SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.
Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederland:
• RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
• Covid dashboard
• Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
• Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
• Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
• Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
• Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
• De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
• De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
• Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
• SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers
Internationaal:
• ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
• WHO World Health Organisation
• Overzicht WHO
• Overzicht Worldometers
• Overzicht BNO News
• Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
• Wikipedia
• Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
• Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Wetenschap:
• Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
• Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
• Universiteitsindex Leiden
• De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/
Vaccinaties :quote:#Vaccinatie
➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS
• https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
• Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
• Coronavirus Vaccine Tracker
• Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
• Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
• Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).
Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Dagelijkse ziekenhuiscijfers
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes, hond2.gif mag van zijn baasje niet buiten de spoiler in de OP
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nooit meer dansen na Janssenquote:
Nee dat valt dus wel mee. Alles in context bekijken
God lost het wel op, zie post van @IsabeauOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Bij m'n moeder werd 't waarschijnlijk getriggerd door een keelontsteking.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Virale infectiesIs niet permanent. Werd vroeger geschaard onder de wonderbaarlijke polio genezingen
Met dank aan god en zo.
(Un)masking for the greater good.![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)ot-kan-levens-reddenplaatst die derde prik waar het gisteren steeds over ging wel beter in perspectief.quote:Israël begint met derde dosis Pfizer, een 'booster shot': 'Kan levens redden'
"We geven de booster aan mensen van wie we weten dat ze niet goed reageren op het vaccin", zegt topadviseur van de Israëlische regering Boaz Lev. "Dat zijn bijvoorbeeld patiënten die door een orgaantransplantatie of andere omstandigheden een slecht werkend immuunsysteem hebben. Zij kunnen nu een extra shot krijgen, of misschien zelfs twee."
Volgens Israël kan een derde inenting levens redden, zeker nu de besmettingsgraad oploopt door de deltavariant. Het aantal nieuwe covid-infecties is de afgelopen maand gestegen van enkele tientallen tot zo'n 500 bevestigde nieuwe besmettingen per dag.
Voor Israël is het reden om kwetsbare patiënten een extra dosis te geven. Vooralsnog komt slechts een kleine groep ervoor in aanmerking, zegt Lev. "Zo'n 10.000 tot 15.000 patiënten. Maar het is goed mogelijk dat we de criteria binnenkort al zullen uitbreiden."Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Een eckte keelontsteking, daar ben ik al lang van verstoken gebleven. *afklopt*quote:Op maandag 12 juli 2021 19:58 schreef Celestien het volgende:
[..]
Bij m'n moeder werd 't waarschijnlijk getriggerd door een keelontsteking.
Wat apart is, aangezien ik wel van elke temperatuur onder de 15-ish graden meteen lichte keelpijn krijg![]()
Ook apart: toen ik corona had geen centje pijn aan de keel gehad."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Landelijk een verdriedubbeling?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
En dit staat er onder de melding met de getallen![]()
Oh, landelijk was het ook al gewoon een verdriedubbeling zie ik. "Vlakke waardes" mijn reet
Van rioolwatermetingen wordt gezegd dat het een vroege indicator is, die voorloopt op de rest. Ja ze lopen achter, maar afgelopen week een stijging in tests had al eerder een stijging in rioolwatermetingen op moeten leveren.![]()
Ka-ching.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:59 schreef zalkc het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ot-kan-levens-redden
[..]
plaatst die derde prik waar het gisteren steeds over ging wel beter in perspectief.zie email 27 oktober![]()
Israel heeft een dramatisch slecht vaccinatie percentage dus of die derde prik nu zo zinvol is.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:59 schreef zalkc het volgende:
[..]
plaatst die derde prik waar het gisteren steeds over ging wel beter in perspectief.
Gaat wel om een heel klein aantal mensen, natuurlijk, de meest kwetsbaren zo te zien.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2021 20:04:01 ]![]()
Dat heeft het dus ook gedaan, er was een verdriedubbeling.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:03 schreef chratnox het volgende:
[..]
Landelijk een verdriedubbeling?
Van rioolwatermetingen wordt gezegd dat het een vroege indicator is, die voorloopt op de rest. Ja ze lopen achter, maar afgelopen week een stijging in tests had al eerder een stijging in rioolwatermetingen op moeten leveren."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze zien dat mensen die in januari hun tweede prik kregen nu soms al in het ziekenhuis terecht komen. Voor die groep (en het is dus een beperkte) lijkt het me een goede zet als het nodig is om die opname te voorkomen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Israel heeft een dramatisch slecht vaccinatie percentage dus of die derde prik nu zo zinvol is.
Gaat wel om een heel klein aantal mensen, natuurlijk, de meest kwetsbaren zo te zien.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ach als je maar zoekt zijn er wel meer bijwerking
Maar de kans dat je die krijgt zijn vrij klein
Al worden er wel steeds meer en meer gevonden naarmate onderzoeken vorderen
Kwam bijv dit tegen
https://www.sciencedirect(...)89238X21000292#f0005![]()
Ja. Ik vraag me dan wel af of het ook een aangepaste variant van het vaccin is voor bijvoorbeeld die Delta variant. Want dat kunnen ze geloof ik vrij snel aanpassen.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:59 schreef zalkc het volgende:
[..]
plaatst die derde prik waar het gisteren steeds over ging wel beter in perspectief.
Ik weet alleen niet hoe lang er dan weer over het eventueel testen heen gaat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Met deze aantallen heb je ook een perfecte situatie om alle bijwerkingen te vinden. Vaak zat dat vaccins zo weinig worden gebruikt dat ze te weinig voorkomen om op te vallen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:08 schreef Emmerdeur het volgende:
Ach als je maar zoekt zijn er wel meer bijwerking
Maar de kans dat je die krijgt zijn vrij klein
Al worden er wel steeds meer en meer gevonden naarmate onderzoeken vorderen
Kwam bijv dit tegen
https://www.sciencedirect(...)89238X21000292#f0005
Eigenlijk zijn wij rijke westerlingen het proefkonijn voor de derde wereld
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik heb nog wel een cassettebandje met de uitvaartdienst van mijn oma, in de zwaar gereformeerde traditie. Ik denk dat ik die liever ga luisteren.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:09 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond in OP1:
Ernst Kuipers, Ab Osterhaus en Lisa Westerveld over de hoge besmettingscijfersJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Oh bedoel je die 3,07? Ik bedoelde meer dat je moest kijken naar de hele grafiek, vooral naar toen we op 10k+ per dag zaten. Dit is daar toch niet mee te vergelijken?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heeft het dus ook gedaan, er was een verdriedubbeling.![]()
Ik heb eigenlijk een vraag:
Het zijn toch vooral de jongeren die anderen besmetten door disco's, jongerenreizen enzo. De bevolking rond de 25-35 ofzo zijn toch iets braver. Had het tactisch niet slimmer geweest om de volgorde wat aan te passen:
Zorgpersoneel, Oudjes, Risicopatiënten, 35+'ers , Tieners en jonge twintigers (12 tot 25) en dan pas 25 tot 35Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hopelijk draaien ze het niet alsnog terug over een weekje of twee als de cijfers toch nog iets gaan stijgen. Kunnen ze mooi als voorbeeldland gaan dienen. Waar ze niet meteen maatregelen treffen bij een stijging van de positieve testen. Een land die accepteert dat Corona er nou eenmaal gaat zijn, dat er opnames zullen zijn en dat er doden zullen vallen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:12 schreef Anton91 het volgende:
Goed nieuws dat de versoepelingen in Engeland gewoon door gaan![]()
![]()
Moet je toch eens goed lezen wat die daadwerkelijk inhouden want het lijkt toch wat anders te zijn dan eerst aangekondigd werd:quote:Op maandag 12 juli 2021 20:12 schreef Anton91 het volgende:
Goed nieuws dat de versoepelingen in Engeland gewoon door gaan![]()
https://www.theguardian.c(...)trictions-in-england![]()
Ik denk dat ik die maar skip, Ineens razend moe van mijn tweede prik vanmiddag, helaas, bedtijd voor mijquote:Op maandag 12 juli 2021 20:09 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond in OP1:
Ernst Kuipers, Ab Osterhaus en Lisa Westerveld over de hoge besmettingscijfers
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Achteraf gezien misschien wel, tot en met 30 is waarschijnlijk wel de meest mobiele groep in combinatie met veel contacten.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zijn toch vooral de jongeren die anderen besmetten door disco's, jongerenreizen enzo. De bevolking rond de 25-35 ofzo zijn toch iets braver. Had het tactisch niet slimmer geweest om de volgorde wat aan te passen:
Zorgpersoneel, Oudjes, Risicopatiënten, 35+'ers , Tieners en jonge twintigers (12 tot 25) en dan pas 25 tot 35
Maar ja, verkiezingen kwamen er toen aan.![]()
Precies dat!quote:Op maandag 12 juli 2021 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]accepteer dat Corona er nou eenmaal gaat zijn, dat er opnames zullen zijn en dat er doden zullen vallen.![]()
Ja, godzijdank lopen de ziekenhuisopnames niet al enorm op in het VK en ze hebben ook nog geen 13 miljoen ingrepen achterstand in de NHS. Oh...wacht...quote:Op maandag 12 juli 2021 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hopelijk draaien ze het niet alsnog terug over een weekje of twee als de cijfers toch nog iets gaan stijgen. Kunnen ze mooi als voorbeeldland gaan dienen. Waar ze niet meteen maatregelen treffen bij een stijging van de positieve testen. Een land die accepteert dat Corona er nou eenmaal gaat zijn, dat er opnames zullen zijn en dat er doden zullen vallen.
Laten we nu gewoon doen wat voor ons werkt in plaats van ons blind te staren op anderen.![]()
Zeker, als iedereen die wil gevaccineerd is wordt het tijd om het aan "de natuur" over te laten.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hopelijk draaien ze het niet alsnog terug over een weekje of twee als de cijfers toch nog iets gaan stijgen. Kunnen ze mooi als voorbeeldland gaan dienen. Waar ze niet meteen maatregelen treffen bij een stijging van de positieve testen. Een land die accepteert dat Corona er nou eenmaal gaat zijn, dat er opnames zullen zijn en dat er doden zullen vallen.![]()
Het is iets voorzichtiger als in eerste instantie werd aangekondigd en er zitten een aantal adviezen in die mensen (als ze dat willen) prima kunnen negeren maar dat ze versoepelen nu de besmettingen oplopen vind ik moedig.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je toch eens goed lezen wat die daadwerkelijk inhouden want het lijkt toch wat anders te zijn dan eerst aangekondigd werd:
https://www.theguardian.c(...)trictions-in-england
Edit: Niet alleen moedig, maar bij een hoge (gedeeltelijke) vaccinatiegraad ook een voorbeeld voor andere landen.![]()
Ab moet gewoon zijn bek houden en terug naar een wijnplantage in Frankrijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:09 schreef THEFXR het volgende:
Vanavond in OP1:
Ernst Kuipers, Ab Osterhaus en Lisa Westerveld over de hoge besmettingscijfers
Die troep die hij uitkraamt heeft alleen maar ellende veroorzaakt.![]()
Als je het zo los laat, wordt het een broedplaats voor nieuwe varianten, hebben wij weer aangepaste vaccins nodig,quote:Op maandag 12 juli 2021 20:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, godzijdank lopen de ziekenhuisopnames niet al enorm op in het VK en ze hebben ook nog geen 13 miljoen ingrepen achterstand in de NHS. Oh...wacht...
Laten we nu gewoon doen wat voor ons werkt in plaats van ons blind te staren op anderen.![]()
Had idd gekundquote:Op maandag 12 juli 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zorgpersoneel, Oudjes, Risicopatiënten, 35+'ers , Tieners en jonge twintigers (12 tot 25) en dan pas 25 tot 35
Deden ze niets meeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat een goden op dat eilandje: “ja we draaien het nu maar gewoon terug, want dat virus gaat toch niet meer weg”
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
ze zullen het niet hebben over de storingen of overbelasting van testlabsquote:Op maandag 12 juli 2021 20:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ab moet gewoon zijn bek houden en terug naar een wijnplantage in Frankrijk.
Die troep die hij uitkraamt heeft alleen maar ellende veroorzaakt.![]()
Frankrijk verscherpt grenscontroles en verplicht coronacertificaat in horeca, winkelcentra en bij reizen
https://www.ad.nl/buitenl(...)bij-reizen~a1517f3d/![]()
Nou, nee, dat is nou niet wat ze doen. Wat er gedaan wordt is dat de verantwoordelijkheid voor het beleid bij de burgers en bedrijven wordt neergelegd, ze proberen ook een soort TvT in te voeren maar dan zonder enige infrastructuur ervoor.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een goden op dat eilandje: “ja we draaien het nu maar gewoon terug, want dat virus gaat toch niet meer weg”![]()
Als moe het enige is, slaap je vast lekker.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:16 schreef josja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die maar skip, Ineens razend moe van mijn tweede prik vanmiddag, helaas, bedtijd voor mijwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik lees op de BBC dat ze bijna 2.000 ziekenhuisopnamen en 200 doden per dag verwachten.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, nee, dat is nou niet wat ze doen. Wat er gedaan wordt is dat de verantwoordelijkheid voor het beleid bij de burgers en bedrijven wordt neergelegd, ze proberen ook een soort TvT in te voeren maar dan zonder enige infrastructuur ervoor.![]()
Als hoogtepunt (dieptepunt) bij het loslaten van de restricties.
Wat een enorm heftige beslissing."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik heb gister wat filmpjes uit dat land gezien en hun verantwoordelijkheidsgevoel is zo goed als 0.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, nee, dat is nou niet wat ze doen. Wat er gedaan wordt is dat de verantwoordelijkheid voor het beleid bij de burgers en bedrijven wordt neergelegd, ze proberen ook een soort TvT in te voeren maar dan zonder enige infrastructuur ervoor.
Door vaccinaties raken de ziekenhuizen niet overvol dus kunnen we weer normaal leven. Zij begrijpen dat.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Dat zijn de hoogste ramingen, ik geloof niet dat die gehaald gaan worden maar de NHS gaat het wel weer druk krijgen en die hebben al een achterstand van 13 miljoen ingrepen ( NHS Engeland alleen. 55 miljoen inwoners).quote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees op de BBC dat ze 2.000 ziekenhuisopnamen en 200 doden per dag verwachten.![]()
Wat een enorm heftige beslissing.
Als ze nu ook toegang voor buitenlanders gewoon open gooien ben ik blij, de rest zoeken ze maar uit.![]()
Één op de vier inwoners had een ingreep moeten krijgen die ie niet heeft gekregen?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zijn de hoogste ramingen, ik geloof niet dat die gehaald gaan worden maar de NHS gaat het wel weer druk krijgen en die hebben al een achterstand van 13 miljoen ingrepen ( NHS Engeland alleen. 55 miljoen inwoners).
Als ze nu ook toegang voor buitenlanders gewoon open gooien ben ik blij, de rest zoeken ze maar uit.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hmm..behalve dan dat de ziekenhuizen weer vol lopen momenteel. +500 opnames vandaag bovenop de ruim 2500 die er lagen. Als je dat in Nederlandse begrippen zegt dan is het een dag toename rond 160 en een totaal van 1000 in het ziekenhuis. Precies wat we dus niet wilden.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb gister wat filmpjes uit dat land gezien en hun verantwoordelijkheidsgevoel is zo goed als 0.
Door vaccinaties raken de ziekenhuizen niet overvol dus kunnen we weer normaal leven. Zij begrijpen dat.![]()
Dat is behoorlijk strikt.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Frankrijk verscherpt grenscontroles en verplicht coronacertificaat in horeca, winkelcentra en bij reizen
https://www.ad.nl/buitenl(...)bij-reizen~a1517f3d/And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Dat houd ook vanzelf wel een keer op.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees op de BBC dat ze bijna 2.000 ziekenhuisopnamen en 200 doden per dag verwachten.![]()
Als hoogtepunt (dieptepunt) bij het loslaten van de restricties.
Wat een enorm heftige beslissing.![]()
Er waren al grote achterstanden die extreem vergroot zijn door covid.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Één op de vier inwoners had een ingreep moeten krijgen die ie niet heeft gekregen?
Mijn schoonmoeder heeft bijna 2 jaar moeten wachten op een knie operatie die ze 2 jaar terug heeft gehad die prompt verkeerd ging en scheef zat.![]()
Geef het even 2 weken. Dan staat afgelopen week ook in de grafiekquote:Op maandag 12 juli 2021 20:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh bedoel je die 3,07? Ik bedoelde meer dat je moest kijken naar de hele grafiek, vooral naar toen we op 10k+ per dag zaten. Dit is daar toch niet mee te vergelijken?![]()
Maar een verdriedubbeling vanaf de voorgaande waarde vind ik toch wel een duidelijk signaal. Dan kan je niet spreken over een vlak verloop."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En welke mensen liggen daar? Leeftijd, gezondheidstoestand, vaccinatiestatus etcquote:Op maandag 12 juli 2021 20:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hmm..behalve dan dat de ziekenhuizen weer vol lopen momenteel. +500 opnames vandaag bovenop de ruim 2500 die er lagen. Als je dat in Nederlandse begrippen zegt dan is het een dag toename rond 160 en een totaal van 1000 in het ziekenhuis. Precies wat we dus niet wilden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja dat is ruk, maar stapeleffect dusquote:Op maandag 12 juli 2021 20:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er waren al grote achterstanden die extreem vergroot zijn door covid.
Mijn schoonmoeder heeft bijna 2 jaar moeten wachten op een knie operatie die ze 2 jaar terug heeft gehad die prompt verkeerd ging en scheef zat.
Dat hele NHS is zo dramatisch, sowieso alOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Yep en dan ga je alles opengooien want hey, het is toch al verneukt, toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is ruk, maar stapeleffect dus
Dat hele NHS is zo dramatisch, sowieso al
Oh, en dan geef je het NHS personeel een loons"verhoging" van 1% (inflatie is 2.7%) omdat ze het afgelopen jaar zo hard gewerkt hebben en omdat je ze zo waardeert. En dan vind je het gek dat ze opbokken naar een ander land of naar de prive sector.
Anyways, genoeg offtopic
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2021 20:43:02 ]![]()
Ik vind die eisen voor met name toeristen altijd vrij ver gaan. Het is wat mij betreft symbolisch want wel of niet besmette toeristen beïnvloeden de R eigenlijk helemaal niet. Die is vooral het resultaat van nationale maatregelen en immuniteitsgraad.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:29 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)bij-reizen~a1517f3d/
Maw, als ze de boel op orde hebben (hoge vaccinatiegraad en juiste maatregelen) dan is dat veerkrachtig genoeg om geen 'last' te hebben van toeristen.
En als ze de boel juist niet op orde hebben, dan kun je aan de voordeur eisen wat je wil, je zal toch echt binnenlands wat zaken moeten gaan verbeteren.I'll give you something to do![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
En welke mensen liggen daar? Leeftijd, gezondheidstoestand, vaccinatiestatus etchttps://www.ons.gov.uk/pe(...)vid19/latestinsightsquote:Positivity rates were highest among teenagers and young adults (school Year 12 to age 24 years) and lowest in groups aged 70 years and over (week ending 3 July 2021). Hospital admission rates increased the most in those aged 85 years and over and rates remain highest in this age group (week ending 4 July 2021). The proportion of deaths involving COVID-19 has been highest in those aged 75 years and over throughout the pandemic, however, this proportion has decreased since January.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En hij gaat verplichte vaccinaties voor zorgpersoneel en wsl op termijn voor alle Fransen invoeren. Zei hij zojuist.quote:"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik herinner me dat vorig jaar drie ziekenhuizen in Italië in enkele maanden tijd ruim 2000 patienten met Guillain-Barré (na covid besmetting) hadden.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:52 schreef Molo het volgende:
[..]
GB treedt wel vaker op na vaccinaties of andere immuuntriggerende ziektes of ingrepen
[ Bericht 1% gewijzigd door crystal_meth op 12-07-2021 20:52:33 ]are we infinite or am I alone![]()
We hebben juist gezien dat toeristen massaal het virus verspreiden. Nog niet zolang geleden de Britten in Portugal en Malta. Daar explodeerde het na een korte periode van Britse toeristen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik vind die eisen voor met name toeristen altijd vrij ver gaan. Het is wat mij betreft symbolisch want wel of niet besmette toeristen beïnvloeden de R eigenlijk helemaal niet. Die is vooral het resultaat van nationale maatregelen en immuniteitsgraad.
Maw, als ze de boel op orde hebben (hoge vaccinatiegraad en juiste maatregelen) dan is dat veerkrachtig genoeg om geen 'last' te hebben van toeristen.
En als ze de boel juist niet op orde hebben, dan kun je aan de voordeur eisen wat je wil, je zal toch echt binnenlands wat zaken moeten gaan verbeteren.![]()
Dat is +3.07 (van 50.97 naar 54.04)quote:Op maandag 12 juli 2021 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef het even 2 weken. Dan staat afgelopen week ook in de grafiek![]()
Maar een verdriedubbeling vanaf de voorgaande waarde vind ik toch wel een duidelijk signaal. Dan kan je niet spreken over een vlak verloop.are we infinite or am I alone![]()
Iedereen weet dat dit voor de buhne is. Frankrijk heeft gazillion grensovergangen en die gaan ze echt niet bemannen met mega files tot gevolg. Doen ze misschien 1 weekend om iedereen bang te maken maar daarna kan je gewoon weer lekker doorreizen. Is puur om ervoor te zorgen dat de 'gewone man' wel even een testje gaat halen voorafgaand.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik vind die eisen voor met name toeristen altijd vrij ver gaan. Het is wat mij betreft symbolisch want wel of niet besmette toeristen beïnvloeden de R eigenlijk helemaal niet. Die is vooral het resultaat van nationale maatregelen en immuniteitsgraad.
En als ze de boel juist niet op orde hebben, dan kun je aan de voordeur eisen wat je wil, je zal toch echt binnenlands wat zaken moeten gaan verbeteren.
Winkelcentra alleen voor geteste mensen of gevaccineerden? Dat zou toch niet mogen?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Daar zou ik me eerlijk gezegd als beleidsmaker ook echt totaal niet druk om maken en easy de afweging maken het op basis hiervan iig weer open te mikkenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
[..]
https://www.ons.gov.uk/pe(...)vid19/latestinsightsOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Voor Covid?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
En hij gaat verplichte vaccinaties voor zorgpersoneel en wsl op termijn voor alle Fransen invoeren. Zei hij zojuist.wow
Het komt best regelmatig voor maar dat zijn wel echt hele hoge getallenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik herinner me dat vorig jaar drie ziekenhuizen in Italië in enkele maanden tijd ruim 2000 patienten met Guillain-Barré (na covid besmetting) hadden.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
"Overall, how happy did you feel yesterday?"quote:Op maandag 12 juli 2021 20:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zou ik me eerlijk gezegd als beleidsmaker ook echt totaal niet druk om maken en easy de afweging maken het op basis hiervan iig weer open te mikken
Dat zal wel totaal instorten vandaag
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat betekent dat de ingrediënten daarvoor al vóórdat die toeristen daar kwamen aanwezig waren. Anders was het bijna per definitie wel weer uitgedoofd. Elke haard is met één besmetting begonnen. Of die nu van een toerist komt of niet, dat doet er niet toe.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
We hebben juist gezien dat toeristen massaal het virus verspreiden. Nog niet zolang geleden de Britten in Portugal en Malta. Daar explodeerde het na een korte periode van Britse toeristen.I'll give you something to do![]()
Dat wel ja, maar een feestje was het, tot aan de deceptie danquote:Op maandag 12 juli 2021 20:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
"Overall, how happy did you feel yesterday?"
Dat zal wel totaal instorten vandaag
dat worden rellen!quote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
En hij gaat verplichte vaccinaties voor zorgpersoneel en wsl op termijn voor alle Fransen invoeren. Zei hij zojuist.![]()
Ja. Voor 15 sept moet je volledig ingeënt zijn als je in de zorg wil blijven werken.quote:
En een derde/extra vaccinatie vanaf september voor de kwetsbaren die in januari gevaccineerd zijn.
Als ik het goed verstaan heb."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Bizarquote:Op maandag 12 juli 2021 20:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Voor 15 sept moet je volledig ingeënt zijn als je in de zorg wil blijven werken.
En een derde/extra vaccinatie vanaf september voor de kwetsbaren die in januari gevaccineerd zijn.
Als ik het goed verstaan heb.![]()
En voor toeristen?
Uiteraard, maar dat is met veel maatregelen zo toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer lekker veel schijnveiligheid erbij.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat is wel een beetje hoe het altijd gaat daar. Een groot deel van de bevolking met een compleet wantrouwen tegen de overheid die uiteindelijk dwang uit gaat oefenen waardoor er nog meer wantrouwen komt.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
En hij gaat verplichte vaccinaties voor zorgpersoneel en wsl op termijn voor alle Fransen invoeren. Zei hij zojuist.
Maar goed. Vaccinatiebereidheid van 65%. 20% gaat het absoluut niet doen en de rest twijfelt nog.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Toegangscontrole met QR code bij restaurants. Extra grenscontroles voor toeristen uit een risico gebied (hij zei nog net niet 'met een geel kenteken'quote:). Zelf je tests betalen.
Ook voor transit."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Schrap dat, ik had het me volledig verkeerd herinnerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Het komt best regelmatig voor maar dat zijn wel echt hele hoge getallen![]()
Was blijkbaar 1 geval per 200 a 300 covid patienten...are we infinite or am I alone![]()
Tja, overal certificaten controleren, je weet nu al dat zoiets toch in de praktijk amper gaat gebeuren. Ook dit is weer wachten op het eerste gesjoemel, door de vingers zien of een uitbraak ergens ondanks dat iedereen zogenaamd 'veilig' was.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is met veel maatregelen zo toch?![]()
LOLquote:Op maandag 12 juli 2021 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Toegangscontrole met QR code bij restaurants. Extra grenscontroles voor toeristen uit een risico gebied (hij zei nog net niet 'met een geel kenteken'). Zelf je tests betalen.
Ook voor transit.
Lekker dan, ben benieuwd wanneer ze dat dan weer gaan afschalen.
Klinkt bizar iig en ik slip Frankrijk wel gewoon een tijdje
Was toch al niet waardOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja dat klinkt logischerquote:Op maandag 12 juli 2021 20:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Schrap dat, ik had het me volledig verkeerd herinnerd.![]()
Was blijkbaar 1 geval per 200 a 300 covid patienten...
Ik vermoed na zwarte zaterdag.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Lekker dan, ben benieuwd wanneer ze dat dan weer gaan afschalen.
Klinkt bizar iig en ik slip Frankrijk wel gewoon een tijdje
Was toch al niet waardwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
https://ourworldindata.or(...)~GBR~DEU~ESP~SWE~JPN
Volgens deze tabel heeft Frankrijk zelfs 31% die niet willen vaccineren. En nog een deel twijfel. Dan haal je als bevolking zelfs de 50% niet.
Duitsland trouwens ook 20% die niet willen. Tot zo ver dat dat zo'n volgzaam volk is.
Gezellig joh Nederlandse Studenten op reis
Nederlandse studenten veroorzaken coronapiek in Oostenrijkse deelstaatwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ze zitten over de 50% volgens deze site:quote:Op maandag 12 juli 2021 20:59 schreef OProg het volgende:
https://ourworldindata.or(...)~GBR~DEU~ESP~SWE~JPN
Volgens deze tabel heeft Frankrijk zelfs 31% die niet willen vaccineren. En nog een deel twijfel. Dan haal je als bevolking zelfs de 50% niet.
Duitsland trouwens ook 20% die niet willen. Tot zo ver dat dat zo'n volgzaam volk is.
https://www.sortiraparis.(...)-confirmedfr/lang/enwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Voordat we dit gaan bagatelliseren; is er data over hoe vaak dit voorkomt in geval van vaccins en covid vaccins in het bijzonder?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik herinner me dat vorig jaar drie ziekenhuizen in Italië in enkele maanden tijd ruim 2000 patienten met Guillain-Barré (na covid besmetting) hadden.Waarschuwing: Uitlatingen van deze persoon kunnen door sommigen als kwetsend worden ervaren. Bij interacties kunnen wij uw veilige zone niet garanderen.![]()
Nog iets beter dan. Maar de vraag is dus of ze wel tot 60% gaan komen zo.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze zitten over de 50% volgens deze site:
https://www.sortiraparis.(...)-confirmedfr/lang/en"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik vind het de facto een vaccinatieverplichting in Frankrijk.
Zeker als die testen niet meer gratis zijn.
Vanaf 21 juli alleen gevaccineerden naar attractieparken en culturele instellingen, vanaf half augustus ook voor de horeca, de winkelcentra, en in het OV. Negatieve test mag ook, maar dat gaat je dus geld kosten als Frans burger (of toerist)."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Geen idee, maar wat ik er van vroeger heb onthouden is dat het eerder zorgwekkend is als een vaccin het niet als bijwerking heeft. Maar goed dat was in de blije tijd dat we ons zorgen maakten over dalende vaccinaties voor mazelen.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:01 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Voordat we dit gaan bagatelliseren; is er data over hoe vaak dit voorkomt in geval van vaccins en covid vaccins in het bijzonder?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ging hier net zo, en het systeem bestond amper een paar dagen. Kun je nagaan hoe het na verloop van tijd verslonsd. In dat geval ook geen ramp, want zaken die niemand wil, geen nut hebben en niet vallen te handhaven moet je zsm van af.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja, overal certificaten controleren, je weet nu al dat zoiets toch in de praktijk amper gaat gebeuren. Ook dit is weer wachten op het eerste gesjoemel, door de vingers zien of een uitbraak ergens ondanks dat iedereen zogenaamd 'veilig' was.I'll give you something to do![]()
De Fransman kennende zou ik omrijden, die gaan wel staken en snelwegen blokkeren als dat zo is.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:03 schreef capricia het volgende:
Vanaf 21 juli alleen gevaccineerden naar attractieparken en culturele instellingen, vanaf half augustus ook voor de horeca, de winkelcentra, en in het OV. Negatieve test mag ook, maar dat gaat je dus geld kosten als Frans burger (of toerist).Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik vraag me af of essentiële winkels er dan ook onder vallen. Of kan je anders geen eten meer kopen zonder vaccin of test?quote:Op maandag 12 juli 2021 21:03 schreef capricia het volgende:
Vanaf 21 juli alleen gevaccineerden naar attractieparken en culturele instellingen, vanaf half augustus ook voor de horeca, de winkelcentra, en in het OV. Negatieve test mag ook, maar dat gaat je dus geld kosten als Frans burger (of toerist).
Lekkere titel weer. Alsof ze bij de locals een piek veroorzaken. Maar nee hoor, het is alleen een 'piek' omdat het voor de rest daar rustig isquote:Op maandag 12 juli 2021 20:59 schreef _serial_ het volgende:
Nederlandse studenten veroorzaken coronapiek in Oostenrijkse deelstaat
I'll give you something to do![]()
Probeer maar eens test te kopenquote:Op maandag 12 juli 2021 21:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me af of essentiële winkels er dan ook onder vallen. Of kan je anders geen eten meer kopen zonder vaccin of test?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Ik heb hier al vaker gesteld dat Frankrijk een halve dictatuur is. Het blijkt maar weer eens.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:43 schreef capricia het volgende:
[..]
En hij gaat verplichte vaccinaties voor zorgpersoneel en wsl op termijn voor alle Fransen invoeren. Zei hij zojuist.
Dat land zit echt heel raar in elkaar.zie email 27 oktober![]()
Eng mannetje die Macron.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker gesteld dat Frankrijk een halve dictatuur is. Het blijkt maar weer eens.
Dat land zit echt heel raar in elkaar.![]()
Een mooie manier om het aldaar toch al wankele draagvlak nog verder om zeep te helpen, en de Fransman weer rellend de straat op te laten gaan.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:03 schreef capricia het volgende:
Vanaf 21 juli alleen gevaccineerden naar attractieparken en culturele instellingen, vanaf half augustus ook voor de horeca, de winkelcentra, en in het OV. Negatieve test mag ook, maar dat gaat je dus geld kosten als Frans burger (of toerist).![]()
Wilden ze in england ook niet zo iets doen, alleen toegang voor de gevaccineerden ?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wat ook vreemd is, is dat je niks van de EU hoort als een land zoiets aankondigd. Nu weet ik wel dat je geen reet hebt aan de EU als het gaat om de burger, maar ik kan mij zo voorstellen dat daar regeltjes voor zijn op dat niveau.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker gesteld dat Frankrijk een halve dictatuur is. Het blijkt maar weer eens.
Dat land zit echt heel raar in elkaar.
Niet zo lang geleden meen ik gelezen te hebben dat er bij het Corona paspoort altijd een testoptie moet zijn, omdat ze vaccineren niet kunnen verplichten etc.Waarschuwing: Uitlatingen van deze persoon kunnen door sommigen als kwetsend worden ervaren. Bij interacties kunnen wij uw veilige zone niet garanderen.![]()
Vanmorgen een artikel in het VK waarin een aantal Nederlandse vakantiegangers geinterviewd werden waaronder 6 jongedames uit het Gooi die momenteel in Knokke verblijven om te feesten, die komen daarna terug naar Nederland en reizen, zonder quarantaine uiteraard meteen af naar een feestoord in Spanje en als ze terug komen gaan ze ook niet in quarantaine, da's maar lastig.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:59 schreef _serial_ het volgende:
Nederlandse studenten veroorzaken coronapiek in Oostenrijkse deelstaat![]()
Dat doen ze ook. Alleen ligt de verantwoording daarvoor bij de uitbater of organisator. Er is "verzocht" de NHS app waarin je vaccinatie staat te gebruiken, dus een soort TvT maar dan zonder TvT, zeg maar.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:08 schreef _serial_ het volgende:
Wilden ze in england ook niet zo iets doen, alleen toegang voor de gevaccineerden ?
Maar de truck is natuurlijk dit, gebruik je de app niet als organisator en gaat het mis dan kun je schadeclaims verwachten van bezoekers want dat mag in het Britse rechtsssysteem.![]()
Wel een beetje autoritair. Maar die kant lijkt het toch meer en meer op te gaan. Corona is daarbij een handig hulpje.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:10 schreef _serial_ het volgende:
1 jaar cel in Brussel voor man die met valse PCR-test vliegtuig wou nemen
Zo leer je het wel af.
Er komen hoogtijdagen voor mensenrechtenorganisaties aan.Waarschuwing: Uitlatingen van deze persoon kunnen door sommigen als kwetsend worden ervaren. Bij interacties kunnen wij uw veilige zone niet garanderen.![]()
Nee. Product van de Franse bestuurscultuur die zich laat typeren als autoritair en centralistisch.quote:zie email 27 oktober![]()
https://www.reuters.com/w(...)s-bfm-tv-2021-07-12/quote:France's National Medicine Academy, a doctors' society, has recently pressed authorities to go further and make vaccination compulsory for everyone aged 12 and above."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die zijn er niet. Volksgezondheid is een nationale competentie.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:09 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is, is dat je niks van de EU hoort als een land zoiets aankondigd. Nu weet ik wel dat je geen reet hebt aan de EU als het gaat om de burger, maar ik kan mij zo voorstellen dat daar regeltjes voor zijn op dat niveau.Het coronapaspoort is een raadsaanbeveling. Die zijn niet bindend. Maar los daar van, wat je moet accepteren uit andere landen staat los van wat je je eigen inwoners verplicht.quote:Niet zo lang geleden meen ik gelezen te hebben dat er bij het Corona paspoort altijd een testoptie moet zijn, omdat ze vaccineren niet kunnen verplichten etc.zie email 27 oktober![]()
Elke dag zijn er alleen hier al tienduizenden mensen die elkaar besmetten. Dan vind ik hier dusdanig zwaar aan tillen wel vrij overdreven. En ja, ook overdreven voor het statement. Er zijn wel meer gevaarlijke overtredingen die we niet willen maar waar iemand niet een compleet jaar voor in de gevangenis hoeft.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:10 schreef _serial_ het volgende:
1 jaar cel in Brussel voor man die met valse PCR-test vliegtuig wou nemen
Zo leer je het wel af.I'll give you something to do![]()
quote:Op maandag 12 juli 2021 21:09 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is, is dat je niks van de EU hoort als een land zoiets aankondigd. Nu weet ik wel dat je geen reet hebt aan de EU als het gaat om de burger, maar ik kan mij zo voorstellen dat daar regeltjes voor zijn op dat niveau.
Niet zo lang geleden meen ik gelezen te hebben dat er bij het Corona paspoort altijd een testoptie moet zijn, omdat ze vaccineren niet kunnen verplichten etc.https://www.reuters.com/w(...)s-bfm-tv-2021-07-12/quote:Italy, which has been particularly hard-hit by the pandemic and made the shots mandatory for healthcare workers at the end of March, had so far been the exception. But Greece made a similar announcement on Monday, saying health care workers and nursing home staff will have to be vaccinated. read more"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ook kinderen ja? Man man man.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:14 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)s-bfm-tv-2021-07-12/zie email 27 oktober
Forum Opties Forumhop: Hop naar: