SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo vaak verkoudenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het hele jaar al geen snotneus gehad en zonder klachten niet testen dus…
Dit dus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het hele jaar al geen snotneus gehad en zonder klachten niet testen dus…
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik nies wel, maar ja.. beetje overdreven om mij dan te laten testen.
Als dat in het openbaar is en met snotklodders dan vind ik dat toch altijd een beetje gênant.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.
Ik nies elke ochtend wel een keer maar dat is misschien een teken om te stofzuigen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik nies wel, maar ja.. beetje overdreven om mij dan te laten testen.
Limburgers moet je eigenlijk nooit iets met politiek laten doen, daar zijn ze te achterbaks, stuurs en laf voor, is logisch ook geschiedkundig gezien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:11 schreef Karzai het volgende:
Frans timmermans wrijft in zijn handjes zag ik gisteren al. Die drukt de greendeal nu even snel door het europees parlement
Zolang je niet de hele dag loopt te kuchen vind ik het best.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.
Dat je even moet gaan verzitten ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat in het openbaar is en met snotklodders dan vind ik dat toch altijd een beetje gênant.
Ik nies voornamelijk op kantoor...quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik nies elke ochtend wel een keer maar dat is misschien een teken om te stofzuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |