In het verwrongen beeld van de sektevolgers draait de wereld rond de strapatsen van een oranje clown.quote:
Jup!quote:
Het lijkt er vooral op dat hij jouw en je kameraden bij de pussy heeft gegrepen.quote:Op maandag 19 juli 2021 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
als het kudt is heeft hij met zijn handjes er aangezeten!!
Grab m by the pussy!!
Dat hij Hillary verslagen heeft ! -major issue -quote:Op maandag 19 juli 2021 14:02 schreef Chivaz het volgende:
Heeft een van onze verzetshelden al een positief punt van Trump kunnen ontdekken?
Na 4 jaar dagelijkse pogingen om hem te impeachen zal dit ook niet lukken denk ikquote:En na alle speculaties dat hij zomaar in het gevang kan belanden, hoe zit het daar mee zit hij al vast?
Uhm, volgens mij heeft niemand ooit gedacht dat hij de gevangenis in ging hoor.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:02 schreef Chivaz het volgende:
Heeft een van onze verzetshelden al een positief punt van Trump kunnen ontdekken?
En na alle speculaties dat hij zomaar in het gevang kan belanden, hoe zit het daar mee zit hij al vast?
Ja hoor, aantal zelfs!quote:Op maandag 19 juli 2021 14:02 schreef Chivaz het volgende:
En na alle speculaties dat hij zomaar in het gevang kan belanden, hoe zit het daar mee zit hij al vast?
Dan ga je nog meer plezier beleven met Bidenquote:Op maandag 19 juli 2021 14:09 schreef illusions het volgende:
Heb me scheef gelachen om die zwakzinnige uitlatingen.
Niet te vergelijken natuurlijk. Het is een vrij saaie man, maar wel een veel beter staatshoofd.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan ga je nog meer plezier beleven met Biden
Die is toch juist doodsaai vergeleken met Trump?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan ga je nog meer plezier beleven met Biden
Ja omdat onze media zwijgen in alle talen over hem.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:16 schreef KareldeStoute het volgende:
Die is toch juist doodsaai vergeleken met Trump?
Biden's incompetentie komt toch redelijk dicht in de buurt hoor.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:15 schreef illusions het volgende:
Niet te vergelijken natuurlijk. Het is een vrij saaie man, maar wel een veel beter staatshoofd.
Trump's domme uitlatingen waren gewoon om te genieten.
Vertel. Wat heeft biden al verprutst?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Biden's incompetentie komt toch redelijk dicht in de buurt hoor.
In de buurt van ... Trump's incompetentie? Ik vind het een goed staatshoofd tot nu toe. Het hoeft geen reality TV ster te zijn hè? Het is een president.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Biden's incompetentie komt toch redelijk dicht in de buurt hoor.
Doodsaai. Kijk liever hoe verf droogt.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja omdat onze media zwijgen in alle talen over hem.
Zoek maar es wat op youtube ... staat VOL ... lachen geblazen
Goh ik amuseer me momenteel vooral met zijn incompetentie tot het vormen van deftige zinnen bijv.quote:
Ah ja die knopjes liever laten bedienen door een seniele demente ouwe die denkt dat hij daarmee een koffie bestelt.quote:
Ah. Niks dus.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh ik amuseer me momenteel vooral met zijn incompetentie tot het vormen van deftige zinnen bijv.
Maar het eerste dat me zo te binnen schiet is "defund the police" ... criminaliteit begint te exploderen. Zijn grensbeleid doet ie ook heel goed blijkbaar ...
Maar zoals gezegd is het lachen met de figuur , rest volgt later vanzelf wel.
Heeft Biden dan ooit gepleit voor 'defund the police'?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goh ik amuseer me momenteel vooral met zijn incompetentie tot het vormen van deftige zinnen bijv.
Maar het eerste dat me zo te binnen schiet is "defund the police" ... criminaliteit begint te exploderen. Zijn grensbeleid doet ie ook heel goed blijkbaar ...
Ik zie in Biden inderdaad een véél beter staatshoofd.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ah ja die knopjes liever laten bedienen door een seniele demente ouwe die denkt dat hij daarmee een koffie bestelt.
Hij is tegen "defund the police". Moorden stijgt, maar dat is niet te zeggen voor criminaliteit in algemene zin, al maakt het niet uit, want hij was al niet voor "defund the police".quote:Op maandag 19 juli 2021 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het wordt wsl uitgevoerd onder zijn beleid ... erger dan ervoor pleiten toch ?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft Biden dan ooit gepleit voor 'defund the police'?
Je weet dat het één van Trump's stokpaardjes was hè?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het wordt wsl uitgevoerd onder zijn beleid ... erger dan ervoor pleiten toch ?
quote:Op maandag 19 juli 2021 14:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
Moorden stijgt, maar dat is niet te zeggen voor criminaliteit in algemene zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |