. Volgens de woordvoerder is het bestuur “geschrokken” van de resultaten. Daarom volgde de partij het advies op om Gario’s lidmaatschap in te trekken. De partij laat zich niet uit over de aard van de ontvangen signalen.
Gario zegt dat de afgelopen tijd geprobeerd is om “mijn bestaan binnen de partij te bemoeilijken.” Hij had juist zelf “pestgedrag en machtsmisbruik” binnen de partij aan de kaak willen stellen, al wil hij er niet over speculeren of dat een reden is waarom hij uit de partij is gezet.
Een kunstenaar/activist in je partijtje is in het verleden wel eens vaker enigszins uit de hand gelopen. Verstandige zet van Frau Simons.quote:Op maandag 19 juli 2021 08:37 schreef Mani89 het volgende:
Nu al LPF praktijken bij je partij @:Slobeend
[..]
Wien van den Brink zou users hier heel erg boos makenquote:Op maandag 19 juli 2021 09:18 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Een kunstenaar/activist in je partijtje is in het verleden wel eens vaker enigszins uit de hand gelopen. Verstandige zet van Frau Simons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |