Geef het maar aan Duitsland.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Terwijl Tubbergen prima even afgezonderd kan worden. Wij/zij missen er niks aan.
Bom erop, zelfde effect.
aai,aai!quote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor ECDC zit je aan de goede kant van de streep als je onder de 4% zit.
Elke keer als ik dit lees heb ik weer Thunderstruck in mijn kopquote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tubbergen is de rots van de Nederlandse beschaving.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Terwijl Tubbergen prima even afgezonderd kan worden. Wij/zij missen er niks aan.
Bom erop, zelfde effect.
Prima, maar dan moeten ze er ook niet meer over beginnen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nederland is simpelweg te klein en te mobiel voor lokale maatregelen
Ik ken Tubbergen eigenlijk alleen van dat gedoe met die Monstertruck.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Bom erop, zelfde effect.
Rectum kan er ook wat vanquote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tubbergen is de rots van de Nederlandse beschaving.
Mijn suggestie zou zijn... We geven het aan Duitslandquote:Op maandag 12 juli 2021 15:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Bom erop, zelfde effect.
Was dat niet Haaksbergen?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken Tubbergen eigenlijk alleen van dat gedoe met die Monstertruck.
Is dat niet die plek waar zo'n gast met een monstertruck het publiek in gereden was?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Eens. Ik snap de neiging om het te roepen wel maar het is compleet zinloos.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prima, maar dan moeten ze er ook niet meer over beginnen.
Als je die Duitsers een vinger geeft...quote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Mijn suggestie zou zijn... We geven het aan Duitsland
Kan je het wel goede cijfers noemen ten opzichte van gister? Of eergisteren?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:31 schreef capricia het volgende:
Ik kan dit echt geen goede cijfers noemen. Achteneenhalfduizend voor de maandag. En veertien en een half procent positief.
Vorige week waren het er nog 1519. Ik rekende ergens nog op een tienvoud daarvan. Dan is 6x nog netjesquote:Op maandag 12 juli 2021 15:31 schreef capricia het volgende:
Ik kan dit echt geen goede cijfers noemen. Achteneenhalfduizend voor de maandag. En veertien en een half procent positief.
Leuke steden! In Belgrado fietstocht gedaan door buitenwijken en potsierlijke (ex)overheidsgebouwen. Plus undergroundtour met een zanger van een lokale rockband. Geweldig. Belgrado is een vreemde stad met leuke plekken en clubs op de meest vreemde op locaties. Hippe jazztent op dak van een met asbest omgeven afgekeurd flatgebouw.quote:
komt omdat er vet minder getest wordtquote:Op maandag 12 juli 2021 15:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Vorige week waren het er nog 1519. Ik rekende ergens nog op een tienvoud daarvan. Dan is 6x nog netjes
Vandaag evenveel besmettingen in Amsterdam als begin juli in heel Nederland.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je het wel goede cijfers noemen ten opzichte van gister? Of eergisteren?
LOL Die schalen...quote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef _serial_ het volgende:
Aantal DON/DOO/DPL per dag inclusief correcties en RIVM gemeld
Oorlogsgebied hier.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:35 schreef dick_laurent het volgende:
Dus iedereen en zijn moeder in Nederland is nog steeds besmet?
Just checking in.
Iedereen behalve zijn moeder, want die is gevaccineerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:35 schreef dick_laurent het volgende:
Just checking in.
Dus we hadden eigenlijk 120.000 meer tests moeten doen die allemaal negatief hadden moeten zijn...:')quote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alles staat en valt met Tubbergen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden hoor, gewoon even de 500K TvT testen in de rapportages opnemen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:38 schreef opreis het volgende:
[..]
Dus we hadden eigenlijk 120.000 meer tests moeten doen die allemaal negatief hadden moeten zijn...:')
Afhankelijk of die moeders eind twintigers zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:35 schreef dick_laurent het volgende:
Just checking in.
Zat er misschien toch stiekem wat live virus in die vaccins?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:38 schreef Benny het volgende:
In Amsterdam meer besmettingen dan in heel Duitsland
Amsterdam is dan ook wel een beetje de anus van Europa.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:38 schreef Benny het volgende:
Nou nou, het is dé huiskamer van NL hebben we vorig jaar geleerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Amsterdam is dan ook wel een beetje de anus van Europa.
Ja vervelend (maar ook niet meer dan dat, vooralsnog).quote:Op maandag 12 juli 2021 15:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Vandaag evenveel besmettingen in Amsterdam als begin juli in heel Nederland.
Het is goed nieuws dat het niet meer 3x verdubbelt in 1 dag, daar waren velen bang voor.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja vervelend (maar ook niet meer dan dat, vooralsnog).
Maar ik bedoelde te zeggen dat mensen dit goede cijfers noemen op basis van de dag(en) ervoor.
Duitsland onderrapporteert volgens mij al tijden qua besmettingscijfers.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:38 schreef Benny het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk? Die tellen niet mee, maar wel als mensen positief zijn? Dat is toch niet zo slim dan?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden hoor, gewoon even de 500K TvT testen in de rapportages opnemen.
nee man, nog niet eens 0,5% is op dit moment besmetquote:Op maandag 12 juli 2021 15:35 schreef dick_laurent het volgende:
Just checking in.
Niet slim, wel ‘verantwoord’quote:Op maandag 12 juli 2021 15:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe zit dat nu eigenlijk? Die tellen niet mee, maar wel als mensen positief zijn? Dat is toch niet zo slim dan?
De daling komt toch wel. Als je nu naar de spreiding kijkt van de besmettingen lijkt de piek na het eerste weekend van TvT te liggen, over een dag of 5 weten we door datavertraging of dat de echte piek was.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:43 schreef Multatilu het volgende:
Na vrijdag is het aantal TvT's drastisch afgenomen. Ik dat de TvT positieven de komende dagen verdwijnen uit de totalen waardoor we toch wel een daling gaan zien.
Mijn neef ging ook altijd op die leeftijd daar ergens heen met zijn maten op de fiets om te kamperen en vooral te zuipen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:47 schreef Scrummie het volgende:
Veldslagen tussen politie en jongeren: kampeerfeesten in Tubbergen lopen uit op ‘extreme excessen’
Duidelijk verhaal.
De labs kunnen het niet meer bijhouden.quote:Technische problemen bij het laboratorium Saltro zorgt voor vertraging in testuitslagen
here we go again...quote:Op maandag 12 juli 2021 15:52 schreef capricia het volgende:
https://nl24actueel.nl/te(...)ng-in-testuitslagen/
[..]
De labs kunnen het niet meer bijhouden.
Dat is niet wat er staat hè. Het is één laboratorium die gebruikt wordt bij GGD NH. Dat zegt niets over de rest v/d locaties.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:52 schreef capricia het volgende:
https://nl24actueel.nl/te(...)ng-in-testuitslagen/
[..]
De labs kunnen het niet meer bijhouden.
Dat was Haaksbergenquote:Op maandag 12 juli 2021 15:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ken Tubbergen eigenlijk alleen van dat gedoe met die Monstertruck.
GGD Hollands midden heeft ook storing.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is niet wat er staat hè. Het is één laboratorium die gebruikt wordt bij GGD NH. Dat zegt niets over de rest v/d locaties.
Dat geloof ik best met veel meldingen. Maar dat betekent niet dat de labs het niet meer aan kunnenquote:Op maandag 12 juli 2021 16:07 schreef capricia het volgende:
[..]
GGD Hollands midden heeft ook storing.
https://eengezonderhollan(...)shboardthemas/corona
Edit:
Het is nog iemand opgevallen:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |