Volgende maand toch pas ?🤨quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, is Trump alweer ingezworen als President van de VS of moeten we nog even wachten?
6 augustus is laatste wat ik hoorde :-pquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je raakt de tel kwijt, het verhaal veranderd constant
Pdf zo lang weer wachten, is er al een 2e datum bekend mochtwanneer het verschoven word.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:26 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
6 augustus is laatste wat ik hoorde :-p
Geen idee houd me niet echt met de materie bezig. Is meer dingetje van me broertjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pdf zo lang weer wachten, is er al een 2e datum bekend mochtwanneer het verschoven word.
Dat denken inderdaad veel mensen, want het is ook wel erg intuitief dat als je iets ziet wat een stuk donkerder is, dan is dat normaal gesproken de schaduw van een ander object.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:41 schreef illusions het volgende:
Denkt dat de schaduw op de maan veroorzaakt wordt door de aarde - iets wat trouwens véél meer mensen dan ik in eerste instantie dacht denken.
Veel simpeler is het volgende:quote:Op zondag 18 juli 2021 01:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat denken inderdaad veel mensen, want het is ook wel erg intuitief dat als je iets ziet wat een stuk donkerder is, dan is dat normaal gesproken de schaduw van een ander object.
Ik moest hierdoor denken aan wat een goede vraag zou zijn aan iemand die dat denkt, om te zorgen dat die persoon dan zelf bedenkt dat het niet zo kan zijn. En ik denk dat dit wel een aardige is: Als we het eens zijn dat de volle maan de volle reflectie van de zon is naar de aarde toe, waar staat de maan dan ten opzichte van de zon en de aarde? (En dan als het kwartje niet valt: Als de Aarde tussen maan en zon staat bij een volle maan, hoe zit het dan met die schaduw?)
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Het lijkt mij ook knap lastig constant te weten dat je omtrent een verscheidenheid aan onderwerpen zelf de absolute waarheid in pacht hebt, en deze waarheid ook constant bevestigd ziet worden in de mainstream media, maar dat er dan nog altijd mensen zijn die het daar niet mee eens zijn en er anders over denken. Hoe kan dit toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dit. Wanneer een vriendschap als een maatschappelijke verplichting gaat voelen is er ook geen sprake meer van een gelijkwaardige relatie. Ik heb een hele tijd geprobeerd om in gesprek te blijven, maar op een gegeven moment kost het te veel energie en is het wat mij betreft wel een beetje klaar.
Vroeger dacht ik vaak "laat maar gaan" maar nu besef ik me wel dat het belangrijk is om onzin te weerleggen, dus in die zin ga ik wel vaker de discussie aan. Maar er is een grens.
Ik zie hier maar twee personen die lijken te weten de absolute waarheid in pacht te hebben. Dat die waarheid niet door wetenschap, feiten of bewijs wordt onderschreven deert jullie daarbij niet, jullie weten het absoluut zeker.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Het lijkt mij ook knap lastig constant te weten dat je omtrent een verscheidenheid aan onderwerpen zelf de absolute waarheid in pacht hebt, en deze waarheid ook constant bevestigd ziet worden in de mainstream media, maar dat er dan nog altijd mensen zijn die het daar niet mee eens zijn en er anders over denken. Hoe kan dit toch?Waarom willen deze mensen niet meewerken aan een progressieve, eerlijke en betere wereld?
![]()
Dit fenomeen wordt ook wel omschreven als 'linkse woede'.
Even mijzelf quoten omdat deze post de absolute waarheid weergeeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Fascinerend om te zien, die non-theïstische (of zijn het atheïstische?) religies. Om door heidenen gemaakte argumenten op eigen dogmatische en beperkte wijze te weerleggen, wordt het argument eerst onzorgvuldig gelezen, vervolgens genegeerd en uiteindelijk komt men met een tegenargument dat iets tracht te weerleggen dat niemand heeft beweerd. Zeer fascinerend.
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Je gaat van het ene direct over in het tegenovergestelde. Jouw dichotome denkpatronen, waar elke vorm van nuances afwezig lijken, zijn absoluut een wonderbaarlijk fenomeen.quote:Op zondag 18 juli 2021 12:56 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha HR geeft zojuist toe dat:
- trump een waardeloze president was
- er een behoorlijk klimaatprobleem is
- er geen fraude is gepleegd zolang daar geen bewijs voor is
- Corona wel degelijk een serieuze pandemie is
- brexit een waardeloos idee en totale mislukking is
- de MSM zinvolle op waarheid berustende berichtgeving doet
- racisme en discriminatie zeker in de VS behoorlijk problematisch zijn
- LGBTQ individuen dat gewoon zelf moeten weten
- LGBTQ daarmee dezelfde rechten/plichten/vrijheden kennen
Top!
Woede vindt jij wel een lekker woord hè? Bijna een beetje opwindend toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |