Proleet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben ooit in Zagreb eens weggelopen uit een café zonder te betalen (onbeschofte bediening).
Kroatië-anekdote op dinsdag.
leuk excuus welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben ooit in Zagreb eens weggelopen uit een café zonder te betalen (onbeschofte bediening).
Tattoos zijn voor Tokkies.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Kut dag
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Madamepaon
Ik ben ook ooit in Kroatië geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@Madame_Paonquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Kut dag
Gurleyquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen toen ik nog heel jong was. Ik heb als 7-jarige Gurley nog Feyenoord-Dortmund in Kroatië gekeken
Maar het is wel een leuk land om weer door te gaan reizen. Ook gunstig dat daar het uitgaansleven weer open is bijvoorbeeld.
Ik ben uit principe tegen interralquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gurley
Kroatië is tof, al ben ik alleen in Zagreb geweest tijdens m'n interraltripje in 2017.
Ik vond het een goede post, ook al is het een troll (volgens mij valt dat wel mee, is hij vooral niet zo slim) een inhoudelijke post is nooit weg.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:13 schreef Scrummie het volgende:
Gehapt op Gwailow. Ik schaam me en voel me heel erg vies en log uit.
Kroatië is zo veilig!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit in Kroatië geweest.
Einde bericht.
Ik vind de tattoo van crimineel John de Wolf lachwekkender.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Kut dag
Prins Bernhard.quote:
Ze hadden ooit een mooie brug in Zagreb.quote:
Een keer in Kroatië geweest, moesten we de hele auto uitpakken, drugshonden erbij en alles omdat die gast het idee had opgevat dat ik een te dure auto reed voor mijn leeftijd. 3 uur vertragingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertoontquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het ook niet over een totaalverbod maar geloof wel dat we niet moeten onderschatten wat overheden wel en niet kunnen doen, laat staan wat er met het grootkapitaal (de whales) achter de schermen allemaal aan afspraken is gemaakt.
Een totaalverbod geloof ik niet in maar wellicht wel afspraken om het niet teveel op te blazen zodat het niet genegeerd kan worden. Politici beginnen pas het op de agenda te zetten en te twitteren over meer regulering als het uit de hand dreigt te lopen.
Ik weet hoe jij er in staat en dat je van mening bent dat het gewoon cyclussen zijn, maar zoveel en marktkapitalisatie en bij behorende interesse als afgelopen voorjaar is nog niet eerder vertoont in crypto.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een keer in Kroatië geweest, moesten we de hele auto uitpakken, drugshonden erbij en alles omdat die gast het idee had opgevat dat ik een te dure auto reed voor mijn leeftijd. 3 uur vertraging
Lief DagboekWhat year?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |