Cursusje van Mark kan helpen:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat zou wel spectaculair zijn in de F1
Ja, toen die loop in mijn hoofd eenmaal begon te loopen moest ik hem wel maken.quote:
Lekker bezig weer.quote:
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.quote:
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.
Zo vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik in een verkeerd topic post.
Pff, nou goed. Ik hoop dat je er plezier aan hebt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja zeg, ga jij je er nog even mee bemoeien.
Zo vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik in een verkeerd topic post.
Heren, heren, zo kan het wel weer!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu mijn kans grijpen en je even goed uitlachen.
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Heren, heren, zo kan het wel weer!
Sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2021 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Heren, heren, zo kan het wel weer!
Zo, nu ook verkrijgbaar zonder spelvout (hopelijk)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
Rebus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Ik zie dat jij de Avondetappe niet kijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee idd, ik ben vandaag terug in de tijd aan het gaan naar vele jaren voor mijn geboorte.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat jij de Avondetappe niet kijkt
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:03 schreef Strani het volgende:
Rebus:Nice! Ik hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nice! Ik hadHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat in 1980.quote:
Ik niet, want toen bestond ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer irl in 1980 willen zitten
Mja, wat heb je eraan om terug in de tijd te willen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer irl in 1980 willen zitten
Niksquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, wat heb je eraan om terug in de tijd te willen?
Terug in de tijd willen heb je niks aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, als je naar 27 november gaat en dan in Leiden een concert meepakt, dan heb je gewoon Queen live kunnen zienquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Weinig ben ik bang, Maar mijmeren over vroeger mag best wel (soms, niet te vaak)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |