SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel onder een spoiler want als je 't mij vraagt is het zelfkastijding om dit te moeten horen, laat staan zingen.
komende zaterdag kun je je naar hartenlust verkleden en meelopen met de gele parapluutjes in Delfshaven, Rotterdam.
Hazes![]()
Wappies![]()
meewandelen met onbekenden en anderen schapen noemen
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Er zijn veel te veel virologen en allemaal zeggen ze weer iets anders.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, die ook even denkt de wijsheid in pacht te hebben omdat hij hoogleraar virologie is. Voor zijn mening wel drie Karins op FB die weer een lockdown willen.
Het coronabeleid en dus covid19 zelf dient de verdere globalisering, dat werkt natuurlijk niet als je van een epidemie geen pandemie probeert te maken. Dit is een slag in de klassenstrijd tussen de somewhere's en de anywhere's. De kroegen moeten dicht zodat de luchthavens open kunnen blijven voor vakantievluchten. Nederlandse werknemers bij een Nederlands bedrijf moeten zoomen zodat internationale businesspartners elkaar de hand kunnen schudden. Mensen moeten 's avonds opgehokt worden zodat de vluchtelingenstroom door kan blijven gaan. De winkels en restaurants moeten dicht zodat de internationale techbedrijven de bezorging van eten en goederen kunnen doen. De economie is lamgelegd zodat de EU en de ECB een machtsgreep over het Nederlandse geld konden doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:57 schreef Alpha0 het volgende:
Het zoveelste nadeel van een open grenzen beleid voeren bij een globale pan epidemie. Was voor zero covid gegaan middels grenssluiting, dan had je de nieuwe variant kunnen aanzien en niet meteen in een paniekreactie hoeven schieten. Wordt er überhaupt nagedacht door onze bestuurders / adviseurs?
Kijk wat minder speelfilms.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het coronabeleid en dus covid19 zelf dient de verdere globalisering, dat werkt natuurlijk niet als je van een epidemie geen pandemie probeert te maken. Dit is een slag in de klassenstrijd tussen de somewhere's en de anywhere's. De kroegen moeten dicht zodat de luchthavens open kunnen blijven voor vakantievluchten. Nederlandse werknemers bij een Nederlands bedrijf moeten zoomen zodat internationale businesspartners elkaar de hand kunnen schudden. Mensen moeten 's avonds opgehokt worden zodat de vluchtelingenstroom door kan blijven gaan. De winkels en restaurants moeten dicht zodat de internationale techbedrijven de bezorging van eten en goederen kunnen doen. De economie is lamgelegd zodat de EU en de ECB een machtsgreep over het Nederlandse geld konden doen.
Om het voor jou niet taalkundig niet lastig te maken dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:54 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even moet gaan kalmeren. Dit is niet het viva forum.
Hardop gelachen om de ironie.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:02 schreef n__n het volgende:
[..]
Als een hoogleraar virologie iets anders zegt dan je horen wilt, 'individu'? 🤡
Hoho Ernst Kuipers, dat hebben wij bij het RIVM nog helemaal niet bestudeerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:54 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik heb echt geen zin in weer een avondklok sorry. Het helpt werkelijk geen ruk.
Het RIVM alsjeblieft.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoho Ernst Kuipers, dat hebben wij bij het RIVM nog helemaal niet bestudeerd.
Ze doen veel meer, virussen is maar een klein deeltje.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:46 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Het RIVM alsjeblieft.Ik weet niet eens waar die toko voor staat. Wel dat het met virussen te maken heeft maar verder gaat mijn kennis daarover niet.
Ik wil gewoon geen avondklok meer ik ben het beu.
Ze doen maar. Zolang ik maar niet weer opgezadeld wordt met een avondklok want ik wil dr uit waar en wanneer ik maar wil.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze doen veel meer, virussen is maar een klein deeltje.
Maar volgens de modellen op basis van Koopmans onderbuik blijkt dat de R waarde met 10% daalt!!quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:49 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ze doen maar. Zolang ik maar niet weer opgezadeld wordt met een avondklok want ik wil dr uit waar en wanneer ik maar wil.
Als ik midden in de nacht een boswandeling maak kan ik onmogelijk iemand besmetten dus even kappen met die onzin graag.
Oh gelukkig er is een kleine daling.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar volgens de modellen op basis van Koopmans onderbuik blijkt dat de R waarde met 10% daalt!!
Helaas niet. Deden we er maar wat mee.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:24 schreef Hamzoef het volgende:
Goh, een mening van een individu die ook even aandacht wil.
Bedankt, maar doen we niets mee.
Doe eens rustig paniek vogel. Het nachtleven is even on hold gezet, that’s it.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:14 schreef Grishenko_ het volgende:
We zijn bang voor spoken: eerst was het de ziekenhuisbezetting en nu het aantal positieve testen, er is geen touw meer aan vast te knopen. De aantal beschikbare IC-bedden kan ik nog begrijpen, aangezien de reguliere zorg moet doorgaan. Maar waarom in hemelsnaam het aantal besmettingen wat opeens heilig wordt verklaard? Hopen ze dat er een tijd komt met 0 besmettingen? Is het dan pas voorbij? Wat willen ze bereiken...
Heb jij het afgelopen jaar onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Doe eens rustig paniek vogel. Het nachtleven is even on hold gezet, that’s it.
Gewoon om te kijken hoe het zich ontwikkeld, de rest draait gewoon door.
Wat mij betreft zijn het juist de wappies die in paniek zijn, die doen alsof we weer in een lockdown zitten of zo.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is geen paniek, er zijn slechts zorgen.
voor degene die het overal mee oneens zijn, hier de tekst van het lied "Leef" van André Hazes jr.Ik ken een user die hierop glijdt dus die zal wel gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel onder een spoiler want als je 't mij vraagt is het zelfkastijding om dit te moeten horen, laat staan zingen.
komende zaterdag kun je je naar hartenlust verkleden en meelopen met de gele parapluutjes in Delfshaven, Rotterdam.
[ afbeelding ]
Hazes![]()
Wappies![]()
meewandelen met onbekenden en anderen schapen noemen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2021 15:32:16 ]
Wat voor wappie ben jij dan, geen reden tot paniek maar toch paniek omdat niemand bepaald voor jou dat je niet in paniek hoeft te schieten.....quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:04 schreef jameshond7 het volgende:
Wat een lul verhaal als ik in paniek wil zijn doe ik dat gewoon
Mensen zijn gewoon helemaal doorgeflipt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:14 schreef Grishenko_ het volgende:
We zijn bang voor spoken: eerst was het de ziekenhuisbezetting en nu het aantal positieve testen, er is geen touw meer aan vast te knopen. De aantal beschikbare IC-bedden kan ik nog begrijpen, aangezien de reguliere zorg moet doorgaan. Maar waarom in hemelsnaam het aantal besmettingen wat opeens heilig wordt verklaard? Hopen ze dat er een tijd komt met 0 besmettingen? Is het dan pas voorbij? Wat willen ze bereiken...
Waarom spreek je zo denigrerend over bepaalde mensen? En dat we bang zijn voor een volgende lockdown is niet zo vreemd als je terug kijkt naar het verleden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn het juist de wappies die in paniek zijn, die doen alsof we weer in een lockdown zitten of zo.
Eentje maar? Kan er zo 3 bedenkenquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ken een user die hierop glijdt dus die zal wel gaan.![]()
Dat is waar,maar die ene ken ik in real life. Heeft me maanden lopen vervelen met zijn complotpraatjesquote:
Verleden was anders, nu zijn er veel mensen gevaccineerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:37 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Waarom spreek je zo denigrerend over bepaalde mensen? En dat we bang zijn voor een volgende lockdown is niet zo vreemd als je terug kijkt naar het verleden.
Wie zijn dat dan? Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En ja, mensen die lopen fulmineren dat we in een lockdown zitten, puur omdat het nachtleven even aan banden gelegd is zijn behoorlijk van de wap, wat mij betreft.
Wappies. Klinkt uitermate denigrerend vindt ik. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:09 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Verleden was anders, nu zijn er veel mensen gevaccineerd.
En ja, mensen die lopen fulmineren dat we in een lockdown zitten, puur omdat het nachtleven even aan banden gelegd is zijn behoorlijk van de wap, wat mij betreft.
Enten? ENTEN!quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:34 schreef Draak31 het volgende:
We moeten gewoon als een idioot mensen vaccineren. Je wil wat leuks doen? ENTEN. Eten halen bij de supermarkt? ENTEN. Apotheek? ENTEN.
Nog maar 20 jaar volhouden.quote:
Dit idd. Iets te snel versoepeld en nu op de rem om te kijken of de besmettingen ook tot problemen lijden in de ziekenhuizen of dat de vaccinaties hun werk doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:20 schreef devlinmr het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel begrijp. Stijging is zo sterk dat je als dit mis gaat het ook meteen goed mis zal gaan. Een overheid kan dat risico niet nemen met zijn burgers. Als tussen nu en een 1 of 2 weken blijkt dat het allemaal meevalt met de ziekenhuizen, dan kunnen alle maatregelen er weer af wat mij betreft.
Ze hadden die maatregelen gewoon nog 1 maand langer moeten houden tot meer mensen gevaccineerd waren, dan was er al helemaal niks aan de hand geweest.
Ja want je zou maar eens inhoudelijk op z'n argumenten in moeten gaanquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:45 schreef Hexagon het volgende:
Misschien is aandacht geven aan dit soort betweters onterecht
Tja iedere keer tigduizend meningen van allerlei lui die graag aandacht willen. Af en toe moeten er gewoon afgewogen besluiten genomen worden op basis van beperkte informatie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja want je zou maar eens inhoudelijk op z'n argumenten in moeten gaan
Maar wat vind je van de argumenten?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja iedere keer tigduizend meningen van allerlei lui die graag aandacht willen. Af en toe moeten er gewoon afgewogen besluiten genomen worden op basis van beperkte informatie.
Wellicht om niet direct bang te worden over overstromende ziekenhuizen. Maar gezien men graag vakanties wil redden is het goed dat het kabinet snel ingrijpt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar wat vind je van de argumenten?
Niet te snel, wel op een grandioos stompzinnige wijze. Als je nou het wereldrecord stijging positieve PCR-tests had willen breken moest je het zo doen. En zo blijft Hugo de Jonges willekeurige greep op de samenleving nog even.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit idd. Iets te snel versoepeld en nu op de rem om te kijken of de besmettingen ook tot problemen lijden in de ziekenhuizen of dat de vaccinaties hun werk doen.
Het doel van de coronamaatregelen was om de ziekenhuizen te ontzien, toch?quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wellicht om niet direct bang te worden over overstromende ziekenhuizen. Maar gezien men graag vakanties wil redden is het goed dat het kabinet snel ingrijpt.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, die ook even denkt de wijsheid in pacht te hebben omdat hij hoogleraar virologie is. Voor zijn mening wel drie Karins op FB die weer een lockdown willen.
Daar is een doelstelling bij gekomen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het doel van de coronamaatregelen was om de ziekenhuizen te ontzien, toch?
Ik begrijp niet dat men zich zo makkelijk laat chanteren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wellicht om niet direct bang te worden over overstromende ziekenhuizen. Maar gezien men graag vakanties wil redden is het goed dat het kabinet snel ingrijpt.
LOL. Ent jezelf maar nog een keer, bange poeperd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:34 schreef Draak31 het volgende:
We moeten gewoon als een idioot mensen vaccineren. Je wil wat leuks doen? ENTEN. Eten halen bij de supermarkt? ENTEN. Apotheek? ENTEN.
Tja weet je, soms is het kiezen of delenquote:Op donderdag 15 juli 2021 17:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat men zich zo makkelijk laat chanteren.
Als ik nou je fiets afpak, accepteer je dat dan ook als ik zeg "ja maar dan pak ik je auto niet af deal?"
Nouja, doe dan je fiets maar. Kan je mij een DM sturen waar ik hem kan ophalen?quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja weet je, soms is het kiezen of delen
We hebben geen invloed op wat andere landen over onze aanwezigheid gaan vinden
We hebben wel invloed op het onder controle krijgen van deze uitbraken
Dus prima dat het kabinet de dingen doet waar ze wel invloed op hebben
Jij wilt dus dat ieder zijn vakantie niet door kan gaan?quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, doe dan je fiets maar. Kan je mij een DM sturen waar ik hem kan ophalen?
Jij wilt je auto kwijt raken?quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij wilt dus dat ieder zijn vakantie niet door kan gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |