SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Tadic verlengen, Berghuis en Sulemana keuren, shirtje met oud logo. Het zijn weer prima tijden voor de Ajacied."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ik als Feyenoorder mijn mening mag geven over jullie shirts (waarbij ik mijn afkeur jegens jullie club zo goed als mogelijk even aan de kant zet): ik vind de witte boord/kraag een beetje dik/breed, waardoor het een beetje lijkt alsof de rode baan een soort van hesje/hemd is, alsof het los staat van het shirt. Daarnaast is het logo er wat teveel 'opgeplakt', maar het is ook een lastig logo om te verwerken ín het shirt. Wel mooi dat jullie terug zijn naar het klassieke logo. Vind het logo zelf niet mooi, maar begrijp de keuze vanuit nostalgie wel.
Verder prima shirt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2021 10:28:31 ]![]()
Dank je Scrummiequote:Op woensdag 14 juli 2021 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Als ik als Feyenoorder mijn mening mag geven over jullie shirts (waarbij ik mijn afkeur jegens jullie club zo goed als mogelijk even aan de kant zet): ik vind de witte boord/kraag een beetje dik/breed, waardoor het een beetje lijkt alsof de rode baan een soort van hesje/hemd is, alsof het los staat van het shirt. Daarnaast is het logo er wat teveel 'opgeplakt', maar het is ook een lastig logo om te verwerken ín het shirt. Wel mooi dat jullie terug zijn naar het klassieke logo. Vind het logo zelf niet mooi, maar begrijp de keuze vanuit nostalgie wel.![]()
Ik vind de kraag afschuwelijk lelijk.
Voor de rest prima!
Wel apart dat ze dus zonder namen op het shirt gaan spelen.
Voor Europese wedstrijden is dat verplicht, maar in de Eredivisie spelen ze dus zonder namen.Mee doen is belangrijker dan winnen!![]()
Oh goed nieuws over Tadic trouwensquote:Op zondag 4 juli 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, Ajax gaat tegensputteren, en over een tijdje zien we dan de echte Tadic, die een breuk wil forceren.![]()
![]()
Is gewoon een verkapte salarisverhoging natuurlijk dus in die zin wel "de echte Tadic"quote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Sommige spelers hebben nu eenmaal wel échte clubliefdequote:Maar goed, van Ajax naar AC Milan is op z'n best ook een stap zijwaarts in plaats van naar voren. Dit in tegenstelling tot bepaalde binnenlandse transfers.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verkapte salarisverhoging terwijl hij een jaar langer vastligt?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is gewoon een verkapte salarisverhoging natuurlijk dus in die zin wel "de echte Tadic"
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jaartje erbij en salarisverhoging gaan vaak hand in hand ja. Dat weet toch iedereen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Verkapte salarisverhoging terwijl hij een jaar langer vastligt?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Typisch, hij krijgt nu net zoveel als in Milaan en wil ineens wel weer blijven. Dat jullie erin trappenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:55 schreef Scrummie het volgende:
Typisch, hij krijgt nu net zoveel als in Milaan![]()
![]()
Klaagmodus:
-kraagje
Maar mooi shirt hoor, hebben ze eindelijk begrepen dat die smurf suf was en dat rood zoals dit hoort te zijn ipv dat bordeauxrood wat ze hadden. Veel mooier zo. Blijvertje, hopelijk gaat de verkoop door het dak en is het niet alleen een goedmakertje voor 1 seizoen.![]()
Dat er salarisverhoging is bij een contractverlenging is evident. Daarentegen ligt hij ook een jaar langer vast.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jaartje erbij en salarisverhoging gaan vaak hand in hand ja. Dat weet toch iedereen?
Ajax is ook de beroerdste niet om enkel het contract op te waarderen bij de juiste prestaties, zonder dat daar dus iets tegenover komt te staan.
Dit zegt meer dat Tadic toch nog van plan is wat langer te blijven ballen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
In 2005 zijn we de actie 'Geef Ajax z'n gezicht terug' gestart en vandaag is het dan eindelijk zover...
De eerste actie in 2005:
http://www.remegroup.nl/afs/specials/logo/logo.html
Ik ken degene die die afbeelding op de poster heeft gemaakt heeel goed...![]()
![]()
Uitstekende testcasus en ik denk dat het leeuwendeel van de mensen zeker nu wel overtuigd is dat het oude logo marketingtechnisch hartstikke leuk is maar dat het goed is dat het voor wat betreft het shirt normaliter een relikwie uit het verleden is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:57 schreef kurk_droog het volgende:
Klaagmodus:
-kraagje
Maar mooi shirt hoor, hebben ze eindelijk begrepen dat die smurf suf was en dat rood zoals dit hoort te zijn ipv dat bordeauxrood wat ze hadden. Veel mooier zo. Blijvertje, hopelijk gaat de verkoop door het dak en is het niet alleen een goedmakertje voor 1 seizoen.
Misschien over een jaar of 25, bij de 100-jarige viering van het 'oude logo' nog een keertje."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het grote voordeel van deze verlenging voor Tadic is de salarisverhoging en het voordeel voor Ajax is dat hij nu voorlopig even niet meer weg zal willen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat er salarisverhoging is bij een contractverlenging is evident. Daarentegen ligt hij ook een jaar langer vast.
Ajax is ook de beroerdste niet om enkel het contract op te waarderen bij de juiste prestaties, zonder dat daar dus iets tegenover komt te staan.
Dit zegt meer dat Tadic toch nog van plan is wat langer te blijven ballen.
Dat hij nog een jaar langer gaat voetballen is misschien helemaal niet wenselijk voor Ajax (wat is er nog over van de voetballer Tadic in seizoen 23/24?) en voor zijn rol als niet-voetballer was een contractverlenging nog lang niet nodig.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Was de insteek van de actie niet dat het oude logo permanent terug moest komen i.p.v. nu eenmalig?quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
In 2005 zijn we de actie 'Geef Ajax z'n gezicht terug' gestart en vandaag is het dan eindelijk zover...
[ afbeelding ]
De eerste actie in 2005:
http://www.remegroup.nl/afs/specials/logo/logo.html
Ik ken degene die die afbeelding op de poster heeft gemaakt heeel goed...Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Yep!quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Was de insteek van de actie niet dat het oude logo permanent terug moest komen i.p.v. nu eenmalig?
Maar het begin is er, de webshop van Ajax ontploft momenteel...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: