abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200338312
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:48 schreef Wantie het volgende:
Dan zie ik eerder een Zweeds model: wat adviezen voor de kwetsbaren, verder gewoon verder met het leven.
Wat verlang ik daarnaar. AL zie ik het voorlopig niet gebeuren. Ik ben redelijk somber zelfs.
pi_200338313
* Tijger_m slaapt nooit...
  maandag 12 juli 2021 @ 23:50:44 #128
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_200338314
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:39 schreef DonDruiper het volgende:
Het ECDC moet kleurcodes bepalen op vaccinatiegraad en druk op de ziekenhuizen in een bepaald land.

Het aantal besmettingen is echt totaal irrelevant met alle gezette vaccins in de EU.
De kleurcodes zijn een maatstaf voor de kans dat personen (toeristen bvb) uit die landen het virus met zich meebrengen.
are we infinite or am I alone
pi_200338329
twitter
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200338333
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Onzin. Het gaat om hoe groot het gevaar op het mee terug nemen van het virus is. Dan boeit alleen hoeveel mensen er besmettelijk zijn. Niet hoeveel er veilig opgehokt in het ziekenhuis zitten.
Waarom is besmettelijkheid een ding, als alle kwetsbaren al gevaccineerd zijn? Juist goed voor de kudde immuniteit zou ik zeggen.
  maandag 12 juli 2021 @ 23:53:03 #131
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200338334
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Onzin. Het gaat om hoe groot het gevaar op het mee terug nemen van het virus is. Dan boeit alleen hoeveel mensen er besmettelijk zijn. Niet hoeveel er veilig opgehokt in het ziekenhuis zitten.
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De kleurcodes zijn een maatstaf voor de kans dat personen (toeristen bvb) uit die landen het virus met zich meebrengen.
Oke duidelijk.

Dan gewoon lekker doorgaan met PCR en/of vaccin bewijzen deze zomer bij afreizen en een verplichte PCR bij thuiskomt voor de gehele EU. Of is dat niet haalbaar.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 12 juli 2021 @ 23:53:41 #132
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_200338341
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:50 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m slaapt nooit...
Jij bent echt een feestnummer.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_200338343
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:52 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Wat stelt hij voor dan? Vrijwillig in lockdown ondanks versoepelingen?
pi_200338347
quote:
6s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:53 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Jij bent echt een feestnummer.
Yep. Krijg je ervan als je nooit slaapt. :P
pi_200338349
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:53 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn echt wereldvreemd.
zie email 27 oktober
pi_200338351
Ik durf nik te zeggen. Bang voor straatcommando.
pi_200338353
quote:

[..]

Te bizar voor woorden. Dat stelt hij inderdaad. De bevolking had beter moeten weten en geen gebruik mogen maken van de versoepelingen.
pi_200338356
quote:

[..]

Nee hoor, hij stelt alleen dat het niet zo handig was met een QR code rechtstreeks na je Jannsen prik naar de disco te gaan ondanks die mogelijkheid er wel was. Daar moet ik hem wel gelijk in geven, iets met gezond verstand.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200338365
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:55 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Nee hoor, hij stelt alleen dat het niet zo handig was met een QR code rechtstreeks na je Jannsen prik naar de disco te gaan ondanks die mogelijkheid er wel was. Daar moet ik hem wel gelijk in geven, iets met gezond verstand.
Sorry hoor. Ik vind dat dus echt dom gelul van de buiten categorie. De overheid stelt die mogelijkheid expliciet open, maakt er zelfs reclame voor met een of andere kutslogan en dan ligt het aan de burger dat hij van dat actief gepromote aanbod gebruik maakt? Dat lijkt me toch niet.
zie email 27 oktober
pi_200338366
quote:

[..]

Zeg ik al dagen.
pi_200338367
Weet je dat we deze ellende moeten uitzitten totdat we die vaccinatiegraad hebben, la. Maar daarna kunnen we toch ook kappen met die gezondheidsdictatuur en terugvallen op ieder voor zich? Kan iedereen gewoon weer z’n leven oppakken. Zo moeilijk is het toch niet? Als er een escape-variant ontstaat zien we wel verder zodra het zover is.
pi_200338371
quote:

[..]

Eerst wordt de jeugd geleerd te luisteren en te vertrouwen op autoriteiten, tenzij ze beter hadden moeten weten :? .
  maandag 12 juli 2021 @ 23:59:11 #143
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_200338375
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik blijf polio (en al dat andere uit het rvp) nog steeds een compleet ander verhaal vinden als corona
Dat is het ook want Covid19 is specifiek gevaarlijk voor de doelgroep - feitelijk reeds ziek zijnd - die hun bloeddrukspiegel niet goed kan regelen en daardoor soms gevolgen kan ervaren.

Best wel triest fat we tal van bruggen zijn overgegaan zoals toepassing experimentele vaccins op basis van GMO, onderscheid tussen (vermeend) '(on)veilig' gedragingen en ook nog eens mensen feitelijk gaan 'dwingen' zich middelen toe te laten dienen om maatschappelijk deel te mogen nemen.

Maar goed; een discussie is niet meer te voeren omdat mensen die het accepteren, hun 'overgave' met hand en tand zullen verdedigen, zelfs bereid zijn om anderszijnden met geweld te diskwalificeren en achter te stellen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_200338383
quote:

[..]

Uitgaan van gezond verstand is ook niet zo slim als je bedenkt dat het leeuwendeel van de mensheid volslagen randdebiel is (even vrij naar Maarten van Rossem).
pi_200338384
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:57 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Sorry hoor. Ik vind dat dus echt dom gelul van de buiten categorie. De overheid stelt die mogelijkheid expliciet open, maakt er zelfs reclame voor met een of andere kutslogan en dan ligt het aan de burger dat hij van dat actief gepromote aanbod gebruik maakt? Dat lijkt me toch niet.
Hier gaan wij het nooit eens over worden, geeft niet hoor.

Ik zou persoonlijk nooit rechtstreeks naar de club gegaan zijn met een QR code van een vaccinatie van 1 uur oud. Maar misschien ligt het aan mij, niet iedereen is in staat die beslissing te maken.

Dit staat wat mij betreft even los van de enorme fout van de overheid dit toe te staan, want dat blijft natuurlijk onverminderd een clusterfuck.
  dinsdag 13 juli 2021 @ 00:01:16 #146
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_200338387
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 23:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Weet je dat we deze ellende moeten uitzitten totdat we die vaccinatiegraad hebben, la. Maar daarna kunnen we toch ook kappen met die gezondheidsdictatuur en terugvallen op ieder voor zich? Kan iedereen gewoon weer z’n leven oppakken. Zo moeilijk is het toch niet? Als er een escape-variant ontstaat zien we wel verder zodra het zover is.
Dat zal het probleem niet gaan (ver)helpen omdat vaccinaties niet de oorzaak voor ziekterisico's wegneemt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 13 juli 2021 @ 00:01:34 #147
451005 Grems
Clown World
pi_200338388
quote:

[..]

Waarom vind je dat dom gelul? Je weet pas of een hengst gebroken is als je hem even laat lopen.
pi_200338394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 00:00 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dit staat wat mij betreft even los van de enorme fout van de overheid dit toe te staan, want dat blijft natuurlijk onverminderd een clusterfuck.
En hierom zou het debat ook moeten gaan over wie er politiek verantwoordelijk zijn voor dit schandaal. Dat zou inhouden dat Mark en Hugo na afloop linea recta door kunnen naar het staatshoofd om hun ontslag in te dienen, maar dat gaan ze toch niet doen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 juli 2021 @ 00:02:35 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_200338396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 00:00 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Hier gaan wij het nooit eens over worden, geeft niet hoor.

Ik zou persoonlijk nooit rechtstreeks naar de club gegaan zijn met een QR code van een vaccinatie van 1 uur oud. Maar misschien ligt het aan mij, niet iedereen is in staat die beslissing te maken.

Dit dus.

Het is, zonder twijfel, dom geweest om te roepen dat je kan gaan dansen met Jansen. Het is nooit slim om uit te lokken.

Echter had ik, als ik zelf in die situatie was geweest, nooit maar dan ook nooit besloten om een prik te nemen om vervolgens meteen te gaan feesten alsof er geen COVID-19 bestaat.

Ik vind het (in dit geval) te makkelijk om alle schuld bij de overheid te leggen. Net als dat het te makkelijk is om alle schuld maar bij de jongeren te leggen.
pi_200338408
quote:

[..]

Klopt, maar achteraf was dat niet handig.
Ze hebben het risico onderschat.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')