Je bedoeld de meerderheid van de Nederlanders?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:00 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik mensen die dit goed praten door te zeggen: " het vaccin nemen is volledig vrijwillig, maar dan moet je de logische gevolgen ook maar gewoon accepteren" nogal heel erg enge mensen.
quote:Op zondag 11 juli 2021 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prima actie. Heeft nog lang geduurd.
Wat moet de EU ervan vinden. Als je volledig gevaccineerd bent is vrij reizen weer toegestaan. Ik zou willen dat mijn provincie dit deed in nederland! Alleen mensen welkom die gevaccineerd zijn! de rest blijft maar thuis.quote:
De EU was volgens mij niet zo'n fan van het dichtspijkeren van allerlei landen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wat moet de EU ervan vinden. Als je volledig gevaccineerd bent is vrij reizen weer toegestaan. Ik zou willen dat mijn provincie dit deed in nederland! Alleen mensen welkom die gevaccineerd zijn! de rest blijft maar thuis.
https://ourworldindata.or(...)ovid?country=ISR~NLDquote:Op zondag 11 juli 2021 15:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
De EU was volgens mij niet zo'n fan van het dichtspijkeren van allerlei landen. Ben benieuwd.
In Israel is volledig gevaccineerd zijn inmiddels al niet meer genoeg. En zoals we weten is Israel geen EU, maar lopen ze in cojona wel wat voor op de rest.
Waarom? Vind het hartstikke logisch en juich het van harte toe.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:00 schreef vosss het volgende:
Dit zat er natuurlijk keihard aan te komen. Maargoed, iedereen die hierop hintte was natuurlijk een doorgeslagen wappie.
Overigens vind ik mensen die dit goed praten door te zeggen: " het vaccin nemen is volledig vrijwillig, maar dan moet je de logische gevolgen ook maar gewoon accepteren" nogal heel erg enge mensen. En dan druk ik mij voorzichtig thuis.
Yep. Met dank aan de parallelle samenlevingen in de Israëlische maatschappij. Orthodoxe Joden en de Arabische gemeenschap laten het grotendeels afweten.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
https://ourworldindata.or(...)ovid?country=ISR~NLD
Israël blijft op een vaccinatiegraad van circa 67% van de bevolking steken. Voor de deltavariant is dat onvoldoende (vaccinatiegraad van boven de 80% vereist). Gelukkig gaat Nederland Israël voorbij qua vaccinatiegraad.
Is het al tijd om het te hebben over wappies in kampen stoppen?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:12 schreef An_0_Niem het volgende:
Oei, nu staan de wappies op scherp.
Hun BNW "voorspellingen" komen uit
Heb je in Nederland ook een beetje.. hier laten de allochtonen en de kansarme paupers het afweten. Daarom zijn artsen in Rotterdam ook de straat op gegaan om dat soort types over de streep te trekken.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Yep. Met dank aan de parallelle samenlevingen in de Israëlische maatschappij. Orthodoxe Joden en de Arabische gemeenschap laten het grotendeels afweten.
Verdomd ja, daar komen ze ook altijd weer mee.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het al tijd om het te hebben over wappies in kampen stoppen?
Ik gok dan op een turkije of rusland ofzoquote:Op zondag 11 juli 2021 16:32 schreef sirdanilot het volgende:
Nou, gelukkig ben ik al op Malta geweest, ver, ver ver voor corona. Het was destijds een prachtig eiland. Heerlijk warm (beetje te warm soms), prachtige oude gebouwen en archeologische sites, lekker eten, prachtige stranden, azuurblauwe zee. Ik heb zelfs de ' azure window' rotsformatie gezien, een soort portaal van stenen, maar dit is inmiddels alweer ingestort.
Ik heb prachtige herinneringen aan malta en zou er graag nogmaals heen willen gaan, maar ik ga me er niet voor laten vaccineren. Dus jammerdebammer, ik ga wel lekker naar Benidorm.
Er zal vast wel minstens een land zijn dat juist een slaatje wil slaan uit de reisverboden voor nietgevaccineerden.
Maar er is natuurlijk geen mens die op vakantie wil gaan in Rusland.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik gok dan op een turkije of rusland ofzo
Dat betreft hebben wij het in Noord-West-Europa beter voor elkaar en is de vaccinatiebereidheid een heel stuk hoger. Zowel in Nederland, als in veel andere EU-landen (enkele landen als Roemenië en Bulgarije zijn daar helaas uitzondering op).quote:Op zondag 11 juli 2021 16:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Yep. Met dank aan de parallelle samenlevingen in de Israëlische maatschappij. Orthodoxe Joden en de Arabische gemeenschap laten het grotendeels afweten.
Die groepen zijn lang niet zo groot als de groep Orthodoxe Joden of bepaalde Arabieren in Israël die zich nauwelijks laten vaccineren. Ook in de Verenigde Staten zijn het aantal vaccinwappies relatief gezien veel groter als in Nord-West-Europa en dus blijft ook daar de vaccinatiegraad rond de 60% steken.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb je in Nederland ook een beetje.. hier laten de allochtonen en de kansarme paupers het afweten. Daarom zijn artsen in Rotterdam ook de straat op gegaan om dat soort types over de streep te trekken.
Rusland heeft prachtige kusten rond de Zwarte Zee en natuurlijk De Krim wat ook aardig wat strandgebieden heeft. Antivaxxers toelaten tot Albanië of Moldavië is ronduit onverstandig, gezien de lage vaccinatiegraad in die landen. De deltavariant kan zo de gehele zorginfrastructuur van die landen lamleggen met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:42 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Maar er is natuurlijk geen mens die op vakantie wil gaan in Rusland.
Turkije zou kunnen, maar wat ook heel goed zou kunnen is een onbekend niet-EU land. Bijvoorbeeld Albanie, Moldavie, een van die landen of zo. Zeker albanie is trouwens prachtig met ook een mooie kustlijn en heerlijk weer.
Kan ook zijn dat juist meerdere landen voor deze strategie kiezen, dus je krijgt in de toekomst dan vaxlanden en antivaxlanden om op vakantie te gaan.
Hey erno ouwe pik, hoe is het ermee ! Lang niet gezien.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:45 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Die groepen zijn lang niet zo groot als de groep Orthodoxe Joden of bepaalde Arabieren in Israël die zich nauwelijks laten vaccineren. Ook in de Verenigde Staten zijn het aantal vaccinwappies relatief gezien veel groter als in Nord-West-Europa en dus blijft ook daar de vaccinatiegraad rond de 60% steken.
Ik zou ze met alle liefde mijn vaccin willen geven. Ik neem die troep namelijk niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Rusland heeft prachtige kusten rond de Zwarte Zee en natuurlijk De Krim wat ook aardig wat strandgebieden heeft. Antivaxxers toelaten tot Albanië of Moldavië is ronduit onverstandig, gezien de lage vaccinatiegraad in die landen. De deltavariant kan zo de gehele zorginfrastructuur van die landen lamleggen met alle gevolgen van dien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |