Gewoonquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met twee krattnbier van Maastricht noar Groningen. @:Oriente
De Geul is aan het overstromen maar ik zie niet echt in hoe ze dat met ambulances willen oplossenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:39 schreef mefke79 het volgende:
Er gaan nu met spoed ambulances vanuit de regio Brabant zuid-oost richting Valkenburg, daar lijkt het dus niet goed te gaan. De filmpjes van een uur terug van daar waren al redelijk bizar en het regent maar door.
Wat gaan de ambulances doen? Evacuatie verzorgingshuizen?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:39 schreef mefke79 het volgende:
Er gaan nu met spoed ambulances vanuit de regio Brabant zuid-oost richting Valkenburg, daar lijkt het dus niet goed te gaan. De filmpjes van een uur terug van daar waren al redelijk bizar en het regent maar door.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De Geul is aan het overstromen maar ik zie niet echt in hoe ze dat met ambulances willen oplossen
[ twitter ]
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:49 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Wat gaan de ambulances doen? Evacuatie verzorgingshuizen?
Als ze drijven zijn het lege fustenquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ga vissen in Limburg!
Lijkt mij meer op strategische plekken neerzetten als ze niet meer van de normale standplaatsen overal kunnen komen. Toch iets van eerste hulp kunnen verlenen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:49 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Wat gaan de ambulances doen? Evacuatie verzorgingshuizen?
Hier in Den Helder vooralsnog redelijk vergelijkbare hoeveelheid regen met voorgaande paar jaar. Wel minste zon t/m 13 juli sinds 2013.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:52 schreef INViCTuS het volgende:
het is iig een keer geen droge zomer en het geklaag over droogte horen we voorlopig ook niet. Laat het hierna maar eens droog blijven de komende 4-6 weken. Dit jaar valt behoorlijk tegen qua weer. van de bijna 7 maand die we hebben gehad was minimaal 4.5 ver beneden peil.
Nou valt het hier (Geleen) in vergelijking met vanmiddag qua regen nog wel mee. Op dit moment althans, geen idee wat het straks allemaal nog gaat doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:57 schreef byah het volgende:
Pff dit gaat helemaal mis, het einde van de regen is nog lang niet in zicht
In de grotten deed men vroegerquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat iedereen in die hele omgeving alle waardevolle spullen wel al lang en breed een verdieping hoger heeft staan (waar mogelijk)?
Op naar Limburgquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:18 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ga vissen in Limburg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |