SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
Wanneer maak je dat je wegkomt?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:08 schreef Djeez het volgende:
Ik sta op de camping in Luxemburg. Ik weet niet hoelang dit nog is vol te houden. Het is inmiddels niet meer de vraag wanneer het droog wordt, maar óf het ooit nog droog wordt
Hou vol, Djeez. Vanaf vrijdag droger. Tot die tijd julliezelf bezighouden in de tent/caravan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:08 schreef Djeez het volgende:
Ik sta op de camping in Luxemburg. Ik weet niet hoelang dit nog is vol te houden. Het is inmiddels niet meer de vraag wanneer het droog wordt, maar óf het ooit nog droog wordt
Vouwwagen. Wat een klotenweer, en dan is mijn vrouw ook nog eens ongesteldquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hou vol, Djeez. Vanaf vrijdag droger. Tot die tijd julliezelf bezighouden in de tent/caravan.
Hoogtelaagje is de oorzaakquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, zo'n 700 km zuidelijker hier in de Franse Dordogne is het niet veel anders.
Sinds gister eigenlijk vrijwel onophoudelijke stortregen, niet te doen haha...
We zijn vandaag stuk gaan wandelen omdat we toch ff buiten wilden zijn. Dolle pret, we kwamen verzopen terug
Moet dus wel echt een massive regengebied zijn denk ik.
Die term wordt al jaren gebruikt, volgens mijquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat noemen we tegenwoordig heel hip flashfloods
Hier nog 2:quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Houd alvast de volgende site in de gaten:
https://www.pegelonline.wsv.de
[..]
https://www.gelderlander.(...)-uitkijken~a3aa0a0f/
Lolquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vouwwagen. Wat een klotenweer, en dan is mijn vrouw ook nog eens ongesteld
Je moet nu onmiddelijk evacueren. code roodquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:12 schreef Djeez het volgende:
[..]
Vouwwagen. Wat een klotenweer, en dan is mijn vrouw ook nog eens ongesteld
Maïs kan daar wel tegen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:34 schreef INViCTuS het volgende:
Wel vervelend voor boeren en campinghouders die hun mais, gras en andere dingen helemaal onder water zien komen te staan. Vee moet naar binnen
ALS MENSEN ZICH NIET AAN DE AFSTAND HOUDEN. DAN NEEMT DE NATUUR WRAAK DOOR 1.5 METER AFSTAND TE GENEREREN.quote:
Nou, ik ken plekken in de uiterwaarden waar het mais dan 1-1.5 meter in het water komt te staan voor een week of 2. Dat is echt niet goed, hoorquote:
Jepquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, zo'n 700 km zuidelijker hier in de Franse Dordogne is het niet veel anders.
Sinds gister eigenlijk vrijwel onophoudelijke stortregen, niet te doen haha...
We zijn vandaag stuk gaan wandelen omdat we toch ff buiten wilden zijn. Dolle pret, we kwamen verzopen terug
Moet dus wel echt een massive regengebied zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |