SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo vaak verkoudenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het hele jaar al geen snotneus gehad en zonder klachten niet testen dus…
Dit dus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het hele jaar al geen snotneus gehad en zonder klachten niet testen dus…
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik nies wel, maar ja.. beetje overdreven om mij dan te laten testen.
Als dat in het openbaar is en met snotklodders dan vind ik dat toch altijd een beetje gênant.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.
Ik nies elke ochtend wel een keer maar dat is misschien een teken om te stofzuigen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik nies wel, maar ja.. beetje overdreven om mij dan te laten testen.
Limburgers moet je eigenlijk nooit iets met politiek laten doen, daar zijn ze te achterbaks, stuurs en laf voor, is logisch ook geschiedkundig gezien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:11 schreef Karzai het volgende:
Frans timmermans wrijft in zijn handjes zag ik gisteren al. Die drukt de greendeal nu even snel door het europees parlement
Zolang je niet de hele dag loopt te kuchen vind ik het best.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind heftig niesen soms echt lekker, dat je het voelt waar je normaal andere dingen voelt zeg maar.
Dat je even moet gaan verzitten ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat in het openbaar is en met snotklodders dan vind ik dat toch altijd een beetje gênant.
Ik nies voornamelijk op kantoor...quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik nies elke ochtend wel een keer maar dat is misschien een teken om te stofzuigen.
Heb je dan in je broek geplast?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je even moet gaan verzitten ook.
Alle vriendjes krijgen wel leuke projecten toegeschoven, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgers moet je eigenlijk nooit iets met politiek laten doen, daar zijn ze te achterbaks, stuurs en laf voor, is logisch ook geschiedkundig gezien.
Dan was het een echt heftige nies.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan in je broek geplast?
Yupsquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle vriendjes krijgen wel leuke projecten toegeschoven, dat dan weer wel.
Dan lijd ik ook aan geestelijke armoedequote:Op donderdag 15 juli 2021 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verveling is slechts een teken van geestelijke armoede, hups hups dingen genoeg te doen.
Zucht.quote:
Gelukkig wel, beetje internetten enz. Misschien mezelf nuttig maken tussendoor.quote:
Cake is wel lekker maar nee heb de spullen niet in huis voor een cake.quote:
Onkruid wiedenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig wel, beetje internetten enz. Misschien mezelf nuttig maken tussendoor.
#viesdikquote:
Het is vandaag binnen-blijf-weerquote:
smurfweerquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vandaag binnen-blijf-weer
Ik voel me verkouden en uhm geen idee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat ga je nu al die dagen doen?
Voel je je al ziek?
Goh.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is vandaag binnen-blijf-weer
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ME ingezet tegen ramptoeristen in valkenburg.
Kom maar weer terug @:budapestenaar
jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zouden daar veel palingbeestjes inzitten?
Niet normaal ook, en hier is het gewoon een beetje regen soms..bizarquote:
Ook al een Mosasaurus gezien? Of zit die nog steeds in zijn bassin?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
zag gisteren beeld dat er een palingbeestje werd gevangen op straat
Zou het komende jaar slechte zin hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou echt zo hard janken als mijn huis onder water loopt.
hmm die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook al een Mosasaurus gezien? Of zit die nog steeds in zijn bassin?
[ afbeelding ]
Toffe film(reeks)quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook al een Mosasaurus gezien? Of zit die nog steeds in zijn bassin?
[ afbeelding ]
is dit geen inboedel verzekering?quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:26 schreef Karzai het volgende:
Denk dat de meeste mensen daar niet tegen verzekerd zijn
Kan dat? Tegen natuurrampen..quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
flinke verzekeringclaims komen er aan
Werk voor budaquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:23 schreef bitterbal het volgende:
flinke verzekeringclaims komen er aan
volgens mij wel, maar kost veeeel geld dacht ikquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat? Tegen natuurrampen..
Meestal nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat? Tegen natuurrampen..
Hoef je jezelf niet te vervelen deze week.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou echt zo hard janken als mijn huis onder water loopt.
Hoop het wel haha. Ik heb wel goeie inboedelverzekering.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit geen inboedel verzekering?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar kost veeeel geld dacht ik
Ja, want ik lees in veel autoverzekeringen dat natuurrampen niet worden meegenomen, ja lekker dan als je auto ergens wegdrijft.quote:
En dan in de kleine letters dat dit niet gedekt wordtquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stuurt even een mailcampagne rond voor verzekering tegen waterschade. Slim.
"Acts of God " blablabla ..lekker makkelijk om onder claims uit te komenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja, want ik lees in veel autoverzekeringen dat natuurrampen niet worden meegenomen, ja lekker dan als je auto ergens wegdrijft.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Over een paar dagen drijft ALLE Limburgse poep langs het huis van ballie
Zo kun je alles wel kapot beredenerenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Acts of God " blablabla ..lekker makkelijk om onder claims uit te komen
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
De Belgische en Duitse zal ook wel onderweg zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Dat bedoel ik ! Wel lekker cashen maar weigeren om uit te betalenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel kapot beredeneren
Daarin-award wel gekregenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
er is dus in duitsland geloof ik een jongen omgekomen omdat hij in het water sprong met een zwemband. 22 jaar ofzo
Was gisteren ook zo'n Limburgse mongool, restaurant onder water, ja keer dweilen en ik kan morgen weer gasten ontvangen, nee simpele dat is geen schoon water maar Limburgs poepwater op je restaurantvloer.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Belgische en Duitse zal ook wel onderweg zijn.
Meen je nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was gisteren ook zo'n Limburgse mongool, restaurant onder water, ja keer dweilen en ik kan morgen weer gasten ontvangen, nee simpele dat is geen schoon water maar Limburgs poepwater op je restaurantvloer.
Pleonasme?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
er is dus in duitsland geloof ik een jongen omgekomen omdat hij in het water sprong met een zwemband. 22 jaar ofzo
Ja, blijft toch vreemd dat dat zo isquote:
en een handjevol brandweermensenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:20 schreef bitterbal het volgende:
ME ingezet tegen ramptoeristen in valkenburg.
Kom maar weer terug @:budapestenaar
trekt ook zo lekker in je murenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was gisteren ook zo'n Limburgse mongool, restaurant onder water, ja keer dweilen en ik kan morgen weer gasten ontvangen, nee simpele dat is geen schoon water maar Limburgs poepwater op je restaurantvloer.
Over twee maanden van die veelkleurige E-colli-rozen op de muren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
trekt ook zo lekker in je muren
Geheel nieuwe vlaaismaken komen eraan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over twee maanden van die veelkleurige E-colli-rozen op de muren.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geheel nieuwe vlaaismaken komen eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |