Verloren van India bij het hockey die Aussiesquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:25 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat dit eindelijk gaat beginnen, en fingers crossed dat we niet gepiepeld gaan worden door Team GB of de Aussies, want die lijken in veel sporten ook op de brommer te zijn
Ach, de prestaties van de Australiërs in, ik noem maar wat, het zwemmen, hebben in principe geen invloed op die in het baanwielrennenquote:Op maandag 2 augustus 2021 03:25 schreef TheVulture het volgende:
Fijn dat dit eindelijk gaat beginnen, en fingers crossed dat we niet gepiepeld gaan worden door Team GB of de Aussies, want die lijken in veel sporten ook op de brommer te zijn
behalve als het zou gaan om Russische sportersquote:Op maandag 2 augustus 2021 07:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de prestaties van de Australiërs in, ik noem maar wat, het zwemmen, hebben in principe geen invloed op die in het baanwielrennen
Maar dat is dus enkel de ketting, ze hebben ook weer een zeer aparte fiets en rondere wielen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Omdat ik echt niets kan met 'dit levert 25 cm per ronde op' heb ik het omgerekend naar tijd in seconden op 50km/h en 70 km/h snelheid.
50 km/h
830m per minuut
13,8m per seconde (1380 cm per seconde)
25 cm is 0,018 seconde verschil per ronde
70km/h
1166 m per minuut
19,4m per seconde (1940 cm per seconde)
25 cm is 0,012 seconde verschil per ronde
Geen idee of dit logisch is, best mogelijk dat ik rekenfouten heb gemaakt, en het aero verschil kan een verschil in vermoeidheid gaan maken naar mate de race langer duurt etc. maar dit opzich lijkt me bij nader inzien, qua tijd, niet per se iets om erg druk over te maken. Zeker als je ziet dat op het laatste WK de teamsprint met 1,2 seconden voorsprong gewonnen is bijvoorbeeld. Al weet je het nooit met de Britten natuurlijk
En strakkere pakken, gladdere helmen!quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar dat is dus enkel de ketting, ze hebben ook weer een zeer aparte fiets en rondere wielen.
Het kan altijd.quote:
Knappe vierde plek incoming.quote:
Duitsland, Rusland en China lijken simpelweg te goed, maar verder kunnen ze iedereen prima hebben, in principe. Vierde plek incoming dus, hopen dat een van de grote drie faalt.quote:
Daarom altijd even zappen. Sporza in dit geval.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:33 schreef Redefine het volgende:
Dan gaan ze op tijd naar het baanwielrennen toe. Ga je eerst natuurlijk weer zitten kleppen, zodat je alsnog te laat bent
Omdat het een ACT is van de Britten om in hele wereldbekercircuit er niet mee te komen maar een week voor OS hebben ze opeens allerlei snufjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:33 schreef dz5b604 het volgende:
Snap niet waarom mensen altijd zo vreemd doen over rondere wielen, een huis/tuin en keukenwiel onder jouw fiets is gewoon niet rond daar zit best een grote afwijking in en dat kost onnodige energie op een baan. Vergis je niet hoeveel gratis wattage daar te winnen valt zelfs bij perfectere baanwielen.
Maar goed, hoe vaak kijken we met z'n allen nou eigenlijk naar dat wereldbekercircuit? Uiteindelijk tellen alleen de Spelen natuurlijk, dus zo erg is het nou ook weer niet, alleen een beetje irritant dat WIJ het niet doen maar ZIJ welquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het een ACT is van de Britten om in hele wereldbekercircuit er niet mee te komen maar een week voor OS hebben ze opeens allerlei snufjes
Niemand doet daar vreemd over. Het gaat er meer over dat je de Britten een paar jaar niet dominant zag, maar tijdens de OS opeens weer heel erg dominant. Met als verklaring de rondere wielen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:33 schreef dz5b604 het volgende:
Snap niet waarom mensen altijd zo vreemd doen over rondere wielen, een huis/tuin en keukenwiel onder jouw fiets is gewoon niet rond daar zit best een grote afwijking in en dat kost onnodige energie op een baan. Vergis je niet hoeveel gratis wattage daar te winnen valt zelfs bij perfectere baanwielen.
Ik heb het definitief opgegeven met ze. Leve de Eurosport-streams, betaal je wel voor maar ben je wel voor altijd van het gezeik af.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:35 schreef GotenSSJ het volgende:
NOS is wel erg dramatisch deze OS he, zovaak niet op tijd schakelen, samenvattinkjes terwijl er live sport is etc.
Je zegt het verkeerd. WIJ domineren het wereldbekercircuit, maar ZIJ verliezen steeds van de Britten op de OS. En worden vierdes. Ofzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, hoe vaak kijken we met z'n allen nou eigenlijk naar dat wereldbekercircuit? Uiteindelijk tellen alleen de Spelen natuurlijk, dus zo erg is het nou ook weer niet, alleen een beetje irritant dat WIJ het niet doen maar ZIJ wel
Weinig anders dan voorgaande kerenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:35 schreef GotenSSJ het volgende:
NOS is wel erg dramatisch deze OS he, zovaak niet op tijd schakelen, samenvattinkjes terwijl er live sport is etc.
Het is ook een beetje een soort meme geworden hier. Ah de rondere wielen van de Britten. Kunnen we weer ergens over zeiken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar goed, hoe vaak kijken we met z'n allen nou eigenlijk naar dat wereldbekercircuit? Uiteindelijk tellen alleen de Spelen natuurlijk, dus zo erg is het nou ook weer niet, alleen een beetje irritant dat WIJ het niet doen maar ZIJ wel
Ik keek al op de stream.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom altijd even zappen. Sporza in dit geval.
Toen hadden ze tenminste wel de streams online, maar die zijn nu ook pleite. Matig. Slecht.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weinig anders dan voorgaande keren
Daar kunnen ze dan toevallig een keer niets aan doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toen hadden ze tenminste wel de streams online, maar die zijn nu ook pleite. Matig. Slecht.
Nee weet ik, maar toen viel het mij waarschijnlijk minder op omdat ik toch keek wat ik op dat moment wou kijken. Nederlandse medaille kansen schakelen ze toch wel naar over, dus die mis je dan op TV sowieso niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dan toevallig een keer niets aan doen.
Ja maar da's een rechtenkwestie, Discovery/Eurosport heeft die binnen gesleept. En daar werkt het primaquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toen hadden ze tenminste wel de streams online, maar die zijn nu ook pleite. Matig. Slecht.
Mwah in 2018 had de NOS dat ook al niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat nog wat betekent voor de verhoudingenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:39 schreef Aguero het volgende:
Vrouwen teamsprint gaat ook naar drie hoorde ik? Zeer mooi.
Maar Renaatquote:
Zit die wel op de motard?quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Renaat
Er zit geen Michel Wuyts in de microfoon te hijgen en spugen, het is veilig bij Sporza.
Dat is wel mooi ja. Met twee is het eigenlijk geen echt onderdeel. Al maakt het voor veel landen nog lastiger om echt mee te kunnen doen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:39 schreef Aguero het volgende:
Vrouwen teamsprint gaat ook naar drie hoorde ik? Zeer mooi.
Hooguit een beetje, maar zeker niet positief. Grotere landen zullen nog meer kans hebben, de kleinere landen die net twee goede sprintsters bij elkaar kunnen krijgen haken af.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat nog wat betekent voor de verhoudingen
Sinds die tijd heb ik dus de Eurosport Playerquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah in 2018 had de NOS dat ook al niet.
Wel beter dan Koster ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Renaat
Er zit geen Michel Wuyts in de microfoon te hijgen en spugen, het is veilig bij Sporza.
Warme balletjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:41 schreef Zorro het volgende:
Wel toevallig dat er steeds twee landgenoten tegen elkaar moeten he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |