Dat roept Baudet al een tijdje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Oh, ja met die wappies sta ik nergens meer van te kijken. Heel raar gezelschap
Wie krijgt dit dan? Voor mij zou geen enkele reden van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de enige mogelijke redenen dat je bent uitgenodigd.
10% die 3 maanden een beetje moe is is best te overzien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, maar die 10-20% is lang niet zeker. En hoe lang ga je de maatregelen verder volhouden dan ?
Het moet een keer stoppen.
Jij bent onder de 12?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wie krijgt dit dan? Voor mij zou geen enkele reden van toepassing zijn.
Als je niet in een instelling woont, niet in een beroepsgroep werkzaam bent die een vaccin aangeboden krijgen en je hebt geen medische reden om uitgenodigd te worden, ben je dus op basis van leeftijd uitgenodigd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wie krijgt dit dan? Voor mij zou geen enkele reden van toepassing zijn.
Ik mis de optie weigerboomer.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je niet in een instelling woont, niet in een beroepsgroep werkzaam bent die een vaccin aangeboden krijgen en je hebt geen medische reden om uitgenodigd te worden, ben je dus op basis van leeftijd uitgenodigd.
Dank.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je niet in een instelling woont, niet in een beroepsgroep werkzaam bent die een vaccin aangeboden krijgen en je hebt geen medische reden om uitgenodigd te worden, ben je dus op basis van leeftijd uitgenodigd.
Dat vroeg ik me gisteren ook af. En stel ze passen het aan voor bijvoorbeeld die Delta variant - misschien logisch met een derde prik voor kwetsbaren - dan weet ik eigenlijk niet welk traject van goedkeuren het in moet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarover gesproken: toen de Britse variant opkwam, was er nieuws dat het Pfizer-vaccin binnen zes weken aangepast zou kunnen worden. Vervolgens hebben we daar nooit meer iets over gehoord. Voor zover ik weet, vaccineren we nu nog steeds met precies hetzelfde spul dat in 2020 is ontwikkeld en goedgekeurd door de EMA etc.
Als er daadwerkelijk een race is tussen varianten en vaccinaanpassingen, waar blijven dan die aanpassingen?
https://www.newsweek.com/(...)elta-variant-1608123quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarover gesproken: toen de Britse variant opkwam, was er nieuws dat het Pfizer-vaccin binnen zes weken aangepast zou kunnen worden. Vervolgens hebben we daar nooit meer iets over gehoord. Voor zover ik weet, vaccineren we nu nog steeds met precies hetzelfde spul dat in 2020 is ontwikkeld en goedgekeurd door de EMA etc.
Als er daadwerkelijk een race is tussen varianten en vaccinaanpassingen, waar blijven dan die aanpassingen?
Ja, die zes weken was volgens mij de tijd die nodig is om een update te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:53 schreef jealgu het volgende:
[..]
In augustus zouden trials voor een nieuwe versie tegen de deltavariant moeten beginnen. Zou die 6 weken zonder trial zijn?
Maar wordt de kans dat dat gebeurt dan niet groter als het virus ook nog rond kan waren onder gevaccineerden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Correct. Wat een hele andere benadering is. En tot dusverre is er geen mutatie die volledige vaccinatie betrouwbaar kan omzeilen.
5 dagen is meestal de norm.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:52 schreef RipCity het volgende:
Zondag bij de Ek finale en nu net dit bericht:
[ link | afbeelding ]
calculus symbols and what they mean
Kan dat al van daar zijn of is 1.5 dag te snel?(net thuistest gedaan en is negatief).
Het lijkt me dat er alleen aanpassingen komen als de vaccins niet meer voldoende bescherming geven tegen ziekenhuisopname of erger en dat is met geen van de varianten het geval. Ik denk dat ze zelfs net zo goed beschermen als tegen het originele virus. Varianten zijn alleen besmettelijker, maar dat zou niet uit moeten maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe langer het rondwaart, bij wie dan ook, hoe groter de kans op mutaties.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar wordt de kans dat dat gebeurt dan niet groter als het virus ook nog rond kan waren onder gevaccineerden?
Hier wordt echt veel te weinig aandacht aan geschonken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:54 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Het bericht die je wist dat zou komen is (eindelijk) hier.
Zou allebei kunnen denk ik, er zijn aanwijzigingen dat de Delta-variant een veel kortere incubatietijd heeft, maar de kans dat het bij de halve finale was lijkt me wel iets groter (of nog ergens anders wellicht?).quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:52 schreef RipCity het volgende:
Zondag bij de Ek finale en nu net dit bericht:
[ link | afbeelding ]
calculus symbols and what they mean
Kan dat al van daar zijn of is 1.5 dag te snel?(net thuistest gedaan en is negatief). Was woensdag ook bij halve finale dus lijkt me eerder van daar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |