Stapelen!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:56 schreef Nielsch het volgende:
en en en liggen er al mensen in de gang van het ziekenhuis???
Lekker dat je daarbij was. Die app flipt in zulke gevallen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:52 schreef RipCity het volgende:
Zondag bij de Ek finale en nu net dit bericht:
[ link | afbeelding ]
calculus symbols and what they mean
Kan dat al van daar zijn of is 1.5 dag te snel?(net thuistest gedaan en is negatief). Was woensdag ook bij halve finale dus lijkt me eerder van daar dan?
Nee, omdat iedereen vanaf 12 jaar sowieso opgeroepen is vanwege de leeftijd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:50 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik om context vraag?
In dit geval, yep.
Ik vrees dat dit nog wel erger gaat worden. Al die tijd is het perspectief het vaccinatieprogramma geweest. Als dat rond is en het blijft doorgaan is het perspectief echt voor een grote groep mensen weg.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hier wordt echt veel te weinig aandacht aan geschonken.
We kleuren donkerrood vanwege de besmettingen en dat hoeft geen probleem te zijn als andere landen daar goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De spelregels zijn wat mij betreft een beetje verkeerd afgesproken.
- Besmettingspercentage is leidend.
- Aantal besmettingen zijn leidend
Nergens het aantal ziekenhuis opnames/IC opnames of vaccinatiegraad. En dat is een gemiste kans.
Eens. Het bijkomende effect van cancelen van de Summer of Love wordt ook onderschat denk ik, maar dat valt onder dezelfde noemer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Alleen kinderen van onder de 12 vallen niet in één van die categorieën.quote:
Nu al zin in de "Kappa Kappa Gamma"-variant (Tip: Google het, het verrijkt je levenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe langer het rondwaart, bij wie dan ook, hoe groter de kans op mutaties.
Klinkt nogal als een ‘we are fucked’quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe langer het rondwaart, bij wie dan ook, hoe groter de kans op mutaties.
Hm, telt minder SOA's ook mee?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens. Het bijkomende effect van cancelen van de Summer of Love wordt ook onderschat denk ik, maar dat valt onder dezelfde noemer.
Maar het is allemaal de schuld van de jeugd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens. Het bijkomende effect van cancelen van de Summer of Love wordt ook onderschat denk ik, maar dat valt onder dezelfde noemer.
Hmm idd. Verder weinig plekken geweest maar irritant idd dat je t niet kan achterhalen. Ga je hele tijd afvragen waar/wanneer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou allebei kunnen denk ik, er zijn aanwijzigingen dat de Delta-variant een veel kortere incubatietijd heeft, maar de kans dat het bij de halve finale was lijkt me wel iets groter (of nog ergens anders wellicht?).
Valt wel mee, sowieso zijn mRNA vaccins is vrij eenvoudig aan te passen indien nodig.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:00 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Klinkt nogal als een ‘we are fucked’
Nee, blijkbaar was leeftijd in deze context gerelateerd aan medische indicatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, omdat iedereen vanaf 12 jaar sowieso opgeroepen is vanwege de leeftijd.
Voor veel mensen die gevoelig zijn voor herfstdipjes is de zomer juist een periode om daar wat minder last van te hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die missen idd een hoop. Maar wat stel je voor? Als de jeugd iets niet wil is dat we iets voor ze organiseren? Die willen namelijk van alles doen wat de oude lullen juist niet willen wat ze doenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar het is allemaal de schuld van de jeugd.![]()
Gaan ze ook nog eens rekening houden met de jeugd, vraag ik me wel eens af. Die missen zoveel de afgelopen 1,5 jaar.
Je krijgt wel erg snel het idee dat het momenteel enkel draait om Corona voorkomen ja. Al 1.5 jaar. Ja; af en toe een ''we erkennen dat het zwaar is!'' op een persconferentie, en wat ''hou vol'' berichten, maar dat is het dan ook wel. Gaat ook niet veranderen met hoe er nu op veel plekken al weer om maatregelen gesmeekt wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar wordt dat op den duur niet onhoudbaar. Zou betekenen jaar in jaar uit zo’n 40 miljoen spuiten zetten of meer. Vond 2 al veel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Valt wel mee, sowieso zijn mRNA vaccins is vrij eenvoudig aan te passen indien nodig.
Waarom is dat specifiek iets voor de jeugd? Hebben we niet allemaal veel moeten missen dan? Mischien kan je het ook anders zien, de jeugd heeft vreselijk veel geluk gehad dat zij er maar zelden ziek door werden in de afgelopen 1.5 jaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar het is allemaal de schuld van de jeugd.![]()
Gaan ze ook nog eens rekening houden met de jeugd, vraag ik me wel eens af. Die missen zoveel de afgelopen 1,5 jaar.
Tja als je er zelf weinig last van hebt is het makkelijk om zulke dingen te roepen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je krijgt wel erg snel het idee dat het momenteel enkel draait om Corona voorkomen ja. Al 1.5 jaar. Ja; af en toe een ''we erkennen dat het zwaar is!'' op een persconferentie, en wat ''hou vol'' berichten, maar dat is het dan ook wel. Gaat ook niet veranderen met hoe er nu op veel plekken al weer om maatregelen gesmeekt wordt.
Dat lijkt me niet zo'n probleem. Het probleem is dat veel mensen die prikken niet willen laten zetten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:04 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar wordt dat op den duur niet onhoudbaar. Zou betekenen jaar in jaar uit zo’n 40 miljoen spuiten zetten of meer. Vond 2 al veel.
Omdat het gewoon heel serieus gebezigd is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, dat zou het helemaal niet.
Waarom wordt dit soort onzin toch elke keer weer verkondigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |