abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200312571
In de strijd tegen corona is Malta volgens eigen zeggen het eerste land van de Europese Unie dat niet-gevaccineerde bezoekers gaat weigeren. De autoriteiten van Malta zullen vanaf woensdag alle bezoekers de toegang tot het land ontzeggen die niet volledig zijn ingeënt tegen Covid-19.

Negatieve virustests zullen niet langer voldoende zijn om naar het kleine eiland in de Middellandse Zee te mogen. „We zullen het eerste EU-land zijn dat dit doet, maar we moeten onze samenleving beschermen”, aldus gezondheidsminister Fearne.

https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-gevaccineerden

Precedent is gezet -O-
pi_200312606
Goede zaak. De wappies moet je aan de grens tegenhouden. Zouden we in Nederland ook moeten doen.
pi_200312608
Mooi, optie voor de vakantie dus
pi_200312620
Prima actie. Heeft nog lang geduurd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200312635
Dit zat er natuurlijk keihard aan te komen. Maargoed, iedereen die hierop hintte was natuurlijk een doorgeslagen wappie.

Overigens vind ik mensen die dit goed praten door te zeggen: " het vaccin nemen is volledig vrijwillig, maar dan moet je de logische gevolgen ook maar gewoon accepteren" nogal heel erg enge mensen. En dan druk ik mij voorzichtig thuis. :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 11 juli 2021 @ 15:02:38 #6
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200312658
Logisch, het vaccin nemen is volledig vrijwillig, maar dan moet je de logische gevolgen ook maar gewoon accepteren.
pi_200312664
:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200312677
Goedzo.
pi_200312708
quote:
15s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:00 schreef vosss het volgende:
Overigens vind ik mensen die dit goed praten door te zeggen: " het vaccin nemen is volledig vrijwillig, maar dan moet je de logische gevolgen ook maar gewoon accepteren" nogal heel erg enge mensen.
Je bedoeld de meerderheid van de Nederlanders?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200312734
Het is natuurlijk op zo'n eiland ook veel makkelijker te controleren, dan in de rest van Europa.
  zondag 11 juli 2021 @ 15:10:48 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_200312757
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Prima actie. Heeft nog lang geduurd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_200312804
Benieuwd wat de EU er van vindt.
pi_200312976
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:14 schreef Halcon het volgende:
Benieuwd wat de EU er van vindt.
Wat moet de EU ervan vinden. Als je volledig gevaccineerd bent is vrij reizen weer toegestaan. Ik zou willen dat mijn provincie dit deed in nederland! Alleen mensen welkom die gevaccineerd zijn! de rest blijft maar thuis.
pi_200313030
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Wat moet de EU ervan vinden. Als je volledig gevaccineerd bent is vrij reizen weer toegestaan. Ik zou willen dat mijn provincie dit deed in nederland! Alleen mensen welkom die gevaccineerd zijn! de rest blijft maar thuis.
De EU was volgens mij niet zo'n fan van het dichtspijkeren van allerlei landen. Ben benieuwd.

In Israel is volledig gevaccineerd zijn inmiddels al niet meer genoeg. En zoals we weten is Israel geen EU, maar lopen ze in cojona wel wat voor op de rest.
pi_200313033
Nu de rest van Europa nog..
  zondag 11 juli 2021 @ 15:27:38 #16
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200313056
Prima. Met al die maltezers en schmopses had ik toch al niks. Aan het kruis ermee.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200313099
Prima vakantiebestemming dus als je geen zin hebt om tussen de FvD gekkies te zitten.
  zondag 11 juli 2021 @ 15:49:49 #18
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_200313307
Mooi kunnen de rechtszaken vast beginnen *O*
-XOXO-
  zondag 11 juli 2021 @ 15:54:43 #19
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200313362
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

De EU was volgens mij niet zo'n fan van het dichtspijkeren van allerlei landen. Ben benieuwd.

In Israel is volledig gevaccineerd zijn inmiddels al niet meer genoeg. En zoals we weten is Israel geen EU, maar lopen ze in cojona wel wat voor op de rest.
https://ourworldindata.or(...)ovid?country=ISR~NLD

Israël blijft op een vaccinatiegraad van circa 67% van de bevolking steken. Voor de deltavariant is dat onvoldoende (vaccinatiegraad van boven de 80% vereist). Gelukkig gaat Nederland Israël voorbij qua vaccinatiegraad.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_200313573
Oei, nu staan de wappies op scherp.
Hun BNW "voorspellingen" komen uit :')
pi_200313582
quote:
15s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:00 schreef vosss het volgende:
Dit zat er natuurlijk keihard aan te komen. Maargoed, iedereen die hierop hintte was natuurlijk een doorgeslagen wappie.

Overigens vind ik mensen die dit goed praten door te zeggen: " het vaccin nemen is volledig vrijwillig, maar dan moet je de logische gevolgen ook maar gewoon accepteren" nogal heel erg enge mensen. En dan druk ik mij voorzichtig thuis. :{
Waarom? Vind het hartstikke logisch en juich het van harte toe.
  zondag 11 juli 2021 @ 16:16:15 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_200313609
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:54 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

https://ourworldindata.or(...)ovid?country=ISR~NLD

Israël blijft op een vaccinatiegraad van circa 67% van de bevolking steken. Voor de deltavariant is dat onvoldoende (vaccinatiegraad van boven de 80% vereist). Gelukkig gaat Nederland Israël voorbij qua vaccinatiegraad.
Yep. Met dank aan de parallelle samenlevingen in de Israëlische maatschappij. Orthodoxe Joden en de Arabische gemeenschap laten het grotendeels afweten.
pi_200313624
quote:
10s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:12 schreef An_0_Niem het volgende:
Oei, nu staan de wappies op scherp.
Hun BNW "voorspellingen" komen uit :')
Is het al tijd om het te hebben over wappies in kampen stoppen?
pi_200313646
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Yep. Met dank aan de parallelle samenlevingen in de Israëlische maatschappij. Orthodoxe Joden en de Arabische gemeenschap laten het grotendeels afweten.
Heb je in Nederland ook een beetje.. hier laten de allochtonen en de kansarme paupers het afweten. Daarom zijn artsen in Rotterdam ook de straat op gegaan om dat soort types over de streep te trekken.
pi_200313681
Betekent dit ook dat als we dit breed gaan hanteren, dat geen enkele "vluchteling" meer Europa binnen kan komen? :D
pi_200313744
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:17 schreef Nober het volgende:

[..]

Is het al tijd om het te hebben over wappies in kampen stoppen?
Verdomd ja, daar komen ze ook altijd weer mee.
Zo voorspelbaar }:|
  zondag 11 juli 2021 @ 16:26:39 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200313745
Dat moet Malta lekker zelf weten.
Dat is de keuze van een land, net zoals wel of niet vaccineren een keuze is.

Ze mogen buiten houden wie ze willen, en dit wordt dus een van de criteria, helemaal prima.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200313801
Nou, gelukkig ben ik al op Malta geweest, ver, ver ver voor corona. Het was destijds een prachtig eiland. Heerlijk warm (beetje te warm soms), prachtige oude gebouwen en archeologische sites, lekker eten, prachtige stranden, azuurblauwe zee. Ik heb zelfs de ' azure window' rotsformatie gezien, een soort portaal van stenen, maar dit is inmiddels alweer ingestort.

Ik heb prachtige herinneringen aan malta en zou er graag nogmaals heen willen gaan, maar ik ga me er niet voor laten vaccineren. Dus jammerdebammer, ik ga wel lekker naar Benidorm.

Er zal vast wel minstens een land zijn dat juist een slaatje wil slaan uit de reisverboden voor nietgevaccineerden.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200313915
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:32 schreef sirdanilot het volgende:
Nou, gelukkig ben ik al op Malta geweest, ver, ver ver voor corona. Het was destijds een prachtig eiland. Heerlijk warm (beetje te warm soms), prachtige oude gebouwen en archeologische sites, lekker eten, prachtige stranden, azuurblauwe zee. Ik heb zelfs de ' azure window' rotsformatie gezien, een soort portaal van stenen, maar dit is inmiddels alweer ingestort.

Ik heb prachtige herinneringen aan malta en zou er graag nogmaals heen willen gaan, maar ik ga me er niet voor laten vaccineren. Dus jammerdebammer, ik ga wel lekker naar Benidorm.

Er zal vast wel minstens een land zijn dat juist een slaatje wil slaan uit de reisverboden voor nietgevaccineerden.

Ik gok dan op een turkije of rusland ofzo
pi_200313947
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ik gok dan op een turkije of rusland ofzo
Maar er is natuurlijk geen mens die op vakantie wil gaan in Rusland.

Turkije zou kunnen, maar wat ook heel goed zou kunnen is een onbekend niet-EU land. Bijvoorbeeld Albanie, Moldavie, een van die landen of zo. Zeker albanie is trouwens prachtig met ook een mooie kustlijn en heerlijk weer.

Kan ook zijn dat juist meerdere landen voor deze strategie kiezen, dus je krijgt in de toekomst dan vaxlanden en antivaxlanden om op vakantie te gaan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 11 juli 2021 @ 16:43:08 #31
405562 Erno-BE
pi_200313949
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat betreft hebben wij het in Noord-West-Europa beter voor elkaar en is de vaccinatiebereidheid een heel stuk hoger. Zowel in Nederland, als in veel andere EU-landen (enkele landen als Roemenië en Bulgarije zijn daar helaas uitzondering op).
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  zondag 11 juli 2021 @ 16:45:17 #32
405562 Erno-BE
pi_200313978
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb je in Nederland ook een beetje.. hier laten de allochtonen en de kansarme paupers het afweten. Daarom zijn artsen in Rotterdam ook de straat op gegaan om dat soort types over de streep te trekken.
Die groepen zijn lang niet zo groot als de groep Orthodoxe Joden of bepaalde Arabieren in Israël die zich nauwelijks laten vaccineren. Ook in de Verenigde Staten zijn het aantal vaccinwappies relatief gezien veel groter als in Nord-West-Europa en dus blijft ook daar de vaccinatiegraad rond de 60% steken.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
  zondag 11 juli 2021 @ 16:49:09 #33
405562 Erno-BE
pi_200314038
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:42 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Maar er is natuurlijk geen mens die op vakantie wil gaan in Rusland.

Turkije zou kunnen, maar wat ook heel goed zou kunnen is een onbekend niet-EU land. Bijvoorbeeld Albanie, Moldavie, een van die landen of zo. Zeker albanie is trouwens prachtig met ook een mooie kustlijn en heerlijk weer.

Kan ook zijn dat juist meerdere landen voor deze strategie kiezen, dus je krijgt in de toekomst dan vaxlanden en antivaxlanden om op vakantie te gaan.
Rusland heeft prachtige kusten rond de Zwarte Zee en natuurlijk De Krim wat ook aardig wat strandgebieden heeft. Antivaxxers toelaten tot Albanië of Moldavië is ronduit onverstandig, gezien de lage vaccinatiegraad in die landen. De deltavariant kan zo de gehele zorginfrastructuur van die landen lamleggen met alle gevolgen van dien.
Rossíya, Rossíya -
Podnimáem Rossí známya!
pi_200314050
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:45 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Die groepen zijn lang niet zo groot als de groep Orthodoxe Joden of bepaalde Arabieren in Israël die zich nauwelijks laten vaccineren. Ook in de Verenigde Staten zijn het aantal vaccinwappies relatief gezien veel groter als in Nord-West-Europa en dus blijft ook daar de vaccinatiegraad rond de 60% steken.
Hey erno ouwe pik, hoe is het ermee ! Lang niet gezien.

Ik denk trouwens wel dat het vaccinatiecijfer in Nederland lager uit gaat vallen dan hier in Ierland waar ik momenteel woonachtig ben. Ieren zijn wat volgzamer vanwege de eeuwenlange engelse overheersing.
pi_200314059
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:49 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Rusland heeft prachtige kusten rond de Zwarte Zee en natuurlijk De Krim wat ook aardig wat strandgebieden heeft. Antivaxxers toelaten tot Albanië of Moldavië is ronduit onverstandig, gezien de lage vaccinatiegraad in die landen. De deltavariant kan zo de gehele zorginfrastructuur van die landen lamleggen met alle gevolgen van dien.
Ik zou ze met alle liefde mijn vaccin willen geven. Ik neem die troep namelijk niet.

Maar helaas, daartoe ben ik niet in staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')