In het verwrongen beeld van de sektevolgers draait de wereld rond de strapatsen van een oranje clown.quote:
Jup!quote:
Het lijkt er vooral op dat hij jouw en je kameraden bij de pussy heeft gegrepen.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
als het kudt is heeft hij met zijn handjes er aangezeten!!
Grab m by the pussy!!
Dat hij Hillary verslagen heeft ! -major issue -quote:Op maandag 19 juli 2021 14:02 schreef Chivaz het volgende:
Heeft een van onze verzetshelden al een positief punt van Trump kunnen ontdekken?
Na 4 jaar dagelijkse pogingen om hem te impeachen zal dit ook niet lukken denk ikquote:En na alle speculaties dat hij zomaar in het gevang kan belanden, hoe zit het daar mee zit hij al vast?
Uhm, volgens mij heeft niemand ooit gedacht dat hij de gevangenis in ging hoor.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:02 schreef Chivaz het volgende:
Heeft een van onze verzetshelden al een positief punt van Trump kunnen ontdekken?
En na alle speculaties dat hij zomaar in het gevang kan belanden, hoe zit het daar mee zit hij al vast?
Ja hoor, aantal zelfs!quote:Op maandag 19 juli 2021 14:02 schreef Chivaz het volgende:
En na alle speculaties dat hij zomaar in het gevang kan belanden, hoe zit het daar mee zit hij al vast?
Dan ga je nog meer plezier beleven met Bidenquote:Op maandag 19 juli 2021 14:09 schreef illusions het volgende:
Heb me scheef gelachen om die zwakzinnige uitlatingen.
Niet te vergelijken natuurlijk. Het is een vrij saaie man, maar wel een veel beter staatshoofd.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan ga je nog meer plezier beleven met Biden
Die is toch juist doodsaai vergeleken met Trump?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan ga je nog meer plezier beleven met Biden
Ja omdat onze media zwijgen in alle talen over hem.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:16 schreef KareldeStoute het volgende:
Die is toch juist doodsaai vergeleken met Trump?
Biden's incompetentie komt toch redelijk dicht in de buurt hoor.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:15 schreef illusions het volgende:
Niet te vergelijken natuurlijk. Het is een vrij saaie man, maar wel een veel beter staatshoofd.
Trump's domme uitlatingen waren gewoon om te genieten.
Vertel. Wat heeft biden al verprutst?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Biden's incompetentie komt toch redelijk dicht in de buurt hoor.
In de buurt van ... Trump's incompetentie? Ik vind het een goed staatshoofd tot nu toe. Het hoeft geen reality TV ster te zijn hè? Het is een president.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Biden's incompetentie komt toch redelijk dicht in de buurt hoor.
Doodsaai. Kijk liever hoe verf droogt.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja omdat onze media zwijgen in alle talen over hem.
Zoek maar es wat op youtube ... staat VOL ... lachen geblazen
Goh ik amuseer me momenteel vooral met zijn incompetentie tot het vormen van deftige zinnen bijv.quote:
Ah ja die knopjes liever laten bedienen door een seniele demente ouwe die denkt dat hij daarmee een koffie bestelt.quote:
Ah. Niks dus.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh ik amuseer me momenteel vooral met zijn incompetentie tot het vormen van deftige zinnen bijv.
Maar het eerste dat me zo te binnen schiet is "defund the police" ... criminaliteit begint te exploderen. Zijn grensbeleid doet ie ook heel goed blijkbaar ...
Maar zoals gezegd is het lachen met de figuur , rest volgt later vanzelf wel.
Heeft Biden dan ooit gepleit voor 'defund the police'?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh ik amuseer me momenteel vooral met zijn incompetentie tot het vormen van deftige zinnen bijv.
Maar het eerste dat me zo te binnen schiet is "defund the police" ... criminaliteit begint te exploderen. Zijn grensbeleid doet ie ook heel goed blijkbaar ...
Ik zie in Biden inderdaad een véél beter staatshoofd.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ah ja die knopjes liever laten bedienen door een seniele demente ouwe die denkt dat hij daarmee een koffie bestelt.
Hij is tegen "defund the police". Moorden stijgt, maar dat is niet te zeggen voor criminaliteit in algemene zin, al maakt het niet uit, want hij was al niet voor "defund the police".quote:Op maandag 19 juli 2021 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het wordt wsl uitgevoerd onder zijn beleid ... erger dan ervoor pleiten toch ?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft Biden dan ooit gepleit voor 'defund the police'?
Je weet dat het één van Trump's stokpaardjes was hè?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het wordt wsl uitgevoerd onder zijn beleid ... erger dan ervoor pleiten toch ?
quote:Op maandag 19 juli 2021 14:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
Moorden stijgt, maar dat is niet te zeggen voor criminaliteit in algemene zin.
Kan je dit niet beter ineens op je voorhoofd tatoeeren ipv hier tot treurens toe te herhalen ?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:36 schreef illusions het volgende:
Trump is niet voor niets geranked als slechtste president sinds 1837.
Waarom?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kan je dit niet beter ineens op je voorhoofd tatoeeren ipv hier tot treurens toe te herhalen ?
Ik snap niet wat je niet snapt? Het moordcijfer is gestegen in 2020, maar gewelddadige criminaliteit in bredere zin niet.quote:
Hoe kom je erbij dat de politie financieel wordt uitgekleed onder zijn bewind?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het wordt wsl uitgevoerd onder zijn beleid ... erger dan ervoor pleiten toch ?
Volgens mij vergist hij Biden nu met Trump.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de politie financieel wordt uitgekleed onder zijn bewind?
Aldus de user die dwangmatig alles liked wat zijn ideologische medestanders posten. Als er iemand in kampen denkt ben jij het, knul.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
Bepaalde entiteiten springen meteen weer (op verkapte wijze) in de bres voor de Democraten. Stel je voor dat er kritiek wordt geleverd op (politici van) deze partij. Dat kan natuurlijk niet, dit zijn immers de 'good guys' als het gaat om de Amerikaanse politiek.
quote:Op maandag 19 juli 2021 14:44 schreef HowardRoark het volgende:
Bepaalde entiteiten springen meteen weer (op verkapte wijze) in de bres voor de Democraten. Stel je voor dat er kritiek wordt geleverd op (politici van) deze partij. Dat kan natuurlijk niet, dit zijn immers de 'good guys' als het gaat om de Amerikaanse politiek.
Herhaling van feiten is de kracht van leren. Herhaling van leugens de kracht van propaganda waar de GOP en de hier aanwezige sektevolgers aan meewerken.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Kan je dit niet beter ineens op je voorhoofd tatoeeren ipv hier tot treurens toe te herhalen ?
Zou een fan van Trump, de slechste president sinds 1837, toch moeten weten, die kracht van herhaling.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Herhaling van feiten is de kracht van leren. Herhaling van leugens de kracht van propaganda waar de GOP en de hier aanwezige sektevolgers aan meewerken.![]()
Dus ik herhaal het ook nog maar een keer de 4 na slechtste president van de VS.
Als het idd gewoon puur Trump-bashen is dan geef ik er de brui aan. Dan zitten jullie op hetzelfde niveau als Bidenquote:Op maandag 19 juli 2021 15:01 schreef illusions het volgende:
Je bent nog steeds in de waan dat er echt fans van Biden in dit topic zitten?
Als je geen fan van Biden bent, is het enkel puur Trump bashen. Weer wat geleerd.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als het idd gewoon puur Trump-bashen is dan geef ik er de brui aan. Dan zitten jullie op hetzelfde niveau als Biden![]()
Van iemand met jouw intelligentiehad ik toch iets meer verwacht.
Ja je zegt zelf dat Trump mongool is en Biden een goed staatshoofd ...quote:Op maandag 19 juli 2021 15:26 schreef illusions het volgende:
Als je geen fan van Biden bent, is het enkel puur Trump bashen. Weer wat geleerd.
New hoor, het is feiten versus fabels.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als het idd gewoon puur Trump-bashen is dan geef ik er de brui aan. Dan zitten jullie op hetzelfde niveau als Biden![]()
Van iemand met jouw intelligentiehad ik toch iets meer verwacht.
Dus als ik zeg dat Trump een mongool is, en Biden een goed staatshoofd, is dit topic enkel en alleen Trump-bashen? Vrij voorbarige conclusie omtrent een topic van 50 delen. Helaas heb ik zodoende niet hetzelfde vertrouwen in jouw beoordelingsvermogen.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja je zegt zelf dat Trump mongool is en Biden een goed staatshoofd ...
Met zo'n beoordelingsvermogen begrijp ik je mening over Trump volkomen
Zo aangepast, nu klopt het.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja je zegt zelf dat Trump mongool is en Biden een goed beter staatshoofd ...
Nee mensen moeten met het sekte narratief meegaan en zeggen dat trump de beste president ooit is en biden een niet diplomatieke olifant in de porseleinkast gemaamd het internationale toneel is.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:29 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja je zegt zelf dat Trump mongool is en Biden een goed staatshoofd ...
Je bent wel bijzonder snel van begrip voor een Belg.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:37 schreef UncleScorp het volgende:
aaah nu zie ik het pas ...dit topic staat in BNW ... fake news / complotties dus... dacht al dat hier serieuse praat verkocht werd
En altijd op de man spelen ...quote:Op maandag 19 juli 2021 15:42 schreef illusions het volgende:
Je bent wel bijzonder snel van begrip voor een Belg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |