SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit was op het marktplein.quote:
Die dingen waren zo fel en onhandig dat ze er vrij snel weer weg zijn gehaald.
Iedereen klaagde er over.![]()
vind het nog erg lelijk ook. net als die domme kubussen hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Het is ook maar een raar ontwerpquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit was op het marktplein.
Die dingen waren zo fel en onhandig dat ze er vrij snel weer weg zijn gehaald.
Iedereen klaagde er over.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maakt hij ook kunst?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En die groene vlakken bij de oude gevangenis waren ook best duur.quote:
Ook kunst, nah dat koste me toen bijna onze auto, wat een rare situatie was dat zeg.![]()
ONZ / Een ton gewonnen: gelijk op de bank gezet
Hier had deze foto moeten staan, maar plaatje doet het niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hier hadden ze in centrum de straten mooi betegeld . maar met de gevaarlijkste stenen ooit..
mensen braken hun nek bij regen spiegel glad. fietsers op hun plaat.
voetgangers plat op snuit..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
maar het stond mega mooi![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb nou wel trek in een gebakken eiquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat nergens over.
Zo veel nuttigs om te doen en dan komen ze met zoiets.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Over eitjes gesproken: lang geen shellshock gespeeld met mn fokvriendjes en dinnetjesUw ADH vitamine Worst
moet nog ontbijten nog geen trekFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat gaat ook nergens over.Dit deed die kunstenaar toen in Drachten,mensen waren toen ook woest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En die groene vlakken bij de oude gevangenis waren ook best duur.
Ook kunst, nah dat koste me toen bijna onze auto, wat een rare situatie was dat zeg.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik doe niet meer mee man3 werd meteen afgefiktquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
Over eitjes gesproken: lang geen shellshock gespeeld met mn fokvriendjes en dinnetjes
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Herkenbaar,gladde stenen uit China.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hier hadden ze in centrum de straten mooi betegeld . maar met de gevaarlijkste stenen ooit..
mensen braken hun nek bij regen spiegel glad. fietsers op hun plaat.
voetgangers plat op snuit..![]()
En dan op een bolle pijp.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yepp mensen vielen met bosjes op.snuitjesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herkenbaar,gladde stenen uit China.![]()
En dan op een bolle pijp.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nog nietsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zodra ze nat worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Yepp mensen vielen met bosjes op.snuitjes
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nou wel trek in een gebakken ei
Dit was ook zo'n flater.
Ik reed bijna de auto het bushokkie in de 1ste keer.![]()
![]()
Glad of?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit was ook zo'n flater.
Ik reed bijna de auto het bushokkie in de 1ste keer.
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Yep die hebben wij een stukje in het groen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat ook nergens over.Dit deed die kunstenaar toen in Drachten,mensen waren toen ook woest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het nog zo is trouwens, ben al een hele tijd niet meer bij blokhuispoort geweest.![]()
Die belijning klopt helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit was ook zo'n flater.
Ik reed bijna de auto het bushokkie in de 1ste keer.
[ afbeelding ]
WouwFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die Spaanse.quote:
Nee het was er ineens.quote:
Rare gewaarwording of zo denk ik. Waren meer mensen die niet wisten wat hun overkwam.![]()
Wat goed dat je dat kanquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Tosti kan ik ook wel even maken straksUw ADH vitamine Worst
Heel trost.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks klopt, het is net alsof je met je auto door het schreve huisje op een kermis of zo rijd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die belijning klopt helemaal niet.
Heb je dat nooit gezien? Was/is bij Blokhuispoort.![]()
Ja zeker wel.Ze hebben het nu wel iets aangepast.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niks klopt, het is net alsof je met je auto door het schreve huisje op een kermis of zo rijd.
Heb je dat nooit gezien? Was/is bij Blokhuispoort.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het beter nu?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja zeker wel.Ze hebben het nu wel iets aangepast.
Sowieso is groen als weg niet logisch.![]()
Heeft ook helemaal geen functiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ziet er idd wel heel raar uit, waarom bedenkt iemand zoiets
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Heb je deze ook gezien? Is in Den Haag.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is het beter nu?
Sowieso is groen als weg niet logisch.
Een betere foto.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Ziet er idd wel heel raar uit, waarom bedenkt iemand zoiets
[ afbeelding ]![]()
Mijn hersens konden het even niet aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: