Ik keek al op de stream.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom altijd even zappen. Sporza in dit geval.
Toen hadden ze tenminste wel de streams online, maar die zijn nu ook pleite. Matig. Slecht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weinig anders dan voorgaande keren
Daar kunnen ze dan toevallig een keer niets aan doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toen hadden ze tenminste wel de streams online, maar die zijn nu ook pleite. Matig. Slecht.
Nee weet ik, maar toen viel het mij waarschijnlijk minder op omdat ik toch keek wat ik op dat moment wou kijken. Nederlandse medaille kansen schakelen ze toch wel naar over, dus die mis je dan op TV sowieso niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dan toevallig een keer niets aan doen.
Ja maar da's een rechtenkwestie, Discovery/Eurosport heeft die binnen gesleept. En daar werkt het primaquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toen hadden ze tenminste wel de streams online, maar die zijn nu ook pleite. Matig. Slecht.
Mwah in 2018 had de NOS dat ook al niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat nog wat betekent voor de verhoudingenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:39 schreef Aguero het volgende:
Vrouwen teamsprint gaat ook naar drie hoorde ik? Zeer mooi.
Maar Renaatquote:
Zit die wel op de motard?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Renaat
Er zit geen Michel Wuyts in de microfoon te hijgen en spugen, het is veilig bij Sporza.
Dat is wel mooi ja. Met twee is het eigenlijk geen echt onderdeel. Al maakt het voor veel landen nog lastiger om echt mee te kunnen doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:39 schreef Aguero het volgende:
Vrouwen teamsprint gaat ook naar drie hoorde ik? Zeer mooi.
Hooguit een beetje, maar zeker niet positief. Grotere landen zullen nog meer kans hebben, de kleinere landen die net twee goede sprintsters bij elkaar kunnen krijgen haken af.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat nog wat betekent voor de verhoudingen
Sinds die tijd heb ik dus de Eurosport Playerquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah in 2018 had de NOS dat ook al niet.
Wel beter dan Koster ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Renaat
Er zit geen Michel Wuyts in de microfoon te hijgen en spugen, het is veilig bij Sporza.
Warme balletjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:41 schreef Zorro het volgende:
Wel toevallig dat er steeds twee landgenoten tegen elkaar moeten he.
En dat steeds eentje halverwege al opgeeft.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:41 schreef Zorro het volgende:
Wel toevallig dat er steeds twee landgenoten tegen elkaar moeten he.
Ja dat vond ik ook al zo gekquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:42 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
En dat steeds eentje halverwege al opgeeft.
Steile wand-rijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |