SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo vaak verkoudenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het hele jaar al geen snotneus gehad en zonder klachten niet testen dus…
Dit dus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het hele jaar al geen snotneus gehad en zonder klachten niet testen dus…
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik nies wel, maar ja.. beetje overdreven om mij dan te laten testen.
Als dat in het openbaar is en met snotklodders dan vind ik dat toch altijd een beetje gênant.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.
Ik nies elke ochtend wel een keer maar dat is misschien een teken om te stofzuigen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik nies wel, maar ja.. beetje overdreven om mij dan te laten testen.
Limburgers moet je eigenlijk nooit iets met politiek laten doen, daar zijn ze te achterbaks, stuurs en laf voor, is logisch ook geschiedkundig gezien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:11 schreef Karzai het volgende:
Frans timmermans wrijft in zijn handjes zag ik gisteren al. Die drukt de greendeal nu even snel door het europees parlement
Zolang je niet de hele dag loopt te kuchen vind ik het best.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.
Dat je even moet gaan verzitten ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat in het openbaar is en met snotklodders dan vind ik dat toch altijd een beetje gênant.
Ik nies voornamelijk op kantoor...quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik nies elke ochtend wel een keer maar dat is misschien een teken om te stofzuigen.
Heb je dan in je broek geplast?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je even moet gaan verzitten ook.
Alle vriendjes krijgen wel leuke projecten toegeschoven, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgers moet je eigenlijk nooit iets met politiek laten doen, daar zijn ze te achterbaks, stuurs en laf voor, is logisch ook geschiedkundig gezien.
Dan was het een echt heftige nies.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan in je broek geplast?
Yupsquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle vriendjes krijgen wel leuke projecten toegeschoven, dat dan weer wel.
Dan lijd ik ook aan geestelijke armoedequote:Op donderdag 15 juli 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verveling is slechts een teken van geestelijke armoede, hups hups dingen genoeg te doen.
Zucht.quote:
Gelukkig wel, beetje internetten enz. Misschien mezelf nuttig maken tussendoor.quote:
Cake is wel lekker maar nee heb de spullen niet in huis voor een cake.quote:
Onkruid wiedenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig wel, beetje internetten enz. Misschien mezelf nuttig maken tussendoor.
#viesdikquote:
Het is vandaag binnen-blijf-weerquote:
smurfweerquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vandaag binnen-blijf-weer
Ik voel me verkouden en uhm geen idee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat ga je nu al die dagen doen?
Voel je je al ziek?
Goh.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vandaag binnen-blijf-weer
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ME ingezet tegen ramptoeristen in valkenburg.
Kom maar weer terug @:budapestenaar
jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden daar veel palingbeestjes inzitten?
Niet normaal ook, en hier is het gewoon een beetje regen soms..bizarquote:
Ook al een Mosasaurus gezien? Of zit die nog steeds in zijn bassin?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
zag gisteren beeld dat er een palingbeestje werd gevangen op straat
Zou het komende jaar slechte zin hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou echt zo hard janken als mijn huis onder water loopt.
hmm die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook al een Mosasaurus gezien? Of zit die nog steeds in zijn bassin?
[ afbeelding ]
Toffe film(reeks)quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook al een Mosasaurus gezien? Of zit die nog steeds in zijn bassin?
[ afbeelding ]
is dit geen inboedel verzekering?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:26 schreef Karzai het volgende:
Denk dat de meeste mensen daar niet tegen verzekerd zijn
Kan dat? Tegen natuurrampen..quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
flinke verzekeringclaims komen er aan
Werk voor budaquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
flinke verzekeringclaims komen er aan
volgens mij wel, maar kost veeeel geld dacht ikquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat? Tegen natuurrampen..
Meestal nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat? Tegen natuurrampen..
Hoef je jezelf niet te vervelen deze week.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou echt zo hard janken als mijn huis onder water loopt.
Hoop het wel haha. Ik heb wel goeie inboedelverzekering.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit geen inboedel verzekering?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar kost veeeel geld dacht ik
Ja, want ik lees in veel autoverzekeringen dat natuurrampen niet worden meegenomen, ja lekker dan als je auto ergens wegdrijft.quote:
En dan in de kleine letters dat dit niet gedekt wordtquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stuurt even een mailcampagne rond voor verzekering tegen waterschade. Slim.
"Acts of God " blablabla ..lekker makkelijk om onder claims uit te komenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, want ik lees in veel autoverzekeringen dat natuurrampen niet worden meegenomen, ja lekker dan als je auto ergens wegdrijft.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar dagen drijft ALLE Limburgse poep langs het huis van ballie
Zo kun je alles wel kapot beredenerenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Acts of God " blablabla ..lekker makkelijk om onder claims uit te komen
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
De Belgische en Duitse zal ook wel onderweg zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat bedoel ik ! Wel lekker cashen maar weigeren om uit te betalenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel kapot beredeneren
Daarin-award wel gekregenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
er is dus in duitsland geloof ik een jongen omgekomen omdat hij in het water sprong met een zwemband. 22 jaar ofzo
Was gisteren ook zo'n Limburgse mongool, restaurant onder water, ja keer dweilen en ik kan morgen weer gasten ontvangen, nee simpele dat is geen schoon water maar Limburgs poepwater op je restaurantvloer.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Belgische en Duitse zal ook wel onderweg zijn.
Meen je nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was gisteren ook zo'n Limburgse mongool, restaurant onder water, ja keer dweilen en ik kan morgen weer gasten ontvangen, nee simpele dat is geen schoon water maar Limburgs poepwater op je restaurantvloer.
Pleonasme?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
er is dus in duitsland geloof ik een jongen omgekomen omdat hij in het water sprong met een zwemband. 22 jaar ofzo
Ja, blijft toch vreemd dat dat zo isquote:
en een handjevol brandweermensenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ME ingezet tegen ramptoeristen in valkenburg.
Kom maar weer terug @:budapestenaar
trekt ook zo lekker in je murenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was gisteren ook zo'n Limburgse mongool, restaurant onder water, ja keer dweilen en ik kan morgen weer gasten ontvangen, nee simpele dat is geen schoon water maar Limburgs poepwater op je restaurantvloer.
Over twee maanden van die veelkleurige E-colli-rozen op de muren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
trekt ook zo lekker in je muren
Geheel nieuwe vlaaismaken komen eraan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over twee maanden van die veelkleurige E-colli-rozen op de muren.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geheel nieuwe vlaaismaken komen eraan.
Limburgse Poepvlaai.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ugh...vlaai sowiesoquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
hoe bedoel je via ons?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
en AL dat water in Duitsland en België moet nog via ons. Hebben jullie dat al bedacht?
Trek je zwembroek maar alvast aan. Vanaf Zwitserland krijg je ook nog een lading.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
en AL dat water in Duitsland en België moet nog via ons. Hebben jullie dat al bedacht?
Gelukkig woon ik hoog en droog op de hondsrug.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:De Hondsrug is een langgerekte zandrug die van Emmen tot aan Groningen loopt, en is daarmee een van de hoogste gedeeltes van Drenthe.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
In DramaLamaLandquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik hoog en droog op de hondsrug.
Die waren vanmorgen al vrij dik in paniek voor aankomend weekend en vlak daarna.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En Rijkswaterstaat ook gelukkig
Geen idee nog. Bekijk per moment wel waar ik zin in heb, heb niet heel veel eetlust.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas, bussen zijn al afgereisd.
Wat eten we?
Ben ik verlost van al die spinnenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu, zandzakken op je balkon ja.
Ja dat geloof ik bestquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die waren vanmorgen al vrij dik in paniek voor aankomend weekend en vlak daarna.
Oh dat is wel heel hard.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Laat je ons gewoon verzuipen?
Als het maar niet van die goedkope Duitse pasta is van 6 cent per kilo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas, bussen zijn al afgereisd.
Wat eten we?
ja nee, voor ons dus... de gasten zeg maarquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee nog. Bekijk per moment wel waar ik zin in heb, heb niet heel veel eetlust.
Er gaat cholera en tyfus uitbreken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik verlost van al die spinnen
Watquote:
Lekker op corona bezoek.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja nee, voor ons dus... de gasten zeg maar
AARDRIJKSKUNDESERPENTquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar goed dat gaat toch gewoon als grondwater of water in de rivieren weg?
Duizenden palingbeestjes op je balkonquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik verlost van al die spinnen
oh duidelijk ziekquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee nog. Bekijk per moment wel waar ik zin in heb, heb niet heel veel eetlust.
Vlaai is geen taart !quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WatRijstevlaai is de leekkerste taart die er is
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar goed dat gaat toch gewoon als grondwater of water in de rivieren weg?
ja die maken geen webbenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duizenden palingbeestjes op je balkon
Op het journaal zei een knakker van RWS net dat het waarschijnlijk allemaal mee zal vallen. Al zullen er wel uiterwaarden gaan vollopen waar je nu campings en recreatieterreinen hebt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die waren vanmorgen al vrij dik in paniek voor aankomend weekend en vlak daarna.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*besteld opblaasbare flamingo*quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]jahaa
![]()
Als water in de rivieren ja. En die stromen een beetje over, en dan komt het ook op andere plekken waar het misschien niet zo goed van pas komt
Er is de afgelopen jaren wel heel veel gedaan ihkv "Ruimte voor de rivier" jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op het journaal zei een knakker van RWS net dat het waarschijnlijk allemaal mee zal vallen. Al zullen er wel uiterwaarden gaan vollopen waar je nu campings en recreatieterreinen hebt.
En misschien in Dordt traditioneel deze foto weer in de krant
[ afbeelding ]
Cool grandpa.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op het journaal zei een knakker van RWS net dat het waarschijnlijk allemaal mee zal vallen. Al zullen er wel uiterwaarden gaan vollopen waar je nu campings en recreatieterreinen hebt.
En misschien in Dordt traditioneel deze foto weer in de krant
[ afbeelding ]
Ik vind van welquote:
Deze hoeveelheden zijn maar eens per 200 jaar blijkbaar, eens kijken of ze dat hebben ingecalculeerd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is de afgelopen jaren wel heel veel gedaan ihkv "Ruimte voor de rivier" jaWe gaan de komende dagen zien hoe goed dat werkt
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is de afgelopen jaren wel heel veel gedaan ihkv "Ruimte voor de rivier" jaWe gaan de komende dagen zien hoe goed dat werkt
Dat hebben ze. Nederlandse rivierdijken zijn nu 1:1250 jaar geloof ik. Zeedijken 1:10.000.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze hoeveelheden zijn maar eens per 200 jaar blijkbaar, eens kijken of ze dat hebben ingecalculeerd.
Vanavond maar een paar doosjes spliterweten halen bij de appie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze hoeveelheden zijn maar eens per 200 jaar blijkbaar, eens kijken of ze dat hebben ingecalculeerd.
Nee...sorry..not sorry eigenlijk, ik vind het gewoon NIET lekkerquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
als feeder kom ik graag bij de mensen thuis...quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee...sorry..not sorry eigenlijk, ik vind het gewoon NIET lekkerhahaha
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
![]()
![]()
"Hotelgasten midden in de nacht geëvacueerd naar Limburgse sporthal" "Ik weet nu wat een vluchteling is"
Nee is goed hoor! Ik red me welquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als feeder kom ik graag bij de mensen thuis...
Geld afpakken, kinderen in het water doodgooien, zijn vrouw verkrachtvermoorden "Nee maar nu weet je het wel"quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]geweldige quote..dat iemand dat gewoon echt heeft gezegd
je moet ook een doosje met inhoud pakkenquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
oke hatelijk. ik gistere in de etos vragen naar iets wat die gellak weg haalt. Dus ze adviseren een doosje... i kvraag nog van is het zo goed zegt ze ja.
mis ik het belangrijkste natuurlijk
ja dat heb ikquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook een doosje met inhoud pakken
Goed plan op zichquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld afpakken, kinderen in het water doodgooien, zijn vrouw verkrachtvermoorden "Nee maar nu weet je het wel"
Ja en nu missen wij ook het belangrijkste, hetgeen dat je mist ...quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
oke hatelijk. ik gistere in de etos vragen naar iets wat die gellak weg haalt. Dus ze adviseren een doosje... i kvraag nog van is het zo goed zegt ze ja.
ja de nagellakremover zelfquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en nu missen wij ook het belangrijkste, hetgeen dat je mist ...
Dat dacht ik al ja, hahahaquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
push van rtl nieuws dat peter is overleden
Een paar builen Snickers? Of wat heeft de Etos anders te eten?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
nee heb dus een doosje gekocht met watjes geplakt op alu folie die ik dan om mijn nagel kan wikkelenquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een paar builen Snickers? Of wat heeft de Etos anders te eten?
Feest met taart in de EBI.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
wat ingewikkeld allemaal...quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb dus een doosje gekocht met watjes geplakt op alu folie die ik dan om mijn nagel kan wikkelen
was eigenlijk al bang dat als hij het zou overleven, het als een kasplantje zou zijn...quote:
En wat mis je dan?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb dus een doosje gekocht met watjes geplakt op alu folie die ik dan om mijn nagel kan wikkelen
mja die kans was grootquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
was eigenlijk al bang dat als hij het zou overleven, het als een kasplantje zou zijn...
en slangen hebben geeneens vingers, laat staan nagelsquote:
Is RTL boulevard nog steeds ergens op een geheime locatie?quote:
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen heel bijzonder.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en slangen hebben geeneens vingers, laat staan nagels
Ja/nee. Ze zijn momenteel weg uit A'dam maar ze zitten nu in mediapark Hilversum.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is RTL boulevard nog steeds ergens op een geheime locatie?
triest maar niet echt onverwachtquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:03 schreef bitterbal het volgende:
Ohja daar moet nog remover bij.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit gekocht, in de veronderstelling dat het easy removal dus al in die watjes zat. de medewerkster zei ook dat het werkt
[ afbeelding ]
Vanaf het Mediapark weer.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is RTL boulevard nog steeds ergens op een geheime locatie?
ZIT JE NOU WEER SCHOENEN TE SHOPPENquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit gekocht, in de veronderstelling dat het easy removal dus al in die watjes zat. de medewerkster zei ook dat het werkt
[ afbeelding ]
Nou dan klopt het zo toch?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ok..kijken of er vandaag weer dreigementen gaan komen 🤔quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja/nee. Ze zijn momenteel weg uit A'dam maar ze zitten nu in mediapark Hilversum.
Daarom genieten van elke dag maar...quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat gaat er een hoop mis in de wereld jongons
nee das reclamequote:Op donderdag 15 juli 2021 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZIT JE NOU WEER SCHOENEN TE SHOPPEN
Aluhoedje om de vinger ook echt al.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
das voor de lakquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aluhoedje om de vinger ook echt al.
john?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
Wie gaat nu crime verhaaltjes vertellen bij RTL Boulevard.
Oh damn dat is wel klote zeg.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Peter R dood en ik mag de hele medische molen in voor een hoortoestel want links hoor ik geen spraak meer en rechts is ook niet best. Dus dat duurt nog even en dan heb ik over een half jaar wel een keer zo'n halve boeing aan m'n oor hangen. Joy.
jij, gezien je vreemde obsessie met SERIAL KILLERSquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
Ik durf niet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij, gezien je vreemde obsessie met SERIAL KILLERS
die zijn tegenwoordig toch vrij klein?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Peter R dood en ik mag de hele medische molen in voor een hoortoestel want links hoor ik geen spraak meer en rechts is ook niet best. Dus dat duurt nog even en dan heb ik over een half jaar wel een keer zo'n halve boeing aan m'n oor hangen. Joy.
oei... sterktequote:Op donderdag 15 juli 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Tegenwoordig zijn het geen boeings meer hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja het is gelukkig niet zo'n half tostiijzer zoals m'n opa had met een afstandsbedieninkje dat hij steeds in de plee liet vallen, maar toch kut met koptelefoon of zonnebril.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zijn tegenwoordig toch vrij klein?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
met een afstandsbedieninkje dat hij steeds in de plee liet vallen
koptelefoon zeg je idd jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is gelukkig niet zo'n half tostiijzer zoals m'n opa had met een afstandsbedieninkje dat hij steeds in de plee liet vallen, maar toch kut met koptelefoon of zonnebril.
Misschien verstandig om dat voortaan niet meer tussen de stand van de kut van Rachel Hazes en de pony van Willeke uit Doetinchem te behandelen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
@bitterbalquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:15 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien verstandig om dat voortaan niet meer tussen de stand van de kut van Rachel Hazes en de pony van Willeke uit Doetinchem te behandelen.
Dat is niet bestquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
het is pas 1420, heb het gevoel dat het 1700 al is
Je hebt er nu toch ook die helemaal in je oor vallen. niet meer zo'n stuk achter je oor?!quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is gelukkig niet zo'n half tostiijzer zoals m'n opa had met een afstandsbedieninkje dat hij steeds in de plee liet vallen, maar toch kut met koptelefoon of zonnebril.
het zijn altijd dezelfde. was aan het begin van de pandemie al zo en nu ze volledig gevaccineerd zijn houden die wandelende veenlijk zich nog minder aan de regelsquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Zit je gvd bij die toko, vragen ze om mondkapjes te dragen, medewerkers dragen ze ook, wat zit er in die wachtruimte, OUDE FOSSIELEN ZONDER MONDKAPJE.
Die vielen afquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt er nu toch ook die helemaal in je oor vallen. niet meer zo'n stuk achter je oor?!
(weet niet of die alleen in bepaalde gevallen kunnen).
Dan blijft idd alleen gekut met koptelefoon over
nee dat betekent dat ik toch nog wel even moetquote:
Ow balen welquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vielen afDie zou ik misschien rechts nog kunnen maar dat oor is nog nét te goed dus die moet ik dan zelf betalen.En ik denk ook niet dat ik twee verschillende kan dragen.
Is het ook..maar ja,gelukkig hebben ze John van den Heuvel nog, en Thijs Zeemanquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja, het was toch slechts sensatieshit om moorden en criminelen.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:22 schreef Ama het volgende:
Ik heb iets in de koelkast liggen wat kip popcorn heet.
Eh, is dat ineens een misdaadjournalist?quote:
Zin in kfc nu.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:22 schreef Ama het volgende:
ze proberen je hersenen te triggeren dat je 3D geluid daardoor hoortquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Zit je in dat hokje en dat heeft dus geluidsdichte muren ofzo met allemaal gaatjes. Werd er een beetje kriegelig vanHeb echt naar dat knopje in m'n handen zitten staren want ik zag allemaal 3D-beelden in die gaatjes. Wie dat bedacht heeft.
Sommige piepjes voelde ik ipv dat ik ze hoorde, als een soort gekraak of morsecode. Echt heel vaag.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze proberen je hersenen te triggeren dat je 3D geluid daardoor hoort
https://www.ad.nl/show/oo(...)p-naar-rtl~af04ad85/quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, is dat ineens een misdaadjournalist?
je bent zelf een popcornquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:22 schreef Ama het volgende:
Ik vind hem minder stoer dan een Kees van der Spek, maar ja, die man is ook 2,5 meter of zoquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/oo(...)p-naar-rtl~af04ad85/
Oh dat vind ik helemaal zo'n uberkwalquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind hem minder stoer dan een Kees van der Spek, maar ja, die man is ook 2,5 meter of zo
Dan zie ik liever John daar praten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/oo(...)p-naar-rtl~af04ad85/
Neeee Cheese from the Bacon is een nationale held!quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik helemaal zo'n uberkwal
dat klinkt apartquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige piepjes voelde ik ipv dat ik ze hoorde, als een soort gekraak of morsecode. Echt heel vaag.
Haha, ik vond Graf zonder naam best een oke programma.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik helemaal zo'n uberkwal
Kogels kijken niet naar lichaamslengte.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind hem minder stoer dan een Kees van der Spek, maar ja, die man is ook 2,5 meter of zo
quote:
Zyklon b ook niet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kogels kijken niet naar lichaamslengte.
Hahaha mn ex deden dat een keer, hoe hij zou heten in andere landen, was echt fucking hilarischquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neeee Cheese from the Bacon is een nationale held!
Naaiersquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je moet toch nog apart speciale remover kopen
Ik moest hardop grinniken, dank je.quote:
Ik vind de programma onderwerpje leuk, vind hem gewoon een eersteklas sukkelquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ik vond Graf zonder naam best een oke programma.
Maar ik ben dan ook wat duister aangelegd.
Het piepje van de vaatwasser is ook altijd een beetje hees, dacht dat ie gewoon oud was maar denk dat het nu aan m'n oor ligtquote:
Een ijsbeer met honger ook niet, die denkt alleen maar van: heee, meer voedsel, nomnomnomquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een aanstormende gele NS trein ook niet.
hoe ouder je vaatwasser wordt hoe heser die klinktquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het piepje van de vaatwasser is ook altijd een beetje hees, dacht dat ie gewoon oud was maar denk dat het nu aan m'n oor ligt
Zonder honger ook welquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een ijsbeer met honger ook niet, die denkt alleen maar van: heee, meer voedsel, nomnomnom
anders maar je vingertoppen er af hakken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
met veel geweld is het er bij 1 nagel af
Dat was optie bquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
anders maar je vingertoppen er af hakken.
He bah.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
* dud0r rilt over rugquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
He bah.
Zo van het nagelbed gelift.
Mag ik, mag ik, mag ikquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
anders maar je vingertoppen er af hakken.
De like database staat nog uit.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef Ama het volgende:
Gelukkig knallen de servers van FOK! er nu niet uit.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik, mag ik, mag ik [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gewooon ff terug naar de etos voor die andere zooiquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:36 schreef CherryLips het volgende:
Wat een kutdag toch ook gewoon weer.
Ja wat?quote:
met sambal, gebakken ei, gefrituurde uitjes en stukjes komkommer?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over voedsel gesproken, ik ga maar een broodje pindakaas eten.
Met koffie zeker? Dan smaakt het naar de hel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over voedsel gesproken, ik ga maar een broodje pindakaas eten.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
met sambal, gebakken ei, gefrituurde uitjes en stukjes komkommer?
nee wil niet meer naar buitenquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewooon ff terug naar de etos voor die andere zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |