Ja dat is ook gewoon heel verdrietigquote:Op maandag 12 juli 2021 14:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb m'n pet er al af gehuild![]()
Mijn bandjes waren altijd voor de gezelligheid vooral, maar er is echt geen reet aan zo als je geen doel hebt om naartoe te werken zoals een opname of optreden. Opname zou eventueel kunnen weer inmiddels maar goed, die maak je in de regel als coverband als demo om...optredens te scoren.
Ja ook onbegrijpelijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:25 schreef zalkc het volgende:
WHO was ook blij met het publiek in Wembley
[ twitter ]
Formule 1 wordt komend weekend hetzelfde verhaal qua aantallen, alhoewel ik daar wel minder idioten verwacht dan rond het voetbal.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja ook onbegrijpelijk.
MAar ja voor 'football is coming home' moesten wat regels wijken blijkbaar.
hoop voor ze dat het het waard was.
Bij voorkeur vanaf a.s. weekend weerquote:Op maandag 12 juli 2021 14:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is ook gewoon heel verdrietig
Hoop dat het spoedig weer gaat kunnen/mogen!
En dan moet je nog hopen dat het bij die Delta variant blijft en ze niet al vrolijk de Lambda variant aan het verspreiden zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:25 schreef zalkc het volgende:
[ twitter ]
In Duitsland vorige week was het ook volle bak hoor begreep ik, nauwelijks enige controle.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Formule 1 wordt komend weekend hetzelfde verhaal qua aantallen, alhoewel ik daar wel minder idioten verwacht dan rond het voetbal.
Ik moet over 12 dagen mijn 2e prik halen, maar ik heb besloten dat ik het risico maar gewoon neem.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij dragen er ook nog steeds eentje in de supermarkt. Zijn wel vaak de enigenTweede prik over een paar weekjes binnen; daarna is het mooi geweest. Maar tot die vaccinatie binnen is lopen we toch het liefst zo min mogelijk risico; al is het wat schijnveiligheid. Vrijdag naar de film geweest en ook daar eentje opgehad totdat we zaten. En bij vertrek zitten wachten totdat de grootste groepen weg waren uit de zaal. Ik ben groot voorstander van eigen verantwoordelijkheid nemen als je wat minder risico wil lopen. En dan gewoon zoveel mogelijk open.
Dan ga ik er vanuit dat ze net zoals bij het voetbal ook alleen maar britten toelaten? zolang ze maar op dat eiland blijven dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Formule 1 wordt komend weekend hetzelfde verhaal qua aantallen, alhoewel ik daar wel minder idioten verwacht dan rond het voetbal.
Oostenrijk bedoel je?quote:Op maandag 12 juli 2021 14:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In Duitsland vorige week was het ook volle bak hoor begreep ik, nauwelijks enige controle.
Daar wordt in ieder geval geen bier gedronken wat eerst door drie bilnaden heeft gestroomd, lijkt mij. Scheelt toch weer wat.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hebben we natuurlijk eerder gehoord. ''Geen verplichting en het is volledig je eigen keuze, maar...''.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is en blijft nog altijd geen verplichting hoor.
Ja, ik zat dit weekend ook op het terras bij een redelijk grote horecagelegenheid. De serveerster vroeg bij elk tafeltje of ze nog mensen wisten die graag bij hun wilden komen werken. Er is een enorm tekort en mensen die er werken nu zijn voor een groot deel onervaren.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:18 schreef Molo het volgende:
Mijn man zat dit weekend te zeiken dat het horecapersoneel zo ruk bezig was
Tot ik hem er even op attendeerde dat die hele sector begraven en gecremeerd achter elkaar was en nu weer aan het opkrabbelen was met alles nieuw en nieuwe uitzendkrachten en shizzle.
Laat staan je evenementenbranche, dat is echt huilen met de pet op
Feesten tot we Kappa zienquote:Op maandag 12 juli 2021 14:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat het bij die Delta variant blijft en ze niet al vrolijk de Lambda variant aan het verspreiden zijn.
Goed voor de loonontwikkelingquote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ja, ik zat dit weekend ook op het terras bij een redelijk grote horeca gelegenheid. De serveerster vroeg iedereen of ze nog mensen wisten die graag bij hun wilden komen werken. Er is een enorm tekort en mensen die er werken nu zijn voor een groot deel onervaren.
Ga er maar voorzichtig van uit dat alle buitenevenementen er uitblijven.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan ga ik er vanuit dat ze net zoals bij het voetbal ook alleen maar britten toelaten? zolang ze maar op dat eiland blijven dan.
zandvoort kan ook trouwens nog net zo goed niet doorgaan.
Ik kijk nergens meer van op. Maar die Britten zijn sowieso knettergek.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wordt in ieder geval geen bier gedronken wat eerst door drie bilnaden heeft gestroomd, lijkt mij. Scheelt toch weer wat.
(Ja, iemand deelde dit visuele spektakel met mij)
De lamba is toch minder besmettelijk dan de delta? Die gaat het nooit winnen.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dan moet je nog hopen dat het bij die Delta variant blijft en ze niet al vrolijk de Lambda variant aan het verspreiden zijn.
Het is nu toch ook niet verplicht?quote:Op maandag 12 juli 2021 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze weten dingen altijd heel geleidelijk te brengen. Dat moet ik ze toch wel nageven; ze hebben er veel doorheen weten te krijgen zonder echt grote problemen of langdurige serieuze protesten.
Ook dit gaat gewoon gebeuren imo. Het enige wat we kunnen hopen is dat het enkel een advies gaat worden voor de groepen die normaal ook de griepprik krijgen.
gaat voor mij geen verschil maken. ik kan alles doen wat ik wil deze zomer.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ga er maar voorzichtig van uit dat alle buitenevenementen er uitblijven.
De summer of dullness.
Je hebt gelijk. Ik had ze door elkaar gehaald.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nee, het eerste cijfer is het belangrijkste, de sensitiviteit, dat geeft aan hoe vaak het een correcte uitslag heeft als de persoon besmet is. Dat is dus 0.8, oftewel in 20% van de gevallen een foutief negatieve uitslag.
Bij een PCR-test is dat een stuk beter 0.95, maar die worden niet als sneltest gebruikt.
Nog wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
gaat voor mij geen verschil maken. ik kan alles doen wat ik wil deze zomer.
Krijg altijd braakneigingen als ik die epidemiologen op twitter los zie gaan op mensen die gewoon genieten van het leven.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:25 schreef zalkc het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |