Juist daarom als politicus op zo'n post je plan aanhouden: zekerheid bieden aan de maatschappij en economie.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat wispelturige beleid is ook totaal niet goed voor het draagvlak. Bovendien kunnen ondernemers zich er op deze manier totaal niet op voorbereiden. Als je een duidelijke lijn aanhoudt, kan iedereen zich daarnaar schikken. Dat is uiteindelijk niet alleen beter om de pandemie in goede banen te leiden, maar ook voor de economie etc.
IJsland is volgens mij zo'n land dat al ontzettend ver is met 2e prikken. Maar dat is natuurlijk wel een piepklein land, plus bovendien een eiland.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou liever gaan vergelijken met landen die 80%+ gaan halen in plaats van Israel en VS met hun redelijk matige cijfers.
Ja ik vond dat ook ongehoord.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Juist daarom als politicus op zo'n post je plan aanhouden: zekerheid bieden aan de maatschappij en economie.
Item bij humberto vrijdag van een festivalorganisator. Had ¤4ton aan kosten voor een festival dit weekend. Had er simpel uitgekomen als er publiek bij had gemogen. Nu zit hij met een strop die hij niet meer kan inhalen en er is geen compensatiepot meer omdat wal en schip.
Sta je als ondernemer.
Kustaw Bessems zegt het imho wel goed.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Juist daarom als politicus op zo'n post je plan aanhouden: zekerheid bieden aan de maatschappij en economie.
Item bij humberto vrijdag van een festivalorganisator. Had ¤4ton aan kosten voor een festival dit weekend. Had er simpel uitgekomen als er publiek bij had gemogen. Nu zit hij met een strop die hij niet meer kan inhalen en er is geen compensatiepot meer omdat wal en schip.
Sta je als ondernemer.
dat blijkt niet altijd het geval sommige moeten nog Astra krijgenquote:Op maandag 12 juli 2021 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch weer drie mondkappen in de supermarkt zojuist. Opvallend genoeg allemaal mensen die gelet op hun leeftijd volgens mij al lang en breed gevaccineerd zouden moeten zijn.
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kustaw Bessems zegt het imho wel goed.
[ twitter ]
Ze weten dingen altijd heel geleidelijk te brengen. Dat moet ik ze toch wel nageven; ze hebben er veel doorheen weten te krijgen zonder echt grote problemen of langdurige serieuze protesten.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal BNW maar we hebben hier ook eng vaak gelijk gekregen terwijl andere het nog BNW bestempelde.
Nee, het eerste cijfer is het belangrijkste, de sensitiviteit, dat geeft aan hoe vaak het een correcte uitslag heeft als de persoon besmet is. Dat is dus 0.8, oftewel in 20% van de gevallen een foutief negatieve uitslag.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
https://lci.rivm.nl/groot(...)lachten-onderbouwing
Dat lijken me prima cijfers.
Vanuit verspreidingsoogpunt is alleen het laatste cijfers belangrijk overigens.
Sterk.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kustaw Bessems zegt het imho wel goed.
[ twitter ]
De volkskrant heeft nog een redelijk open paywallquote:Op maandag 12 juli 2021 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ik een abo op de verkeerde krant heb, kan zijn stukjes nooit lezen
Het is en blijft nog altijd geen verplichting hoor.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze weten dingen altijd heel geleidelijk te brengen. Dat moet ik ze toch wel nageven; ze hebben er veel doorheen weten te krijgen zonder echt grote problemen of langdurige serieuze protesten.
Ook dit gaat gewoon gebeuren imo. Het enige wat we kunnen hopen is dat het enkel een advies gaat worden voor de groepen die normaal ook de griepprik krijgen.
Javascript uitschakelen ftwquote:Op maandag 12 juli 2021 14:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De volkskrant heeft nog een redelijk open paywall
Zijn columns zijn wel vaak behoorlijk op slot helaasquote:Op maandag 12 juli 2021 14:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De volkskrant heeft nog een redelijk open paywall
Mijn ouders gingen gisteren ook met mondkapjes op pad. Heel voorzichtig geweest, allebei ingeënt. Ik ben er wel blij om eigenlijk. Ze schaden er niemand mee en ik weet dan dat ze voorzichtig blijven.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch weer drie mondkappen in de supermarkt zojuist. Opvallend genoeg allemaal mensen die gelet op hun leeftijd volgens mij al lang en breed gevaccineerd zouden moeten zijn.
Het probleem voor de horeca zit hem er vooral in dat alle studenten veel meer verdienen bij de prik en test locaties, en ze dus geen personeel meer kunnen vinden.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:18 schreef Molo het volgende:
Mijn man zat dit weekend te zeiken dat het horecapersoneel zo ruk bezig was
Tot ik hem er even op attendeerde dat die hele sector begraven en gecremeerd achter elkaar was en nu weer aan het opkrabbelen was met alles nieuw en nieuwe uitzendkrachten en shizzle.
Laat staan je evenementenbranche, dat is echt huilen met de pet op
Wellicht dat je dan al wat andere artikelen hebt gelezen, maar ik heb in een 2e browser altijd een goede werkzame plugin. Voor een andere kranten betaal ik wel, maar het houdt een keer op.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn columns zijn wel vaak behoorlijk op slot helaas
Velen willen niet eens meer omdat ze ze 8 maanden of langer werkeloos thuis hebben gezeten.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Het probleem voor de horeca zit hem er vooral in dat alle studenten veel meer verdienen bij de prik en test locaties, en ze dus geen personeel meer kunnen vinden.
Yep, dat ookquote:Op maandag 12 juli 2021 14:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Het probleem voor de horeca zit hem er vooral in dat alle studenten veel meer verdienen bij de prik en test locaties, en ze dus geen personeel meer kunnen vinden.
Ik krijg ook incognito deze meldingquote:Op maandag 12 juli 2021 14:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wellicht dat je dan al wat andere artikelen hebt gelezen, maar ik heb in een 2e browser altijd een goede werkzame plugin. Voor een andere kranten betaal ik wel, maar het houdt een keer op.
Maar idd, heb al NRC en vind dat wel prima zo qua betalenquote:Columns van Kustaw Bessems zijn exclusief voor abonnees.
Dat verhaal wat vandaag in de Telegraaf stond? Ja heel schrijnend. Maar goed net zoals ik ook geen vakantie boek in deze periode (heb geleerd van vorig jaar) is het misschien ook wel een risico om een festival te organiseren.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sta je als ondernemer.
Ik heb m'n pet er al af gehuildquote:Op maandag 12 juli 2021 14:18 schreef Molo het volgende:
Mijn man zat dit weekend te zeiken dat het horecapersoneel zo ruk bezig was
Tot ik hem er even op attendeerde dat die hele sector begraven en gecremeerd achter elkaar was en nu weer aan het opkrabbelen was met alles nieuw en nieuwe uitzendkrachten en shizzle.
Laat staan je evenementenbranche, dat is echt huilen met de pet op
Lekker passief agressief sneertje Mariaquote:Op maandag 12 juli 2021 14:25 schreef zalkc het volgende:
WHO was ook blij met het publiek in Wembley
[ twitter ]
Ziedend.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:25 schreef zalkc het volgende:
WHO was ook blij met het publiek in Wembley
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |