SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit was op het marktplein.quote:
Die dingen waren zo fel en onhandig dat ze er vrij snel weer weg zijn gehaald.
Iedereen klaagde er over.![]()
vind het nog erg lelijk ook. net als die domme kubussen hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Het is ook maar een raar ontwerpquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit was op het marktplein.
Die dingen waren zo fel en onhandig dat ze er vrij snel weer weg zijn gehaald.
Iedereen klaagde er over.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maakt hij ook kunst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En die groene vlakken bij de oude gevangenis waren ook best duur.quote:
Ook kunst, nah dat koste me toen bijna onze auto, wat een rare situatie was dat zeg.![]()
ONZ / Een ton gewonnen: gelijk op de bank gezet
Hier had deze foto moeten staan, maar plaatje doet het niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hier hadden ze in centrum de straten mooi betegeld . maar met de gevaarlijkste stenen ooit..
mensen braken hun nek bij regen spiegel glad. fietsers op hun plaat.
voetgangers plat op snuit..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
maar het stond mega mooi![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb nou wel trek in een gebakken eiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat nergens over.
Zo veel nuttigs om te doen en dan komen ze met zoiets.
Over eitjes gesproken: lang geen shellshock gespeeld met mn fokvriendjes en dinnetjesUw ADH vitamine Worst
moet nog ontbijten nog geen trekFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat gaat ook nergens over.Dit deed die kunstenaar toen in Drachten,mensen waren toen ook woest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En die groene vlakken bij de oude gevangenis waren ook best duur.
Ook kunst, nah dat koste me toen bijna onze auto, wat een rare situatie was dat zeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik doe niet meer mee man3 werd meteen afgefiktquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
Over eitjes gesproken: lang geen shellshock gespeeld met mn fokvriendjes en dinnetjes
Herkenbaar,gladde stenen uit China.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hier hadden ze in centrum de straten mooi betegeld . maar met de gevaarlijkste stenen ooit..
mensen braken hun nek bij regen spiegel glad. fietsers op hun plaat.
voetgangers plat op snuit..![]()
En dan op een bolle pijp.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yepp mensen vielen met bosjes op.snuitjesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herkenbaar,gladde stenen uit China.![]()
En dan op een bolle pijp.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nog nietsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zodra ze nat worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Yepp mensen vielen met bosjes op.snuitjes
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nou wel trek in een gebakken ei
Dit was ook zo'n flater.
Ik reed bijna de auto het bushokkie in de 1ste keer.![]()
![]()
Glad of?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit was ook zo'n flater.
Ik reed bijna de auto het bushokkie in de 1ste keer.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Yep die hebben wij een stukje in het groen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat ook nergens over.Dit deed die kunstenaar toen in Drachten,mensen waren toen ook woest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het nog zo is trouwens, ben al een hele tijd niet meer bij blokhuispoort geweest.![]()
Die belijning klopt helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit was ook zo'n flater.
Ik reed bijna de auto het bushokkie in de 1ste keer.
[ afbeelding ]
WouwFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die Spaanse.quote:
Nee het was er ineens.quote:
Rare gewaarwording of zo denk ik. Waren meer mensen die niet wisten wat hun overkwam.![]()
Wat goed dat je dat kanquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Tosti kan ik ook wel even maken straksUw ADH vitamine Worst
Heel trost.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks klopt, het is net alsof je met je auto door het schreve huisje op een kermis of zo rijd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die belijning klopt helemaal niet.
Heb je dat nooit gezien? Was/is bij Blokhuispoort.![]()
Ja zeker wel.Ze hebben het nu wel iets aangepast.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niks klopt, het is net alsof je met je auto door het schreve huisje op een kermis of zo rijd.
Heb je dat nooit gezien? Was/is bij Blokhuispoort.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het beter nu?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja zeker wel.Ze hebben het nu wel iets aangepast.
Sowieso is groen als weg niet logisch.![]()
Heeft ook helemaal geen functiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ziet er idd wel heel raar uit, waarom bedenkt iemand zoiets
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Heb je deze ook gezien? Is in Den Haag.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is het beter nu?
Sowieso is groen als weg niet logisch.
Een betere foto.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mijn hersens konden het even niet aan.![]()
Was volgens mij voor Leeuwarden Culturele hoofdstad.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan even geen geluid aan doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je deze ook gezien? Is in Den Haag.
Zelfde idiote dingen als op het ruiters kwartier toch?![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was volgens mij voor Leeuwarden Culturele hoofdstad.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kan even geen geluid aan doen.
Zelfde idiote dingen als op het ruiters kwartier toch?
Ah okquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was volgens mij voor Leeuwarden Culturele hoofdstad."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Snap ik, zou er wel gek worden als ik er in echt zou zienquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een betere foto.![]()
Mijn hersens konden het even niet aan.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Weet je ook dat andere,daar hadden ze dingen op de weg geplaatst en wanneer je daar over heen reed dat je het volkslied horde?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na een paar keer went het wel een beetje, maar het bleef vreemd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik, zou er wel gek worden als ik er in echt zou zien
De 1ste keer was vreselijk ik reed daar vaak langs en wist het niet, ik dacht ook dat ik gek aan het worden was.![]()
![]()
heb wadik
Doet mij denken aan van die grote posters voor lege winkel panden. Wordt je ook heel naar van als je er naar kijktquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Na een paar keer went het wel een beetje, maar het bleef vreemd.
De 1ste keer was vreselijk ik reed daar vaak langs en wist het niet, ik dacht ook dat ik gek aan het worden was."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat hebben ze na een paar dagen verwijderd omdat iedereen extra hard ging rijden...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
serieus?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je ook dat andere,daar hadden ze dingen op de weg geplaatst en wanneer je daar over heen reed dat je het volkslied horde?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O wacht ff, iets met lijnen in/naast de weg? Als je te snel reed dan zorgde de wind dat .......... Eh ik weet niet meer hoe ik het moet zeggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je ook dat andere,daar hadden ze dingen op de weg geplaatst en wanneer je daar over heen reed dat je het volkslied horde?
Ik weet het vaag.![]()
Dat was toch op een snelweg? De mensen die daar woonden werden knettergekquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je ook dat andere,daar hadden ze dingen op de weg geplaatst en wanneer je daar over heen reed dat je het volkslied horde?
Alsof het een druk bezochte winkel is of zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doet mij denken aan van die grote posters voor lege winkel panden. Wordt je ook heel naar van als je er naar kijkt![]()
![]()
Hebbes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
Dat hebben ze na een paar dagen verwijderd omdat iedereen extra hard ging rijden...
https://nos.nl/artikel/22(...)onenden-uit-de-slaap![]()
Ja .quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was toch op een snelweg? De mensen die daar woonden werden knettergek
Spuit 11.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hebbes.
https://nos.nl/artikel/22(...)onenden-uit-de-slaap
![]()
![]()
![]()
hoe verzinnen ze t
Hebben ze volgens mij ook in Hongarije met Hongaarde volksliedquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:
Dit ook: Taxi's probeerden afgelopen nacht om het liedje op dubbele snelheid af te spelen", schrijft iemand op Facebook
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hadden ooit dit kunstproject vlakbij huis,had ook kapitalen gekost.Na 2 dagen waaide het kapot.
Het moet een schemerlamp voorstellen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
Wij hadden ooit dit kunstproject vlakbij huis,had ook kapitalen gekost.Na 2 dagen waaide het kapot.
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Hadden we hier ook met die borden die snelheid aangeeft, tot 30km groene letters en eenen harder dan 30km rode letters en een
![]()
Maar die werken ook bij fietsers, iedereen als een gek trappen om te kijken hoe snel ze kunnen fietsen, alleen was er een paar meter na dat bord een kruispunt waar recht voorrang had en fietsers vol vaart overheen knalden.
Was er ook snel weer weg.![]()
Kwamen er weer 2 hoogwerkers om het provisorisch te repareren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat lichtje ging snel uit dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe verzinnen ze het.![]()
![]()
Ooit was er een site over mislukte projecten en hoeveel t kostteFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
TV programma`s ook wel,en dan met heerlijk droog commentaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ooit was er een site over mislukte projecten en hoeveel t kostte“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TV programma`s ook wel,en dan met heerlijk droog commentaar.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gewoon een grote rookworst bij de Wease, dat is pas een goed kunstwerk voor LeeuwardenUw ADH vitamine Worst
Jij ook,en groetjes aanquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga er weer vandoor.
Tnx voor de gezelligheid weer allen.
Hema
Wel een blikvanger.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:58 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon een grote rookworst bij de Wease, dat is pas een goed kunstwerk voor Leeuwarden
Groeten terug.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook,en groetjes aan[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Het zal snel zo heten dan ook denk ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fris en schoonFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zal snel zo heten dan ook denk ik.![]()
De pikvanger?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo kan je die buurt/straat ook wel zien![]()
![]()
Hoe witte jimme dat sa?
Middag.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Heer SBE.quote:
Alles goed?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Slechte mensen altijd goed vriend.quote:
Vandaar dat het bij mij slecht gaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte mensen altijd goed vriend.
Omdat je een goede gozer bent.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaar dat het bij mij slecht gaat.
Heb ik van jou geleerd.quote:
Nooit teveel van mij leren...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen de goede dingen dan.quote:
Alles met mate.quote:
Jij.quote:
Ben ik nu teveel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ben jij nooit.quote:
quote:
We moeten toch iemand hebben voor de bediening.quote:
Tuurlijk,FF the butler.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We moeten toch iemand hebben voor de bediening.
Ik kan kan niet even 2 dagen weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of 5quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk,FF the butler.
Ik kan kan niet even 2 dagen weg.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk,FF the butler.
Ik kan kan niet even 2 dagen weg.
Op goede momenten wel hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan wel hoor, maar we misten je welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk,FF the butler.
Ik kan kan niet even 2 dagen weg."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik jou ook hoor...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar we misten je wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar ik ben er weer.
Feestje.quote:
Dank u.quote:
Goeiemidje.quote:
Hey kerel.quote:
Freon.quote:
ik moet zo even lunchgenotten want m'n buikje geeft aan dat ie trek heeft
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Kan iemand de kraan uitzetten, nu is alles wel goed onder geregend!![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet zo even lunchgenotten want m'n buikje geeft aan dat ie trek heeft
Schakel vindt havermout lekker,en gepocheerde peren ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gepocheerde peren lust ik ook nog welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schakel vindt havermout lekker,en gepocheerde peren ook."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gepocheerde peren lust ik ook nog wel
hier miezert het alleen een beetjequote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
Kan iemand de kraan uitzetten, nu is alles wel goed onder geregend!![]()
Hier alles droog.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hier miezert het alleen een beetje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leek wel weer kerst. Pakket uit turkije. Altijd verrassing wat erin zitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jay Jay pret.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Leek wel weer kerst. Pakket uit turkije. Altijd verrassing wat erin zit
Ik wil wat boeken bestellen,maar die zijn opeens schrikbarend duur.quote:
ja ben weer verlegen vanquote:![]()
![]()
![]()
Is alleen maar leuk joh.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben weer verlegen van![]()
![]()
![]()
Wil je ze uit China halen ofzo?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil wat boeken bestellen,maar die zijn opeens schrikbarend duur.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ben meer een gever en dit is standaard he elke maand pakket kleding maar nu zat er gouden ketting bijquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Van de Turkse Christine le Duc?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Leek wel weer kerst. Pakket uit turkije. Altijd verrassing wat erin zit![]()
![]()
quote:![]()
![]()
nee
boeken zijn sowieso echt prijzig man. paar maanden geleden ook 2 boekjes, hoppa 130e joequote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil wat boeken bestellen,maar die zijn opeens schrikbarend duur.
ik heb ze inmiddels al 3 keer opengeslagen
![]()
![]()
lees liever boeken van papier nog als via je tablet ofzo..
en ik gebruik tablet weinig
ja ik had eerst de helft al gelezen via pdf. en toen dacht, ach misschien wel prettig om ze in boekvorm te hebben....
nou had ik net zo goed niet kunnen doen
vind het fijner lezen voor al in zomer in de tuinquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:51 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik had eerst de helft al gelezen via pdf. en toen dacht, ach misschien wel prettig om ze in boekvorm te hebben....
nou had ik net zo goed niet kunnen doenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een boek wat ik ooit kocht in de stunt,kost nu opeens bijna 50 euro.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
boeken zijn sowieso echt prijzig man. paar maanden geleden ook 2 boekjes, hoppa 130e joe
ik heb ze inmiddels al 3 keer opengeslagen
![]()
je bent een rund , als je met boeken stuntquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een boek wat ik ooit kocht in de stunt,kost nu opeens bijna 50 euro.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Uitlenen en nooit terugkrijgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je bent een rund , als je met boeken stunt
herkenbaarquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ook dvs uitgeleend ooit was van hele serie, niet meer compleet
Soms kan je daar even goed van balen...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ook dvs uitgeleend ooit was van hele serie, niet meer compleet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja en niet meer weten aan wiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms kan je daar even goed van balen...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Deze zijn net af. Ik reed er net voorbij en zag dat de stellingen weg waren![]()
![]()
Heb je wel eens een e-reader gebruikt?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lees liever boeken van papier nog als via je tablet ofzo..
en ik gebruik tablet weinig![]()
vet!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:00 schreef mazaru het volgende:
Deze zijn net af. Ik reed er net voorbij en zag dat de stellingen weg waren![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heb je wel eens een e-reader gebruikt?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja klote is datquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
Van lenen komt wenen. Ook een aantal keren meegemaakt idd.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zou @Haags ook smakelijk eten zingen elke keer als hij lunchgenot roept?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet zo even lunchgenotten want m'n buikje geeft aan dat ie trek heeftUw ADH vitamine Worst
Mooi hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:00 schreef mazaru het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik was opeens naar de hoofdstad van Oostenrijk geteleporteerd toen ik iets leendequote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:01 schreef ToT het volgende:
Van lenen komt wenen. Ook een aantal keren meegemaakt idd.Uw ADH vitamine Worst
Nieuwe CD gekocht, binnen een week aan iemand uitgeleend, nooit meer teruggekregen.quote:
Toentertijd een videoband met film gekocht, uitgeleend, kreeg ik gewist terug. Degene die het van mij geleend had zei dat er verder niks gebeurd was, DUS was het niet zijn schuld.
Vele jaren later wilde diegene een dure camera van me lenen om 3 maand later op vakantie te nemen naar barre omstandigheden.
Ehhhh.....nee?![]()
![]()
Dan leer je het wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwe CD gekocht, binnen een week aan iemand uitgeleend, nooit meer teruggekregen.
Toentertijd een videoband met film gekocht, uitgeleend, kreeg ik gewist terug. Degene die het van mij geleend had zei dat er verder niks gebeurd was, DUS was het niet zijn schuld.
Vele jaren later wilde diegene een dure camera van me lenen om 3 maand later op vakantie te nemen naar barre omstandigheden.
Ehhhh.....nee?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je al eerder gepost knul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Oh toch nog iemand anders dan Baron-von-bubba die daar post. Ik dacht dat het zijn faphoekje wasquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh toch nog iemand anders dan Baron-von-bubba die daar post. Ik dacht dat het zijn faphoekje was
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Plottwist: @Paul is de kloon van Baronquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh toch nog iemand anders dan Baron-von-bubba die daar post. Ik dacht dat het zijn faphoekje was![]()
![]()
wanneer jij volwassen wordt ben je denk ik bejaard en dementquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:11 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Waarom zo jaloers op deze meid?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wanneer jij volwassen wordt ben je denk ik bejaard en dementWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als bedoel je.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wanneer jij volwassen wordt ben je denk ik bejaard en dementActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
dat zou het zijn paulquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Plottwist: @:paul is de kloon van Baron
Uw ADH vitamine Worst
En waarom vergeet jij Anna?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Gelukkig maar hequote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
In je volgende leven kan je weer jong zijnFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ga liever gewoon dood...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hierna NÓG een leven lang met "Hee fans!" enzo opgescheept zitten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zijn domme acts. En elke vrouw als vriendin willen en zien. Plus t gestookquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hierna NÓG een leven lang met "Hee fans!" enzo opgescheept zitten?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is toch alweer uit?quote:
Oh tuurlijk hij wissel.ze sneller in, als van schoon ondergoedquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oh tuurlijk hij wissel.ze sneller in, als van schoon ondergoed
Crow up pleasequote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:18 schreef Paul het volgende:
Suzi mag dit niet zien aub niet laten zien aubFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Juist.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En zijn domme acts. En elke vrouw als vriendin willen en zien. Plus t gestook
Maar goed, vrij nutteloos om onze ergernissen er over te uiten, want dat resulteert alleen maar in nog meer getroll en uiteindelijk in irritaties van bovenaf die vinden dat we daar niet boos om moeten worden, en voor je het weet wordt het topic weer op slot gegooid.![]()
quote:
Hij verslijt ze sneller dan zijn Hema onderbroeken...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ow ja kladdert zo gezellig mee die paul ...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist.
Maar goed, vrij nutteloos om onze ergernissen er over te uiten, want dat resulteert alleen maar in nog meer getroll en uiteindelijk in irritaties van bovenaf die vinden dat we daar niet boos om moeten worden, en voor je het weet wordt het topic weer op slot gegooid.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Daarom alleen Jacq willenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En zijn domme acts. En elke vrouw als vriendin willen en zien. Plus t gestook![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
DaisyyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een rozijnenciabatta met oude kaas, gadverdamme wat is dat lekker
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hou eens op.quote:
Bijna goed.quote:
Schakel had gisteren 4 pogingen nodig volgens mij
Kopiëren en plakken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna goed.
Schakel had gisteren 4 pogingen nodig volgens mij
How can I make this topic about me?![]()
Deisyyquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna goed.
Schakel had gisteren 4 pogingen nodig volgens mijFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna goed.
Schakel had gisteren 4 pogingen nodig volgens mijik leer het nog wel een keer
PuntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Even of een keertje is leuk, er mee doorgaan niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
we kwamen niet meer bij heb buikpijn, tranen biggelden over mijn wangen, wat ben jij goed zegquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Deze toch maar even naar Suzi gestuurd.
Scherp ToT.
Dat plaatje van dat mokkel op d'r fietsje dat ze een bord pasta aangegeven krijgt, post hij ook tot vervelens toe.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even of een keertje is leuk, er mee doorgaan niet.![]()
Je verwart ook wel soms.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik blijf hoop houden, of ga gaten graven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan voelen meerderen zich aangesprokenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of zo: Lieve lieve lieve moderator...![]()
Ik wilquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:20 schreef Deisyy het volgende:
Een rozijnenciabatta met oude kaas, gadverdamme wat is dat lekker![]()
Ja dat met die rename was wel even een dingetje. Verwarring alom.quote:
Ja. Of ze denken van wat heeft 'ie nou weer voor fouts gepost, even nalopen...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan voelen meerderen zich aangesprokenHow can I make this topic about me?![]()
40+ eigen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat met die rename was wel even een dingetje. Verwarring alom.
Op onze leeftijd moeten we niet meer zoveel wijzigingen om de oren krijgen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Dat was lachen hequote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat met die rename was wel even een dingetje. Verwarring alom.
Arme Jochem...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
laters allemaal, werk roep eerst maar eens auto startenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Werkze.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
laters allemaal, werk roep eerst maar eens auto starten
Werksequote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
laters allemaal, werk roep eerst maar eens auto starten![]()
Ja, was wel leuk. Ook omdat mensen eigenlijk niet eens wisten of er nu een extra 'y' weg was, of een 's'... of ai ipv ei.quote:How can I make this topic about me?![]()
Rustige dienst gewenst.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
laters allemaal, werk roep eerst maar eens auto starten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee precies, dan redden we niet meer he.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op onze leeftijd moeten we niet meer zoveel wijzigingen om de oren krijgen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Het wordt steeds lastiger.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee precies, dan redden we niet meer he.
Dank je.quote:
Past bij mijn persoonlijkheid,en dit is de derde keer keer dat je het post.quote:![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, was wel leuk. Ook omdat mensen eigenlijk niet eens wisten of er nu een extra 'y' weg was, of een 's'... of ai ipv ei.
En de rest in e groppe...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt niet, ik heb dat nog nooit gezegdquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Past bij mijn persoonlijkheid,en dit is de derde keer keer dat je het post.![]()
Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb dat nog nooit gezegd
SBE Artwork.
Zo begint het...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb dat nog nooit gezegd
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: