Nee, aangezien jij geen invloed hebt op mijn auto als ik die zou hebben. De regering van andere landen heeft wel invloed of we de grens over mogen.quote:
Oh?quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:22 schreef Hexagon het volgende:
Nee, aangezien jij geen invloed hebt op mijn auto als ik die zou hebben.
Laat jij je maar lekker chanteren, op basis van de feiten kan je dit nog 20 jaar op deze manier blijven volhouden, er is geen constructieve uitweg die afhankelijk is van dit beleid = dit beleid is geen uitweg voor wat dan ook. Weg ermee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:22 schreef Hexagon het volgende:
Je kan wel gaan lopen jammeren en zeiken. Maar dat heeft simpelweg geen invloed op andere regeringen.
En wat wilde jij dan doen? Hier de besmettingen astronomisch opjagen en wel gaan eisen dat je de grens over mag?quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laat jij je maar lekker chanteren, op basis van de feiten kan je dit nog 20 jaar op deze manier blijven volhouden, er is geen constructieve uitweg die afhankelijk is van dit beleid = dit beleid is geen uitweg voor wat dan ook. Weg ermee.
Ik stel iets gelijk aan chantage en jij reageert heel specifiek met: 'ja je kan mij hier helemaal niet op chanteren want ik heb geen auto / hoe wil je dat dan gaan vorderen?quote:
Succes, maar mogen mensen niet mee besmet raken dan? Waarom niet?quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En wat wilde jij dan doen? Hier de besmettingen astronomisch opjagen en wel gaan eisen dat je de grens over mag?
Dat kan niet want jij hebt geen macht zoals een buitenlandse regering die over inreizigers heeftquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik stel iets gelijk aan chantage en jij reageert heel specifiek met: 'ja je kan mij hier helemaal niet op chanteren want ik heb geen auto / hoe wil je dat dan gaan vorderen?"
Gossie.
Met COVID. Om te zorgen dat andere landen geen grenzen sluiten voor onze vakantiegangers.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Succes, maar mogen mensen niet mee besmet raken dan? Waarom niet?
Kom je weer met dat chantage argument:quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:30 schreef Hexagon het volgende:
Met COVID. Om te zorgen dat andere landen geen grenzen sluiten voor onze vakantiegangers.
Reageer dan hier op.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laat jij je maar lekker chanteren, op basis van de feiten kan je dit nog 20 jaar op deze manier blijven volhouden, er is geen constructieve uitweg die afhankelijk is van dit beleid = dit beleid is geen uitweg voor wat dan ook. Weg ermee.
Er is wel een uitweg. Dat is voldoende vaccineren. Maar dat wil jij ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kom je weer met dat chantage argument:
[..]
Reageer dan hier op.
Je verhaal is doodlopend, ik wil een oplossing om deze "crisis" te verlaten zodat we normaal kunnen gaan doen.
Er is allang voldoende gevaccineerd, dit houdt dus ook nooit op. Wanneer is er voldoende gevaccineerd - volgens jou - dan?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er is wel een uitweg. Dat is voldoende vaccineren. Maar dat wil jij ook niet natuurlijk.
Nee, dat is het nog niet. Dat duurt nog een paar weken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is allang voldoende gevaccineerd, dit houdt dus ook nooit op. Wanneer is er voldoende gevaccineerd dan?
Waarom is het nu niet voldoende en over "een paar weken" wel?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, dat is het nog niet. Dat duurt nog een paar weken.
Omdat we dan nog zo'n 10 miljoen prikken + wachttijd verder zijnquote:Op donderdag 15 juli 2021 18:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom is het nu niet voldoende en over "een paar weken" wel?
Welk effect heeft dat op de risico's tot ziekenhuisopnames dan? Relatief gezien aan een besmetting? In procentpunten?quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat we dan nog zo'n 10 miljoen prikken + wachttijd verder zijn
Kijk dit dan.quote:Men moet duidelijker worden gemaakt, hoe goed je beschermd bent tegen het coronavirus na een vaccinatie of een besmetting. Die oproep doet viroloog Annemiek van der Eijk van het Erasmus MC. 'We moeten het nog duidelijker uitleggen: Je bent niet beschermd na één vaccinatie. En als je al eerder het coronavirus hebt gehad, de alfa- of bètavariant, dan ben je ook niet beschermd tegen de deltavariant.'
Het zal in ieder geval effect hebben op mega-uitbraken door feestende jongeren die allemaal ongevaccineerd zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Welk effect heeft dat op de risico's tot ziekenhuisopnames dan? Relatief gezien aan een besmetting? In procentpunten?
Het is pure propaganda.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je legt zelf al uit waarom we die volledige vaccinaties moeten afwachten.
Waarom mogen mensen niet besmet meer raken? Je snapt dat dit geen uitweg is hè, zelfs na vaccinaties raken mensen met tienduizenden tegelijk besmet met willekeurig virus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval effect hebben op mega-uitbraken door feestende jongeren die allemaal ongevaccineerd zijn.
Omdat we geen dichte grens wilen deze zomer.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen niet besmet meer raken?
Leuk die cirkelredenaties, nooit meer normaal doen met deze filosofie van je. Zelfs na alle vaccinaties gaan mensen besmet raken. Besmet raken is wel het domste argument om een land op slot te gooien in welke mate dan ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat we geen dichte grens wilen deze zomer.
Dat wappies dit doen in BNW is hun helaas goed recht, maar hier in nieuws vind ik het een kwalijke zaak.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit is gewoon misinformatie verspreiden. Wanstaltig gedrag
We zijn nog helemaal niet "na alle vaccinaties" dus je hebt het over een nog onbestaande situatiequote:Op donderdag 15 juli 2021 18:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Leuk die cirkelredenaties, nooit meer normaal doen met deze filosofie van je. Zelfs na alle vaccinaties gaan mensen besmet raken. Besmet raken is wel het domste argument om een land op slot te gooien in welke mate dan ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |