VVD +3 zetels.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:41 schreef hhh38 het volgende:
Ach nee, weer een groot datalek rondom coronatests
Je was zelf ook vrij mad.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zijn al wat users gesneuveld in F1 hahaha
Helaas wordt er niet heel erg gehaptquote:Op zondag 18 juli 2021 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je was zelf ook vrij mad.
Erg teleurstellend
Ik heb jou nog nooit van je leven betrapt op een objectieve observatie, derhalve trek ik dit in twijfel.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik deponeer een objectieve observatie en word gelijk gequote door 20 mensen. Ik ben weg daar.
Kan me er wel iets bij voorstellen als je Hamilton er van verdenkt Max expres er uit te tikken.quote:Op zondag 18 juli 2021 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, wat een ongekende ziedendheid daar.
Mani legt het er toch wel vrij dik boven opquote:Op zondag 18 juli 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit van je leven betrapt op een objectieve observatie, derhalve trek ik dit in twijfel.
Ik heb wel gelijk. Max rijdt autootje als een agressieve tokkie.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mani legt het er toch wel vrij dik boven op
De krantenkoppen druipen van het schuim.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel gelijk. Max rijdt autootje als een agressieve tokkie.
Niet te vergelijken met een bepaalde blauwe user.quote:Op zondag 18 juli 2021 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De krantenkoppen druipen van het schuim.
Jeroen jinxt al voordat er iets is begonnen.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:06 schreef Steven184 het volgende:
"Dat het succesvolle spelen worden voor Nederland is wel duidelijk"
Wablief?
Door corona en competities die hebben stilgelegen of zijn gemeden door landen, is het nog nooit zo moeilijk geweest om het allemaal te voorspellenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:06 schreef Steven184 het volgende:
"Dat het succesvolle spelen worden voor Nederland is wel duidelijk"
Wablief?
Voor de meeste tennissers boeien de OS toch nietquote:Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ken deze mevrouw niet, maar wel heel kut, 5 jaar getraind hiervoor en dan zo eruit...
Dani Martinez ookquote:Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ken deze mevrouw niet, maar wel heel kut, 5 jaar getraind hiervoor en dan zo eruit...
En als het ze iets boeit is het nog steeds niet zo dat ze er 5 jaar naartoe werkenquote:Op zondag 18 juli 2021 21:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor de meeste tennissers boeien de OS toch niet
En al helemaal Gauff niet, die was 5 jaar geleden 12.quote:Op zondag 18 juli 2021 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En als het ze iets boeit is het nog steeds niet zo dat ze er 5 jaar naartoe werken
De ongezonde haat zal nog wel gaan toenemen zo ja.quote:Op zondag 18 juli 2021 22:59 schreef VoMy het volgende:
Crashte Max maar dagelijks van een circuit af. Wat een genot, de woedende reacties. Zandvoort gaat ook echt een proletenfestijn worden, lekker de tegenstanders uitjouwen en alles, als ik de sosjuls mag geloven.
Ik lees dat Hamilton een feest vierde met zijn fans. Is dat 'het' waarover wordt gevallen?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De ongezonde haat zal nog wel gaan toenemen zo ja.
Schijnbaar mag je het niet vieren als een ander de grindbak ingaat (lol).quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dat Hamilton een feest vierde met zijn fans. Is dat 'het' waarover wordt gevallen?
Hamilton deelde ook een paar lelijke sneren uit. Beiden ontzettende kneuzen. tsja.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dat Hamilton een feest vierde met zijn fans. Is dat 'het' waarover wordt gevallen?
De altijd arrogante Max deelt ook zo vaak sneren uit. Dus het vlaggetje maakt blind.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hamilton deelde ook een paar lelijke sneren uit. Beiden ontzettende kneuzen. tsja.
Ik weet niet waarom maar ik schiet toch altijd spontaan in de lach bij dit soort dingen. Ook toen met Ebola Vermeer. Wat is er mis met mij?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben wij hier al een mening over gegeven?
Gemaakt op de sociale werkplaats?quote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos, maar wel verwacht.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |