abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200406882
Fascinerend om te zien, die non-theïstische (of zijn het atheïstische?) religies. Om door heidenen gemaakte argumenten op eigen dogmatische en beperkte wijze te weerleggen, wordt het argument eerst onzorgvuldig gelezen, vervolgens genegeerd en uiteindelijk komt men met een tegenargument dat iets tracht te weerleggen dat niemand heeft beweerd. Zeer fascinerend.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 12:24:04 #127
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200406960
Ik zie winst in dit topic, van linkse kerk zijn wij gepromoveerd tot non-theïsten. Top!

Mooi dat onze theïsten inzien dat ze gelovigen zijn. Halleluja, praise the lord.

Wij, de Non-theïsten houden van feiten, verifieerbare feiten. Bewijs vinden we ook fijn. Bewijs in de vorm van onweerlegbaar objectief materiaal, verzamelt en bewaakt door een onafhankelijke, objectieve professionele instantie.

Dus niet een instantie die geen ervaring heeft en die geleidt wordt door een fanatieke trumpanzee die vooringenomen is over fraude. Een instantie die ook nog eens de basisregels van auditen niet in acht neemt, waardoor bewijsmateriaal nu waarschijnlijk gecorrumpeerd is.

[ Bericht 59% gewijzigd door mcmlxiv op 17-07-2021 12:35:32 ]
pi_200407104
Fascinerend om te zien hoe Ensiferum weer een nieuwe trolpoging doet met zijn nieuwe stokpaardje.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200407133
Heel fascinerend.
pi_200407623
Even voor mijn beeldvorming, is Trump alweer ingezworen als President van de VS of moeten we nog even wachten?
pi_200407732
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, is Trump alweer ingezworen als President van de VS of moeten we nog even wachten?
Volgende maand toch pas ?🤨
pi_200407749
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:22 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]

Volgende maand toch pas ?🤨
Je raakt de tel kwijt, het verhaal veranderd constant :)
pi_200407797
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je raakt de tel kwijt, het verhaal veranderd constant :)
6 augustus is laatste wat ik hoorde :-p
  zaterdag 17 juli 2021 @ 13:52:13 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200408211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:26 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]

6 augustus is laatste wat ik hoorde :-p
Pdf zo lang weer wachten, is er al een 2e datum bekend mochtwanneer het verschoven word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 17 juli 2021 @ 13:59:31 #135
403588 mcmlxiv
pi_200408297
Onze religieuze trumpanzee vrienden hebben inmiddels massaal weddenschappen afgesloten op het niet volmaken van de eerste termijn Biden heb ik uit betrouwbare bron gehoord, dus het zal wel spannend voor ze worden. Maar ja, dat heb je met religie, zekerheid krijgt dan een heel nieuwe definitie
pi_200408939
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Pdf zo lang weer wachten, is er al een 2e datum bekend mochtwanneer het verschoven word.
Geen idee houd me niet echt met de materie bezig. Is meer dingetje van me broertje
pi_200413168
pi_200414315
Toch fijn dat je, als je na al dat getrol je grote woorden nog steeds niet kunt onderbouwen, nog altijd kunt terugvallen op onnozele plaatjes.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 21:47:27 #139
403588 mcmlxiv
pi_200414568
De ware gelovige heeft geen feiten nodig, de ware gelovige gelooft!

Tja geloven en bidden, heel veel bidden, meer zit er niet op voor de trump sekteleden
pi_200417817
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:41 schreef illusions het volgende:
Denkt dat de schaduw op de maan veroorzaakt wordt door de aarde - iets wat trouwens véél meer mensen dan ik in eerste instantie dacht denken.
Dat denken inderdaad veel mensen, want het is ook wel erg intuitief dat als je iets ziet wat een stuk donkerder is, dan is dat normaal gesproken de schaduw van een ander object.

Ik moest hierdoor denken aan wat een goede vraag zou zijn aan iemand die dat denkt, om te zorgen dat die persoon dan zelf bedenkt dat het niet zo kan zijn. En ik denk dat dit wel een aardige is: Als we het eens zijn dat de volle maan de volle reflectie van de zon is naar de aarde toe, waar staat de maan dan ten opzichte van de zon en de aarde? (En dan als het kwartje niet valt: Als de Aarde tussen maan en zon staat bij een volle maan, hoe zit het dan met die schaduw?)
pi_200417887
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 01:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat denken inderdaad veel mensen, want het is ook wel erg intuitief dat als je iets ziet wat een stuk donkerder is, dan is dat normaal gesproken de schaduw van een ander object.

Ik moest hierdoor denken aan wat een goede vraag zou zijn aan iemand die dat denkt, om te zorgen dat die persoon dan zelf bedenkt dat het niet zo kan zijn. En ik denk dat dit wel een aardige is: Als we het eens zijn dat de volle maan de volle reflectie van de zon is naar de aarde toe, waar staat de maan dan ten opzichte van de zon en de aarde? (En dan als het kwartje niet valt: Als de Aarde tussen maan en zon staat bij een volle maan, hoe zit het dan met die schaduw?)
Veel simpeler is het volgende:

Schijn een zaklamp ergens op. Wat maakt de schaduw aan de onbelichte kant?

Anyway, dit is meer iets voor het FE topic. Hier komen andere zwakzinnigen aan bod. :P
  zondag 18 juli 2021 @ 09:54:03 #142
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200419474
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 10:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dit. Wanneer een vriendschap als een maatschappelijke verplichting gaat voelen is er ook geen sprake meer van een gelijkwaardige relatie. Ik heb een hele tijd geprobeerd om in gesprek te blijven, maar op een gegeven moment kost het te veel energie en is het wat mij betreft wel een beetje klaar.

Vroeger dacht ik vaak "laat maar gaan" maar nu besef ik me wel dat het belangrijk is om onzin te weerleggen, dus in die zin ga ik wel vaker de discussie aan. Maar er is een grens.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Het lijkt mij ook knap lastig constant te weten dat je omtrent een verscheidenheid aan onderwerpen zelf de absolute waarheid in pacht hebt, en deze waarheid ook constant bevestigd ziet worden in de mainstream media, maar dat er dan nog altijd mensen zijn die het daar niet mee eens zijn en er anders over denken. Hoe kan dit toch? :( Waarom willen deze mensen niet meewerken aan een progressieve, eerlijke en betere wereld? :'(

Dit fenomeen wordt ook wel omschreven als 'linkse woede'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200419612
Fijne zondag ochtend dejjann moet je door je compulsieve obsessie maar weer even de linkse kerk en woede noemen. Je moet toch maar een zwaar leven hebben om bij elke vorm van empathie een links complot te ontwaren. Fijne dag nog met het zoeken naar fraude en feiten.
  zondag 18 juli 2021 @ 10:38:08 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200420066
Compulsieve obsessie? Linkse kerk? Deze argumenten worden niet gemaakt. Daarnaast is empathie geen synoniem voor woede. Jij ook een fijne dag Basp1! :*
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 18 juli 2021 @ 12:39:27 #145
403588 mcmlxiv
pi_200421505
quote:
10s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Het lijkt mij ook knap lastig constant te weten dat je omtrent een verscheidenheid aan onderwerpen zelf de absolute waarheid in pacht hebt, en deze waarheid ook constant bevestigd ziet worden in de mainstream media, maar dat er dan nog altijd mensen zijn die het daar niet mee eens zijn en er anders over denken. Hoe kan dit toch? :( Waarom willen deze mensen niet meewerken aan een progressieve, eerlijke en betere wereld? :'(

Dit fenomeen wordt ook wel omschreven als 'linkse woede'.
Ik zie hier maar twee personen die lijken te weten de absolute waarheid in pacht te hebben. Dat die waarheid niet door wetenschap, feiten of bewijs wordt onderschreven deert jullie daarbij niet, jullie weten het absoluut zeker.

Jullie absolute waarheden:
- trump was een geweldige president. Echter de wetenschap oordeelt anders
- er is geen klimaatprobleem, echter de wetenschap oordeelt anders
- er is fraude gepleegd, echter bewijs of feiten worden niet geleverd
- Corona is geen probleem, echter de feiten doen anders vermoeden
- brexit is een succes en een goed idee. De feiten wijzen hier niet op
- alles wat de MSM schrijft is onzinnig, alternatieve media kennen de waarheid

Oh ja ook een grappige is jullie waarheden rondom racisme/discriminatie en LGBTQ. Die zijn op zijn zachtst gezegd ook nogal ridicuul

Kortom. De woede (of beter de verwarring) lijkt toch aardig rechts te liggen

[ Bericht 3% gewijzigd door mcmlxiv op 18-07-2021 12:45:05 ]
  zondag 18 juli 2021 @ 12:47:56 #146
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200421614
Het gros van die zaken sluit totaal niet aan bij mijn gedachtegoed. Je weet mooi te benadrukken waar er daadwerkelijk sprake is van verwarring (en natuurlijk woede), namelijk bij jouw eigen denkpatronen. Die zijn nogal dichtoom van aard zo te zien.
  zondag 18 juli 2021 @ 12:56:25 #147
403588 mcmlxiv
pi_200421712
Aha HR geeft zojuist toe dat:
- trump een waardeloze president was
- er een behoorlijk klimaatprobleem is
- er geen fraude is gepleegd zolang daar geen bewijs voor is
- Corona wel degelijk een serieuze pandemie is
- brexit een waardeloos idee en totale mislukking is
- de MSM zinvolle op waarheid berustende berichtgeving doet
- racisme en discriminatie zeker in de VS behoorlijk problematisch zijn
- LGBTQ individuen dat gewoon zelf moeten weten
- LGBTQ daarmee dezelfde rechten/plichten/vrijheden kennen

Top!

Woede vindt jij wel een lekker woord hè? Bijna een beetje opwindend toch?
pi_200421904
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 12:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Fascinerend om te zien, die non-theïstische (of zijn het atheïstische?) religies. Om door heidenen gemaakte argumenten op eigen dogmatische en beperkte wijze te weerleggen, wordt het argument eerst onzorgvuldig gelezen, vervolgens genegeerd en uiteindelijk komt men met een tegenargument dat iets tracht te weerleggen dat niemand heeft beweerd. Zeer fascinerend.
Even mijzelf quoten omdat deze post de absolute waarheid weergeeft.
  zondag 18 juli 2021 @ 14:09:51 #149
403588 mcmlxiv
pi_200422635
Halleluja, praise the lord!
  zondag 18 juli 2021 @ 14:36:25 #150
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200422955
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:56 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha HR geeft zojuist toe dat:
- trump een waardeloze president was
- er een behoorlijk klimaatprobleem is
- er geen fraude is gepleegd zolang daar geen bewijs voor is
- Corona wel degelijk een serieuze pandemie is
- brexit een waardeloos idee en totale mislukking is
- de MSM zinvolle op waarheid berustende berichtgeving doet
- racisme en discriminatie zeker in de VS behoorlijk problematisch zijn
- LGBTQ individuen dat gewoon zelf moeten weten
- LGBTQ daarmee dezelfde rechten/plichten/vrijheden kennen

Top!

Woede vindt jij wel een lekker woord hè? Bijna een beetje opwindend toch?
Bedankt voor het bevestigen van mijn post. Je gaat van het ene direct over in het tegenovergestelde. Jouw dichotome denkpatronen, waar elke vorm van nuances afwezig lijken, zijn absoluut een wonderbaarlijk fenomeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')