Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen goede reclame voor McDonalds
@Wazaaaaaquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk weet hij zijn wachtwoord niet meer
Maar dat zal wel niet, want hij weet alles.
Maakt ook niet uit toch.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee eigenlijk.
Ach, fijn, gaan we een leuke periode in het Feyenoord topic tegemoet komt die klootzak de boel weer verpesten.quote:
Hoezo een leuke periode tegemoetquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, fijn, gaan we een leuke periode in het Feyenoord topic tegemoet komt die klootzak de boel weer verpesten.
Ik heb geen zin om te happen, sorry ouwe reus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo een leuke periode tegemoet
Jullie gaan toch juist binnenkort weer voetballen?
Mueslireep, kiwi en banaan.quote:
Welkom terug maatquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:thebradgetv
Even die benen HELEMAAL KEPOT gemaakt
Welkom terug makkerquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Tegelijk terugkeren met de grote @klaasweetalles wat een topdag.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Is Klaasgod vrij?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegelijk terugkeren met de grote @:Klaasweetalles wat een topdag.
Hallo maatquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Ja, ik heb nog geen post van hem gelezen, maar ik heb nu al het idee dat het forum naar een hoger niveau is getild.quote:
Zonder Klaas was dit forum allang kapoet, KAPOET!quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen post van hem gelezen, maar ik heb nu al het idee dat het forum naar een hoger niveau is getild.
@:Danny @:Yvonne bedankt voor deze goede daad!
Krijg er altijd maagpijn van, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd de neiging heb om drie borden op te scheppen.quote:
Hij reageert op Poepz0r.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
Wel een like uitgedeeld overigens want hij heeft volledig gelijk
Ja oke dat is wel een debiel jaquote:
Met de huidige userbase met zuigertjes in elk topic kan zijn genialiteit een verademing zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk weet hij zijn wachtwoord niet meer
Maar dat zal wel niet, want hij weet alles.
Makker genot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:45 schreef onlogisch het volgende:
user @:poepz0r is het stront van FOK!
Oei en dat met floaters.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik heb een bloeduitstorting in mijn oog
Ik hou jullie op de hoogte
Jammer dat het alleen in je oog is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel een debiel ja
Hier wordt overigens niet geroddeld.
@:poepz0r
wtfquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah wat leuk, een nieuwe act in VBL.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:38 schreef pareesa het volgende:
Eeeh ja zielig, treurig, onrecht.
Maar hij koos zelf voor dat risicovolle werk.
Wanneer wordt mijn Louis aangekondigd als bondscoach?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |