Ik stond zaterdag op een camping naast exact zo'n echtpaar wat uit 'Wij zijn er bijna' had kunnen komen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:31 schreef AnneX het volgende:
@:Thinkk-Pinkk keek je vanavond naar slow tv: “Wij zijn er bijna…”
@:Blues: kale plekjes zijn bijgetrokken sort of, na lokaal zaaien van graszaad.
Werd je nog uitgenodigd voor het jeux-de-boules toernooi?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag op een camping naast exact zo'n echtpaar wat uit 'Wij zijn er bijna' had kunnen komen.
Hard om gelachen samen met de campingeigenaar
Vast netjes witquote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef derLudolf het volgende:
Nieuwe kapper bezocht, paar huizen verderop. ¤7 goedkoper als de vorige. Da's ook de reden dat ik daar weg ging hoor, volgens mij werd het elke keer duurderVorige keer betaalde ik ¤24,50 voor alleen knippen.
Nee ze waren druk met ruzie maken over tentstokken en me aan het afraden op vakantie naar Zweden te gaan vanwege corona en dat 'wij jongeren' (38 en 46quote:Op maandag 12 juli 2021 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Werd je nog uitgenodigd voor het jeux-de-boules toernooi?
Jij pillen poppend partybeestquote:Op maandag 12 juli 2021 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ze waren druk met ruzie maken over tentstokken en me aan het afraden op vakantie naar Zweden te gaan vanwege corona en dat 'wij jongeren' (38 en 46) de ouderen weer in gevaar brachten ermee.
Ik had vrijdag al gewonnen met jeu de boules met teambuilding met collega's![]()
Ondanks spelletjeshater
Is het een nieuw seizoen?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:31 schreef AnneX het volgende:
@:Thinkk-Pinkk keek je vanavond naar slow tv: “Wij zijn er bijna…”
@:Blues: kale plekjes zijn bijgetrokken sort of, na lokaal zaaien van graszaad.
Ja mijn verwondering was vrij groot, daar staand op mijn Teva's en hardcore party campingoutfitquote:
Ik ben ruim 10 jaar ouderquote:Op maandag 12 juli 2021 20:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben van 89. Ik deed via brand new day toch al iedere maand geld inleggen. Doe dat nu extra. Tot je 68 doorwerkenhoop tegen die tijd toch net een camper door Europa te trekken. Als het zo mag zijn.
Da's haar verantwoordelijkheid, ze staat gewoon ingeschreven bij de KvKquote:
Ik hier in t dorp 34. 20 min in en uit zonder wassen/drogen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef derLudolf het volgende:
Nieuwe kapper bezocht, paar huizen verderop. ¤7 goedkoper als de vorige. Da's ook de reden dat ik daar weg ging hoor, volgens mij werd het elke keer duurderVorige keer betaalde ik ¤24,50 voor alleen knippen.
3 uren wakker geweest na slapie na nachtdienst?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Het waren 3 mooie uren. Ik ga weer naar bed
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben ruim 10 jaar ouderBerekening slaat nergens op of jij bent een mazzelpik
Nu weer tijd om te posten. Na viervoudig dapper bankbeklimmen en vooral van de leuning afstorten, als ik even niet oplette, zijn de peuters nu in slaap gesukkeld.
Yup wij ook.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:16 schreef gcjoel het volgende:
Oh jammer![]()
Dan kijk ik maar max vakantieman
Check dit filmpje voor de sfeerquote:Op maandag 12 juli 2021 21:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh jammer![]()
Dan kijk ik maar max vakantieman
Veel van die parken zijn vergane glorie he.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup wij ook.
Wij hadden in juni een leuke roompotweek!
In hun nieuwste ecopark. Zou ik zo weer doen! Rest van hun parken vond ik wat sneuiig eruit zien.
Expedquote:Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Check dit filmpje voor de sfeer![]()
https://www.bever.nl/p/ex(...)001.html?colour=5260
Nog mooier verhaal.... Ik ga ze bestellenquote:
Exped is wel goed spul. Voor thuis lijkt het me prima. Voor de camping zie ik het nut niet echtquote:Op maandag 12 juli 2021 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Nog mooier verhaal.... Ik ga ze bestellen
Mijn favo sloffen hebben ze niet meer en ik heb op mijn werkkamer echt vaak koude poten
"It's gonna grip pretty darn well..."quote:Op maandag 12 juli 2021 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Check dit filmpje voor de sfeer![]()
https://www.bever.nl/p/ex(...)001.html?colour=5260
Ah ok. Maar jij loopt natuurlijk op een dag waarschijnlijk meer als een ander? Hond, sport etc.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:37 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje1 ik heb 2 weken de tijd gekregen om er een volle dag op te kunnen lopen. Dus zelf beetje aanvoelen. Als dat niet gaat, met 2 weken, moet ik bellen. Heb over 6 weken een controleafspraak.
Ja dat snap ik ook niet. Berghut ofzo misschien comfy maar die dingen ga je echt niet van berg naar berg sjouwenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Exped is wel goed spul. Voor thuis lijkt het me prima. Voor de camping zie ik het nut niet echt
Ik denk wel dat ik vrij veel stappen zet per dag, meer dan gemiddeld.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah ok. Maar jij loopt natuurlijk op een dag waarschijnlijk meer als een ander? Hond, sport etc.
Zomervakantie ? Geen scholen meer? Acuut ineens geen gehandhaafde bedtijd meer?quote:
Ik vind het eigenlijk gewoon sowieso niet normaal? Vakantie of niet. Ik ga naar bed. Lekker met het raam dicht.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zomervakantie ? Geen scholen meer? Acuut ineens geen gehandhaafde bedtijd meer?
Kan, die van mij is ook weleens op en full loco aan het gaan rond die tijdquote:
Ja, maar dit is niet een tantrum. Dit is gewoon een luid klote kind.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan, die van mij is ook weleens op en full loco aan het gaan rond die tijd
Stompen danquote:Op maandag 12 juli 2021 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet een tantrum. Dit is gewoon een luid klote kind.
Hier is ook gewoon een normale bedtijd, gericht op een wakkere en gezonde dag.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gewoon sowieso niet normaal? Vakantie of niet. Ik ga naar bed. Lekker met het raam dicht.
Kijken hoe zo'n zooltje aankomt :pquote:Op maandag 12 juli 2021 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet een tantrum. Dit is gewoon een luid klote kind.
Mijn directe buurvrouw heeft een nieuwe puppy die de hele tijd blaft en waar zijn dan tegen schreeuwt. Buiten en/of met de deuren open. Die daarnaast staat tot middernacht in de tuin te bellen op luidspreker, er loopt nu ergens een klote kind in de tuin en daarnaast woont een oude vent wiens zoon daar komt om zich een stuk in de kraag te zuipen en die gaat dan zingen.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:02 schreef Molo het volgende:
Maar kun je er niet heen lopen dan? Deed ik laatst ook toen buurman het handig vond om om 22 uur tuintegels te gaan slijpen
Dat was ik min of meer gisteren en vandaag ook. Die kuthond van de bovenbuurvrouw blafte weer het hele gebouw bij elkaar. Morgen ga ik even langs andere buren of zij ook achter mijn klachten staan.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:02 schreef Lonaa het volgende:
Eigelijk wil ik helemaal niet zo iemand zijn die uit het raam schreeuwt of het godverdomme normaal kan omdat er mensen zijn die wel vroeg op moeten. Maar ja.
Heb jij uit het raam staan schreeuwen?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat was ik min of meer gisteren en vandaag ook. Die kuthond van de bovenbuurvrouw blafte weer het hele gebouw bij elkaar. Morgen ga ik even langs andere buren of zij ook achter mijn klachten staan.
Ja daar valt geen eer aan te behalen neequote:Op maandag 12 juli 2021 22:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn directe buurvrouw heeft een nieuwe puppy die de hele tijd blaft en waar zijn dan tegen schreeuwt. Buiten en/of met de deuren open. Die daarnaast staat tot middernacht in de tuin te bellen op luidspreker, er loopt nu ergens een klote kind in de tuin en daarnaast woont een oude vent wiens zoon daar komt om zich een stuk in de kraag te zuipen en die gaat dan zingen.
Los daarvan zijn het gewoon ontzettende luide tokkiemensen dus het voelt zo als verloren zaak.
Ik ben er bang voor. Dus als het straks te erg wordt ondanks dicht raam (en dan word ik vannacht badend in het zweet wakker om half 3 en doe ik het raam open) dan krijs ik wel een keer naar buiten. Dan moet ik maar ook zo worden. Ofzo. Weet niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar valt geen eer aan te behalen nee
Yep.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:12 schreef borisz het volgende:
NieuwDe Dee Gees
Foo Fighters hadden zin in iets anders
Dit klinkt niet echt alsof je het rustig gaat krijgen.. kut zegquote:Op maandag 12 juli 2021 22:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn directe buurvrouw heeft een nieuwe puppy die de hele tijd blaft en waar zijn dan tegen schreeuwt. Buiten en/of met de deuren open. Die daarnaast staat tot middernacht in de tuin te bellen op luidspreker, er loopt nu ergens een klote kind in de tuin en daarnaast woont een oude vent wiens zoon daar komt om zich een stuk in de kraag te zuipen en die gaat dan zingen.
Los daarvan zijn het gewoon ontzettende luide tokkiemensen dus het voelt zo als verloren zaak.
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:33 schreef Kaatje1 het volgende:
pfffff...twee medebestuursleden met eigenwijze harde koppen en lange tenen. En arme ik zit er tussen![]()
Voor ellende heb ik niet eens de klote buurman nodig!
Pensioen gaat in op 16 oktober 2028 en dan ben ik ruim 67![]()
En begin augustus komt de nieuwe serie "we zijn er bijna" en die is in Nederland opgenomen.
Moet je die zooltjes ook "inlopen" @:Lonaa? Dus opbouwen of moet je er meteen fulltime mee rondlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Hoop echt dat je nog iets kunt vinden, al is t misschien niet iets wat je al doet, of wel.
Bah Lonaa, rust is zo belangrijk thuissterkte.
Ik heb veel nagedacht vannacht. Gisteren 3 uur gesprek gehad met huidige werkgever maar achteraf niet tevreden. Hij is zo veranderd en geeft mij en collega overal de schuld van... Anyways, vanaf morgen moeten we verplicht weer naar kantoor en worden we als team uit elkaar gehaald qua werkplekken (hoe kinderachtig).Ik hoop dat je snel wat anders hebt, FFT. Ipv die wappies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Hoop echt dat je nog iets kunt vinden, al is t misschien niet iets wat je al doet, of wel.
Bah Lonaa, rust is zo belangrijk thuissterkte.
Ik heb veel nagedacht vannacht. Gisteren 3 uur gesprek gehad met huidige werkgever maar achteraf niet tevreden. Hij is zo veranderd en geeft mij en collega overal de schuld van... Anyways, vanaf morgen moeten we verplicht weer naar kantoor en worden we als team uit elkaar gehaald qua werkplekken (hoe kinderachtig).Op naar een nieuwe jobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Waarom zou je geen pindakaas mogen eten bij een walnotenallergie?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoor net dat AH pindakaas uit de schappen haalt… omdat er noten in zitten![]()
Oké, soorten noten die niet op het etiket staan, maar als je een allergie hebt dan lijkt mij dat je alle soorten pindakaas vermijdt?
Ja, nachtdiensten putten uit. Ik ben de halve week een zombie en de andere helft ben ik aan het bijkomen en dan mag ik weer. Gemiddeld 1 dag fris per weekquote:Op maandag 12 juli 2021 21:15 schreef Blues het volgende:
3 uren wakker geweest na slapie na nachtdienst?
Dit put je ook uit joh
Het is een peulvruchtenpasta huhquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Snel door naar een nieuwe baan FFT! Want dit lijkt me op de langere termijn (nu al) niet gezond.
Ik hoor net dat AH pindakaas uit de schappen haalt… omdat er noten in zitten![]()
Oké, soorten noten die niet op het etiket staan, maar als je een allergie hebt dan lijkt mij dat je alle soorten pindakaas vermijdt?
Is er een reden dat jij enkel nachtdiensten draait?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nachtdiensten putten uit. Ik ben de halve week een zombie en de andere helft ben ik aan het bijkomen en dan mag ik weer. Gemiddeld 1 dag fris per week
Omdat dat de baan wasquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:24 schreef Candaasje het volgende:
Is er een reden dat jij enkel nachtdiensten draait?
Pinda's zijn geen noten en pinda-allergie heeft geen relatie met notenallergie dus je assumptie is onjuist.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Aaah op die manier, dat lijkt me best wel pittig!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat dat de baan wasDe mensen van de dagploeg wilden liever geen nachten meer doen in de weekenden en dus werd er een functie gecreëerd voor (toen alleen geneeskunde) studenten voor de nacht. Dat was in totaal 4 nachten per week en we waren met vijf man. Dat kwam neer op 3-4 nachten per maand. Dat is uitgebreid naar alle nachten plus eventueel avonddiensten bij vakantie en ziekte en we zijn nu met 4 man die dat doen.
Ja en nee, het is ook wel per persoon afhankelijk. Maar enkel nachtdiensten is eigenlijk niet zo gezond heb ik altijd begrepen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat het hoe dan ook beter zou zijn om een vastish rooster te hebben dan eentje waarbij je continu van ritme wisselt, dus een nachtdienstploeg klinkt voor mij logischer...
Wat een eer je beloning te zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Bramito het volgende:
Zo 2e prik erin. Nu effe 15 minuten fokken als beloning.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Bramito het volgende:
Zag dit in het nieuws maar zo'n 1,5 week geleden was dit ook al in het nieuws. Toen was het AH en Jumbo en nog een zooi. Dus maf dat het alweer zo ver is. En wat er verder wordt gezegd over pinda's en noten,quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Snel door naar een nieuwe baan FFT! Want dit lijkt me op de langere termijn (nu al) niet gezond.
Ja te laat hè, midlifecrisis is voorbij.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, moet zeker wel op mijn bucketlist?
ZO oud ben ik nog niet zeg!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:01 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ja te laat hè, midlifecrisis is voorbij.
Ik word al moe als ik dat lees.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik lees 's avonds af en toe bij maar kom even niet zo aan posten toe. Ik heb nog 9 werkdagen tot m'n vakantie en er staan nog 41 dingen op m'n to do lijst die af moeten voor m'n vakantie (en ik moet nog even m'n vorige to do lijst checken of daar nog dingen opstaan die ik nog steeds moet doen nu). Gelukkig een redelijk aantal to do's van mails die ik naar mensen moet sturen, die dus redelijk snel af te vinken zijn. Maar er zitten ook dingen als feedback op een conceptversie totale scriptie, 3x een aanvraag voor ethische goedkeuring voor een onderzoek en 8x eindversie scriptie nakijken tussen, waar ik dus wel best even tijd aan kwijt ben per stuk.![]()
Maar daarna wel 3 weken echt helemaal vrij
Toortsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:37 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Ik had de wekker een uurtje later staan![]()
Deze kwam ik een paar dagen geleden tegen in de berm. Kende 'm niet:
[ afbeelding ]
Zwarte toorts.
Verspreidingskaartje geeft aan dat ie inderdaad in mijn regio niet veel voorkomt.
[ afbeelding ]
Prachtig ding hoor!
SNEEUWUILSKUIKENSquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:22 schreef Candaasje het volgende:
Jeetje wat een kinderachtig gedoe FFTHopelijk snel een leukere, vriendelijkere werkplek!
Dat wordt nog aanpoten @:vlindertje89 , toi toi toi!
Fijn dat je je rooster wat anders kunt indelen @:Blues![]()
En ik las dat @:Lonaa het maximale uit haar treinkaartje heeft gehaald![]()
Verder niet echt bijgelezen nog, want ik ben net wakker. Het werd weer wat later vannacht (hoewel niet dramatisch). Op de een of andere manier ontploft de spoedtelefoon altijd als de baliemedewerkster naar huis gaat.
Het verschil in patiënten is wel leuk, we hadden gisteren een hondje van 2,5kg zitten, maar ook een van bijna 70kg (Ierse wolfshond). En ook nog 2 sneeuwuil-kuikens
En @ de anderen die mij corrigeerden: noted! (No pun intended..)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarom zou je geen pindakaas mogen eten bij een walnotenallergie?
Welk ontvlooimiddel gebruik jij voor de katten?
Alleen maar nachtdiensten werken lijkt me funest voor je sociale leven. Of gooi je dan in het weekend heel je schema weer om zodat je dan wel overdag dingen kunt gaan doen met vrienden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat het hoe dan ook beter zou zijn om een vastish rooster te hebben dan eentje waarbij je continu van ritme wisselt, dus een nachtdienstploeg klinkt voor mij logischer...
Het zegt iets wanneer Tele dit zegtquote:
Geniet ervan ouwe bok! Het is je gegund!quote:
ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Bramito het volgende:
Ik was gelukkig nét op tijd daarvoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:01 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ja te laat hè, midlifecrisis is voorbij.
Je hebt dan gewoon nachtdienstmensen en dagdienstmensen met hun eigen cirkels in mijn praktische wereldbeeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Alleen maar nachtdiensten werken lijkt me funest voor je sociale leven. Of gooi je dan in het weekend heel je schema weer om zodat je dan wel overdag dingen kunt gaan doen met vrienden?
Ik ben echt een kei in schema's omgooienquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:06 schreef Tele6 het volgende:
Alleen maar nachtdiensten werken lijkt me funest voor je sociale leven. Of gooi je dan in het weekend heel je schema weer om zodat je dan wel overdag dingen kunt gaan doen met vrienden?
Dat zie ik niet gebeuren. Wat dan als die nachtdienstmensen kinderen krijgen? Moeten dan de kinderen ook in de nacht naar school?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt dan gewoon nachtdienstmensen en dagdienstmensen met hun eigen cirkels in mijn praktische wereldbeeld.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
SNEEUWUILSKUIKENS![]()
waar komen die vandaan? en wat deden ze bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nachtdiermensen gaan naar hun werk als de kinderen op bed liggen en komen vaak op tijd thuis om ze naar school te brengen. En dan ben je vaak al uit bed als ze weer thuis komen van school. Veel verpleegkundigen doen expres nachtdiensten omdat ze kinderen hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:09 schreef Tele6 het volgende:
Dat zie ik niet gebeuren. Wat dan als die nachtdienstmensen kinderen krijgen? Moeten dan de kinderen ook in de nacht naar school?
Uiteraardquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Wat dan als die nachtdienstmensen kinderen krijgen? Moeten dan de kinderen ook in de nacht naar school?
Ah oké.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nachtdiermensen gaan naar hun werk als de kinderen op bed liggen en komen vaak op tijd thuis om ze naar school te brengen. En dan ben je vaak al uit bed als ze weer thuis komen van school. Veel verpleegkundigen doen expres nachtdiensten omdat ze kinderen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |