Je bedoeld de meerderheid van de Nederlanders?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:00 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik mensen die dit goed praten door te zeggen: " het vaccin nemen is volledig vrijwillig, maar dan moet je de logische gevolgen ook maar gewoon accepteren" nogal heel erg enge mensen.
quote:Op zondag 11 juli 2021 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prima actie. Heeft nog lang geduurd.
Wat moet de EU ervan vinden. Als je volledig gevaccineerd bent is vrij reizen weer toegestaan. Ik zou willen dat mijn provincie dit deed in nederland! Alleen mensen welkom die gevaccineerd zijn! de rest blijft maar thuis.quote:
De EU was volgens mij niet zo'n fan van het dichtspijkeren van allerlei landen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wat moet de EU ervan vinden. Als je volledig gevaccineerd bent is vrij reizen weer toegestaan. Ik zou willen dat mijn provincie dit deed in nederland! Alleen mensen welkom die gevaccineerd zijn! de rest blijft maar thuis.
https://ourworldindata.or(...)ovid?country=ISR~NLDquote:Op zondag 11 juli 2021 15:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
De EU was volgens mij niet zo'n fan van het dichtspijkeren van allerlei landen. Ben benieuwd.
In Israel is volledig gevaccineerd zijn inmiddels al niet meer genoeg. En zoals we weten is Israel geen EU, maar lopen ze in cojona wel wat voor op de rest.
Waarom? Vind het hartstikke logisch en juich het van harte toe.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:00 schreef vosss het volgende:
Dit zat er natuurlijk keihard aan te komen. Maargoed, iedereen die hierop hintte was natuurlijk een doorgeslagen wappie.
Overigens vind ik mensen die dit goed praten door te zeggen: " het vaccin nemen is volledig vrijwillig, maar dan moet je de logische gevolgen ook maar gewoon accepteren" nogal heel erg enge mensen. En dan druk ik mij voorzichtig thuis.
Yep. Met dank aan de parallelle samenlevingen in de Israëlische maatschappij. Orthodoxe Joden en de Arabische gemeenschap laten het grotendeels afweten.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
https://ourworldindata.or(...)ovid?country=ISR~NLD
Israël blijft op een vaccinatiegraad van circa 67% van de bevolking steken. Voor de deltavariant is dat onvoldoende (vaccinatiegraad van boven de 80% vereist). Gelukkig gaat Nederland Israël voorbij qua vaccinatiegraad.
Is het al tijd om het te hebben over wappies in kampen stoppen?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:12 schreef An_0_Niem het volgende:
Oei, nu staan de wappies op scherp.
Hun BNW "voorspellingen" komen uit
Heb je in Nederland ook een beetje.. hier laten de allochtonen en de kansarme paupers het afweten. Daarom zijn artsen in Rotterdam ook de straat op gegaan om dat soort types over de streep te trekken.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Yep. Met dank aan de parallelle samenlevingen in de Israëlische maatschappij. Orthodoxe Joden en de Arabische gemeenschap laten het grotendeels afweten.
Verdomd ja, daar komen ze ook altijd weer mee.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het al tijd om het te hebben over wappies in kampen stoppen?
Ik gok dan op een turkije of rusland ofzoquote:Op zondag 11 juli 2021 16:32 schreef sirdanilot het volgende:
Nou, gelukkig ben ik al op Malta geweest, ver, ver ver voor corona. Het was destijds een prachtig eiland. Heerlijk warm (beetje te warm soms), prachtige oude gebouwen en archeologische sites, lekker eten, prachtige stranden, azuurblauwe zee. Ik heb zelfs de ' azure window' rotsformatie gezien, een soort portaal van stenen, maar dit is inmiddels alweer ingestort.
Ik heb prachtige herinneringen aan malta en zou er graag nogmaals heen willen gaan, maar ik ga me er niet voor laten vaccineren. Dus jammerdebammer, ik ga wel lekker naar Benidorm.
Er zal vast wel minstens een land zijn dat juist een slaatje wil slaan uit de reisverboden voor nietgevaccineerden.
Maar er is natuurlijk geen mens die op vakantie wil gaan in Rusland.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik gok dan op een turkije of rusland ofzo
Dat betreft hebben wij het in Noord-West-Europa beter voor elkaar en is de vaccinatiebereidheid een heel stuk hoger. Zowel in Nederland, als in veel andere EU-landen (enkele landen als Roemenië en Bulgarije zijn daar helaas uitzondering op).quote:Op zondag 11 juli 2021 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Yep. Met dank aan de parallelle samenlevingen in de Israëlische maatschappij. Orthodoxe Joden en de Arabische gemeenschap laten het grotendeels afweten.
Die groepen zijn lang niet zo groot als de groep Orthodoxe Joden of bepaalde Arabieren in Israël die zich nauwelijks laten vaccineren. Ook in de Verenigde Staten zijn het aantal vaccinwappies relatief gezien veel groter als in Nord-West-Europa en dus blijft ook daar de vaccinatiegraad rond de 60% steken.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb je in Nederland ook een beetje.. hier laten de allochtonen en de kansarme paupers het afweten. Daarom zijn artsen in Rotterdam ook de straat op gegaan om dat soort types over de streep te trekken.
Rusland heeft prachtige kusten rond de Zwarte Zee en natuurlijk De Krim wat ook aardig wat strandgebieden heeft. Antivaxxers toelaten tot Albanië of Moldavië is ronduit onverstandig, gezien de lage vaccinatiegraad in die landen. De deltavariant kan zo de gehele zorginfrastructuur van die landen lamleggen met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:42 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Maar er is natuurlijk geen mens die op vakantie wil gaan in Rusland.
Turkije zou kunnen, maar wat ook heel goed zou kunnen is een onbekend niet-EU land. Bijvoorbeeld Albanie, Moldavie, een van die landen of zo. Zeker albanie is trouwens prachtig met ook een mooie kustlijn en heerlijk weer.
Kan ook zijn dat juist meerdere landen voor deze strategie kiezen, dus je krijgt in de toekomst dan vaxlanden en antivaxlanden om op vakantie te gaan.
Hey erno ouwe pik, hoe is het ermee ! Lang niet gezien.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die groepen zijn lang niet zo groot als de groep Orthodoxe Joden of bepaalde Arabieren in Israël die zich nauwelijks laten vaccineren. Ook in de Verenigde Staten zijn het aantal vaccinwappies relatief gezien veel groter als in Nord-West-Europa en dus blijft ook daar de vaccinatiegraad rond de 60% steken.
Ik zou ze met alle liefde mijn vaccin willen geven. Ik neem die troep namelijk niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland heeft prachtige kusten rond de Zwarte Zee en natuurlijk De Krim wat ook aardig wat strandgebieden heeft. Antivaxxers toelaten tot Albanië of Moldavië is ronduit onverstandig, gezien de lage vaccinatiegraad in die landen. De deltavariant kan zo de gehele zorginfrastructuur van die landen lamleggen met alle gevolgen van dien.
Dat is geen voorspelling maar een logisch gevolg hopelijk volgen populaire vakantiebestemmingen snel. Want als die wappies niet jaarlijks op vakantie kunnen verdwijnen hun bezwaren opeens als sneeuw voor de zon. Diezelfde zon waar ze zich nauwelijks voor insmeren want dat is maar onzin. Lange termijn effecten zijn immers alleen van belang als het uitkomt.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:12 schreef An_0_Niem het volgende:
Oei, nu staan de wappies op scherp.
Hun BNW "voorspellingen" komen uit
Als je een beetje verstandig bent dan laat je je gewoon vaccineren.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:32 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb prachtige herinneringen aan malta en zou er graag nogmaals heen willen gaan, maar ik ga me er niet voor laten vaccineren. Dus jammerdebammer, ik ga wel lekker naar Benidorm.
En ik ben al een keer op Malta geweest dus ik kan ook wel toe met naar andere landen op vakantie gaan hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je een beetje verstandig bent dan laat je je gewoon vaccineren.
Malta gaat zulke domoren echt niet missen hoor, genoeg wel nadenkende mensen die gevaccineerd zijn.
Waarom moet het nou altijd zo weer.... Zo makkelijk. Je noemt het "wappies" en dan is alles weer verklaard. Zo ongehoord slordig "denkwerk" is dit. Toetsenbordridders altijd weer..quote:Op zondag 11 juli 2021 14:57 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
De wappies moet je aan de grens tegenhouden
En anderen niet. Prima dat Malta dit doet.quote:
Omdat de rijke shell CEOs en bobos naar hun optrekje op de Bahams moeten natuurlijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En anderen niet. Prima dat Malta dit doet.
Wat ik niet goed begrijp dat werkelijk iedereen zich weer over de aardbol wil verspreiden. Die drang of dwang is niet te bedwingen blijkbaar. Als iedereen nou gewoon eens op zijn eigen plek blijft hebben we dat virus er zo onder. Maar men kan zich niet inhouden om weer z.s.m. de hele wereld over te vliegen.. Waarom mensen? Waarom in Godsnaam??
Dat komt omdat jij profiteert van de mensen die zich wel laten vaccineren terwijl je zelf een risico vormt voor de samenleving en ervoor zorgt dat wij nog heel lang met maatregelen geconfronteerd gaan worden.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:00 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
En ik ben al een keer op Malta geweest dus ik kan ook wel toe met naar andere landen op vakantie gaan hoor.
Wel opvallend, ik zeg jou helemaal niet wat je moet doen, als jij je wil laten vaccineren is dat helemaal prima. Maar jij zegt wel wat ik moet doen. Dan vind ik mijzelf toch een stuk aardiger dan jou.
Tsja, wat ga je eraan doen dan? De politie bellen?quote:Op zondag 11 juli 2021 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij profiteert van de mensen die zich wel laten vaccineren terwijl je zelf een risico vormt voor de samenleving en ervoor zorgt dat wij nog heel lang met maatregelen geconfronteerd gaan worden.
Dat wordt niet bepaald gewaardeerd en dan vind je jezelf nog aardiger ook dan mensen die wel hun verantwoordelijkheid nemen.
Als je denkt dat het alleen bij Malta blijft dan ga je zeer teleurgesteld raken.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:00 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
En ik ben al een keer op Malta geweest dus ik kan ook wel toe met naar andere landen op vakantie gaan hoor.
Wel opvallend, ik zeg jou helemaal niet wat je moet doen, als jij je wil laten vaccineren is dat helemaal prima. Maar jij zegt wel wat ik moet doen. Dan vind ik mijzelf toch een stuk aardiger dan jou.
Nee hoor. Gewoon toejuichen dat er steeds meer onderscheid gemaakt word tussen beide groepen zoals in dit topic.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:16 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Tsja, wat ga je eraan doen dan? De politie bellen?
Nou wat wordt het volgende land? Ik ben benieuwd hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je denkt dat het alleen bij Malta blijft dan ga je zeer teleurgesteld raken.
Kijk je ook geen tv meer?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:50 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik zou ze met alle liefde mijn vaccin willen geven. Ik neem die troep namelijk niet.
Maar helaas, daartoe ben ik niet in staat.
Nou dat zal zeker zo zijn. Maar zij zijn niet de enigen. Die domme "reisdrang" wil ik even tegen het licht houden. Waarom doen we dat terwijl we tevens weten dat we dat beter niet zouden moeten doen... Dat totale gebrek aan verantwoordelijkheid van de mens geeft m.i. toch wel aan dat het een totaal mislukte soort is, altijd bereid om alles kapot te maken voor hun eigen plezier. Mogelijk ontstaan er in de toekomst verantwoordelijker soorten dan wij.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:15 schreef sirdanilot het volgende:
Omdat de rijke shell CEOs en bobos naar hun optrekje op de Bahams moeten natuurlijk.
Lieverd ik heb mijn ganse leven lang nog nooit sympathie van andere mensen gehad. Ben altijd buitengesloten etc.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon toejuichen dat er steeds meer onderscheid gemaakt word tussen beide groepen zoals in dit topic.
Een beetje zoals iedereen hier doet. Ga er maar vanuit dat jij nog veel meer nadelen van je keuze gaat ondervinden en dat je daar geen enkele sympathie van anderen over mag verwachten.
Of het verstandig is om nu te gaan reizen kan je je afvragen. Maar het is wel begrijpelijk na al anderhalf jaar weinig te kunnen. Veel mensen staan mentaal onderhand op springen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef Bart2002 het volgende:
Die domme "reisdrang" wil ik even tegen het licht houden. Waarom doen we dat terwijl we tevens weten dat we dat beter niet zouden moeten doen... Dat totale gebrek aan verantwoordelijkheid van de mens geeft m.i. toch wel aan dat het een totaal mislukte soort is, altijd bereid om alles kapot te maken voor hun eigen plezier. Mogelijk ontstaan er in de toekomst verantwoordelijker soorten dan wij.
Dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Lieverd ik heb mijn ganse leven lang nog nooit sympathie van andere mensen gehad. Ben altijd buitengesloten etc.
Wat heb ik nog te verliezen. Ze kotsen mij toch al uit. Dus nou ook. Er verandert echt niks.
En in tegenstelling tot jou kan ik nog altijd terug en gewoon een prik halen als ik wil. Behalve als ik net bij de pechgroep hoor en daadwerkelijk kom te overlijden. Nou ja dan is dat maar zo, interesseert me eigenlijk weinig mocht dat gebeuren.
Behalve in de bible belt dan weer....quote:Op zondag 11 juli 2021 16:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat betreft hebben wij het in Noord-West-Europa beter voor elkaar en is de vaccinatiebereidheid een heel stuk hoger. Zowel in Nederland, als in veel andere EU-landen (enkele landen als Roemenië en Bulgarije zijn daar helaas uitzondering op).
Dat is dan ook weer niet te hopen hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef sirdanilot het volgende:
Behalve als ik net bij de pechgroep hoor en daadwerkelijk kom te overlijden. Nou ja dan is dat maar zo, interesseert me eigenlijk weinig mocht dat gebeuren.
Wat betreft alle maatregelen, behalve vaccinatie, doe ik echt mijn best. Ik ga niet naar een of andere illegale raveparty of zo.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet te hopen hoor.Maar in het algemeen geldt: blijf op je plek en zit op je handen. Als we dit even een half jaartje hadden gedaan was het virus reeds lang historie. Gewoon ff niks en daarna weer door.
De bijbelgordel is maar een redelijk beperkt gebied gelukkig.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve in de bible belt dan weer....
Maar.... gelukkig is het niet zo erg als met de vaccinaties tegen kinderziektes.
En je vraagt je serieus af waarom mensen je niet pruimen?quote:Op zondag 11 juli 2021 17:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nou wat wordt het volgende land? Ik ben benieuwd hoor.
Ik gok.... even raden hoor..... drrrrrrrrrrrrrr.......
Canada. Ik denk dat ze daar ook ongevaccineerden gaan verbieden.
Gaan we hier ook een wedje op leggen of wat?
Als je geen ingezetene van Malta bent heb je geen enkele grond om een rechtszaak te beginnen.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
Mooi kunnen de rechtszaken vast beginnen
Ik doe maar gewoon positief op dit soort strontreacties, want de enige manier om blij te zijn is altijd blijven lachen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je vraagt je serieus af waarom mensen je niet pruimen?
Ik heb mij 3 weken geleden laten vaccineren. Alles wat er in die spuit zit is allang weer mijn systeem uit. Enige dat over blijft zijn antistoffen die mijn lichaam zelf aangemaakt heeft.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
En in tegenstelling tot jou kan ik nog altijd terug en gewoon een prik halen als ik wil. Behalve als ik net bij de pechgroep hoor en daadwerkelijk kom te overlijden. Nou ja dan is dat maar zo, interesseert me eigenlijk weinig mocht dat gebeuren.
Ok dat is dan honderdduizend euro. Je mag me contant betalen of je mag het even overmaken op mijn ABN amro.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb mij 3 weken geleden laten vaccineren. Alles wat er in die spuit zit is allang weer mijn systeem uit. Enige dat over blijft zijn antistoffen die mijn lichaam zelf aangemaakt heeft.
Geen idee waar jij allemaal angst voor hebt, maar dat is niet nodig. Je moet je alleen zorgen maken als je niet gevaccineerd bent.
Hopelijk kies je alsnog voor vaccinatie voordat het virus je kan besmetten.
Volgens mij heeft elke EU burger het recht op ongehinderde doorgang en vestiging binnen andere EU landen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je geen ingezetene van Malta bent heb je geen enkele grond om een rechtszaak te beginnen.
Dat klopt. En iedere lidstaat mag aanvullende voorwaarden stellen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elke EU burger het recht op ongehinderde doorgang en vestiging binnen andere EU landen.
Ja sorry hoor, maar je gedraagt je als een volslagen debiel met je opmerkingen, en dan in een ander topic ga je een potje janken dat iedereen zo tegen je is. Guess what, je bent gewoon een klojo met een kutkarakter, daarom pruimen mensen je niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:32 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik doe maar gewoon positief op dit soort strontreacties, want de enige manier om blij te zijn is altijd blijven lachen.
E, leest u mee?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is geen voorspelling maar een logisch gevolg hopelijk volgen populaire vakantiebestemmingen snel. Want als die wappies niet jaarlijks op vakantie kunnen verdwijnen hun bezwaren opeens als sneeuw voor de zon. Diezelfde zon waar ze zich nauwelijks voor insmeren want dat is maar onzin. Lange termijn effecten zijn immers alleen van belang als het uitkomt.
Waarom zou een toeristisch land dat doen het is gewoonweg simpeler om ongevaccineerde te weigeren. Als je inkomsten komen uit toerisme zit je gewoon niet te wachten op uitbraken.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:32 schreef sirdanilot het volgende:
Nou, gelukkig ben ik al op Malta geweest, ver, ver ver voor corona. Het was destijds een prachtig eiland. Heerlijk warm (beetje te warm soms), prachtige oude gebouwen en archeologische sites, lekker eten, prachtige stranden, azuurblauwe zee. Ik heb zelfs de ' azure window' rotsformatie gezien, een soort portaal van stenen, maar dit is inmiddels alweer ingestort.
Er zal vast wel minstens een land zijn dat juist een slaatje wil slaan uit de reisverboden voor nietgevaccineerden.
Nog 2 weken genotquote:Op zondag 11 juli 2021 17:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En anderen niet. Prima dat Malta dit doet.
Wat ik niet goed begrijp dat werkelijk iedereen zich weer zo snel als maar mogelijk is over de aardbol wil verspreiden. Die drang of dwang is niet te bedwingen blijkbaar. Als iedereen nou gewoon eens op zijn eigen plek blijft hebben we dat virus er zo onder. Maar men kan zich niet inhouden om weer z.s.m. de hele wereld over te vliegen.. Waarom mensen? Waarom in Godsnaam??
Omdat je dan je eigen markt hebt van mensen die nooit naar een ander land gaan, omdat ze dat niet mogen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:58 schreef vipergts het volgende:
[..]
Waarom zou een toeristisch land dat doen het is gewoonweg simpeler om ongevaccineerde te weigeren. Als je inkomsten komen uit toerisme zit je gewoon niet te wachten op uitbraken.
Klopt. En ik kan dat helaas maar erg moeilijk veranderen. Ik hoor dit ook al letterlijk sinds mijn allervroegste kindertijd. Ik ben er gewoonweg mee vervloekt.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Guess what, je bent gewoon een klojo met een kutkarakter, daarom pruimen mensen je niet.
Jeetje, wat is dit voor complex dat je hier ten toon spreidt?quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Lieverd ik heb mijn ganse leven lang nog nooit sympathie van andere mensen gehad. Ben altijd buitengesloten etc.
Wat heb ik nog te verliezen. Ze kotsen mij toch al uit. Dus nou ook. Er verandert echt niks.
En E is?quote:
Ik loop al sinds mijn kindertijd bij psychologen. Dit is letterlijk altijd al zo geweest.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:02 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jeetje, wat is dit voor complex dat je hier ten toon spreidt?
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Sterkte daarmee (meen ik oprecht)quote:Op zondag 11 juli 2021 18:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik loop al sinds mijn kindertijd bij psychologen. Dit is letterlijk altijd al zo geweest.
Maar goed ik ga vanaf nu stoppen met reageren op de persoonlijke aanvallen, want de Moderators hebben mij er terecht op gewezen dat ik te veel op dit onderwerp focus. Dus allemaal fijne zondag gewenst.
Een land als Turkije, Griekenland, Spanje, Italie of Frankrijk verdienen meer aan andere mensen. En ik heb niet het idee dat ongevaccineerden naar een ander land willen. Want moeten vertellen dat je naar Albanie bent geweest doet het niet zo goedquote:Op zondag 11 juli 2021 18:01 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Omdat je dan je eigen markt hebt van mensen die nooit naar een ander land gaan, omdat ze dat niet mogen.
Uitbraken leiden verder niet altijd tot hoger aantal doden, b.v. een uitbraak onder gevaccineerde mensen zorgt niet voor meer doden, of uitbraken onder kinderen.
[..]
Klopt. En ik kan dat helaas maar erg moeilijk veranderen. Ik hoor dit ook al letterlijk sinds mijn allervroegste kindertijd. Ik ben er gewoonweg mee vervloekt.
Ik ga wel met een psycholoog praten, maar dit heeft in alle voorgaande jaren van mijn leven ook nooit soelaas geboden. Dus misschien is het maar gewoon jammer maar helaas.
Jij voelt je aangesproken.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:59 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
TR gezet.
Blijkbaar voel je je aangesproken.
Elke randdebiel is hier welkom hoor. Leven en laten leven.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik loop al sinds mijn kindertijd bij psychologen. Dit is letterlijk altijd al zo geweest.
Maar goed ik ga vanaf nu stoppen met reageren op de persoonlijke aanvallen, want de Moderators hebben mij er terecht op gewezen dat ik te veel op dit onderwerp focus. Dus allemaal fijne zondag gewenst.
Eens.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:21 schreef Cockwhale het volgende:
Betekent dit ook dat als we dit breed gaan hanteren, dat geen enkele "vluchteling" meer Europa binnen kan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |