De oude OP is gelukkig wel bewaard gebleven zie ikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb de TT en OP veranderd, laat het maar weten als er iets niet klopt.
Ik ging er voor het gemak maar even vanuit dat collega mods @:Momo @:H_T en @:Greys er niks op tegen hadden.
Jep, die heeft me heel wat tijd gekost.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
De oude OP is gelukkig wel bewaard gebleven zie ik
Ik geloof er niets van dat Nederland dan rustiger aan zou doen, sterker nog, die hele organisatie wil er nog 10 keer overheen knallen gok ik zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nouja wij hebben ook 43 jaar moeten wachten op een overwinning. Dus dan ben je extra enthousiast natuurlijk. Ik denk dat als wij, bij wijze van spreken, over een paar jaar weer winnen dat het dan wel rustiger aan wordt gedaan. De Italianen hebben ook elk jaar het heilige Festival Di San Remo. Dat is voor hun stiekem toch een beetje belangrijker dan het echte ESF. Ze hebben niet voor niets een pauze van 14 jaar gehad.
En uiteindelijk vond ik de show in Oekraïne prima te doen.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat Nederland dan rustiger aan zou doen, sterker nog, die hele organisatie wil er nog 10 keer overheen knallen gok ik zo.
En ik snap dat Sanremo heilig is, maar het is 10 miljoen kijkers tegenover 180 miljoen met belangen in meer dan 40 landen en een complete organisatie vanuit de EBU. Dat is geen excuus, dan moeten ze niet meedoen want je kunt nou eenmaal winnen.
Maar ik gok dat het ook niet zó extreem is en het echt wel gewoon goedkomt, de EBU accepteert dat natuurlijk ook niet op de achtergrond.en dramatische verhalen zoals bij Oekraïne horen we in ieder geval nog niet.
quote:According to what emerges, the stage will be made up of 7 concentric platforms, with linear sliding movement of 180 degrees in both directions, which will carry a central wall and 6 concentric arches for a diameter of 19 meters and a height of 9 and a half meters. .
The structures and motors to move the stage, together with the hatches-lights, drawbridges and a support for the LED walls will be housed in a metal carpentry area of 630 square meters and 2 meters high, also to be built.
The stage, according to what emerges, will also be composed of four portions of the floor measuring approximately 180 × 60, which will rotate, to facilitate the use of the scenographic elements. The Eurovision stage then traditionally has two entrances and these too will have to be specially built (precisely two motorized and two manual ones will be needed).
There will then also be two elevations which, in the intentions of the organization, will have to provide a walkable space in glass with an underlying surface in which vision devices will be affixed.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:42 schreef Niels93 het volgende:
Over het podium: Google Translate from Eurofestivalnews
[..]
Wat ik er van begrijp is de basis een reeks halve uienringen die kunnen bewegenquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al aan deze gif
Snap er niets van, maar klinkt indrukwekkend.
Kijk als ze dat nou gewoon hadden gezegd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat ik er van begrijp is de basis een reeks halve uienringen die kunnen bewegen
Stages are like onions!quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kijk als ze dat nou gewoon hadden gezegd.
Zoiets bedoelde ik met halve uienringenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:02 schreef Funhouse het volgende:
Bij 'concentric arches' denk ik aan iets als de Hollywood Bowl:
[ afbeelding ]
De bogen komen te staan op concentrische platforms die 180 graden linear kunnen bewegen (?), dus als ik het goed begrijp moeten de bogen dus los van elkaar kunnen bewegen en/of om elkaar heen kunnen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |