quote:Maandag 12 juli 21:35 - 22:45 - SBS6.
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp bespreken vanaf nu dagelijks de Tour de France en aansluitend de Olympische Spelen. Oud-wielrenner Michael Boogerd schuift in deze laatste week van de Tour aan als analist.
Het EK voetbal is voorbij, maar De Oranjezomer gaat door. De mannen van Veronica inside schakelen in hun talkshow direct over op andere sporten. Ze bespreken vanaf nu elke dag de stand van zaken in de Tour de France - na deze rustdag begint de laatste week van de ronde - en aansluitend de Olympische Spelen in Tokio. Het decor van De Oranjezomer: De Tour verandert mee: het statige Slot Zeist wordt ingeruild voor een vakantiepark in Otterlo.
Michael Boogerd
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp krijgen deze week dagelijks gezelschap van Michael Boogerd. De oud-wielrenner schoof de laatste jaren al vaker aan als analist bij Genee in de wielertalkshow Tour du Jour. Met name Johan Derksen is een groot wielerliefhebber, net als vaste gast aan tafel Jan Boskamp.
Leuk dat jij dit zegt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:37 schreef tong80 het volgende:
Jan Boskamp is zwakbegaafd. Maar wel miljonair.
Omdat ik hoogbegaafd ben en straatarm ?quote:
Ik vind je hele levenswerk stallen op de immer onbetrouwbare servers van Danny geen hoogbegaafde movequote:Op woensdag 14 juli 2021 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik hoogbegaafd ben en straatarm ?
Hoogbegaafden kunnen ook altruïstisch zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:43 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vind je hele levenswerk stallen op de immer onbetrouwbare servers van Danny geen hoogbegaafde move
Waar ik meer mee zit is het feit dat ze sinds een jaar of zeven/acht geen nieuwe gasten meer uitnodigen, maar steeds dezelfde laten aanschuiven. Het was altijd leuk voor de dynamiek als er weer een nieuw gezicht te gast was, hoorde je ook nieuwe meningen en zo, hoe Johan denkt over dit en dat kunnen we wel een beetje raden langzamerhand. Nu moeten we het elke week doen met Valentijn, Boskamp, Wimpie of Hansie. Niks ten nadele van deze mensen, maar na een tijdje word je wel een beetje moe van steeds hetzelfde en kijk je niet meer echt uit naar wie de volgende keer te gast is. En als je dan nog eens een dagelijks programma maakt, wordt dit probleem alleen maar pijnlijker.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:41 schreef -XOR- het volgende:
Genee en Gijp hadden dus gelijk. Een bredere talkshow met deze bezetting is een flop. Derksen iedere avond dommige onzin horen uitslaan over onderwerpen waar hij totaal geen verstand van heeft is tenenkrommend kut.
Eens, maar ja. Er wil verder bijna niemand anders meer aanschuiven.quote:Op donderdag 15 juli 2021 01:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waar ik meer mee zit is het feit dat ze sinds een jaar of zeven/acht geen nieuwe gasten meer uitnodigen, maar steeds dezelfde laten aanschuiven. Het was altijd leuk voor de dynamiek als er weer een nieuw gezicht te gast was, hoorde je ook nieuwe meningen en zo, hoe Johan denkt over dit en dat kunnen we wel een beetje raden langzamerhand. Nu moeten we het elke week doen met Valentijn, Boskamp, Wimpie of Hansie. Niks ten nadele van deze mensen, maar na een tijdje word je wel een beetje moe van steeds hetzelfde en kijk je niet meer echt uit naar wie de volgende keer te gast is. En als je dan nog eens een dagelijks programma maakt, wordt dit probleem alleen maar pijnlijker.
Johan wil graag politieke zaken behandelen maar het is duidelijk dat zowel hij als René als elke andere vaste gast daar niet veel verstand van heeft. Het behandelen van dergelijke zaken is ook helemaal nooit het leuke aan het programma geweest, ook al denkt Johan van wel. Het was leuk als een soort cafépraat tussen de voetbalzaken, maar als het doorlopend gebeurt begint het wel een beetje die kracht te verliezen ja.
Verder vermaak ik me wel nog steeds met het programma, had alleen gewild dat het programma enerzijds minder zelfbewust was (en daardoor zichzelf bijna parodieert) en anderzijds just bewuster was van hun daadwerkelijke sterke kanten.
Kunnen ze hun rechts demagogische praatjes blaten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:06 schreef dezomervoorbij het volgende:
Sowieso veel betere uitzendingen als er geen voetbal is. Dan gaat het over veel meer interessante dingen.
Het was afschuwelijk van de hak op de tak, en een schreeuwende dikzak ertussen in scheldend.quote:
Dan kijk je toch niet, doe je iedereen een plezier meequote:Op donderdag 15 juli 2021 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was afschuwelijk van de hak op de tak, en een schreeuwende dikzak ertussen in scheldend.
De meest fatale dooddoener om een open deur in te trappen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet, doe je iedereen een plezier mee.
Preciesquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunnen ze hun rechts demagogische praatjes blaten.
Derksen is een opportunist. Die draait net naar zijn snor hangt.quote:
Dan nog: Mooie tv!quote:Op donderdag 15 juli 2021 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Derksen is een opportunist. Die draait net naar zijn snor hangt.
Geen concurrentie van de NOS helpt veel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:43 schreef Van_Poppel het volgende:
De kijkcijfers (plm 700k) zijn vooralsnog prima. Zowel het programma voor als na De Oranjezomer scoren beduidend minder.
Stabiel 700k?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:43 schreef Van_Poppel het volgende:
De kijkcijfers (plm 700k) zijn vooralsnog prima. Zowel het programma voor als na De Oranjezomer scoren beduidend minder.
Maandag: 708kquote:
Dat zijn prima cijfers. Was eerdere jaren volgens mij rond de 350k.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maandag: 708k
Dinsdag: 618k
Woensdag: 708k
Bron: https://kijkonderzoek.nl/
Ome Sjon zal hier niet ontevreden mee zijn.
Geen concurrentie en het kijkt lekker weg.quote:
Ik denk niet dat je een badmuts nodig hebt als je die neukt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:36 schreef RipCity het volgende:
Blij dat we dat soundboard niet meer hebben
Hier laf ik niet laut omquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
RIP Peter. Nooit meer goenavund.
Avondetappe scoort nog wel wat beter in ieder gevalquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geen concurrentie van de NOS helpt veel.
Je moet bij Oranjezomer denk ik ook HEEL ERG de online cijfers erbij nemen. Die zullen erg hoog liggen aangezien veel mensen bij de nos bleven steken en Oranjezomer online of uitgesteld terugkijken (+Youtube etc).
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Tegelijk met The Viking. Ik hoop dat ze die niet vergeten.![]()
[ twitter ]
Net zolang die hond de vraag gaat beantwoorden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:34 schreef Isane het volgende:
Op youtube zag ik al geneuzel over ladyshave..nu hier ook al?
idd..lijkt er wel opquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:35 schreef Scrummie het volgende:
Donder op met dat ladyshave geneuzel. Zijn jullie 10 ofzo.
GILLETTED.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:35 schreef Scrummie het volgende:
De man gaat maandelijks vreemd, sloopt daarmee zijn gezin en die van anderen. Mwa vrij normaal dat hij daarmee geconfronteerd mag worden. Hij staat zelf altijd op zijn achterste poten om anderen te confronteren en erbij te naaien (zie ruzie met Johan). Aanpakken die nsberquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:35 schreef Scrummie het volgende:
THE BEST A MAN CAN GETTTTTTTquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:36 schreef Nober het volgende:
Fijn zo'n reclameblok aan het begin.
[..]
GILLETTED.
Was je erbij? Die Jan Roos en die Dennis die roepen iets?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De man gaat maandelijks vreemd, sloopt daarmee zijn gezin en die van anderen. Mwa vrij normaal dat hij daarmee geconfronteerd mag worden. Hij staat zelf altijd op zijn achterste poten om anderen te confronteren en erbij te naaien (zie ruzie met Johan). Aanpakken die nsber
Donder op naar SHO met je gezeur.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De man gaat maandelijks vreemd, sloopt daarmee zijn gezin en die van anderen. Mwa vrij normaal dat hij daarmee geconfronteerd mag worden. Hij staat zelf altijd op zijn achterste poten om anderen te confronteren en erbij te naaien (zie ruzie met Johan). Aanpakken die nsber
Je ziet Dennis toch duidelijk de apps voorlezen. Daarnaast wat heeft Dennis ermee te winnen? Helemaal niks. Tel daarbij de relletjes rondom Genee erbij op. Mja ik geloof Dennis welquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:38 schreef Isane het volgende:
[..]
Was je erbij? Die Jan Roos en die Dennis die roepen iets?
Kansloos verhaal
LADYSHAVED.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Donder op naar SHO met je gezeur.
Denken dat je iemand aanpakt door op een anoniem forumpje ‘LADYSHAVED’ te blèren. Mijn hemel.
Marieke was wel heel verdrietig. Zou haar troosten en dan mag ze die naaldhakken aan houden hoor boh boh boh.quote:
Zou ook naaien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marieke was wel heel verdrietig. Zou haar troosten en dan mag ze die naaldhakken aan houden hoor boh boh boh.
Peter was zo vol van zichzelf. Die geniet hiervan hoor hey wereldssssquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We weten nu wel dat Peter de pijp uit is.
Bij Leidse plein is geen de Pijpquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We weten nu wel dat Peter de pijp uit is.
Erg dom.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Ja Peter dacht wel even dat hij zonder beveiliging zich kon mengen met die kroongetuige terwijl Taghigod ook even diens broer en advocaat liet afknallen
Genot
Alle kogels van een AK opvangenquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
Beveiliging had niks uitgemaakt joh. Van Hout schoten ze ook voor zijn flikker terwijl er beveiliging bij was. Als ze je willen pakken, dan doen ze dat gewoon.
Peter is niet zo slim.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Ja Peter dacht wel even dat hij zonder beveiliging zich kon mengen met die kroongetuige terwijl Taghigod ook even diens broer en advocaat liet afknallen
Genot
Peter dacht na dat briefje van Taghi dat ze hem niks zouden maken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Genot
Stoer doen he. Peter wilde even laten zien wie de Alfa is. Nu blijkt dat dat niet Peter is, goenavund.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Genot
Peter Rigoureus de Vriesquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Genot
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stoer doen he. Peter wilde even laten zien wie de Alfa is. Nu blijkt dat dat niet Peter is, goenavund.
Snap ik. Hij had een open relatie en neukte meerdere vrouwen per jaar. Petergod.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hij was eigenlijk wel afgetraind zeg. Nooit echt opgevallen.
Ik had stiekem gehoopt van nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jij had dit niet van te voren verwacht?
Ging gewoon na elke uitzending met Jeroen mee de boot in?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snap ik. Hij had een open relatie en neukte meerdere vrouwen per jaar. Petergod.
Marieke zal die ook wel hebben liggen palen. Wat een baas.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ging gewoon na elke uitzending met Jeroen mee de boot in?
En over bloedzakjes genot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Michael kan alleen over fietsen praten
En drugs.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Michael kan alleen over fietsen praten
Derksen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Marieke zal die ook wel hebben liggen palen. Wat een baas.
Nu moet Boogerd over LADYSHAVES beginnen GENOT.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:51 schreef L_auteur het volgende:
Moet Wilfred bij elke conversatie met Boogerd over doping beginnen? Nu weten we het wel.
Waarom wordt die gast nog uitgenodigd? Minachting van de kijker.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:51 schreef L_auteur het volgende:
Moet Wilfred bij elke conversatie met Boogerd over doping beginnen? Nu weten we het wel.
Beter nodigen ze die junk niet meer uit.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:51 schreef L_auteur het volgende:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Marieke denk ik aan dochter Derksen.
Denk eerder aan Elsinga. Wat een schoonheid boh.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Marieke denk ik aan dochter Derksen.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom wordt die gast nog uitgenodigd? Minachting van de kijker.
@KingRolandquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:56 schreef Poepz0r het volgende:
We hebben gebedenWe zitten niet de hele dag in de moskee joh dorpsgek Rutte.
Prima biggesnuiten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stukje Marieke.
Wat ben jij toch een verdomd goede user.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stukje Marieke.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stukje Marieke.
Palo, Blessaquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wil je gewoon deal is afgerond zeggen?
Gewoon deal is afgerond.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Wil je gewoon deal is afgerond zeggen?
Zolang ze maar van Cheese from the Bacon afblijvenquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
John van de Heuvel met zijn bewakingDie pakken ze ook nog wel een keer, ook met bewaking.
Bewakers meepakken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef Poepz0r het volgende:
John van de Heuvel met zijn bewakingDie pakken ze ook nog wel een keer, ook met bewaking.
Braddie inhuren als bewaker, mooie job voor hemquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Bewakers meepakken.
Stukje nevenschade.
kreeziequote:Op donderdag 15 juli 2021 21:59 schreef Nober het volgende:
Ten Hag zei zeker It ain't over till it is over?
Die doet geen zware criminelen ala Mocro Maffia. Die zullen ze wel met rust laten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zolang ze maar van Cheese from the Bacon afblijven
Die krijg je alleen met een tank omver geschoten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Braddie inhuren als bewaker, mooie job voor hem
Dan moet je met een raketwerper aan komen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Braddie inhuren als bewaker, mooie job voor hem
Bij van Hout schoten ze alleen op Cor geloof ik. Stukje beter richten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Bewakers meepakken.
Stukje nevenschade.
Hangt af van de input lag.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij van Hout schoten ze alleen op Cor geloof ik. Stukje beter richten.
Was die raketwerper bij RTL Boulevard dan eigenlijk niet voor Braddie? #dtvquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet je met een raketwerper aan komen.
cheaterquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
/extrapolation 200
@:coco @:scrummie
Ja, naar links, rechts en achteren duwen met z'n speedbootquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Willempie zat toch in het watermanagement
Vroeger doken wij onder, nu de Duitsers.quote:
We roddelen hier niet.quote:
Meloewa of zoquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
We roddelen hier niet.
Namen en rugnummers.
Ik duik liever op dan onder een Duitserquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger doken wij onder, nu de Duitsers.
En gelukkig verder geen verstand van maar toch benoemd en de centen in zijn zak gestokenquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ja, naar links, rechts en achteren duwen met z'n speedboot
Ik word graag gedomineerd door een dikke Duitser genaamd Ursulaquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik duik liever op dan onder een Duitser
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word graag gedomineerd door een dikke Duitser genaamd Ursula
Ik sluit mij hierbij aan. Stukje facesitting.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stukje facesitting.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sluit mij hierbij aan. Stukje facesitting.
Bohhhhhhhhhhhquote:
Leuke ‘sport’ jaquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:05 schreef Nober het volgende:
Pogacar gaan ze nog uit de boeken schrappen in de toekomst.
bohhh...quote:
Nooit een beugel gehad.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie wel eens een bal gehakt gegeten met een beugel? Dat geeft echt een zooitje. Ter info.
Nee, meestal gewoon mes en vorkquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie wel eens een bal gehakt gegeten met een beugel? Dat geeft echt een zooitje. Ter info.
Ach...quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nooit een beugel gehad.
Spijt van.
Ter info.
Kan nog steeds.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nooit een beugel gehad.
Spijt van.
Ter info.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zij zou jou alleen in een dronken bui doen.
Jij hebt na iedere maaltijd spijt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nooit een beugel gehad.
Spijt van.
Ter info.
Nee weleens een bakje vla gegeten met een gagball in mijn mond. Duurt vrij lang allen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een beugel nodig hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Schattig zeg.quote:
Mokerveel kiespijn nu, dus ik wou dat ik een kunstgebit hadquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja als je een kunstgebit hebt hoeft dat niet hé
Verstandskies?quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mokerveel kiespijn nu, dus ik wou dat ik een kunstgebit had
Kunstgebit niks mis mee ouwe reus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mokerveel kiespijn nu, dus ik wou dat ik een kunstgebit had
Lekker maat, al kan zachtjes aan het clitje bijten helpen bij het creëren van een watervalquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kunstgebit niks mis mee ouwe reus.Vrouwtje is er dol op, bitje uit en met die hele mond zo op het kutje, werelds.
Ok, wie heeft er in het clitje van Meloewa gebeten? Verklaart een hoop daar in Limbolandquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, al kan zachtjes aan het clitje bijten helpen bij het creëren van een waterval
Bijten kan nog steeds. Gehemelte wordt namelijk zo hard als beton wanneer je een bitje hebt GENOT.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker maat, al kan zachtjes aan het clitje bijten helpen bij het creëren van een waterval
die is 14quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ok, wie heeft er in het clitje van Meloewa gebeten? Verklaart een hoop daar in Limboland
Ik neem het in overwegingquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijten kan nog steeds. Gehemelte wordt namelijk zo hard als beton wanneer je een bitje hebt GENOT.
Ja en @KingRoland ook nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:12 schreef MC-M het volgende:
En @:coco en ik moeten niks van ordinair gedrag weten.
PoepGod.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijten kan nog steeds. Gehemelte wordt namelijk zo hard als beton wanneer je een bitje hebt GENOT.
Ik zie jou soms hele grimmige dingen zeggen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:12 schreef MC-M het volgende:
En @:coco en ik moeten niks van ordinair gedrag weten.
Ja, die user is een act.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zie jou soms hele grimmige dingen zeggen.
Och. Ben je weer aan het likken?quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar dat is nog wel een lieve act, soms
Bevaldquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:15 schreef Oriente het volgende:
Al kan hij wel uit het niets ineens heel agressief worden, dat bevald mij niet zo
@:chevycaprice
Volgens juffie Sylvana welquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:16 schreef Caland het volgende:
Dus elke regering is verantwoordelijk voor haar coronadoden
Fred?quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:17 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Wanneer gaat Johan afstand nemen van vriendje Rutten
Erg teleurstellendquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:17 schreef MC-M het volgende:
Jammer dat mod @:r-woud93 niet even meespeelt.
Nee zo'n elektriciteitsstoel. Verklaart meteen die haardos.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Simons heeft een zetel.
Is dat zo'n stoel met een gat in het midden waar zo'n dildo uit komt waar ze op gaat zitten? #dtv
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Simons heeft een zetel.
Is dat zo'n stoel met een gat in het midden waar zo'n dildo banaantje uit komt waar ze op gaat zitten? #dtv
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:18 schreef Poepz0r het volgende:
Simons heeft een zetel.
Is dat zo'n stoel met een gat in het midden waar zo'n dildo uit komt waar ze op gaat zitten? #dtv
LADYSHAVEDquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:20 schreef Vasilevski het volgende:
Wilfredje weer met z'n schijnheilige hypocriete gereformeerde CDA-kop: "Ja die Sylvana was best genuanceerd de laatste tijd, en wij kunnen er hier ook wat van..."
Zal zo wel weer met de ladyshave aan de slag gaanquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:20 schreef Vasilevski het volgende:
Wilfredje weer met z'n schijnheilige hypocriete gereformeerde CDA-kop: "Ja die Sylvana was best genuanceerd de laatste tijd, en wij kunnen er hier ook wat van..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |