Groot fan van de versie op het live-album vorig jaar.quote:
kiekeboequote:Op maandag 19 juli 2021 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil het interview met De Mart in de Volkskrant bijzonder graag lezen maar de incognito trucjes werken ook niet meer hè.
Hij weigerde zich kritisch uit te laten over Henry Schut, de slappeling.quote:Op maandag 19 juli 2021 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil het interview met De Mart in de Volkskrant bijzonder graag lezen maar de incognito trucjes werken ook niet meer hè.
Jaaa ik doe alles voor je vandaagquote:
Zal vanuit de club zelf gekomen zijn toch? Wel slim om zo de ergste fans uit de tent te lokken.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:25 schreef Mykonos het volgende:
Nieuwe Lazio-speler Elseid Hysaj die de altijd walgelijk fascistische Lazio-fans op de kast krijgt door Bella Ciao te zingen. Ik hoop dat het een bewussie is.
29 oktober ouwe smikkelbeerquote:Op maandag 19 juli 2021 11:03 schreef Mani89 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CRedBd_DYbX/?hl=en
@:El-Stinho @:Slobeend @:Rellende_Rotscholier en al mijn andere TWOD vrienden die ik vergeet
quote:Op maandag 19 juli 2021 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Hahaha en die foto erbij. Ultiem Smeetsiaans. Jammer dat zo iemand oud moet worden.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen al door deze quote de moeite waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |