abonnement Unibet Coolblue
pi_200457476
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:38 schreef zeeland6 het volgende:
colin 39659
Artem Tolmachev 3
is zonder bericht ineens het investering schema een week verschoven in plaats van 20e naar 27e ?
rare fratsen
Dan moet je je berichten lezen 😁

Update 25-6-2021 Artem Tolmachev 3 (Bloemistenlaan 12) 39659
Van: Collin Crowdfund Beheer

25-06-2021 16:54

Beste investeerder,

Vanuit de heer Tolmachev hebben wij het verzoek ontvangen om standaard op iedere 27ste van de maand het termijnbedrag te incasseren. Conform onze Algemene Voorwaarden artikel 32.6 is dat verzoek gehonoreerd.

Concreet houdt dit voor u in dat u vanaf heden bij betaling door de heer Tolmachev op iedere 27ste de rente en/of aflossing ontvangt. Voor de eerste betaling op de 27ste is er aanvullende dagrente toegevoegd.
pi_200457512
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:42 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

Dan moet je je berichten lezen 😁

Update 25-6-2021 Artem Tolmachev 3 (Bloemistenlaan 12) 39659
Van: Collin Crowdfund Beheer

25-06-2021 16:54

Beste investeerder,

Vanuit de heer Tolmachev hebben wij het verzoek ontvangen om standaard op iedere 27ste van de maand het termijnbedrag te incasseren. Conform onze Algemene Voorwaarden artikel 32.6 is dat verzoek gehonoreerd.

Concreet houdt dit voor u in dat u vanaf heden bij betaling door de heer Tolmachev op iedere 27ste de rente en/of aflossing ontvangt. Voor de eerste betaling op de 27ste is er aanvullende dagrente toegevoegd.
oke dan, dat bericht heb ik even gemist thx.
pi_200457790
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:44 schreef zeeland6 het volgende:

[..]

oke dan, dat bericht heb ik even gemist thx.
27e zijn de kinderopvang inkomsten binnen ;)
pi_200462381
GVE project met vertraging lijkt toch goed te komen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200462949
En weer een vervroegde aflossing bij GVE

Vorig jaar heeft u geïnvesteerd in project 21966 | Aankoop beleggingspand Tilburg.

Via deze weg willen wij u laten weten dat de geldnemer deze lening vervroegd heeft afgelost conform de afspraken die destijds in de pitch zijn opgenomen zijnde:
“Voorwaarden voor vervroegde aflossing: (Deel)aflossingen van minimaal 20% van de oorspronkelijke hoofdsom per keer zijn 1x per jaar looptijd boetevrij toegestaan”.

Deze aflossing is ontvangen van de notaris en ondertussen verwerkt in uw eigen omgeving. De slotbetaling, bestaande uit termijn 61, wordt deze week op uw rekening bijgeschreven.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
pi_200463121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:13 schreef Crowdyfunder het volgende:
En weer een vervroegde aflossing bij GVE

Vorig jaar heeft u geïnvesteerd in project 21966 | Aankoop beleggingspand Tilburg.

Via deze weg willen wij u laten weten dat de geldnemer deze lening vervroegd heeft afgelost conform de afspraken die destijds in de pitch zijn opgenomen zijnde:
“Voorwaarden voor vervroegde aflossing: (Deel)aflossingen van minimaal 20% van de oorspronkelijke hoofdsom per keer zijn 1x per jaar looptijd boetevrij toegestaan”.

Deze aflossing is ontvangen van de notaris en ondertussen verwerkt in uw eigen omgeving. De slotbetaling, bestaande uit termijn 61, wordt deze week op uw rekening bijgeschreven.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Heb jij ook afboeking in je projectstatistiek staan?

Bij mij staat er een kleine afboeking die ook in het betaalschema voorkomt
pi_200464530
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:20 schreef jsuijker het volgende:
Bij mij staat er een kleine afboeking die ook in het betaalschema voorkomt
Afgelopen januari heb ik bij een vervroegde aflossing (schat ik in als ik je opmerking zo lees) iets soortgelijks gehad. Er werd 0,05 (inderdaad, waar hebben we het over, maar het moet gewoon kloppen) te weinig afgelost op het totaal. Toen ik daar vragen over stelde hoorde ik eerst niets, toen ik de vraag na een week nogmaals stelde werd de info online snel aangepast en verlaagden ze de rente betaling en kreeg ik vervolgens de reactie dat het allemaal correct was. Op m'n vraag hoe die rente werd berekend heb ik nooit antwoord gekregen.

Dus ik voorspel je, als je vragen stelt zal het administrarief gecorrigeerd worden maar je zult niets extra's ontvangen :)
pi_200464714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:13 schreef Crowdyfunder het volgende:
En weer een vervroegde aflossing bij GVE

Vorig jaar heeft u geïnvesteerd in project 21966 | Aankoop beleggingspand Tilburg.

Via deze weg willen wij u laten weten dat de geldnemer deze lening vervroegd heeft afgelost conform de afspraken die destijds in de pitch zijn opgenomen zijnde:
“Voorwaarden voor vervroegde aflossing: (Deel)aflossingen van minimaal 20% van de oorspronkelijke hoofdsom per keer zijn 1x per jaar looptijd boetevrij toegestaan”.

Deze aflossing is ontvangen van de notaris en ondertussen verwerkt in uw eigen omgeving. De slotbetaling, bestaande uit termijn 61, wordt deze week op uw rekening bijgeschreven.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
De Pollen hadden toch al eerder een project vervroegd afgelost? Of betrof dat deze en heeft het enige vertraging opgelopen?
Pecunia non olet
pi_200464764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 16:42 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

Dan moet je je berichten lezen 😁

Update 25-6-2021 Artem Tolmachev 3 (Bloemistenlaan 12) 39659
Van: Collin Crowdfund Beheer

25-06-2021 16:54

Beste investeerder,

Vanuit de heer Tolmachev hebben wij het verzoek ontvangen om standaard op iedere 27ste van de maand het termijnbedrag te incasseren. Conform onze Algemene Voorwaarden artikel 32.6 is dat verzoek gehonoreerd.

Concreet houdt dit voor u in dat u vanaf heden bij betaling door de heer Tolmachev op iedere 27ste de rente en/of aflossing ontvangt. Voor de eerste betaling op de 27ste is er aanvullende dagrente toegevoegd.
Toch blijven het fratsen. Dat zijn omzet vooral rond de 27e binnenkomt, wist hij eerder toch ook al? Blijkbaar heeft hij toch met wat tegenvaller(tjes) te maken.
Pecunia non olet
pi_200465747
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:59 schreef obligataire het volgende:

[..]

De Pollen hadden toch al eerder een project vervroegd afgelost? Of betrof dat deze en heeft het enige vertraging opgelopen?
Betreft dit zelfde project. We zijn gewend pas wat te horen van geldvoorelkaar na de aflossing bij de notaris. Nu kregen we van de communicatie afdeling op 5 juli een mail dat de herfinanciering eind juni was afgerond. Heeft hierna bijna een maand geduurd voordat aflossing is terugbetaald.
pi_200466456
artikel www.vastgoedmarkt.nl
Horeca crowdfunding NL 114 Boca Bar & Kitchen + 533 Brother Louie

Horeca op Het Rond in Houten breidt uit
De horeca op Het Rond in Houten wordt binnenkort uitgebreid. De eigenaar van Boca Bar & Kitchen begint namelijk een tweede zaak: Brother Louie bar & pizza. De horeca-ondernemer heeft onlangs een tweede huurcontract afgesloten met vastgoedbelegger Altera Vastgoed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200467109
Snackbar Be**o in Bergen is door brand volledig verwoest.
Gefinancierd via HCN

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200467438
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:44 schreef tnhb het volgende:

[..]

Afgelopen januari heb ik bij een vervroegde aflossing (schat ik in als ik je opmerking zo lees) iets soortgelijks gehad. Er werd 0,05 (inderdaad, waar hebben we het over, maar het moet gewoon kloppen) te weinig afgelost op het totaal. Toen ik daar vragen over stelde hoorde ik eerst niets, toen ik de vraag na een week nogmaals stelde werd de info online snel aangepast en verlaagden ze de rente betaling en kreeg ik vervolgens de reactie dat het allemaal correct was. Op m'n vraag hoe die rente werd berekend heb ik nooit antwoord gekregen.

Dus ik voorspel je, als je vragen stelt zal het administrarief gecorrigeerd worden maar je zult niets extra's ontvangen :)
Welk platform is dit?
pi_200467519
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:30 schreef paardendokter het volgende:
Snackbar Be**o in Bergen is door brand volledig verwoest.
Gefinancierd via HCN

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer vervelend voor de ondernemer. Voor hem maar ook voor ons als investeerders is het te hopen dat hij goed verzekerd is.
pi_200467532
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:52 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Welk platform is dit?
Geldvoorelkaar
pi_200467535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:30 schreef paardendokter het volgende:
Snackbar Be**o in Bergen is door brand volledig verwoest.
Gefinancierd via HCN

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de info
Dat is niet zo mooi, heb er ook in geinvesteerd.
Benieuwd hoe dit soort gevallen afgehandeld gaan worden.
Het ergste is het nog voor de eigenaren, sterkte voor ze.
pi_200467561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Zeer vervelend voor de ondernemer. Voor hem maar ook voor ons als investeerders is het te hopen dat hij goed verzekerd is.
Goed verzekerd inderdaad hopelijk inclusief bedrijfsschade, en de premies betaald én voldaan aan de garantieclausules o.a. inzake brandmelders, logboek over tijdig vervangen vet en vetfilters en voldoende blusmiddelen. Kan veel misgaan op dat vlak....
pi_200467581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Zeer vervelend voor de ondernemer. Voor hem maar ook voor ons als investeerders is het te hopen dat hij goed verzekerd is.
Pfffff. Pas een paar maanden volledig verbouwd. Het is vooral zaak dat de verzekeringswaarde is aangepast na de waarde na verbouwing. De verpanding van de inventaris is weg ieder geval. Horecacrowdfunding is wel het beste platform waarbij je dit kan meemaken denk ik. Ze kennen de horeca goed en weten regelmatig maatwerk afspraken te kunnen maken.
pi_200468317
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:13 schreef Crowdyfunder het volgende:
En weer een vervroegde aflossing bij GVE

Vorig jaar heeft u geïnvesteerd in project 21966 | Aankoop beleggingspand Tilburg.

Via deze weg willen wij u laten weten dat de geldnemer deze lening vervroegd heeft afgelost conform de afspraken die destijds in de pitch zijn opgenomen zijnde:
“Voorwaarden voor vervroegde aflossing: (Deel)aflossingen van minimaal 20% van de oorspronkelijke hoofdsom per keer zijn 1x per jaar looptijd boetevrij toegestaan”.

Deze aflossing is ontvangen van de notaris en ondertussen verwerkt in uw eigen omgeving. De slotbetaling, bestaande uit termijn 61, wordt deze week op uw rekening bijgeschreven.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Heb jij ook afboeking in je projectstatistiek staan?

Bij mij staat er een kleine afboeking die ook in het betaalschema voorkomt
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:44 schreef tnhb het volgende:

[..]

Afgelopen januari heb ik bij een vervroegde aflossing (schat ik in als ik je opmerking zo lees) iets soortgelijks gehad. Er werd 0,05 (inderdaad, waar hebben we het over, maar het moet gewoon kloppen) te weinig afgelost op het totaal. Toen ik daar vragen over stelde hoorde ik eerst niets, toen ik de vraag na een week nogmaals stelde werd de info online snel aangepast en verlaagden ze de rente betaling en kreeg ik vervolgens de reactie dat het allemaal correct was. Op m'n vraag hoe die rente werd berekend heb ik nooit antwoord gekregen.

Dus ik voorspel je, als je vragen stelt zal het administrarief gecorrigeerd worden maar je zult niets extra's ontvangen :)
Is inderdaad een vergelijkbaar geval. Ik had het al een keer eerder en toen zelfde mail gekregen dat het gecorrigeerd was en niet meer bekeken of nagerekend aangezien het inderdaad om centenwerk gaat.

Nu het weer gebeurd is wilde ik toch kijken of anderen dit ook ondervinden. Heb de vraag ook weer gesteld en dit maal met screenshots om de aanpassing te bekijken
pi_200469249
Werkkapitaal wegens spectaculaire omzetgroei :Z coating
https://www.kapitaalopmaa(...)shield-Groep#project

[ Bericht 23% gewijzigd door KrekelJapie op 21-07-2021 13:18:37 ]
pi_200469520
1e hypotheek, 7,5%, looptijd korter dan 1 jaar op Max Crowdfund

https://maxcrowdfund.com/nl/node/603293
pi_200469541
quote:
”De lening wordt in 36 maanden annuïtair afgelost. Vervroegde aflossing is toegestaan zonder extra kosten. Per jaar looptijd wordt 2,0% extra kicker (bonus rente) betaald bij integrale aflossing. Wanneer de lening conform de voorwaarden in 36 maanden wordt afgelost wordt bij de laatste termijn dus een bonusrente uitbetaald van 6% over de initiele investering. (2% per jaar looptijd).”

Ga er maar van uit dat de lening uiterlijk na 35 maanden wordt afgelost…
pi_200470119
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:11 schreef Camogli het volgende:

[..]

”De lening wordt in 36 maanden annuïtair afgelost. Vervroegde aflossing is toegestaan zonder extra kosten. Per jaar looptijd wordt 2,0% extra kicker (bonus rente) betaald bij integrale aflossing. Wanneer de lening conform de voorwaarden in 36 maanden wordt afgelost wordt bij de laatste termijn dus een bonusrente uitbetaald van 6% over de initiele investering. (2% per jaar looptijd).”

Ga er maar van uit dat de lening uiterlijk na 35 maanden wordt afgelost…
Het is KoM dus kan ook zijn na 50, 60 of 100 maanden...
pi_200470961
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:46 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Het is KoM dus kan ook zijn na 50, 60 of 100 maanden...
Of 61 maanden + een heleboel hapjes aflossings vrije maanden zoals in het geval
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij navraag waarom het maandbedrag met zo'n 3.5% omlaag gegaan was kwam er een lang en warrig antwoord van Reinier van den Berg wat er eigenlijk neer kwam op "onze excel waar we de berekeningen in maken is een beetje kapot"
pi_200471422
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:30 schreef ETphonehome het volgende:
Reinier van den Berg
Die kende ik nog niet. Dat moet de nieuwe ster van kapotaalopmaat zijn. zijn functie is Project Manager Financiering
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl

ik zie dat ze ook weer verhuisd zijn. Ze zitten nu weer in Rotterdam: Bahialaan 100 unit 1.03
3065 WC Rotterdam
pi_200471693
Broodje Q "De Opening"

YES! 💛 Na ruim een maand verbouwen met veel bloed, zweet en tranen is het dan eindelijk zo ver... Op vrijdag 30 juli openen we de deuren van onze eerste Broodje Q zaak!

Omdat jij als investeerder een belangrijk onderdeel bent geweest van dit Rotterdamse avontuur, willen we jou graag uitnodigen voor ons openingsevent!

Helaas moeten ook wij ons aan de huidige corona maatregelen houden, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben genoeg verrassingen in petto om jullie een onvergetelijke avond te bezorgen.

Wel zijn we beperkt tot een maximaal aantal zitplekken. Wil je zeker zijn van een plekje bij de opening? Vul dan onderstaande RSVP in om je officieel aan te melden. Let wel op: vol = vol!

De deadline voor het invullen van de RSVP is maandag 26 juli om 23:59.

Liefs, Q

Datum: vrijdag 30 juli
Tijd: 19:00 - 00:00
Adres: Schouwburgplein 56, Rotterdam
pi_200472479
Ballori* update, stemmen op.

Zit weer niets anders op, maar wel zicht op een goede afloop.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pecunia non olet
pi_200472541
Was project Zuideinde 133 op collin al besproken?
pi_200472582
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:57 schreef Jaco078 het volgende:
Was project Zuideinde 133 op collin al besproken?
ja
pi_200472872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:53 schreef obligataire het volgende:
Ballori* update, stemmen op.

Zit weer niets anders op, maar wel zicht op een goede afloop.

Nog geen nieuws B*ll*r*g dec 2019, gok dat het verhaal hetzelfde zal zijn. Maar inderdaad wel zicht op een goede afloop. :-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200472961
voor ballorig 2019 zelfde verhaal ontvangen. iets andere termijnen.
pi_200473138
200k werkkapitaal Lex van Hoepen
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=24594
geen zekerheden
pi_200473519
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:39 schreef KrekelJapie het volgende:
200k werkkapitaal Lex van Hoepen
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=24594
geen zekerheden
Misschien ben ik wat absoluut over deze heer die alles tot over de oren financiert. Maar ik leen hem geen dubbeltje!
pi_200473715
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Misschien ben ik wat absoluut over deze heer die alles tot over de oren financiert. Maar ik leen hem geen dubbeltje!
Ik ook niet en dat zit er in dat (door schade en schande wijs geworden) ik inmiddels het credo aan houd: geen zekerheden, geen bijdrage
pi_200473759
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:27 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Ik ook niet en dat zit er in dat (door schade en schande wijs geworden) ik inmiddels het credo aan houd: geen zekerheden, geen bijdrage
idem, en de projecten die ik heb van Ome Lex zijn allemaal hypo gedekt
pi_200473781
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:52 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Welk platform is dit?
gve
pi_200473837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:03 schreef obligataire het volgende:

[..]

Toch blijven het fratsen. Dat zijn omzet vooral rond de 27e binnenkomt, wist hij eerder toch ook al? Blijkbaar heeft hij toch met wat tegenvaller(tjes) te maken.
Tsja, als je zoals de amerikanen zeggen van "paycheck-naar-paycheck" leeft dan gaat het gewoon een keer fout, kwestie van tijd. In mijn beleving zou cff (vanuit bijzonder beheer, iemand interesse, er is/was een vacature) juist de ondernemer moeten gaan adviseren/helpen zodat dit niet nodig is, nu kiezen ze de weg van de minste weerstand.

Stel dat ik zeg dat ik als investeerder die betalingen eigenlijk wel een week eerder zou willen hebben want dat komt me voor de cashflow beter uit, zouden ze daar dan ook akkoord mee gaan?
pi_200473851
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:36 schreef tnhb het volgende:
Stel dat ik zeg dat ik als investeerder die betalingen eigenlijk wel een week eerder zou willen hebben want dat komt me voor de cashflow beter uit, zouden ze daar dan ook akkoord mee gaan?
Is dit een retorische vraag :!
pi_200473915
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:25 schreef raser1981 het volgende:
voor ballorig 2019 zelfde verhaal ontvangen. iets andere termijnen.
Hier inmiddels ook binnen.
pi_200473972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:38 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Is dit een retorische vraag :!
Vanuit het uitgangspunt dat ccf daar hier geen antwoord op zal geven, ja :) (maar als ze wel meelezen lijkt het me zinvol dat ze de afweging van het antwoord op die vraag meewegen als ze weer eens een verzoek voor het verschuiven van betaaldata krijgen)
pi_200474484
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:36 schreef tnhb het volgende:

[..]

Tsja, als je zoals de amerikanen zeggen van "paycheck-naar-paycheck" leeft dan gaat het gewoon een keer fout, kwestie van tijd. In mijn beleving zou cff (vanuit bijzonder beheer, iemand interesse, er is/was een vacature) juist de ondernemer moeten gaan adviseren/helpen zodat dit niet nodig is, nu kiezen ze de weg van de minste weerstand.

Stel dat ik zeg dat ik als investeerder die betalingen eigenlijk wel een week eerder zou willen hebben want dat komt me voor de cashflow beter uit, zouden ze daar dan ook akkoord mee gaan?
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat een andere datum in sommige gevallen beter aansluit. Aan een klein beetje flexibiliteit zal toch niemand ten onder gaan. Collin zit altijd erg strak op de datums. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee dat als uitzondering de termijn van dit project ietsjes opschuift.
pi_200474553
Hotel kaatsheuvel ook klein beetje witte rook. Vergunning toch verkregen.
pi_200475849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:36 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan ik wel begrijpen dat een andere datum in sommige gevallen beter aansluit. Aan een klein beetje flexibiliteit zal toch niemand ten onder gaan. Collin zit altijd erg strak op de datums. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee dat als uitzondering de termijn van dit project ietsjes opschuift.
Strak op de datums? Ik meen dat er (in elk geval in het verleden) met enige regelmaat hier meldingen zijn verschenen van terugboekingen uit de rekeningcourant, bijvoorbeeld pas na een maand als dan bleek dat er toch niet was betaald. Dat zie ik niet als strak op de datums en begrijp deze actie dus niet zo, of hebben ze nu wel de geldstromen perfect onder controle en is terugboeken niet meer aan de orde omdat ze nu wel direct na passeren datum in actie komen? Ze komen op basis van de geschiedenis pas in actie na een maand, dus structureel een paar dagen te laat mrken wij niest van. Natuurlijk is een eenmalige opschuiving op zich geen proleem en is flexibiliteit tot op zeker hoogte ook wenselijk, alleen regeren is ook vooruitzien en niet met de dag leven, dit hadden ze ook bij het aangaan van de lening kunnen voorzien en kunnen regelen (want anders is er wel een serieus probleem op komst).

Maar we gaan het zien of dit de vervanging van het terugboeken gaat worden, ik hoop het in elk geval van niet.
pi_200475874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:40 schreef raser1981 het volgende:
Hotel kaatsheuvel ook klein beetje witte rook. Vergunning toch verkregen.
Ben benieuwd wie de vergunning heeft gekregen. Zit eigenlijk niet te wachten op een ingewikkelde verhuur constructie.
pi_200476079
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:31 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ben benieuwd wie de vergunning heeft gekregen. Zit eigenlijk niet te wachten op een ingewikkelde verhuur constructie.
Aangezien de verwachting is dat het pand minder op gaat leveren dat de uitstaande hypotheek bij verkoop zou ik daar niet zo'n problemen mee hebben mits de verhuurconstructie substantiële aflossingen mogelijk maakt.

Vreemd dat Collin niet duidelijk is over de constructie na de uitspraak van de rechter waarbij de gemeente in het gelijk is gesteld in het weigeren van de horecavergunning.
pi_200476400
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:39 schreef KrekelJapie het volgende:
200k werkkapitaal Lex van Hoepen
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=24594
geen zekerheden
ben blij dat ik van zijn projecten af ben. kruik/te water/barst
pi_200476829
Waarom is de verwachting dat het (hotel) pand minder op zou gaan brengen? Taxatie (2019) 620k, 550k lening. Is de prijs van bedrijf onroerend goed zo veel lager dan die van huizen?
pi_200477768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:36 schreef tnhb het volgende:

[..]

....

Stel dat ik zeg dat ik als investeerder die betalingen eigenlijk wel een week eerder zou willen hebben want dat komt me voor de cashflow beter uit, zouden ze daar dan ook akkoord mee gaan?
^O^
pi_200480627
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:10 schreef KrekelJapie het volgende:
Broodje Q "De Opening"

YES! 💛 Na ruim een maand verbouwen met veel bloed, zweet en tranen is het dan eindelijk zo ver... Op vrijdag 30 juli openen we de deuren van onze eerste Broodje Q zaak!

Omdat jij als investeerder een belangrijk onderdeel bent geweest van dit Rotterdamse avontuur, willen we jou graag uitnodigen voor ons openingsevent!

Helaas moeten ook wij ons aan de huidige corona maatregelen houden, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben genoeg verrassingen in petto om jullie een onvergetelijke avond te bezorgen.

Wel zijn we beperkt tot een maximaal aantal zitplekken. Wil je zeker zijn van een plekje bij de opening? Vul dan onderstaande RSVP in om je officieel aan te melden. Let wel op: vol = vol!

De deadline voor het invullen van de RSVP is maandag 26 juli om 23:59.

Liefs, Q

Datum: vrijdag 30 juli
Tijd: 19:00 - 00:00
Adres: Schouwburgplein 56, Rotterdam
vanavond na 2 jaar mijn incentive verzilverd bij 91Sp*ces in Rotterdam. Eerste incentive-ervaring ever. Zeer gastvrij en warm onthaal. Erg vriendelijk. Lekker gegeten ook.
pi_200481217
Na de reclamemailing van 30 juni van waardevoorjegeld is het wel erg stil geworden rond het platform. Dat maakt de actie om nieuwe investeerders te werven nog vreemder.

Ook al 4 maanden geen weekberichten meer op YouTube.

[ Bericht 1% gewijzigd door KrekelJapie op 22-07-2021 05:50:51 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')